dat armor wat ze dragen heb ik echt tot level 45 ofzo gedragen terwijl je hem op 30 al kan krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bedoel je die lvl 38 schildpadden? Die laten goede equipment vallen dus zeker de moeite waard om voor terug te gaan.
Waar heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen.![]()
Ben pas op lvl 20 met Xenoblade. Schiet niet echt op. Zal nog lang duren voordat ik het uitspeel.
Oh wat krijg je nog voor oude (maar wel goede) spellen bij aanschaf van een nieuwe game?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Grr; ga je naar de winkel en dan is Xenoblade uitverkocht... dan maar in bestelling gezet. Bij Gamemania kun je spellen inruilen die je toch niet meer speelt; geeft toch wel wat korting
![]()
Skyward Sword verwacht ik wel bij de Mediamarkt te kunnen kopen op de releasedate.
twilight princess voor de cube speelt veel fijnerquote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Aether het volgende:
Nu in de winkel: Mario- en Zelda-klassiekers aan Nintendo Selects-reeks toegevoegd
De Nintendo Select-reeks biedt geweldige Wii-spellen voor een geweldige prijs en de collectie wordt nu aangevuld met de twee moderne meesterwerken Super Mario Galaxy en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze veelgeprezen spellen bieden beiden unieke en onmisbare spelervaringen en laten je rondreizen door verbeeldingsrijke werelden vol uitdagingen en bekende Nintendo-personages.
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Beleef de wereld van The Legend of Zelda zoals nooit tevoren en sta de held Link bij in zij gevecht tegen de oprukkende schemer in dit epische en onvergetelijke avontuur.
Super Mario Galaxy
Spring van planeet naar planeet met Mario's originele intergalactische avontuur en ontdek waarom fans en recensenten het erover eens zijn dat Shigeru Miyamoto's meesterwerk niet van deze wereld is!
The Legend of Zelda: Twilight Princess en Super Mario Galaxy zijn vanaf vandaag toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks, alleen voor Wii.
http://www.nintendo.nl/NO(...)oegevoegd_44846.html
Ook maar een bestelling geplaatst op zavvi. Wilde Super Mario 3D land er ook bij nemen, maar die staat op de site voor 17 februari. Zal wel niet kloppen, maar toch voor de zekerheid even niet gepre-orderd maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen.![]()
Frontier Village lijkt echt een doolhof als je er de eerste keer wordt losgelaten.quote:Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks!Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren
![]()
Xenoblade is écht een van de beste games van deze generatie!
Ik heb daar wel meer dan 10 uur gespendeerdquote:Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks!Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren
![]()
Xenoblade is écht een van de beste games van deze generatie!
Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoorquote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef Yachiru het volgende:
Oh man, als ik dit zo lees, dan wil ik NU een Wii..![]()
Xenoblade klinkt echt tof! En deze game op m'n zusje d'r Wii spelen gaat 'em denk ik niet worden,
gezien de hoeveelheid tijd die erin zal gaan zitten..
Klopt ja, dat weet ik maar ik moet toch nog even wachten van mezelfquote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoor
Het was de bedoeling om het als een schilderij (Monet) er uit te laten zien. Benieuwd of dat ook gelukt isquote:Op woensdag 21 september 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tof qua kleurgebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |