abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105579825
Staat gewoon op de site, maar ik zou de verpakking moeten bekijken of het daar op staat. Niet op de voorkant iig :)

http://www.nintendo.nl/NO(...)ard_sword_18226.html
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105580274
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten }:|
pi_105580866
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten }:|
Je had de LE moeten bestellen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 14 december 2011 @ 17:14:28 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_105581975
quote:
13s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! :( :(
Da's inderdaad wel zonde dat je dat niet doorhad. Voor mensen zonder wiimotionplus was er de LE als uitstekende deal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105584253
Staat inderdaad niet duidelijk op de verpakking:

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_105612843
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
ook geen wii-mote plus extentie ?

je kan namelijk de extentie kopen of een hele nieuwe wiimote waar het al ingebouwd is.
overigens is het het wel waard, spel is epic :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_105613025
  donderdag 15 december 2011 @ 15:32:14 #83
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_105617946
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.

Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_105617981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.

Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Roy?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105618136
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Roy?
Jezelf quoten?
  Redactie Games donderdag 15 december 2011 @ 15:54:33 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_105618693
quote:

De Zelda's voor de DS vond ik inderdaad minder, maar de console versies blijf ik elke keer weer knallen vinden _O_ Zelfs TP, waar veel mensen toch flink veel haat op hebben omdat het teveel OOT na zou willen doen (wat ik totaal niet vind)

Gewoon 0 verwachtingen en genieten van wat de game biedt :) Zelda _O_

Ik ben het overigens wel compleet met je eens over Miyamoto, die man denkt te ouderwets in mijn mening.
pi_105658447
wat heb ik aan die graf hekel aan boss rush met motion controls zeg .....
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_105658723
Kopie uit Zelda-topic:

Alleen Japanse Club Nintendo :(

pi_105669747
quote:

Ben het hier zo ontzettend niet mee eens. De DS-games vond ik wat minder, maar Twilight Princess en vooral Skyward Sword zijn wat mij betreft prima games.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_105672450
Ik ben Skyward aan het spelen. Best vermakelijk. Daarnaast Xenoblades.. _O_ Galaxy 2 ben ik nog niet ver in. Kon me toch niet vasthouden.
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:30:17 #91
150363 Wii-Style
pi_105686541
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ben het hier zo ontzettend niet mee eens.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
  Redactie Games zaterdag 17 december 2011 @ 10:48:05 #92
181272 crew  Noppie2000
pi_105686861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Wat is dit nou weer voor debiele reactie? Jezus man, doe eens normaal.
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:06:59 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105687228
quote:

[..]

Ik heb dan ook wel niets met Zelda, maar kom op dude :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105687410
quote:

[..]

Dat zal het zijn. :')

Ik kan je verzekeren dat ik qua amusement behoorlijk kritisch kan zijn hoor. Maar oke, je hebt je punt, je vind de Zelda's van de afgelopen jaren helemaal niks. Hoewel de gameplay helemaal niet zo veel anders is als bij A Link to the Past en Ocarina of Time, de spellen nog steeds veel lof krijgen en goed verkopen, is het in jouw ogen bizar om Skyward Sword en Twilight Princess gewoon tof te vinden. Laat dan gewoon alles met het woord Zelda er op voortaan lekker in de winkelrekken staan, want die enorme verbetering waar jij op zit te wachten kennelijk gaat er niet komen.
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:22:00 #95
150363 Wii-Style
pi_105687536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:16 schreef nomar83 het volgende:
Laat dan gewoon alles met het woord Zelda er op voortaan lekker in de winkelrekken staan, want die enorme verbetering waar jij op zit te wachten kennelijk gaat er niet komen.
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.
pi_105687574
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.
En wat moet er in jouw ogen dan beter?
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:32:43 #97
150363 Wii-Style
pi_105687732
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef Aether het volgende:

[..]

En wat moet er in jouw ogen dan beter?
Ik zou wel een boek kunnen schrijven waarom Skyward Sword zuigt maar één van de dingen is in ieder geval dat het spel niet zo vaak moet worden onderbroken met allerlei gelul. Beter gezegd, laat de speler het spel spelen en zelf op ontdekking gaan, zoals Ocarina of Time of zelfs Zelda 1. Ik had niet veel gespeeld maar ik irriteerde me ook mateloos aan die kerel die mijn schild moest repareren, hoe langzaam hij opstaat van zijn stoel om te gaan knutselen... alsof ik daar tijd voor heb. En de tekst mag ook wat vlotter voorbij gaan, zoals in SMG2. En Fi moet haar mond niet zo vaak opentrekken. Maar goed ik heb alleen 7 uur gespeeld. Het spel doet echt alsof ik het heel mooi vind om het spel zijn gang te laten gaan terwijl ik geen controle heb... (zoals bij een cutscene of als ik mijn schild laat repareren). Dit is gewoon regelrechte bullshit. De beste spellen allertijden (Ocarina of Time, Super Mario 64/Galaxy, Half-Life 2) laten de speler het spel spelen, en nemen alleen controle weg als dat absoluut nodig is. Heel simpel.

Cutscenes waren echt te lang en te onbelangerijk maar gelukkig waren ze wel erg mooi gedaan, mooiere cutscenes in games heb ik niet gezien, ondanks dat de Wii oude hardware gebruikt.
pi_105687986
Eens, al dat gelul is wat irritant.
pi_105688002
Op z'n hoogst een kleine irritatiefactor, maar onmogelijk iets waar je je echt druk om kan maken toch?
pi_105688383
't Duurt zo lang! Ik wil spelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')