Op NeoGAF gebruiken ze door de balken en grote logo's voor Europa deze iconsquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en die lelijke onderste balk staat er ook. De tekst in NL:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef speknek het volgende:
Ik zie alleen niet zo goed wat het voor moet stellen. Ik ben geband op neogaf omdat ik vgchartz data postte.
Hier hetzelfde: heb me ooit aangemeld, account was na twee weken nog niet actief en toen maar (uiteraard tevergeefs) er een e-mail aangewaagd. Snap het beleid daar niet helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:45 schreef Jesse_ het volgende:
Jullie accounts zijn tenminste ooit geactiveerd, bij mij gaan ze altijd na 4+ maanden wachten in de shredder
Kirbyquote:Op woensdag 30 november 2011 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
KirbyEerste wereld, Cookie Country, uitgespeeld! De game is echt simpel, en er zijn maar vijf werelden, maar het is oh zo cute en leuk
![]()
Ook lijkt er wel veel vrij te spelen content zijn, challenge rooms enzo, maar ik moet even kijken of die ook daadwerkelijk uitdagend zijn.
door die stomme vervaldatum ben ik 12.000 sterren kwijt geraaktquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Sterren, wat een kansloze troep ook met hun vervaldatum. Ik doe al niet eens meer de moeite om te registreren.
"Gather resources and craft weapons"quote:
niet waar, op het laatst kan je 5 wapens craftenquote:Op zaterdag 3 december 2011 07:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
"Gather resources and craft weapons"
LEUGENS
Ik kijk er wel naar uit!quote:
Doelde meer met z'n vieren met elk een Wiimote zo op de bankquote:
Dat vind ik geen craften :pquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet waar, op het laatst kan je 5 wapens craften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikelsquote:Op donderdag 8 december 2011 12:20 schreef Aether het volgende:
The Last Story: 24 februari 2012
The Wii-exclusive role-playing game is the work of Hironobu Sakaguchi, the creator of the Final Fantasy series, and his Mistwalker development studio.
It features a lengthy single-player campaign as well as online multiplayer options, including deathmatch, team deathmatch and co-op. You can play against or alongside up to five other players from across Europe using your customised character from the single-player game.
Daar zit Hironobu Sakaguchi zelf achterquote:Op donderdag 8 december 2011 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In dezelfde maand als FF XIII-2. Eikels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |