abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102001023
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_102001091
omdat roy het niet deed ;(
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_102001139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Bedoel je die lvl 38 schildpadden? Die laten goede equipment vallen dus zeker de moeite waard om voor terug te gaan.
dat armor wat ze dragen heb ik echt tot level 45 ofzo gedragen terwijl je hem op 30 al kan krijgen.
dat ding is niet normaal goed :D
pi_102004235
Ben nu bezig om wat extra advanced art books te vinden van bepaalde boss monsters.
Ik zit bijna op de 80 uur en ik gok dat ik met gemak de 100 ga halen.

Al die quests helpen niet mee met de voortgang van het verhaal. :P
pi_102005837
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen. O+

Ben pas op lvl 20 met Xenoblade. Schiet niet echt op. Zal nog lang duren voordat ik het uitspeel.
pi_102022845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen. O+

Ben pas op lvl 20 met Xenoblade. Schiet niet echt op. Zal nog lang duren voordat ik het uitspeel.
Waar heb je hem besteld?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:30:41 #7
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102034036
Grr; ga je naar de winkel en dan is Xenoblade uitverkocht :{ ... dan maar in bestelling gezet. Bij Gamemania kun je spellen inruilen die je toch niet meer speelt; geeft toch wel wat korting *)

Skyward Sword verwacht ik wel bij de Mediamarkt te kunnen kopen op de releasedate.
kloep kloep
pi_102034658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Grr; ga je naar de winkel en dan is Xenoblade uitverkocht :{ ... dan maar in bestelling gezet. Bij Gamemania kun je spellen inruilen die je toch niet meer speelt; geeft toch wel wat korting *)

Skyward Sword verwacht ik wel bij de Mediamarkt te kunnen kopen op de releasedate.
Oh wat krijg je nog voor oude (maar wel goede) spellen bij aanschaf van een nieuwe game?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:58:45 #9
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102035734
Tja hangt van de titel af en ouderdom. Mariospellen doen het vaak goed; rond 15-20 euro per spel.
Als je een spel terugkoopt krijg je meer, wil je contanten gaat er weer wat af etc. Als ik xenoblade koop lijkt t mij wel een goed idee om oude spellen die liggen te verstoffen in te ruilen.
kloep kloep
pi_102041649
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld?
Bij Zavvi.nl. Een paar anderen hier gaven die tip.
pi_102090106
Nu in de winkel: Mario- en Zelda-klassiekers aan Nintendo Selects-reeks toegevoegd

De Nintendo Select-reeks biedt geweldige Wii-spellen voor een geweldige prijs en de collectie wordt nu aangevuld met de twee moderne meesterwerken Super Mario Galaxy en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze veelgeprezen spellen bieden beiden unieke en onmisbare spelervaringen en laten je rondreizen door verbeeldingsrijke werelden vol uitdagingen en bekende Nintendo-personages.

The Legend of Zelda: Twilight Princess
Beleef de wereld van The Legend of Zelda zoals nooit tevoren en sta de held Link bij in zij gevecht tegen de oprukkende schemer in dit epische en onvergetelijke avontuur.

Super Mario Galaxy
Spring van planeet naar planeet met Mario's originele intergalactische avontuur en ontdek waarom fans en recensenten het erover eens zijn dat Shigeru Miyamoto's meesterwerk niet van deze wereld is!

The Legend of Zelda: Twilight Princess en Super Mario Galaxy zijn vanaf vandaag toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks, alleen voor Wii.

http://www.nintendo.nl/NO(...)oegevoegd_44846.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102090708
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Aether het volgende:
Nu in de winkel: Mario- en Zelda-klassiekers aan Nintendo Selects-reeks toegevoegd

De Nintendo Select-reeks biedt geweldige Wii-spellen voor een geweldige prijs en de collectie wordt nu aangevuld met de twee moderne meesterwerken Super Mario Galaxy en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze veelgeprezen spellen bieden beiden unieke en onmisbare spelervaringen en laten je rondreizen door verbeeldingsrijke werelden vol uitdagingen en bekende Nintendo-personages.

The Legend of Zelda: Twilight Princess
Beleef de wereld van The Legend of Zelda zoals nooit tevoren en sta de held Link bij in zij gevecht tegen de oprukkende schemer in dit epische en onvergetelijke avontuur.

Super Mario Galaxy
Spring van planeet naar planeet met Mario's originele intergalactische avontuur en ontdek waarom fans en recensenten het erover eens zijn dat Shigeru Miyamoto's meesterwerk niet van deze wereld is!

The Legend of Zelda: Twilight Princess en Super Mario Galaxy zijn vanaf vandaag toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks, alleen voor Wii.

http://www.nintendo.nl/NO(...)oegevoegd_44846.html
twilight princess voor de cube speelt veel fijner :D
ben ook blij dat ik een van de weinige cube versies in mijn bezit heb :)
pi_102096091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Ook maar een bestelling geplaatst op zavvi. Wilde Super Mario 3D land er ook bij nemen, maar die staat op de site voor 17 februari. Zal wel niet kloppen, maar toch voor de zekerheid even niet gepre-orderd maar. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  maandag 19 september 2011 @ 01:01:39 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102128030
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks! :o Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren :D

Xenoblade is écht een van de beste games van deze generatie!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102133616
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks! :o Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren :D

Frontier Village lijkt echt een doolhof als je er de eerste keer wordt losgelaten.
Vooral het terugvinden van bepaalde npc's was op sommige momenten best frustrerend.

Gisteren aanbeland bij de laatste area van het spel.

Inmiddels 86 uur op de klok staan en een party van lvl 75.
Xenoblade is de J-RPG geworden waar veel mensen op hebben gewacht deze generatie.

Blijft vervelend dat ik nog steeds niet zonder spoilers over dit spel kan praten. :P
pi_102140527
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik heb daar wel meer dan 10 uur gespendeerd :D
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_102146507
Oh man, als ik dit zo lees, dan wil ik NU een Wii.. :'(
Xenoblade klinkt echt tof! En deze game op m'n zusje d'r Wii spelen gaat 'em denk ik niet worden,
gezien de hoeveelheid tijd die erin zal gaan zitten.. :P
  maandag 19 september 2011 @ 22:51:59 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102162413
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef Yachiru het volgende:
Oh man, als ik dit zo lees, dan wil ik NU een Wii.. :'(
Xenoblade klinkt echt tof! En deze game op m'n zusje d'r Wii spelen gaat 'em denk ik niet worden,
gezien de hoeveelheid tijd die erin zal gaan zitten.. :P
Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoor ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_102164030
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoor ;)
Klopt ja, dat weet ik maar ik moet toch nog even wachten van mezelf :P
Iets met een aantal nog niet uitgespeelde games voor o.a. de PS3 enzo.. O-)
Maar goed, zodra ik Skyward Sword binnen heb kan ik toch niet meer wachten, dus dan komt 'ie er zeker wel! :P Heb ik nu mooi nog even de tijd om wat games uit te spelen.. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Yachiru op 19-09-2011 23:46:14 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:38:10 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_102197719

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102206537
do want :D

staat gelukkig al in de pre-order :)
pi_102210562
Alleen in Duitsland :'(

That site is the real deal.

the forum-mod said nintendo contacted them and told them they got 25 copies of the demo for them. zeldaeurope.de contacted them back and said they want to do a contest with the 25 copies. nintendo told them that they will send the copies to the winners themselves and they want to know the winners not later than 4 weeks before launch.

So Nintendo is giving 25 copies of the Skyward Sword demo to a Zelda German Fansite. The German website is giving them to their members as part of a contest, which ends October 10th. Is this a isolated case or will Nintendo give more copies of the demo or outright make it available to the general public like Capcom did for Monster Hunter Tri?
pi_102210565
Ik vind het tof qua kleurgebruik :)
pi_102210856
quote:
19s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tof qua kleurgebruik :)
Het was de bedoeling om het als een schilderij (Monet) er uit te laten zien. Benieuwd of dat ook gelukt is :)

woensdag 21 september 2011 @ 12:01:17 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_102213567
Ik heb het gevoel dat ze dat voorheen erger benadrukte dan nu, dit is een screen uit 2010 waar je het beter ziet

Geen idee of ze dat filter nu gedropt hebben, lijkt er wel een beetje op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')