Lang. Ik verwacht niet dat de Wii onmiddellijk van de schappen wordt gehaald als de Wii U uit is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:28 schreef micker het volgende:
hoe lang zou de Wii nog op de markt blijven nu de Wii U komt?
Als je het met iemand thuis op de bank speelt, is de concurrentiestrijd erg leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boom Street is niet helemaal geschikt voor casual multiplayer. "Het is te lastig en gaat te traag. Er gebeurt niets leuks."
Ik verwacht dat men de Wii nog een tijdje naast de Wii U wil laten bestaan als een lowbudget console. Een beetje als de PlayStation 2 naast de PS3. Maar ik vraag me af of er in die tijd nog wel first party games uit gaan komen, Nintendo is er altijd nogal snel in om over te stappen naar de nieuwste generatie qua games.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:28 schreef micker het volgende:
hoe lang zou de Wii nog op de markt blijven nu de Wii U komt?
Denk dat de Wii inderdaad nog minstens een jaar te koop zal zijn na uitkomen van de WiiU. Meeste aandacht van Nintendo's 1st party gaat nu naar de 3DS en WiiU. 3rd party is al een half jaar een probleem op de Wii (wordt nu gecompenseerd door Last Story en Pandora's Tower).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men de Wii nog een tijdje naast de Wii U wil laten bestaan als een lowbudget console. Een beetje als de PlayStation 2 naast de PS3. Maar ik vraag me af of er in die tijd nog wel first party games uit gaan komen, Nintendo is er altijd nogal snel in om over te stappen naar de nieuwste generatie qua games.
7 track audio-cdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Last Story krijgt collector's edition
[ afbeelding ]
Artbook - Soundtrack - Steelcase
Vond 'm hier. Misschien de steel case?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die onderste klopt niet. Dit is de LE voor Europa:
The Last Story krijgt collector's edition
Yeah rightquote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef micker het volgende:
in die 5 jaar al veel gek Wii nieuws gelezen (van controllers door TV tot ongelukken met het Balance Board) maar dit slaat alles... vrouw ontploft op de Wii, te zwaar voor het Balance Board!
http://www.dailynintendo.(...)ilo-ontploft-op-wii/
Balance board kan ‘maar’ tot 150kg aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef micker het volgende:
in die 5 jaar al veel gek Wii nieuws gelezen (van controllers door TV tot ongelukken met het Balance Board) maar dit slaat alles... vrouw ontploft op de Wii, te zwaar voor het Balance Board!
http://www.dailynintendo.(...)ilo-ontploft-op-wii/
Gewone versie? Ik ben benieuwd hoeveel de LE gaat kostenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
The Last Story ook maar besteld na goede verhalen gelezen te hebben. 35 euro bij zavvi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |