quote:Dit is ene monkiii's blog: http://alexwentpro.blogspot.com
Alleen woont dit meisje tot op vandaag de dag in Stockholm en spreekt ze helemaal geen Nederlands! Alles is verder hetzelfde! Ik snap het niet meerWil de echte monkyyy opstaan?
ze hebben gesekstquote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is de link met Drommeldaris en 'monkyyy'? Die snap ik even niet.
DD weet hoe Monkyyy echt heet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is de link met Drommeldaris en 'monkyyy'? Die snap ik even niet.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoezo alleen uitgerekend hij?
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geboortedatum 25-07-1990
volgens fobo
zijn Cheezburger account zegt andersquote:
Hij is te pussy om het te vertellen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoezo alleen uitgerekend hij?
Zijn patatje oorlog account ook!quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
zijn Cheezburger account zegt anders
quote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is te pussy om het te vertellen.
Ik vertrouw niemand meerquote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Dat.quote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is te pussy om het te vertellen.
wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik zat ook al uitbundig te zoekenquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
DD gevonden op Facebooks. groetjes.
Ik dm je net zijn linkquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
DD gevonden op Facebooks. groetjes.
Krentebolquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
Post je andere FOK! accounts ook even monkyyy.
Wanneer gaan we chillen ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zat ook al uitbundig te zoeken
Oké. Kom je dan naar mijn crib in Roffa ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer mijn portemonnee dat toelaat
Ik heb begin dit jaar gepost onder VBlomquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
Post je andere FOK! accounts ook even monkyyy.
mja herkenbaar, ik heb de mijne alleen wel in verschillende standen gestuurd.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
eigenlijk is monkyyy gewoon volledig een troll. wel vet. ergens wel respect. hoop dat hij / zij niet labiel is. gelukkig allen piemolpic gepm-ed.
Alleen als er dan ook meer mensen komen die ik ken, Snuf. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké. Kom je dan naar mijn crib in Roffa ?
Terecht wel. Ik vertrouw mezelf ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als er dan ook meer mensen komen die ik ken, Snuf. bijvoorbeeld.
Op de een of andere manier vertrouw ik je niet helemaal.
ik ook maar da's alleen herkenbaar als je mijn pielemuis ziet. geen gezicht erbij. gelukkig. stel je voor rukkende homo's op je piemolpics, dat zou triest zijnquote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
mja herkenbaar, ik heb de mijne alleen wel in verschillende standen gestuurd.
Vanwaar die eerlijkheid nu inene?quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar gepost onder VBlom
Hmmmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |