haterquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef PureDemon het volgende:
[..]
ja, ik ben volgens mij de enige hier die liever met dit wapen speel dan de f2000
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Trieste dag weer. Weet ik ook even waarom het de hele dag al zwaar tyfus gaat.
Als ik er nu nog 2 verlies staat alles op loses.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef PureDemon het volgende:
[..]
ja, ik ben volgens mij de enige hier die liever met dit wapen speel dan de f2000
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:55 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Heeft iemand anders ook nog de positieve bug van de co-op gehad? Want toen ik hem opstartte om wapens te unlocken, kreeg ik de Lock'N'Load trophy en had ik ineens alle wapens?
Wat heb je? Oh ja, van die advertentie in V&A.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nieuwe code gekocht, hoe kan ik hem zien want ik wil hem verkopen?
Dat wilde ik nog posten in je V&A advert, maar dat was ik vergeten. Hier komt die toch nog:quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef Pino0 het volgende:
Sjonge jonge jonge wat een naai streek!
quote:Je kan beter 10 euro korting geven, de online-pass is gekoppelt aan je PSN.
Ja, even inloggen dan, en je pass downloaden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:00 schreef Pino0 het volgende:
Dus als ik nu met hem mee naar huis ga en ik inlog , dan kan hij wel spelen?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nu per ongeluk NOG EEN KEER DIE FUCKING CODE GEDOWNLOAD WEG 20 EURO
Xbox 360 for life, playstation store is zo viesecht zonde dat ik een kk ps3 heb gehaald ik heb er zo hard voor gewerkt en dan met zon smerig truukje nakken ze mij weer
Leuk man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Morgen- het volgende:
.44 Magnum Scopedecht zo vaak mijn leven gered
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nu per ongeluk NOG EEN KEER DIE FUCKING CODE GEDOWNLOAD WEG 20 EURO
Xbox 360 for life, playstation store is zo viesecht zonde dat ik een kk ps3 heb gehaald ik heb er zo hard voor gewerkt en dan met zon smerig truukje nakken ze mij weer
Verleidelijk...quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |