Logisch dus, het heet niet voor niets night vision, hoop dat je met night vision en tac light ook niks meer zietquote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef 67Impala het volgende:
Je kunt hem niet meer gebruiken op lichte Maps want dan istie te licht en zie niets... Kut update
Eentje oprapen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef zerokil het volgende:
Is er een manier om met de F2000 te spelen als je hem nog niet hebt unlocked?
Ik bedoel daar mee om te kijken of hij echt zo fijn is als mensen hier zeggen.
Ti's wel logisch maar wel jammer... Overigens is tac light nog steeds zwaar kut... Nu moet ik weer heel erg gaan wennen aan mijn holo sight...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Logisch dus, het heet niet voor niets night vision, hoop dat je met night vision en tac light ook niks meer ziet
Ja gvd, klotezooiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ti's wel logisch maar wel jammer... Overigens is tac light nog steeds zwaar kut... Nu moet ik weer heel erg gaan wennen aan mijn holo sight...
Ook nu even semi uit frustratie ps uitgezet... Niets luktemoet toch weg maar wat een kut potjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen niks staan over de IRNV, of ben ik nou scheel?
ik heb op bfbc2 nog geeneens zoveel gehaald en die heb ik al een jaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef Rauw. het volgende:
Ik voel me met m'n 96 uur ook al een mongool.
Maar komop zeg 800 SPM, 193 uur speeltijd, 117 M416 servicestars. 22 noobtube servicestars
Kearl moet wel mentally retarted zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef Vinno het volgende:
De patch notes:Er was wel degelijk verschil zojuist... Misschien hangt het samen met tac light?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen niks staan over de IRNV, of ben ik nou scheel?
BC2 338 uur jonguhquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Speciman. het volgende:
[..]
ik heb op bfbc2 nog geeneens zoveel gehaald en die heb ik al een jaar.
Die zocht ik ja, bedankt. Zet die eens in de OP dan als het nog kan!quote:
Haha ja maar hij heeft wel een dikke recoil, of ligt dat aan de scoped die ik gebruik? Ik heb de IRNV wel gebruikt maar nog niet zo veel dat ik nu niet meer zonder zou kunnen, al is de patch er nog niet op de Xbox.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef Rauw. het volgende:
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly
Wtf, met dat ding knal je al hoofden eraf zonder te mikken!
aimen op de enemy doe je toch sowieso? Het enige waar de IRNV handig in was, was het spotten van enemy's en dan vooral in donkere gebieden. Aimen moet je voorals nog zelf doenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef Quantic het volgende:
Meer dan terecht dat de invr is generfd. Ga maar lekker goed zoeken en aimen op de enemy
Ik gebruik de normale, scope vond ik net niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef Catkiller het volgende:
Haha ja maar hij heeft wel een dikke recoil, of ligt dat aan de scoped die ik gebruik?
ZIEK!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef Rauw. het volgende:
M416 is ook zo'n overpowered klotending.
Gisteren tegen deze achterlijke gladiool gespeeld:
http://battlelog.battlefi(...)tats/174341081/xbox/
kut tuber.
thanks omg die ga ik halen!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef RudyCarell het volgende:
PS voor de mensen met een 360S. Bij Bart Smit nu 250gb schijf voor 29.99
Wat je het beste uit komt lijkt mij. Ik zit heel veel in voertuigen dus vandaar de engineer om te fixen. De recon clas heb ik bijvoorbeeld pas 800 punten omdat ik daar gewoon niets aan vind.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef zerokil het volgende:
Pff
Ik weet echt niet welke class ik nou moet trainen.
Welk wapen heeft de meeste accuracy F2000 of GC36 ( ik bedoel dan tijdens het schieten dat het wapen omhoog gaat.)
Leer gewoon normaal spelen zonder idiote scopes..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:34 schreef Morgen- het volgende:
... Als de irnv in het licht niet meer werkt, dan, ga ik alleen maar donkere maps spelen voortaan. Tehran Highway
Hoe speelt de GC36?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
F2000? Nog nooit mee geschoten omdat ik bijna altijd een engineer ben met de scar-h die ik dus heel fijn vind schieten. Of met de support klas in stedelijke mappen. Lekker claymore planten
[..]
Wat je het beste uit komt lijkt mij. Ik zit heel veel in voertuigen dus vandaar de engineer om te fixen. De recon clas heb ik bijvoorbeeld pas 800 punten omdat ik daar gewoon niets aan vind.
Ik kijk nu voor het eerst bij de stats. Is ook wel goed te zien dat ik een engineer fan ben.
[ afbeelding ]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Die lijkt mij wel erg fijn. Ik heb hem net vrijgespeeld maar ik heb er nog niet mee geschoten omdat ik dan weer opnieuw moet beginnen met alle upgrades maar dat is nu wel een goede optie denk ik, nu de night vision niet meer werkt bij daglicht. Want die gebruikte ik alleen maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |