Die van mij is twee weken vertraagdquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij hebben het boek gisteren binnen gekregen, vet mooi! Ik vond 'm ook zwaar toen ik het Amazonpakje uit de brievenbus haalde
Die van mij is ook vertraagd...quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Die van mij is twee weken vertraagd
Al van de zomer besteld...
Amazon UK.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar hebben jullie besteld dan?
Nou zeg, dat is wel balenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Die van mij is twee weken vertraagd
Al van de zomer besteld...
Net gekeken, misschien toch later besteld omdat de LE niet meer leverbaar was (dus nieuwe bestelling) of door Amazon geannuleerd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is wel balen![]()
En vreemd! Want ik heb even terug gekeken, en ik heb de mijne op 20 september besteld (je zegt zomer en dan denk ik eigenlijk aan juni/ juli/ augustus/ zoiets dus ik ga er hier even van uit dat jij eerder dan september besteld hebt?).
Lag dus gisteren in de brievenbus.
Kreeg er ook nog een e-mail achteraan waarin staat hoeveel ik bespaard heb dankzij die pre-order price guarantee. Omgerekend is de prijs nu 20 euro, belachelijk goedkoop eigenlijk, het boek is namelijk echt heel dik en groot en van erg mooie kwaliteit.
Je kunt ook een Motion Plus kopen om een controller geschikt te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:35 schreef ShevaJB het volgende:
Ah okay, dan schaf ik zo'n exemplaar aan.
quote:Wii Mini komt 22 maart naar Nederland
De Wii Mini komt op 22 maart naar Nederland en de rest van Europa. Dat heeft Nintendo vandaag aangekondigd.
De Wii Mini is een kleinere versie van de originele Wii, uitgevoerd in het zwart met een rode rand.
De Mini ondersteunt bijna alle accessoires en komt met een rode Wii-controller, Nunchuk, sensorbalk, AV-stekker en voeding. De console heeft echter geen internetmogelijkheden of een componentaansluiting.
Nintendo geeft geen officiële prijs voor de console, maar waarschijnlijk komt deze rond de 100 euro te liggen. Retailers bepalen in Europa zelf de prijs van Nintendo-hardware.
De Wii Mini is eind vorig jaar al in Canada op de markt gebracht voor zo'n 100 dollar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |