Sterren, wat een kansloze troep ook met hun vervaldatum. Ik doe al niet eens meer de moeite om te registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb onlangs een Wii (bundel + Balance Board) gekocht + Skyward Sword. Zitten daar ook codes op die je kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Ik bedoelde eigenlijk dat jij mijn punten zou mogen hebben als je er wat mee kuntquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik spaar al mijn punten op en voeg ze toe als er iets interessants staat. Maar je hebt nu steeds die verplichte enquetes na het invoeren van de code. Ze maken het je niet gemakkelijk
De code voor Zelda kan ik gebruiken ja, die van de hardware niet omdat je van Nintendo maar n keer hardware mag registrerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij mijn punten zou mogen hebben als je er wat mee kunt
Ik heb de Wii eigenlijk alleen gekocht voor Zelda, ik denk niet dat ik ooit genoeg sterren bij elkaar ga sparen om iets leuks te kopen. Er zat ook Wii Sports+ bij, zou daar dan ook een code in zitten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De code voor Zelda kan ik gebruiken ja, die van de hardware niet omdat je van Nintendo maar n keer hardware mag registrerenGebruik je ze zelf niet?
Yup, die heeft ook een code. Maar die heb ik ook al geregistreerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb de Wii eigenlijk alleen gekocht voor Zelda, ik denk niet dat ik ooit genoeg sterren bij elkaar ga sparen om iets leuks te kopen. Er zat ook Wii Sports+ bij, zou daar dan ook een code in zitten?
Je kunt tegenwoordig maar een paar spellen per dag registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik spaar al mijn punten op en voeg ze toe als er iets interessants staat. Maar je hebt nu steeds die verplichte enquetes na het invoeren van de code. Ze maken het je niet gemakkelijk
Nouja, ik kijk later vandaag even voor je. Hoeveel punten is n spel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, die heeft ook een code. Maar die heb ik ook al geregistreerd
Ook dat nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig maar een paar spellen per dag registreren.
Ik had er meestal Wii of DS-punten van gekocht. Kon ik weer andere spellen van kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb 2000 van die sterren punten geen idee wat ik er mee moet
Dat ja, of DLC voor Rock Band ofzo. Mijn punten zijn altijd zo weer op.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik had er meestal Wii of DS-punten van gekocht. Kon ik weer andere spellen van kopen
Misschien als het Angry Kirby was welquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Yachiru het volgende:
Ik heb deze besteld!
[ afbeelding ]
Zo cute!Maar kan begrijpen dat jullie daar niet echt voor gaan..
Wahaha! Dat is eigenlijk wel raar, dat 'ie daar altijd boos kijkt.. Maarja, tis wel Amerika he; waar seks vies is en geweld zo normaal als het maar kan..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien als het Angry Kirby was wel
Er zat in m'n Zelda-box niet zo'n codequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een whopping 250!
[..]
Ook dat nog
Denk dat ik maar kijk of ik genoeg voor Game & Watch hebquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Wahaha! Dat is eigenlijk wel raar, dat 'ie daar altijd boos kijkt.. Maarja, tis wel Amerika he; waar seks vies is en geweld zo normaal als het maar kan..
Er is trouwens ook een roze/ bruine versie, misschien vind je die sowieso mooier?
Ja, en die lelijke onderste balk staat er ook. De tekst in NL:quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef nomar83 het volgende:
Heet de game bij ons serieus Kirby's Adventure Wii?
quote:Op elk moment tot wel vier spelers tegelijk!
Op NeoGAF gebruiken ze door de balken en grote logo's voor Europa deze iconsquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en die lelijke onderste balk staat er ook. De tekst in NL:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef speknek het volgende:
Ik zie alleen niet zo goed wat het voor moet stellen. Ik ben geband op neogaf omdat ik vgchartz data postte.
Hier hetzelfde: heb me ooit aangemeld, account was na twee weken nog niet actief en toen maar (uiteraard tevergeefs) er een e-mail aangewaagd. Snap het beleid daar niet helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:45 schreef Jesse_ het volgende:
Jullie accounts zijn tenminste ooit geactiveerd, bij mij gaan ze altijd na 4+ maanden wachten in de shredder
Kirbyquote:Op woensdag 30 november 2011 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
KirbyEerste wereld, Cookie Country, uitgespeeld! De game is echt simpel, en er zijn maar vijf werelden, maar het is oh zo cute en leuk
![]()
Ook lijkt er wel veel vrij te spelen content zijn, challenge rooms enzo, maar ik moet even kijken of die ook daadwerkelijk uitdagend zijn.
door die stomme vervaldatum ben ik 12.000 sterren kwijt geraaktquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Sterren, wat een kansloze troep ook met hun vervaldatum. Ik doe al niet eens meer de moeite om te registreren.
"Gather resources and craft weapons"quote:
niet waar, op het laatst kan je 5 wapens craftenquote:Op zaterdag 3 december 2011 07:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
"Gather resources and craft weapons"
LEUGENS
Ik kijk er wel naar uit!quote:
Doelde meer met z'n vieren met elk een Wiimote zo op de bankquote:
Dat vind ik geen craften :pquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet waar, op het laatst kan je 5 wapens craften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikelsquote:Op donderdag 8 december 2011 12:20 schreef Aether het volgende:
The Last Story: 24 februari 2012
The Wii-exclusive role-playing game is the work of Hironobu Sakaguchi, the creator of the Final Fantasy series, and his Mistwalker development studio.
It features a lengthy single-player campaign as well as online multiplayer options, including deathmatch, team deathmatch and co-op. You can play against or alongside up to five other players from across Europe using your customised character from the single-player game.
Daar zit Hironobu Sakaguchi zelf achterquote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikels
Voor mij sowieso wel en die LE heb ik al in pre-order. The Last Story haal ik, ondanks eerder gemaakte afspraken (quote:
Moet XIII ook nog spelen, maar die trekt me ook niet echt.quote:
Ik vond 13 wel erg tof, maar voor 13-2 loop ik nog niet echt warm.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet XIII ook nog spelen, maar die trekt me ook niet echt.
Nooit verwacht, maar ga zeker eerst voor Last Story!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikels
Goh, waarom verbaast dit me nou niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij sowieso wel en die LE heb ik al in pre-order. The Last Story haal ik, ondanks eerder gemaakte afspraken () ook vast wel op release. Maar ik heb die liever in mei gezien
Sorryquote:Op donderdag 8 december 2011 18:05 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaast dit me nou niet?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef speknek het volgende:
Beetje matig dat ie niet take one step and then again doet en vervolgens zijn arms van side to side swingt.
Ow ja hoor, geef Nintendo maar de schuld! Die game is na 1 juni ook nog wel te koop hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SorryMaar dat is de schuld van Nintendo!
Your argument is invalid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als iemand die vond dat de eerste Super Mario Galaxy een 9/10 was en geen 10/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:The Last Story
[...]
Om de best mogelijke spelervaring te kunnen garanderen is dit spel exclusief ontworpen voor weergave in 60Hz (480i) en EDTV-/HDTV-weergavestanden (480p).
Denk dat ze nog wel gebruikt worden, maar zal een minderheid zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen probleem toch? Ik kan me niet voorstellen dat er nog TV's zijn die dat niet ondersteunen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat mn je niet! En dat staat nergens op de verpakking? En dat is ook nooit aangekondigd? Dat staat zelfs niet in het Zelda-topic?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Je had de LE moeten bestellenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten
Da's inderdaad wel zonde dat je dat niet doorhad. Voor mensen zonder wiimotionplus was er de LE als uitstekende deal.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
![]()
ook geen wii-mote plus extentie ?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten
Roy?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.
Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Jezelf quoten?quote:
De Zelda's voor de DS vond ik inderdaad minder, maar de console versies blijf ik elke keer weer knallen vindenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.
Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Ben het hier zo ontzettend niet mee eens. De DS-games vond ik wat minder, maar Twilight Princess en vooral Skyward Sword zijn wat mij betreft prima games.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ben het hier zo ontzettend niet mee eens.
Wat is dit nou weer voor debiele reactie? Jezus man, doe eens normaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Ik heb dan ook wel niets met Zelda, maar kom op dudequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:16 schreef nomar83 het volgende:
Laat dan gewoon alles met het woord Zelda er op voortaan lekker in de winkelrekken staan, want die enorme verbetering waar jij op zit te wachten kennelijk gaat er niet komen.
En wat moet er in jouw ogen dan beter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.
Ik zou wel een boek kunnen schrijven waarom Skyward Sword zuigt maar n van de dingen is in ieder geval dat het spel niet zo vaak moet worden onderbroken met allerlei gelul. Beter gezegd, laat de speler het spel spelen en zelf op ontdekking gaan, zoals Ocarina of Time of zelfs Zelda 1. Ik had niet veel gespeeld maar ik irriteerde me ook mateloos aan die kerel die mijn schild moest repareren, hoe langzaam hij opstaat van zijn stoel om te gaan knutselen... alsof ik daar tijd voor heb. En de tekst mag ook wat vlotter voorbij gaan, zoals in SMG2. En Fi moet haar mond niet zo vaak opentrekken. Maar goed ik heb alleen 7 uur gespeeld. Het spel doet echt alsof ik het heel mooi vind om het spel zijn gang te laten gaan terwijl ik geen controle heb... (zoals bij een cutscene of als ik mijn schild laat repareren). Dit is gewoon regelrechte bullshit. De beste spellen allertijden (Ocarina of Time, Super Mario 64/Galaxy, Half-Life 2) laten de speler het spel spelen, en nemen alleen controle weg als dat absoluut nodig is. Heel simpel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef Aether het volgende:
[..]
En wat moet er in jouw ogen dan beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |