Sterren, wat een kansloze troep ook met hun vervaldatum. Ik doe al niet eens meer de moeite om te registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb onlangs een Wii (bundel + Balance Board) gekocht + Skyward Sword. Zitten daar ook codes op die je kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Ik bedoelde eigenlijk dat jij mijn punten zou mogen hebben als je er wat mee kuntquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik spaar al mijn punten op en voeg ze toe als er iets interessants staat. Maar je hebt nu steeds die verplichte enquetes na het invoeren van de code. Ze maken het je niet gemakkelijk
De code voor Zelda kan ik gebruiken ja, die van de hardware niet omdat je van Nintendo maar n keer hardware mag registrerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij mijn punten zou mogen hebben als je er wat mee kunt
Ik heb de Wii eigenlijk alleen gekocht voor Zelda, ik denk niet dat ik ooit genoeg sterren bij elkaar ga sparen om iets leuks te kopen. Er zat ook Wii Sports+ bij, zou daar dan ook een code in zitten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De code voor Zelda kan ik gebruiken ja, die van de hardware niet omdat je van Nintendo maar n keer hardware mag registrerenGebruik je ze zelf niet?
Yup, die heeft ook een code. Maar die heb ik ook al geregistreerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb de Wii eigenlijk alleen gekocht voor Zelda, ik denk niet dat ik ooit genoeg sterren bij elkaar ga sparen om iets leuks te kopen. Er zat ook Wii Sports+ bij, zou daar dan ook een code in zitten?
Je kunt tegenwoordig maar een paar spellen per dag registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik spaar al mijn punten op en voeg ze toe als er iets interessants staat. Maar je hebt nu steeds die verplichte enquetes na het invoeren van de code. Ze maken het je niet gemakkelijk
Nouja, ik kijk later vandaag even voor je. Hoeveel punten is n spel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, die heeft ook een code. Maar die heb ik ook al geregistreerd
Ook dat nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig maar een paar spellen per dag registreren.
Ik had er meestal Wii of DS-punten van gekocht. Kon ik weer andere spellen van kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb 2000 van die sterren punten geen idee wat ik er mee moet
Dat ja, of DLC voor Rock Band ofzo. Mijn punten zijn altijd zo weer op.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik had er meestal Wii of DS-punten van gekocht. Kon ik weer andere spellen van kopen
Misschien als het Angry Kirby was welquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Yachiru het volgende:
Ik heb deze besteld!
[ afbeelding ]
Zo cute!Maar kan begrijpen dat jullie daar niet echt voor gaan..
Wahaha! Dat is eigenlijk wel raar, dat 'ie daar altijd boos kijkt.. Maarja, tis wel Amerika he; waar seks vies is en geweld zo normaal als het maar kan..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien als het Angry Kirby was wel
Er zat in m'n Zelda-box niet zo'n codequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een whopping 250!
[..]
Ook dat nog
Denk dat ik maar kijk of ik genoeg voor Game & Watch hebquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Wahaha! Dat is eigenlijk wel raar, dat 'ie daar altijd boos kijkt.. Maarja, tis wel Amerika he; waar seks vies is en geweld zo normaal als het maar kan..
Er is trouwens ook een roze/ bruine versie, misschien vind je die sowieso mooier?
Ja, en die lelijke onderste balk staat er ook. De tekst in NL:quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef nomar83 het volgende:
Heet de game bij ons serieus Kirby's Adventure Wii?
quote:Op elk moment tot wel vier spelers tegelijk!
Op NeoGAF gebruiken ze door de balken en grote logo's voor Europa deze iconsquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en die lelijke onderste balk staat er ook. De tekst in NL:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef speknek het volgende:
Ik zie alleen niet zo goed wat het voor moet stellen. Ik ben geband op neogaf omdat ik vgchartz data postte.
Hier hetzelfde: heb me ooit aangemeld, account was na twee weken nog niet actief en toen maar (uiteraard tevergeefs) er een e-mail aangewaagd. Snap het beleid daar niet helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:45 schreef Jesse_ het volgende:
Jullie accounts zijn tenminste ooit geactiveerd, bij mij gaan ze altijd na 4+ maanden wachten in de shredder
Kirbyquote:Op woensdag 30 november 2011 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
KirbyEerste wereld, Cookie Country, uitgespeeld! De game is echt simpel, en er zijn maar vijf werelden, maar het is oh zo cute en leuk
![]()
Ook lijkt er wel veel vrij te spelen content zijn, challenge rooms enzo, maar ik moet even kijken of die ook daadwerkelijk uitdagend zijn.
door die stomme vervaldatum ben ik 12.000 sterren kwijt geraaktquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Sterren, wat een kansloze troep ook met hun vervaldatum. Ik doe al niet eens meer de moeite om te registreren.
"Gather resources and craft weapons"quote:
niet waar, op het laatst kan je 5 wapens craftenquote:Op zaterdag 3 december 2011 07:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
"Gather resources and craft weapons"
LEUGENS
Ik kijk er wel naar uit!quote:
Doelde meer met z'n vieren met elk een Wiimote zo op de bankquote:
Dat vind ik geen craften :pquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet waar, op het laatst kan je 5 wapens craften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikelsquote:Op donderdag 8 december 2011 12:20 schreef Aether het volgende:
The Last Story: 24 februari 2012
The Wii-exclusive role-playing game is the work of Hironobu Sakaguchi, the creator of the Final Fantasy series, and his Mistwalker development studio.
It features a lengthy single-player campaign as well as online multiplayer options, including deathmatch, team deathmatch and co-op. You can play against or alongside up to five other players from across Europe using your customised character from the single-player game.
Daar zit Hironobu Sakaguchi zelf achterquote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikels
Voor mij sowieso wel en die LE heb ik al in pre-order. The Last Story haal ik, ondanks eerder gemaakte afspraken (quote:
Moet XIII ook nog spelen, maar die trekt me ook niet echt.quote:
Ik vond 13 wel erg tof, maar voor 13-2 loop ik nog niet echt warm.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet XIII ook nog spelen, maar die trekt me ook niet echt.
Nooit verwacht, maar ga zeker eerst voor Last Story!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikels
Goh, waarom verbaast dit me nou niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij sowieso wel en die LE heb ik al in pre-order. The Last Story haal ik, ondanks eerder gemaakte afspraken () ook vast wel op release. Maar ik heb die liever in mei gezien
Sorryquote:Op donderdag 8 december 2011 18:05 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaast dit me nou niet?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef speknek het volgende:
Beetje matig dat ie niet take one step and then again doet en vervolgens zijn arms van side to side swingt.
Ow ja hoor, geef Nintendo maar de schuld! Die game is na 1 juni ook nog wel te koop hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SorryMaar dat is de schuld van Nintendo!
Your argument is invalid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als iemand die vond dat de eerste Super Mario Galaxy een 9/10 was en geen 10/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:The Last Story
[...]
Om de best mogelijke spelervaring te kunnen garanderen is dit spel exclusief ontworpen voor weergave in 60Hz (480i) en EDTV-/HDTV-weergavestanden (480p).
Denk dat ze nog wel gebruikt worden, maar zal een minderheid zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen probleem toch? Ik kan me niet voorstellen dat er nog TV's zijn die dat niet ondersteunen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat mn je niet! En dat staat nergens op de verpakking? En dat is ook nooit aangekondigd? Dat staat zelfs niet in het Zelda-topic?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Je had de LE moeten bestellenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten
Da's inderdaad wel zonde dat je dat niet doorhad. Voor mensen zonder wiimotionplus was er de LE als uitstekende deal.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
![]()
ook geen wii-mote plus extentie ?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten
Roy?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.
Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Jezelf quoten?quote:
De Zelda's voor de DS vond ik inderdaad minder, maar de console versies blijf ik elke keer weer knallen vindenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.
Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Ben het hier zo ontzettend niet mee eens. De DS-games vond ik wat minder, maar Twilight Princess en vooral Skyward Sword zijn wat mij betreft prima games.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ben het hier zo ontzettend niet mee eens.
Wat is dit nou weer voor debiele reactie? Jezus man, doe eens normaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Ik heb dan ook wel niets met Zelda, maar kom op dudequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:16 schreef nomar83 het volgende:
Laat dan gewoon alles met het woord Zelda er op voortaan lekker in de winkelrekken staan, want die enorme verbetering waar jij op zit te wachten kennelijk gaat er niet komen.
En wat moet er in jouw ogen dan beter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.
Ik zou wel een boek kunnen schrijven waarom Skyward Sword zuigt maar n van de dingen is in ieder geval dat het spel niet zo vaak moet worden onderbroken met allerlei gelul. Beter gezegd, laat de speler het spel spelen en zelf op ontdekking gaan, zoals Ocarina of Time of zelfs Zelda 1. Ik had niet veel gespeeld maar ik irriteerde me ook mateloos aan die kerel die mijn schild moest repareren, hoe langzaam hij opstaat van zijn stoel om te gaan knutselen... alsof ik daar tijd voor heb. En de tekst mag ook wat vlotter voorbij gaan, zoals in SMG2. En Fi moet haar mond niet zo vaak opentrekken. Maar goed ik heb alleen 7 uur gespeeld. Het spel doet echt alsof ik het heel mooi vind om het spel zijn gang te laten gaan terwijl ik geen controle heb... (zoals bij een cutscene of als ik mijn schild laat repareren). Dit is gewoon regelrechte bullshit. De beste spellen allertijden (Ocarina of Time, Super Mario 64/Galaxy, Half-Life 2) laten de speler het spel spelen, en nemen alleen controle weg als dat absoluut nodig is. Heel simpel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef Aether het volgende:
[..]
En wat moet er in jouw ogen dan beter?
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb filmpjes gezien van mensen die al die tekst als een gek doorklikken en vervolgens hartstikke verdwaald raakte. Niet wisten waar het zwaard te halen, niet waar de vogel zat of wat te doen in de race. Echt, die tekst zit er met een reden. Voor de veteranen is het vervelend, begrijpelijk, maar Myiamoto heeft in interviews wel eens gezegd dat hij het jammer vond dat veel mensen niet de moeite namen om Ocarina of Time uit te spelen. Mensen zaten na een tijd gewoon vast, geen idee wat te doen, en gaven het op. Dus nu wordt alles uitgelegd en is er de beschikking over hulpfilmpjes in de game.quote:
Een cutscene bekijken is niet zo leuk als het spel spelen... dat is iets fundamenteels aan gamen, heeft niks met irritatie te maken. Wat wel een irritatiefactor is, is dat er ontwikkelaars zijn die denken dat een cutscene net zo leuk is als echt gamen. Nou nee dus. Van Nintendo had ik toch echt beter verwacht, maar ja, Zelda is niet echt een topfranchise meer zoals het vroeger was. In de tijd dat ze SS maakten hadden ze dus twee Zelda games kunnen uitbrengen want 5 jaar is echt belachelijk lang.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:45 schreef nomar83 het volgende:
Op z'n hoogst een kleine irritatiefactor, maar onmogelijk iets waar je je echt druk om kan maken toch?
In een game als Final Fantasy geniet ik van de cutscenes, net als in veel andere RPG's. Cutscenes horen erbij, maar zouden wel skipbaar moeten zijn voor mensen die dat willen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:13 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Een cutscene bekijken is niet zo leuk als het spel spelen... dat is iets fundamenteels aan gamen, heeft niks met irritatie te maken. Wat wel een irritatiefactor is, is dat er ontwikkelaars zijn die denken dat een cutscene net zo leuk is als echt gamen. Nou nee dus. Van Nintendo had ik toch echt beter verwacht, maar ja, Zelda is niet echt een topfranchise meer zoals het vroeger was. In de tijd dat ze SS maakten hadden ze dus twee Zelda games kunnen uitbrengen want 5 jaar is echt belachelijk lang.
Juist... en dat is in OoT 3DS al uitmuntend geregeld, hoef je niet verder voor te gaan. In Skyward Sword zijn ze niet alleen verder gegaan, ze zijn te ver gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb filmpjes gezien van mensen die al die tekst als een gek doorklikken en vervolgens hartstikke verdwaald raakte. Niet wisten waar het zwaard te halen, niet waar de vogel zat of wat te doen in de race. Echt, die tekst zit er met een reden. Voor de veteranen is het vervelend, begrijpelijk, maar Myiamoto heeft in interviews wel eens gezegd dat hij het jammer vond dat veel mensen niet de moeite namen om Ocarina of Time uit te spelen. Mensen zaten na een tijd gewoon vast, geen idee wat te doen, en gaven het op. Dus nu wordt alles uitgelegd en is er de beschikking over hulpfilmpjes in de game.
ok en waarom niet?quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef speknek het volgende:
Ja hoe oppervlakkig game design is dat, daar kon je wmb in de PS1 tijd nog mee aankomen, maar nu niet meer.
Je zult Xenosaga dan geweldig vinden!quote:Op maandag 19 december 2011 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een verschil van mening over de manier waarop een verhaal verteld wordt. Geen cutscenes wil niet zeggen dat je direct hersenloze games wil spelen.
Ik vind Final Fantasy cutscenes geweldig, echt heerlijk om even 15 minuten ofzo achterover te leunen en te genieten
Ka-ching!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In een game als Final Fantasy geniet ik van de cutscenes, net als in veel andere RPG's. Cutscenes horen erbij, maar zouden wel skipbaar moeten zijn voor mensen die dat willen.
Dat is in de laatste Zelda gelukkig aangepast. Bij ieder voorwerp verschijnt de tekst nog maar eenmaal per sessie. In bijvoorbeeld Wind Waker was dat iedere keerquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ik weet na 1x een kistje te openen wel dat een groene rupee 1 waard is. Of een rode 20. Maar ik ben in tempel x en ik krijg het nog te zien. Idem met bommen etc. Gewoon jammer. Of je bent aan het vechten, er valt een golden skull en dan midden in het gevecht pakt Link die nog even op en gaat er mee showen inclusief uitleg dat ie zo zeldzaam is. Cut the crap!
Ik speel een spel niet in een ruk uit, dus ik erger me er nog steeds aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is in de laatste Zelda gelukkig aangepast. Bij ieder voorwerp verschijnt de tekst nog maar eenmaal per sessie. In bijvoorbeeld Wind Waker was dat iedere keer
Ik snap hem niet, Captain Falcon spuwt toch geen vuur als ie kust?quote:
Het gaat me niet om de cutscenes, het gaat me om de cutscene als beloning, hoe verrot moet je game wel niet zijn als mensen liever naar een niet-interactieve versie kijken. Het punt is dat de game je een intrinsieke motivatie moet geven om te spelen, en niet een semi-extrensieke.quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok en waarom niet?
wtf is er mis met cutscenes ?, dat is juist het onderdeel van het verhaal.
of speel je liever hersenloze games zonder diepgang en verhaal ?
Ga je ook zeggen waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
O yeah, Rayman Origins, Phineas & Ferb en Zack & Wiki besteld voor een totaal van 45 euro
Binnenkort moet ik ook echt nog even SMG2 en Donkey Kong aanschaffen, ook al heb ik nog zat te spelen en moet ook nog een heel stuk SMG uitspelen, maar goed, dan heb ik wat variatiemogelijkheden en ligt het alvast klaar voor als ik er aan toe ben
Al bij twee hartjes? Vroeger was dat drie, dus ze hebben het juist aangepastquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:35 schreef speknek het volgende:
Oh die laag qua hartjes piep is irritaaant. Maken ze de game moeilijker zodat je vaker zonder hartjes zit, begint ie al bij twee hartjes te piepen. Ik zet dan het geluid van de tv uit (of ik gebruik mijn fairy proactief, dan moet ik maar een keer heen en weer naar Skyloft voor een nieuwe potion) om er maar vanaf te zijn. Echt een gruwelijke fout van Nintendo wmb.
Vroeger kon je ook veel meer hartjes vinden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Al bij twee hartjes? Vroeger was dat drie, dus ze hebben het juist aangepast
Dat komt omdat je eerst een medal moet vinden om vaker hartjes te treffen als je gras gaat hakken. Zelfde geldt voor de rupees.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook veel meer hartjes vinden heb ik het idee.
Vinden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je eerst een medal moet vinden om vaker hartjes te treffen als je gras gaat hakken. Zelfde geldt voor de rupees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
H, spoilers!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je eerst een medal moet vinden om vaker hartjes te treffen als je gras gaat hakken. Zelfde geldt voor de rupees.
Weet je zeker dat het niet driekwart was? In ieder geval stoort het me nu meer. Ik ben ook wel een stuk kritischer geworden, omdat dit de zoveelste Zelda is, en ik net Skyrim gespeeld heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt bij een bepaald percentage dat piepje gegeven want ik heb dat nu ook als ik iets van 4 of 5 hartjes over heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vinden?Nee, da's wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Wat is daar anders aan dan?quote:
Dat is de interpretatie van Kotaku toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Aether het volgende:
http://kotaku.com/5869993(...)icial-zelda-timeline
[ afbeelding ]
Niet zo heel zeker meer, kan het verwarren met andere titelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet driekwart was? In ieder geval stoort het me nu meer. Ik ben ook wel een stuk kritischer geworden, omdat dit de zoveelste Zelda is, en ik net Skyrim gespeeld heb.
Klopt, maar met interpretatie op basis van Hyrule Historia.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie van Kotaku toch?
Ik zie elke game eigenlijk als een hervertelling van hetzelfde sprookje, ik vind die tijdlijn een beetje raar.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat vinden de spelers van de serie er zelf van? Klopt het een beetje?
Als je alle hints en historie in de games zelf volgt klopt het anders zeker wel hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie elke game eigenlijk als een hervertelling van hetzelfde sprookje, ik vind die tijdlijn een beetje raar.
Ik dacht oorspronkelijk ook dat het zo werkte. Maar SS is wel duidelijk een prequel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie elke game eigenlijk als een hervertelling van hetzelfde sprookje, ik vind die tijdlijn een beetje raar.
Met de rechtertak ben ik het wel eens, de rest kan volgens mij wel samengevoegd worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat vinden de spelers van de serie er zelf van? Klopt het een beetje?
Precies. Ik let ook echt niet genoeg op om bijzonderheden te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Precies. Ik let ook echt niet genoeg op om bijzonderheden te zien.
Kan Link's Awakening trouwens niet paralel aan een willekeurige Zelda lopen?
Oh, ik dacht een dromende Link kan altijd welquote:
Maar was het wel een droom?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een dromende Link kan altijd wel
De tijdlijn split in drien?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Aether het volgende:
http://kotaku.com/5869993(...)icial-zelda-timeline
[ afbeelding ]
Interessant.quote:A: Where Hero of Time Fail
B: Where Hero of Time Wins (sent 7yr back)
C: Where Hero of Time Wins (present)
And, according to one such person posting online (and helpfully translated by reader littsu), it reads like this.quote:
Ik LOL-de hh...quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:24 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik LOL-de hh...
"Excuseeeeee me Princess". Dat was uit die vervelende TLoZ tekenfilmserie die in de begin tijd van Telekids werd uitgezonden. Samen met "Captain N. -The Game Master". In die jaren stond Nintendo echt aan de top! Met hun eigen tijdschrift, spel tips hotlines van enkele guldens p.m. "Now You're Playing With Power" luidde het devies! Kun je je nu nauwelijks meer voorstellen.
YEAH! Ik heb ze allemaal op mijn HDD staan. Zoals zoveel jaren '80 tekenfilms. Kan me er alleen niet toe zetten om ze te bekijken... Vaak is de herinnering mooier dan de cartoon. Zo heb ik bijna mijn Teddy Ruxpin fantasien om zeep geholpen...quote:
Ze zijn vaak trager/rustiger en de nasynchronisaie is slechter dan ik me herinnerquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
YEAH! Ik heb ze allemaal op mijn HDD staan. Zoals zoveel jaren '80 tekenfilms. Kan me er alleen niet toe zetten om ze te bekijken... Vaak is de herinnering mooier dan de cartoon. Zo heb ik bijna mijn Teddy Ruxpin fantasien om zeep geholpen...
Wat is precies niet goed? Pointer? Motion?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef NatteKrant het volgende:
Ik ben niet helemaal tevreden over de nauwkeurigheid van mijn remotes. Hoe krijg ik die zo goed mogelijk ingesteld? Tips? Manuals? Heb niet veel bruikbaars kunnen vinden...
Is het allemaal Nintendo hardware, of ook 3rd party?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een aantal weken geleden een WiiMotion Plus blokje gekocht (eigenlijk alleen om Zelda te kunnen spelen), ging al die tijd goed. Tot gisteren.
Als ik gewoon WiiMote met de Nunchuk speel is er niets aan de hand.
Als ik WiiMote + WiiMotion Plus speel is er niets aan de hand.
Maar het moment dat ik de Nunchuk in de WiiMotion Plus steek verdwijnt opeens mijn cursor en kan ik niks meer doen. Ook als ik de Wii opnieuw opstart met de accessoires er al in gestoken, niets.
Dus de connectie tussen de Nunchuk en de MiiMotion Plus is kapot ofzo? Kent iemand dit probleem, en moet ik nu de Nunchuk vervangen of de MiiMotion Plus?
Apart, branden de LEDs op de Wiimote nog wel?quote:
Ja, lampjes branden wel.. en de home knop werkt ook nog wel, alleen de cursor is weg dus ik kan niks doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Apart, branden de LEDs op de Wiimote nog wel?
Je zou kunnen proberen om de Wiimote vijf seconden met de knoppen naar beneden op een vlak oppervlak te leggen. De controller initialiseert zich dan opnieuw.
Anders Nintendo bellen?
Batterijen zijn nog vol? En niet-oplaadbare batterijen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef DutchSL het volgende:
Als ik hem omdraai en neerleg zie ik de cursor knipperen, maar als ik hem na meer dan vijf seconden weer oppak is de cursor weer weg.
Het is niet alleen met de nunchuk, ook als ik de classic controller op de WiiMotion PLus wil aansluiten valt de cursor weg. Ik denk dat de WiiMiotion Plus gewoon kapot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Notorious_Roy op 08-01-2012 16:13:56 (Spoiler!) ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:12 schreef Oksel het volgende:
Weet je hoe je effectief met haar moet vechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou dat namelijk niet echt een probleem moeten zijn.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riki en Melia zou ik volgens velen tips moeten gebruiken, maar ik krijg er maar weinig ether-attacks uitgeknald. Sowieso behoorlijk balen om over te moeten schakelen op andere karakters aangezien ik de hele game tot nu toe gespeeld heb met Shulk, Reyn en Sharla.
Tips zijn welkom!
Oh en gisteren ein-de-lijk m'n laaste ice cabbage gevonden!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:03 schreef Jesse_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks voor de reply trouwens!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:22 schreef Jesse_ het volgende:
Gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Gelukt!Die combo gebruikte ik ook altijd, fire, ice, bolt en dan is er nog een die de laatste terug roept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deed ik dan direct na de discharge van bolt, dat is namelijk twee keer snel achter elkaar 18000+ damageDat en haar topple combo en je maakt met iedereen korte metten
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Mooi om achteraf te lezen, want op het moment zelf heb ik alleen maar gedrukt op wat beschikbaar was en ineens was het voorbij!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die combo gebruikte ik ook altijd, fire, ice, bolt en dan is er nog een die de laatste terug roept.
Die deed ik dan direct na de discharge van bolt, dat is namelijk twee keer snel achter elkaar 18000+ damageDat en haar topple combo en je maakt met iedereen korte metten
Zeer leuk spel idd! Voor een Mario-spel vrij serieus, vooral de modus waarin je ook met aandelen en districten aan de gang moet. Daar moet je echt tactisch spelen om te winnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net het eerste potje Boom Street gedaan (tutorial board) en ik vond het verrassend leuk. Het is echt een Monopoly-spin-off en geen Mario Party-kloon. Geen minigames bijvoorbeeld! Ik denk dat ik er vanavond nog eens goed voor ga zitten en een echt potje ga doen.
Niks voor mij. Ik hou niet van Monopoly, dus daar ga je al.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net het eerste potje Boom Street gedaan (tutorial board) en ik vond het verrassend leuk. Het is echt een Monopoly-spin-off en geen Mario Party-kloon. Geen minigames bijvoorbeeld! Ik denk dat ik er vanavond nog eens goed voor ga zitten en een echt potje ga doen.
Lang. Ik verwacht niet dat de Wii onmiddellijk van de schappen wordt gehaald als de Wii U uit is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:28 schreef micker het volgende:
hoe lang zou de Wii nog op de markt blijven nu de Wii U komt?
Als je het met iemand thuis op de bank speelt, is de concurrentiestrijd erg leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boom Street is niet helemaal geschikt voor casual multiplayer. "Het is te lastig en gaat te traag. Er gebeurt niets leuks."
Ik verwacht dat men de Wii nog een tijdje naast de Wii U wil laten bestaan als een lowbudget console. Een beetje als de PlayStation 2 naast de PS3. Maar ik vraag me af of er in die tijd nog wel first party games uit gaan komen, Nintendo is er altijd nogal snel in om over te stappen naar de nieuwste generatie qua games.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:28 schreef micker het volgende:
hoe lang zou de Wii nog op de markt blijven nu de Wii U komt?
Denk dat de Wii inderdaad nog minstens een jaar te koop zal zijn na uitkomen van de WiiU. Meeste aandacht van Nintendo's 1st party gaat nu naar de 3DS en WiiU. 3rd party is al een half jaar een probleem op de Wii (wordt nu gecompenseerd door Last Story en Pandora's Tower).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men de Wii nog een tijdje naast de Wii U wil laten bestaan als een lowbudget console. Een beetje als de PlayStation 2 naast de PS3. Maar ik vraag me af of er in die tijd nog wel first party games uit gaan komen, Nintendo is er altijd nogal snel in om over te stappen naar de nieuwste generatie qua games.
7 track audio-cdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Last Story krijgt collector's edition
[ afbeelding ]
Artbook - Soundtrack - Steelcase
Vond 'm hier. Misschien de steel case?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die onderste klopt niet. Dit is de LE voor Europa:
The Last Story krijgt collector's edition
Yeah rightquote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef micker het volgende:
in die 5 jaar al veel gek Wii nieuws gelezen (van controllers door TV tot ongelukken met het Balance Board) maar dit slaat alles... vrouw ontploft op de Wii, te zwaar voor het Balance Board!
http://www.dailynintendo.(...)ilo-ontploft-op-wii/
Balance board kan ‘maar’ tot 150kg aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef micker het volgende:
in die 5 jaar al veel gek Wii nieuws gelezen (van controllers door TV tot ongelukken met het Balance Board) maar dit slaat alles... vrouw ontploft op de Wii, te zwaar voor het Balance Board!
http://www.dailynintendo.(...)ilo-ontploft-op-wii/
Gewone versie? Ik ben benieuwd hoeveel de LE gaat kostenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
The Last Story ook maar besteld na goede verhalen gelezen te hebben. 35 euro bij zavvi.
Ik vond het een leuke game, ondanks dat ik normaal niet van de shooters benquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef CoExist het volgende:
Is die GoldenEye 007 re-make een beetje de moeite waard!?
Alleen previews:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Jesse_ het volgende:
Is er al ergens een westerse review te vinden?
Als er bij de Wii een standaard zit wel, anders niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
kan je op de blauwe of zwarte wii ook gamecube games spellen?
Die Gamecube spellen zijn al meer dan vier jaar niet meer te koop.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef CoExist het volgende:
Wat een flauwekul zeg! Dat die nieuwe Wii's niet meer backwards compatible zijn met NGC games en controllers.
Er zijn nog zoveel mooie pareltjes te vinden in de GameCube catalogus.
Je wordt traagquote:
Je bent jaloers op de snor van Sakaguchiquote:
Japanners met gezichtsbeharing zijn bijna altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent jaloers op de snor van Sakaguchi
Er is veel veranderdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Japanners met gezichtsbeharing zijn bijna altijd
Je bent van de Nedgame?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:28 schreef overcast666 het volgende:
The Last Story Limited Edition zal in Nederland zeer beperkt beschikbaar zijn. In totaal slechts 400 stuks, pre-order nu jouw exemplaar want dit zal zeker een collectors item worden!
De limited edition-bundel van The Last Story is beschikbaar voor pre-orders zolang de voorraad strekt. De bundel bestaat uit een exemplaar van het spel, een exclusieve SteelBook hoes met prachtig artwork en het pakket ‘The Elements Of The Last Story’ met daarin een Premium Soundtrack-cd en The Illustrations-artboekje. De cd bevat een selectie van zeven tracks met muziek uit het spel, gecomponeerd door Nobuo Uematsu, die met Hironobu Sakaguchi eerder al samenwerkte aan vele bekende RPG’s.
http://www.nedgame.nl/the-last-story-limited-edition+wii.html
Bedankt voor de tip. Meteen besteldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:28 schreef overcast666 het volgende:
The Last Story Limited Edition zal in Nederland zeer beperkt beschikbaar zijn. In totaal slechts 400 stuks, pre-order nu jouw exemplaar want dit zal zeker een collectors item worden!
De limited edition-bundel van The Last Story is beschikbaar voor pre-orders zolang de voorraad strekt. De bundel bestaat uit een exemplaar van het spel, een exclusieve SteelBook hoes met prachtig artwork en het pakket ‘The Elements Of The Last Story’ met daarin een Premium Soundtrack-cd en The Illustrations-artboekje. De cd bevat een selectie van zeven tracks met muziek uit het spel, gecomponeerd door Nobuo Uematsu, die met Hironobu Sakaguchi eerder al samenwerkte aan vele bekende RPG’s.
http://www.nedgame.nl/the-last-story-limited-edition+wii.html
Yes, plus ik hoef de LE nietquote:
4 maarquote:
Dat is toch een eShop-game voor 3DSquote:
De gewone scheelt ongeveer een tientjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:12 schreef Aether het volgende:
[..]
4 maar
Misschien verkocht Xenoblade LE slecht zodat Last Story nu een kleinere oplage heeft?
Het is een RPG, maar dit keer een action RPG. Camera hangt over de schouder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dat The Last Story zoiets als Xenoblade? Ik vond dat Xenoblade nog wel tof, alleen ik moet het nog een keer uitspelen, net zoals met Zelda TP
Als in, moet ergens nog de tijd vandaan halen
Ja, dat scheelt behoorlijk, al heeft de MediaMarkt tegenwoordig ook scherpe prijzen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De gewone scheelt ongeveer een tientje
Zelda TPquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dat The Last Story zoiets als Xenoblade? Ik vond dat Xenoblade nog wel tof, alleen ik moet het nog een keer uitspelen, net zoals met Zelda TP
Als in, moet ergens nog de tijd vandaan halen
Ah, dat ziet er eigenlijk wel weer tof uit, maar het lijkt erop dat het battlesysteem een beetje hetzelfde is als Zelda.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een RPG, maar dit keer een action RPG. Camera hangt over de schouder.
Vanaf 19 minuten zie je een gevecht. Niet te veel kijken ivm spoilers.
Klopt, maar dat weet je pas zo laatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt behoorlijk, al heeft de MediaMarkt tegenwoordig ook scherpe prijzen.
Volgens mij heeft Nintendo enkel '2012' gezegd?quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef DjinN het volgende:
* DjinN is vandaag met Xenoblade Chronicles begonnen
Ik heb hem stilgelegd omdat er gewoon t veel uitgekomen is, maar eigenlijk wil ik hem nog wel eens oppakken. Op de PSP dan maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:15 schreef Dudemanguy het volgende:
Speelt er iemand hier nog Monster Hunter 3?
Nee! Zit er nog steeds vast.. en kan ook niet meer uit de tomb om de levelen.. tips tips tips!!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weet je hoe je effectief met haar moet vechten?
Dan zou dat namelijk niet echt een probleem moeten zijn.
Pagina 4 van dit topic (als je 50 posts per pagina hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee! Zit er nog steeds vast.. en kan ook niet meer uit de tomb om de levelen.. tips tips tips!!Thanks.
Ik ben er ook pas sinds kort weer mee begonnen. Ik was er mee gestopt omdat ik gewoon te hard faalde maar nu heb ik een traditional controller en dat speelt zulke vele malen beter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik heb hem stilgelegd omdat er gewoon t veel uitgekomen is, maar eigenlijk wil ik hem nog wel eens oppakken. Op de PSP dan maar.
twitter:auuo twitterde op donderdag 02-02-2012 om 23:34:32ラストストーリー欧州版スペシャルエディションのスティール製ケースをもらった。The Last Story special package in Europe with steel case. http://t.co/XO70r9IX reageer retweet
Volgens een bericht wel. Zie: http://www.n1ntendo.nl/ar(...)tory-limited-editionquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi
Het schijnt trouwens dat de eerste 400 Nederlandse pre-orders automatisch omgezet worden naar de LE?
Maar dat is de enige bron. Nedgame heeft volgens mij beide versies staat als pre-order, dat is gek dan. Toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:02 schreef pjats het volgende:
[..]
Volgens een bericht wel. Zie: http://www.n1ntendo.nl/ar(...)tory-limited-edition
Jullie krijgen toch ook een persbericht? Hoe staat het daar in?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is de enige bron. Nedgame heeft volgens mij beide versies staat als pre-order, dat is gek dan. Toch?
Dan moeten ze wel een persbericht uitsturen. En met dit geval heeft de site gewoon zelf een vraag gesteldquote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef pjats het volgende:
[..]
Jullie krijgen toch ook een persbericht? Hoe staat het daar in?
quote:De limited edition-bundel van The Last Story is beschikbaar voor pre-orders zolang de voorraad strekt. De bundel bestaat uit een exemplaar van het spel, een exclusieve SteelBook™-hoes met prachtig artwork en het pakket ‘The Elements Of The Last Story’ met daarin een Premium Soundtrack-cd en The Illustrations-artboekje.
Totaal niet duidelijk ook dus.quote:De limited edition-bundel van The Last Story, de nieuwste actierijke RPG van Hironobu Sakaguchi, wordt in Europa gelanceerd op 24 februari 2012, exclusief voor de Wii. Elke bundel bevat een exclusieve SteelBook™-hoes, een exemplaar van het spel en het The Elements Of The Last Story-pakket. Om deze bundel te ontvangen - zolang de voorraad strekt - moet je het spel voor 24 februari 2012 bestellen bij de betere gamespeciaalzaak.
Ik lees: alleen via preorder te krijgen; beperkte voorraad; komt uit op 24-02.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op Nintendo.nl zelf staat het als volgt:
[..]
[..]
Totaal niet duidelijk ook dus.
Het bericht op N1ntendo is al gecorrigeerd. Er is dus geen gratis update van preorder naar limited edition.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op Nintendo.nl zelf staat het als volgt:
[..]
[..]
Totaal niet duidelijk ook dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |