quote:Dit is ene monkiii's blog: http://alexwentpro.blogspot.com
Alleen woont dit meisje tot op vandaag de dag in Stockholm en spreekt ze helemaal geen Nederlands! Alles is verder hetzelfde! Ik snap het niet meerWil de echte monkyyy opstaan?
ze hebben gesekstquote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is de link met Drommeldaris en 'monkyyy'? Die snap ik even niet.
DD weet hoe Monkyyy echt heet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is de link met Drommeldaris en 'monkyyy'? Die snap ik even niet.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoezo alleen uitgerekend hij?
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geboortedatum 25-07-1990
volgens fobo
zijn Cheezburger account zegt andersquote:
Hij is te pussy om het te vertellen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoezo alleen uitgerekend hij?
Zijn patatje oorlog account ook!quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
zijn Cheezburger account zegt anders
quote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is te pussy om het te vertellen.
Ik vertrouw niemand meerquote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Dat.quote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is te pussy om het te vertellen.
wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik zat ook al uitbundig te zoekenquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
DD gevonden op Facebooks. groetjes.
Ik dm je net zijn linkquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
DD gevonden op Facebooks. groetjes.
Krentebolquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
Post je andere FOK! accounts ook even monkyyy.
Wanneer gaan we chillen ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zat ook al uitbundig te zoeken
Oké. Kom je dan naar mijn crib in Roffa ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer mijn portemonnee dat toelaat
Ik heb begin dit jaar gepost onder VBlomquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
Post je andere FOK! accounts ook even monkyyy.
mja herkenbaar, ik heb de mijne alleen wel in verschillende standen gestuurd.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
eigenlijk is monkyyy gewoon volledig een troll. wel vet. ergens wel respect. hoop dat hij / zij niet labiel is. gelukkig allen piemolpic gepm-ed.
Alleen als er dan ook meer mensen komen die ik ken, Snuf. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké. Kom je dan naar mijn crib in Roffa ?
Terecht wel. Ik vertrouw mezelf ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als er dan ook meer mensen komen die ik ken, Snuf. bijvoorbeeld.
Op de een of andere manier vertrouw ik je niet helemaal.
ik ook maar da's alleen herkenbaar als je mijn pielemuis ziet. geen gezicht erbij. gelukkig. stel je voor rukkende homo's op je piemolpics, dat zou triest zijnquote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
mja herkenbaar, ik heb de mijne alleen wel in verschillende standen gestuurd.
Vanwaar die eerlijkheid nu inene?quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar gepost onder VBlom
Hmmmmquote:
Het idee blijft toch raar. Mijn mannelijkheid is beetje naar de knoppen en mijn vertrouwen geschaad.quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ook maar da's alleen herkenbaar als je mijn pielemuis ziet. geen gezicht erbij. gelukkig. stel je voor rukkende homo's op je piemolpics, dat zou triest zijn
Wat schattigquote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het idee blijft toch raar. Mijn mannelijkheid is beetje naar de knoppen en mijn vertrouwen geschaad.
Jij bewaart mijn g gewoon, niks mis meequote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Monopoly het volgende:
Stevenmac weet waar ik het over heb.
Mijn kast staat vol met GHB enzo
Hoe was die date van je trouwens, keienkop?quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Gelukkig heb ik haar geneukt toen ze nog op en top vrouw was
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Had jij haar/hem geen piemelpics gestuurd? Ik voel me toch een beetje vreemd nu.
Bedankt? Als ik jou schattig noem is het niet goed.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Had jij haar/hem geen piemelpics gestuurd? Ik voel me toch een beetje vreemd nu.
Episch.quote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoe was die date van je trouwens, keienkop?
Reputatie en zulksquote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bedankt? Als ik jou schattig noem is het niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik dacht dat zij de dame op de foto's was. Ik hoopte haar op deze manier te verleiden, wat me overigens niet gelukt is. Ze wou nooit meeten, maar nu weet ik waarom. Zij is eigenlijk een hij, +- 50 jaar oud met lichtelijk pedofiele trekjes.quote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Waarom zou je iemand piemelpics sturen?
Gezocht: iemand die treinticket wil betalen voor dromenvangequote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer mijn portemonnee dat toelaat
quote:Op maandag 28 november 2011 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ivm privacy, mods en admins svp niet klikken. dank je kusje
dit is de echte monkyyy:Dit ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik geef snel geld uit.quote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezocht: iemand die treinticket wil betalen voor dromenvange
Bijna een half jaar later nogsteeds geen geld hebben_!
Dat is anders, dit is mannen onder elkaar.quote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bedankt? Als ik jou schattig noem is het niet goed.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat zij de dame op de foto's was. Ik hoopte haar op deze manier te verleiden, wat me overigens niet gelukt is. Ze wou nooit meeten, maar nu weet ik waarom. Zij is eigenlijk een hij, +- 50 jaar oud met lichtelijk pedofiele trekjes.
Van onsquote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van mij?of van hem? of van jou?
Mja, jij blijft alsnog schattig.quote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is anders, dit is mannen onder elkaar.
Ik kan jou mij niet schattig laten noemen, je bent kleiner dan ik, wat overigens heel schattig is.
Jij denkt serieus dat ik serieus was?quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]![]()
Jij denkt serieus dat je een vrouw kunt verleiden door haar piemelpics op te sturen?
[..]
Van ons
Ik ga hier niet verder op in.quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, jij blijft alsnog schattig.
Ahaha wie is dit danquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
veronica van der sluis = welke fokker?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
veronica van der sluis = welke fokker?
Smeganus.quote:
quote:
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet weten dat monkyyy de trollkloon is van smegmanus
In ruil voor het niet posten van die van jou.quote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
U kunt nog steeds bieden op monky's facebookgegevens
Keiharde onderhandelingen. Wat een baasjes hier.quote:Op maandag 28 november 2011 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In ruil voor het niet posten van die van jou.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef metpensioen het volgende:
] ]
http://nl-nl.facebook.com(...)luis/100000487105493
Star-tits!quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef metpensioen het volgende:
haha bloemenquote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef metpensioen het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Keiharde onderhandelingen. Wat een baasjes hier.
Jaquote:
Waar woont ie?quote:Op maandag 28 november 2011 18:33 schreef Intronic het volgende:
Dus ?
Wie woont er in de buurt van Drommel en gaat hem rossen als geen echte FB link ?
Die heeft toch al de helft van dit topic in dmquote:Op maandag 28 november 2011 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In ruil voor het niet posten van die van jou.
Ook jouw adres en telefoonnummer?quote:Op maandag 28 november 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heeft toch al de helft van dit topic in dm
Ik heb nog een leuke foto van jou.quote:Op maandag 28 november 2011 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, alle mannen die dachten dat ze een mooie vrouw hadden gehosseld, en nu zitten te huilen omdat ze hun FB hebben gegeven![]()
Ik kan het je aanraden.quote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef smegmanus het volgende:
Het lijkt me wel geil zo'n vrouwelijke kloon.
Ja ja, jij bent zeker de volgende monkyyy.quote:Op maandag 28 november 2011 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, alle mannen die dachten dat ze een mooie vrouw hadden gehosseld, en nu zitten te huilen omdat ze hun FB hebben gegeven![]()
Hoi.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Intronic het volgende:
Denken dat er vrouwen op FOK! zitten
Jij bent heul Richard Hammond niet!quote:Op maandag 28 november 2011 18:35 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent zeker de volgende monkyyy.
Wel.quote:Op maandag 28 november 2011 18:36 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Jij bent heul Richard Hammond niet!
Vraag maar aan Flips, Patje, Intronic en Furdinand.quote:Op maandag 28 november 2011 18:35 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Als jouw FOBO wel echt is.
niet dat ik weetquote:Op maandag 28 november 2011 18:34 schreef witikvil het volgende:
[..]
Ook jouw adres en telefoonnummer?
Flips heeft mij dit medegedeeld, OA is real.quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag maar aan Flips, Patje, Intronic en Furdinand.
Ik heb jou nooit een foto gegevenquote:Op maandag 28 november 2011 18:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Post dan eens een brief waar FOK! opstaat met je gezicht er bij.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt. Iemand anders wel, het is FOK!quote:Op maandag 28 november 2011 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit een foto gegeven
trololol
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent toch Chinees? Zal wel zoiets wezen dan, zit weinig verschil tussen die lui.quote:Op maandag 28 november 2011 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit een foto gegeven
trololol
Wie dan?quote:Op maandag 28 november 2011 18:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Iemand anders wel, het is FOK!
He wat waarom?quote:Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Beetje tricky die jurkjesfoto wel.
En ik ben er niet 1 van? tssssquote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik heb alleen 3 mensen op FOK! mijn echte foto gegeven hoor
Post hem zo wel.quote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie dan?
Stiekem toch.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Intronic het volgende:
Denken dat er vrouwen op FOK! zitten
fixedquote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik heb alleen 3 alle mensen op FOK! mijn echte foto gegeven hoor
Post hem eensquote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie dan?
Dit klopt.quote:
Een het.quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Meloewa het volgende:
Wtf? serieus, is Monkyyy een man of een vrouw?
Zeg dan eerst van wie je het hebt? Dm? Zometeen post je mijn echte foto, daar heb ik geen behoefte aanquote:
Niet sturen niet sturen dit is een val hij raakt je lul langer dan 10 sec aan trap er niet in alarm alarm bel de plisie!quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
DM pics van monkyyy naar mij en ik raak je lul 10 seconde aan.
Een man natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef yvonne het volgende:
Wtf? serieus, is Monkyyy een man of een vrouw?
Van betrouwbare bron verkregen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg dan eerst van wie je het hebt? Dm? Zometeen post je mijn echte foto, daar heb ik geen behoefte aan
geen zin om mijn identiteit weg te gevenquote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
als je me smst post ik dr naam
Waarom yvonne?quote:
(no homo) overigensquote:Op maandag 28 november 2011 18:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet sturen niet sturen dit is een val hij raakt je lul langer dan 10 sec aan trap er niet in alarm alarm bel de plisie!
quote:
Lees topic ofzoquote:
Nou, dan zijn we het met elkaar mee eens heaquote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Geen behoefte om minderjarige meisjes spiegel foto's te zien
Ja ik mot ze ook nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het met elkaar mee eens hea
quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
OMDATAPPEL IS GEEN MEISJE ZE IS EEN VENT VAN 50 DIE FOTO'S EN FILMPJES VAN HAAR NICHTJE GEBRUIKT, TRAP HIER NIET IN IK HEB MET `HAAR´ AFGESPROKEN EN TOEN HEBBEN `HAAR´ NEEFJES MIJ BEROOFD
quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
OMDATAPPEL IS GEEN MEISJE ZE IS EEN VENT VAN 50 DIE FOTO'S EN FILMPJES VAN HAAR NICHTJE GEBRUIKT, TRAP HIER NIET IN IK HEB MET `HAAR´ AFGESPROKEN EN TOEN HEBBEN `HAAR´ NEEFJES MIJ BEROOFD
Als jij gewoon eens optieft.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
terecht wel.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Niet weten dat je in ONZ postquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zegt de opperkneus van FOK!.
Dat is monkyyy al.quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
FOK!ers ook, mij maakt het niet uit hoorquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon een mooi jurkje, meer niet. Ik hou van jurkjes ja.
Niks mis mee.quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon een mooi jurkje, meer niet. Ik hou van jurkjes ja.
Dat is Mono zeker niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee. Ik drink geen bier.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Oerbeer
Nog bier gedronken dit weekend?
Weet ik, en blijkbaar sturen ze foto's door, of ruilen ze foto's via dmquote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik mot ze ook niet
De rest wel. Maar dat is FOK!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ze ONZ eens van een diepe afgrond gooien, met al die faalusers erbij graag.
Dit viel mij ook wel opquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Monkyyy post in tegenstelling tot krentenbol gewoon netjes mee. Ze legt netjes uit waarom ze het deed en doet er vrij luchtig over. Dat is wel tof.
Heb weinig uitleg gezien anders.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Monkyyy post in tegenstelling tot krentenbol gewoon netjes mee. Ze legt netjes uit waarom ze het deed en doet er vrij luchtig over. Dat is wel tof.
Maar dan zegt ze weer niet wie ze nou werkelijk is. Geen naam, foto's, oid.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Ik twijfel nu ook aan jou. Ik bedoel, ik heb je wel gezien in TC, maar was die taksi wel echt? Wie zegt dat dat niet stiekem een pak appelsap was?!quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Door dit begin ik aan elke fokker te twijfelen
aandachtshoertje he. bijna net zo erg als zt.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Ze reageert tenminste, wees blij.quote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dan zegt ze weer niet wie ze nou werkelijk is. Geen naam, foto's, oid.
Sowieso zijn de fabrieken van paksappen gewoon praktijken uit de helquote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook aan jou. Ik bedoel, ik heb je wel gezien in TC, maar was die taksi wel echt? Wie zegt dat dat niet stiekem een pak appelsap was?!
Ja wie weetquote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook aan jou. Ik bedoel, ik heb je wel gezien in TC, maar was die taksi wel echt? Wie zegt dat dat niet stiekem een pak appelsap was?!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aandachtshoertje he. bijna net zo erg als zt.
Dat vraag ik me ook af, al die mensen die `stoer´ een glas bier op de cam drinken kunnen ook gewoon een glas thee drinken.quote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso zijn de fabrieken van paksappen gewoon praktijken uit de hel
why? als je echt elke dag opnieuw liegt over hoe en wat, waarom zou je haar reacties nu dan wel serieus nemenquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weetmisschien heb ik die pak taxi gewoon vermomd
DIE pak wollah?quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weetmisschien heb ik die pak taxi gewoon vermomd
Omdat ze dan geen reden meer heeft om te liegen, snappie.quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
why? als je echt elke dag opnieuw liegt over hoe en wat, waarom zou je haar reacties nu dan wel serieus nemen
I call Bluff.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben echt zoek maar op Facebook : 'Henk Hendricks'
die had ze/hij al niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat ze dan geen reden meer heeft om te liegen, snappie.
Het laatste.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Zijn er nog mensen naarstig op zoek naar foto's van monkyyy of is dit topic ten dode opgeschreven?
Oke, wees dan niet blij. Ik ga je toch niet overtuigen of je blij moet zijn of niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
why? als je echt elke dag opnieuw liegt over hoe en wat, waarom zou je haar reacties nu dan wel serieus nemen
Er is nog weinig ontmaskerdquote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Lang geleden dat er weer eens iemand werd ontmaskerd.
ow zo. nou ja sec genomen heeft ze niets gezegd he.quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke, wees dan niet blij. Ik ga je toch niet overtuigen of je blij moet zijn of niet.
Het was zo saai toen krentenbol ontmaskerd was, omdat ze nergens meer op reageerde en gewoon wegging.
Denk niet dat iemand die kan vinden, zonder eerst een paar aanwijzingen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Zijn er nog mensen naarstig op zoek naar foto's van monkyyy of is dit topic ten dode opgeschreven?
We zouden in de leer moeten gaan mij die magere pauper en zijn lelijke kk hond.quote:
quote:
Tineye zegt anders 0 results.quote:Op maandag 28 november 2011 18:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Flikker jij eens op met die random foto's.
Alleen Drommeldaris heeft haar Facebook, maar die internet ridder zegt niks.quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand die kan vinden, zonder eerst een paar aanwijzingen.
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow zo. nou ja sec genomen heeft ze niets gezegd he.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Al lang. Met een trollface.
quote:
quote:
Oh oké maar goed ik ga me er verder niet in verdiepen is het me niet waard.quote:
Ik bedoelde die pak die ik toen in die TC had.quote:
Is anders best lachen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh oké maar goed ik ga me er verder niet in verdiepen is het me niet waard.
Geil. Mooie meid.quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef metpensioen het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het niet goed is. Het blijft dat pak, niet deze pak.quote:Op maandag 28 november 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die pak die ik toen in die TC had.
Ik snap wel dat allochtonen moeite hebben met 'die' e.d maar ik zie niet waarom dit fout is?
Dat pak/je schat.quote:Op maandag 28 november 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die pak die ik toen in die TC had.
Ik snap wel dat allochtonen moeite hebben met 'die' e.d maar ik zie niet waarom dit fout is?
Tja, volgens mij ben je pas overtuigd als je haar in RL ziet. Dan maakt het niet uit of ze reageert of niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niets inhoudelijks of iig niets waarvan ik overtuigd ben dat het de waarheid is.
ezels, stoten. niet dat ik het erg vind, maar betrouwbaar is het niet geblekenquote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Tja, volgens mij ben je pas overtuigd als je haar in RL ziet. Dan maakt het niet uit of ze reageert of niet.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat omdatappel in werkelijkheid danny is in een siliconenpak
Nee, dat is een random fok! vrouw.quote:
ahaquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ezels, stoten. niet dat ik het erg vind, maar betrouwbaar is het niet gebleken
Het is plox.quote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Maar eens de nieuwe aflevering van The Walking Dead kijken. Als ik terug kom echte foto's plx.
Voe!quote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic redden, gaat helemaal verkeerd met al die lelijke mensen.
MONKYYY IS LELIJK JAquote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic redden, gaat helemaal verkeerd met al die lelijke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |