Dat wilde ik nog posten in je V&A advert, maar dat was ik vergeten. Hier komt die toch nog:quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef Pino0 het volgende:
Sjonge jonge jonge wat een naai streek!
quote:Je kan beter 10 euro korting geven, de online-pass is gekoppelt aan je PSN.
Ja, even inloggen dan, en je pass downloaden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:00 schreef Pino0 het volgende:
Dus als ik nu met hem mee naar huis ga en ik inlog , dan kan hij wel spelen?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nu per ongeluk NOG EEN KEER DIE FUCKING CODE GEDOWNLOAD WEG 20 EURO
Xbox 360 for life, playstation store is zo viesecht zonde dat ik een kk ps3 heb gehaald ik heb er zo hard voor gewerkt en dan met zon smerig truukje nakken ze mij weer
Leuk man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Morgen- het volgende:
.44 Magnum Scopedecht zo vaak mijn leven gered
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nu per ongeluk NOG EEN KEER DIE FUCKING CODE GEDOWNLOAD WEG 20 EURO
Xbox 360 for life, playstation store is zo viesecht zonde dat ik een kk ps3 heb gehaald ik heb er zo hard voor gewerkt en dan met zon smerig truukje nakken ze mij weer
Verleidelijk...quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijk had je dat moeten doen toen je je account maakte, of proberen met een of ander ea spel online te gaan, registreer je dan met een andere account en gebruik die voor battlelog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:46 schreef pl4kkie het volgende:
Hallo.
Ik heb een vraagje, ik kan nergens de optie vinden om bij origin/ea profiel mijn xboxlive gamertag toe te voegen.
Ik kan nu dus ook niet inloggen op battlelog.bf.
Kan iemand me helpen daarmee?
Thanks
Ja he, ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarschijnlijk had je dat moeten doen toen je je account maakte, of proberen met een of ander ea spel online te gaan, registreer je dan met een andere account en gebruik die voor battlelog.
Dat account heb ik 6 jaar geleden gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarschijnlijk had je dat moeten doen toen je je account maakte, of proberen met een of ander ea spel online te gaan, registreer je dan met een andere account en gebruik die voor battlelog.
7730 kills tegen 1793 assists. Zie je er een verband in dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef zerokil het volgende:
Wat is jullie killassist met verhouding van je kills?
Waarom stoppen als je je zo voeltquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme man hoeveel van die fucking mongolen zijn er wel niet onsterfelijk?!?!
En waar report ik die mongolen? Want zoals deze die weet het gewoon en gaat lekker door, lijkt mij niet acceptabel.
Deed jij dat gister of eergisteren niet op Kharg tussen B en C toen ik iemand net wilde knifen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:17 schreef Catkiller het volgende:
Omdat ik zonder onsterfelijk te zijn ook wel zo rond kan lopen. 30 - 6 met een SKS op Crossing![]()
Waarom fuckt je team je altijd op wanneer je nog 1 knife kill moet? Ik ren net een tijd achter 1 gast aan, komt er iemand van mijn team die mij en hem dus tegemoet rent waardoor hij om draait, vervolgens rennen er 2 beneden bij een gebouw en begint er iemand die op mij spawnt naar beneden te schieten zonder in eerste instantie ook maar 1 kill te maken. (ja, persoon uit mijn squad, jij was het). Wie precies weet ik niet maar goed, weer een melee ribbon door mijn neus geboord, was vanmiddag ook al een keer
Dan ga jij maar braaf zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat je dan fucking gay bent
Altijd conquest. Paar keer rush geprobeerd maar dat spreekt me niet aan. De overige spelvormen nog geen seconde gedaan. Ook nooit begonnen aan de singleplayer! Sinds kort wel begonnen met de Co-op samen met een vriend omdat we wel alle wapens willen unlockenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Welke gamemode spelen jullie vaak?
Ik bijna altijd Conquest.
Was zeker andersom? Jij en onopvallend ergens komen, ha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed jij dat gister of eergisteren niet op Kharg tussen B en C toen ik iemand net wilde knifen?
Zeker, ik spot ook standaard als ik een straat inkijk of ik een jet/helicopter zie. Dat scheelt heel veel voor de friendly jets en choppers.quote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef 67Impala het volgende:
Degene die niet spotten zijn niet BF veteranen..
Ik loop altijd op select (PS3) te bashen.. Alles voor team en vaderland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |