Sterren, wat een kansloze troep ook met hun vervaldatum. Ik doe al niet eens meer de moeite om te registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik heb onlangs een Wii (bundel + Balance Board) gekocht + Skyward Sword. Zitten daar ook codes op die je kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Ik bedoelde eigenlijk dat jij mijn punten zou mogen hebben als je er wat mee kuntquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik spaar al mijn punten op en voeg ze toe als er iets interessants staat. Maar je hebt nu steeds die verplichte enquetes na het invoeren van de code. Ze maken het je niet gemakkelijk
De code voor Zelda kan ik gebruiken ja, die van de hardware niet omdat je van Nintendo maar één keer hardware mag registrerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij mijn punten zou mogen hebben als je er wat mee kunt
Ik heb de Wii eigenlijk alleen gekocht voor Zelda, ik denk niet dat ik ooit genoeg sterren bij elkaar ga sparen om iets leuks te kopen. Er zat ook Wii Sports+ bij, zou daar dan ook een code in zitten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De code voor Zelda kan ik gebruiken ja, die van de hardware niet omdat je van Nintendo maar één keer hardware mag registrerenGebruik je ze zelf niet?
Yup, die heeft ook een code. Maar die heb ik ook al geregistreerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb de Wii eigenlijk alleen gekocht voor Zelda, ik denk niet dat ik ooit genoeg sterren bij elkaar ga sparen om iets leuks te kopen. Er zat ook Wii Sports+ bij, zou daar dan ook een code in zitten?
Je kunt tegenwoordig maar een paar spellen per dag registreren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik spaar al mijn punten op en voeg ze toe als er iets interessants staat. Maar je hebt nu steeds die verplichte enquetes na het invoeren van de code. Ze maken het je niet gemakkelijk
Nouja, ik kijk later vandaag even voor je. Hoeveel punten is één spel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, die heeft ook een code. Maar die heb ik ook al geregistreerd
Ook dat nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig maar een paar spellen per dag registreren.
Ik had er meestal Wii of DS-punten van gekocht. Kon ik weer andere spellen van kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb 2000 van die sterren punten geen idee wat ik er mee moet
Dat ja, of DLC voor Rock Band ofzo. Mijn punten zijn altijd zo weer op.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik had er meestal Wii of DS-punten van gekocht. Kon ik weer andere spellen van kopen
Misschien als het Angry Kirby was welquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Yachiru het volgende:
Ik heb deze besteld!
[ afbeelding ]
Zo cute!Maar kan begrijpen dat jullie daar niet echt voor gaan..
Wahaha! Dat is eigenlijk wel raar, dat 'ie daar altijd boos kijkt.. Maarja, tis wel Amerika he; waar seks vies is en geweld zo normaal als het maar kan..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien als het Angry Kirby was wel
Er zat in m'n Zelda-box niet zo'n codequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een whopping 250!
[..]
Ook dat nog
Denk dat ik maar kijk of ik genoeg voor Game & Watch hebquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Wahaha! Dat is eigenlijk wel raar, dat 'ie daar altijd boos kijkt.. Maarja, tis wel Amerika he; waar seks vies is en geweld zo normaal als het maar kan..
Er is trouwens ook een roze/ bruine versie, misschien vind je die sowieso mooier?
Ja, en die lelijke onderste balk staat er ook. De tekst in NL:quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef nomar83 het volgende:
Heet de game bij ons serieus Kirby's Adventure Wii?
quote:Op elk moment tot wel vier spelers tegelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |