Je had de LE moeten bestellenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten
Da's inderdaad wel zonde dat je dat niet doorhad. Voor mensen zonder wiimotionplus was er de LE als uitstekende deal.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef .aeon het volgende:
Heb ik net de nieuwe Zelda gehaald, Wii afgestoft, helemaal psyched, MOET JE ER EEN NIEUWE #@^#%^#CONTROLLER VOOR HEBBEN FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ook geen wii-mote plus extentie ?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef .aeon het volgende:
Op de achterkant staat zo'n labeltje maar die lijkt op een gewone Wii staaf, echt belachelijk. De vorige Zelda kon ik nog fijn met m'n Gamecube controller spelen en nu deze crap. Uitmelkerij... en natuurlijk hebben de winkels hier ze ook niet op voorraad, kan ik weer een week wachten
Roy?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.
Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Jezelf quoten?quote:
De Zelda's voor de DS vond ik inderdaad minder, maar de console versies blijf ik elke keer weer knallen vindenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo is echt slecht bezig met Zelda. De laatste vier waren behoorlijk amateuristisch, ook al waren er hier en daar wat geniale momenten. Het geheel is het belangrijkste en Nintendo faalt keihard met elke Zelda eigenlijk.
Komt denk ik omdat Miyamoto steeds stappen terug doet. Hij heeft schijt aan Zelda. Met Mario gaat het veel beter.
Ben het hier zo ontzettend niet mee eens. De DS-games vond ik wat minder, maar Twilight Princess en vooral Skyward Sword zijn wat mij betreft prima games.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Wii-Style het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ben het hier zo ontzettend niet mee eens.
Wat is dit nou weer voor debiele reactie? Jezus man, doe eens normaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Ik heb dan ook wel niets met Zelda, maar kom op dudequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij jezelf makkelijk amuseert. Net als een bellenblazende peuter of een volwassen die 5 uur achterelkaar TV kijkt.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:16 schreef nomar83 het volgende:
Laat dan gewoon alles met het woord Zelda er op voortaan lekker in de winkelrekken staan, want die enorme verbetering waar jij op zit te wachten kennelijk gaat er niet komen.
En wat moet er in jouw ogen dan beter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het allemaal veel beter kan. Een goede spel is leuk en aardig maar als het een fantastische spel kan zijn dan is dat beter. Als het beter kan dan moet het beter, zeker voor een Nintendo spel.
Ik zou wel een boek kunnen schrijven waarom Skyward Sword zuigt maar één van de dingen is in ieder geval dat het spel niet zo vaak moet worden onderbroken met allerlei gelul. Beter gezegd, laat de speler het spel spelen en zelf op ontdekking gaan, zoals Ocarina of Time of zelfs Zelda 1. Ik had niet veel gespeeld maar ik irriteerde me ook mateloos aan die kerel die mijn schild moest repareren, hoe langzaam hij opstaat van zijn stoel om te gaan knutselen... alsof ik daar tijd voor heb. En de tekst mag ook wat vlotter voorbij gaan, zoals in SMG2. En Fi moet haar mond niet zo vaak opentrekken. Maar goed ik heb alleen 7 uur gespeeld. Het spel doet echt alsof ik het heel mooi vind om het spel zijn gang te laten gaan terwijl ik geen controle heb... (zoals bij een cutscene of als ik mijn schild laat repareren). Dit is gewoon regelrechte bullshit. De beste spellen allertijden (Ocarina of Time, Super Mario 64/Galaxy, Half-Life 2) laten de speler het spel spelen, en nemen alleen controle weg als dat absoluut nodig is. Heel simpel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:24 schreef Aether het volgende:
[..]
En wat moet er in jouw ogen dan beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |