quote:Dit is ene monkiii's blog: http://alexwentpro.blogspot.com
Alleen woont dit meisje tot op vandaag de dag in Stockholm en spreekt ze helemaal geen Nederlands! Alles is verder hetzelfde! Ik snap het niet meerWil de echte monkyyy opstaan?
ze hebben gesekstquote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is de link met Drommeldaris en 'monkyyy'? Die snap ik even niet.
DD weet hoe Monkyyy echt heet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is de link met Drommeldaris en 'monkyyy'? Die snap ik even niet.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoezo alleen uitgerekend hij?
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geboortedatum 25-07-1990
volgens fobo
zijn Cheezburger account zegt andersquote:
Hij is te pussy om het te vertellen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan? En hoezo alleen uitgerekend hij?
Zijn patatje oorlog account ook!quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
zijn Cheezburger account zegt anders
quote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is te pussy om het te vertellen.
Ik vertrouw niemand meerquote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Dat.quote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is te pussy om het te vertellen.
wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik zat ook al uitbundig te zoekenquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
DD gevonden op Facebooks. groetjes.
Ik dm je net zijn linkquote:Op maandag 28 november 2011 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
DD gevonden op Facebooks. groetjes.
Krentebolquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
Post je andere FOK! accounts ook even monkyyy.
Wanneer gaan we chillen ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zat ook al uitbundig te zoeken
Oké. Kom je dan naar mijn crib in Roffa ?quote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer mijn portemonnee dat toelaat
Ik heb begin dit jaar gepost onder VBlomquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef smegmanus het volgende:
Post je andere FOK! accounts ook even monkyyy.
mja herkenbaar, ik heb de mijne alleen wel in verschillende standen gestuurd.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
eigenlijk is monkyyy gewoon volledig een troll. wel vet. ergens wel respect. hoop dat hij / zij niet labiel is. gelukkig allen piemolpic gepm-ed.
Alleen als er dan ook meer mensen komen die ik ken, Snuf. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké. Kom je dan naar mijn crib in Roffa ?
Terecht wel. Ik vertrouw mezelf ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als er dan ook meer mensen komen die ik ken, Snuf. bijvoorbeeld.
Op de een of andere manier vertrouw ik je niet helemaal.
ik ook maar da's alleen herkenbaar als je mijn pielemuis ziet. geen gezicht erbij. gelukkig. stel je voor rukkende homo's op je piemolpics, dat zou triest zijnquote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
mja herkenbaar, ik heb de mijne alleen wel in verschillende standen gestuurd.
Vanwaar die eerlijkheid nu inene?quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar gepost onder VBlom
Hmmmmquote:
Het idee blijft toch raar. Mijn mannelijkheid is beetje naar de knoppen en mijn vertrouwen geschaad.quote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ook maar da's alleen herkenbaar als je mijn pielemuis ziet. geen gezicht erbij. gelukkig. stel je voor rukkende homo's op je piemolpics, dat zou triest zijn
Wat schattigquote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het idee blijft toch raar. Mijn mannelijkheid is beetje naar de knoppen en mijn vertrouwen geschaad.
Jij bewaart mijn g gewoon, niks mis meequote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Monopoly het volgende:
Stevenmac weet waar ik het over heb.
Mijn kast staat vol met GHB enzo
Hoe was die date van je trouwens, keienkop?quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Gelukkig heb ik haar geneukt toen ze nog op en top vrouw was
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Had jij haar/hem geen piemelpics gestuurd? Ik voel me toch een beetje vreemd nu.
Bedankt? Als ik jou schattig noem is het niet goed.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Had jij haar/hem geen piemelpics gestuurd? Ik voel me toch een beetje vreemd nu.
Episch.quote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoe was die date van je trouwens, keienkop?
Reputatie en zulksquote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bedankt? Als ik jou schattig noem is het niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik dacht dat zij de dame op de foto's was. Ik hoopte haar op deze manier te verleiden, wat me overigens niet gelukt is. Ze wou nooit meeten, maar nu weet ik waarom. Zij is eigenlijk een hij, +- 50 jaar oud met lichtelijk pedofiele trekjes.quote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Waarom zou je iemand piemelpics sturen?
Gezocht: iemand die treinticket wil betalen voor dromenvangequote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer mijn portemonnee dat toelaat
quote:Op maandag 28 november 2011 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ivm privacy, mods en admins svp niet klikken. dank je kusje
dit is de echte monkyyy:Dit ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik geef snel geld uit.quote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezocht: iemand die treinticket wil betalen voor dromenvange
Bijna een half jaar later nogsteeds geen geld hebben_!
Dat is anders, dit is mannen onder elkaar.quote:Op maandag 28 november 2011 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bedankt? Als ik jou schattig noem is het niet goed.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat zij de dame op de foto's was. Ik hoopte haar op deze manier te verleiden, wat me overigens niet gelukt is. Ze wou nooit meeten, maar nu weet ik waarom. Zij is eigenlijk een hij, +- 50 jaar oud met lichtelijk pedofiele trekjes.
Van onsquote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van mij?of van hem? of van jou?
Mja, jij blijft alsnog schattig.quote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is anders, dit is mannen onder elkaar.
Ik kan jou mij niet schattig laten noemen, je bent kleiner dan ik, wat overigens heel schattig is.
Jij denkt serieus dat ik serieus was?quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]![]()
Jij denkt serieus dat je een vrouw kunt verleiden door haar piemelpics op te sturen?
[..]
Van ons
Ik ga hier niet verder op in.quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, jij blijft alsnog schattig.
Ahaha wie is dit danquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
veronica van der sluis = welke fokker?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
veronica van der sluis = welke fokker?
Smeganus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |