quote:Dit is ene monkiii's blog: http://alexwentpro.blogspot.com
Alleen woont dit meisje tot op vandaag de dag in Stockholm en spreekt ze helemaal geen Nederlands! Alles is verder hetzelfde! Ik snap het niet meerWil de echte monkyyy opstaan?
Ohja nice. Daar heeft mijn vriendin haar laatste tattoo ook laten zetten. Hij doet wel goeie dingen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.smoothsailingtattoo.com/
Ja.quote:
quote:
pff, zo sneu ben ik nie.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
de tering wat ben jij lelijk monkyyy
quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
de tering wat ben jij lelijk monkyyy
Ga toch fietsen met je Sharon.quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef metpensioen het volgende:
[..]
Geile Sharon mag er wel bij!!
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op maandag 28 november 2011 17:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hehe, dan weet ik d'r facebook nu ook.
Wat is deze.quote:
jij mag niet lachen, eerst is het onze beurtquote:
Tineye, maar niks gevonden.quote:Op maandag 28 november 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
Hoe doe je ook alweer een foto tracen op het internet?
Ik wil persé bij hem omdat hij goede strakke lijnen zet. En hij ziet er gewoon goed uit in vergelijking met tattoo karelquote:Op maandag 28 november 2011 17:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohja nice. Daar heeft mijn vriendin haar laatste tattoo ook laten zetten. Hij doet wel goeie dingen.
truequote:Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu iedereen haten op Monkyyy.
Best sneu hoe iedereen geilt op uiterlijk.
1 euro voor een Kenia prik? Ik heb aids nog nergens goedkoper gezien.quote:
Mijn hosselpogingen zullen onverminderd doorgaan, ik ben niet sneuquote:Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu iedereen haten op Monkyyy.
Best sneu hoe iedereen geilt op uiterlijk.
quote:
ze is ook nog een pot, voor de mensen die op haar hebben lopen fappenquote:In a relationship with Tess Messelink
Ja, dat ben ik.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ze is ook nog een pot, voor de mensen die op haar hebben lopen fappen
wat is die FB danquote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
dat staat op haar facebook
In a relationship with Tess Messelink
Is pas 3 keer gepost.quote:
Jawel, echt waar, dat ben ik.quote:
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topicquote:
Laten zien dat mannen toch triest zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef jajaja000 het volgende:
Waarom al die mannen op je laten geilen als je lesbisch bent?
er is ook niemand die jou wil hequote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laten zien dat mannen toch triest zijn.
ik had al zoveel naamtopics kom niet pratenquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Monkyyy naam topic. Zoiets ga jij ook nog eens krijgen wees maar niet bang
Ja heb gewoon een random naam ingetikt en zocht de lelijkste op.quote:
Iemand is de linkjes aan het verwijderen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topic
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaatquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topic
Wist ik wel, daarom durfde ik de link wel te posten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja heb gewoon een random naam ingetikt en zocht de lelijkste op.
Ben jij toch wel gewend in je SC topics?quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaat
Ontzettond verwarrond.quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef PiRANiA het volgende:
Ja nu weet ik niet meer wat ik moet gelovon.
je leest nooit wat, je typt gewoon random in topics om je postcount op te krikkenquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaat
hehehequote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
er is ook niemand die jou wil he
Thanks Captain Obvious.quote:
Drill. Hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezicht, papier, "FOK!", foto. You know the drill.
Dat zei ze ook net, maarja, nu weet ik natuurlijk niet meer of ik dat moet geloven.quote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef MAHL het volgende:
Maar volgens mij pokert ze wel... Tenminste, ze kwam geloofwaardig over in mij pokertopics.
Dat is 'r niet.quote:Op maandag 28 november 2011 17:31 schreef Boomstronk- het volgende:
-
waarom zijn de andere weggecensuureerd?
monkey heeft seks gehad met drommel. Toen kwam ie erachter dat het niet is wie ze zegt dat ze is. groetjes.quote:
Nee man, ik had gewoon een random plaatje van Facebook geplukt.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar je had ze wel?Of heb ik niets gemist?
Nou kom op dan!quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik dr voornaam post is ze binnen 5 minuten gevonden op facebook
Daarom moet je dat maar snel doen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
De blog is al begonnen in begin 2010 ofzo, dan heeft iemand daar wel heel veel moeite ingestoken, en daar staan heel veel foto's op.quote:
Zo heet dat wijf van de blog dus.quote:
En dat is erg omdat.... ?quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Aha, dus zelfs de username was gejat.quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef jajaja000 het volgende:
De blog is echt, dat meisje is een reguliere poster op een pokerforum waar ik ook op zit. Onder de naam monkiii.
Dus? Een goeie troll kan alles, en doet alles!quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
De blog is al begonnen in begin 2010 ofzo, dan heeft iemand daar wel heel veel moeite ingestoken, en daar staan heel veel foto's op.
ervaring mee?quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Een goeie troll kan alles, en doet alles!
quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef jajaja000 het volgende:
De blog is echt, dat meisje is een reguliere poster op een pokerforum waar ik ook op zit. Onder de naam monkiii.
Beter goed gejat dan slecht bedacht?quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, dus zelfs de username was gejat.
Bedankt voor het plaatje Drommel! Nu nog een naam erbij zoeken.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee. Ze heeft al toegegeven?quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Een goeie troll kan alles, en doet alles!
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheeltquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze heeft mijn fb ook, straks weten 1000 fokkers mn fb.
Moeten we dit geloven?quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatje Drommel! Nu nog een naam erbij zoeken.
[ afbeelding ]
De naam van dat plaatje.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
German webcam girl twirls off chair.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die urlquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overruled.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheelt
Doe iig een beetje moeite noob.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet dat er ook foksters zijn die maar al te graag mijn fb willenquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheelt
"foksters" ja.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook foksters zijn die maar al te graag mijn fb willen
Het is alles. Volgens de originele TS zelfs hele verhalen van de blog 'gekopieerd' naar FOK!.quote:Op maandag 28 november 2011 17:38 schreef Oerbeer het volgende:
Het is dus meer dan Pics. Dit begint wel erg sneu te worden zo.
I call bluff.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem er vijf.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, posten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje komt van http://www.brainblog.to/item/2009/11/suprised-kittyquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was het al.quote:Op maandag 28 november 2011 17:38 schreef Oerbeer het volgende:
Het is dus meer dan Pics. Dit begint wel erg sneu te worden zo.
Die had ik als UIquote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Plaatje komt van http://www.brainblog.to/item/2009/11/suprised-kitty
Heeft hij je dat verteld?quote:
Ze wilde ook een keer mannelijke aandacht waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 17:41 schreef RichardHammond het volgende:
Hele verhalen vertalen voor een troll, je moet het maar willen.
STILTE!!quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent erbij wijfie je dagen zijn geteld !!!
Maar het was ook nog eens een-op-een vertaald zonder online vertaling (zaten geen rare fouten in i.i.g.), godsamme wat een klere werk.quote:Op maandag 28 november 2011 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wilde ook een keer mannelijke aandacht waarschijnlijk.
Ik zeg Lisa. Heb drommel haar weleens Lisa zien noemen om dit daarna weg te edittenquote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef PiRANiA het volgende:
Leuk geweest dit. Nu wil ik een naam.
Dat maakt het geheel gewoon nog triester.quote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar het was ook nog eens een-op-een vertaald zonder online vertaling (zaten geen rare fouten in i.i.g.), godsamme wat een klere werk.
goed opgelet in de udowuquote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zeg Lisa. Heb drommel haar weleens Lisa zien noemen om dit daarna weg te editten
maja misschien trollt hij wel mee
Wut, link?quote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar het was ook nog eens een-op-een vertaald zonder online vertaling (zaten geen rare fouten in i.i.g.), godsamme wat een klere werk.
Haha, wtf is dit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
Als je de blog door leest zie je dat bijna alle anekdote's, wat ze van dingen vindt, wat ze heeft gedaan of wilt doen in haar leven, hier ook door monkyyy verteld is. Ook de foto's van haar poes enzo zie ik nu.. WTF.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
Als je de blog door leest zie je dat bijna alle anekdote's, wat ze van dingen vindt, wat ze heeft gedaan of wilt doen in haar leven, hier ook door monkyyy verteld is. Ook de foto's van haar poes enzo zie ik nu.. WTF.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
en dan?quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef PiRANiA het volgende:
Drommel knal die naam eens in m'n PM.
Maar dan lieg jij dus ook aangezien dit al paar weken gelede was en niet pas net, zoals je net zeiquote:
zij*quote:Op maandag 28 november 2011 17:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan weet iedereen tenminste wie het echt is.
Harde dreigementen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Drommel, post mijn naam en je bent gay.
Dit is echt krentebol2.0quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
DOOR DE MAND GEVALLENquote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar dan lieg jij dus ook aangezien dit al paar weken gelede was en niet pas net, zoals je net zei
Be a man, accept the challenge.quote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Niemand geeft een neuk om jouw mening fakerquote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Denken dat ik je naam ga postenquote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Dit is totaal anders.quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef Crocodi1e het volgende:
Goeie troll wel. Beetje tim-elzinga idee geeft dit mij.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik je naam ga posten
maar wat als ik stiekem gay ben
Dit dus.quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef Beach het volgende:
je komt op mijn haat/negeer lijstje als je mij die naam niet geeft Drommel
tim-elzinga was vele malen beter dan dit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef Crocodi1e het volgende:
Goeie troll wel. Beetje tim-elzinga idee geeft dit mij.
Drommel kan niet gayquote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:51 schreef TWP het volgende:
[..]
tim-elzinga was vele malen beter dan dit.
Identiteits diefstal bitch, geen rechten meer heb je... beter word je kapotgemaakt en komt je hele leven hier op Fok! te staan zodat ik het kan lezen en kan gniffelen om het vervolgens 3 dagen later te vergeten want het boeit me niks en je bent saaiquote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Dude.quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik je naam ga posten
maar wat als ik stiekem gay ben
Ohh god nee tochquote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef Beach het volgende:
je komt op mijn haat/negeer lijstje als je mij die naam niet geeft Drommel
Chantagequote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Drommeldaris ik weet jouw fb, net gevonden dus beter dm je mij haar naam of jij komt hier terecht
ik heb hem ook al gevonden via pamquote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Drommeldaris ik weet jouw fb, net gevonden dus beter dm je mij haar naam of jij komt hier terecht
quote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ur fuckedquote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh god nee toch
vroeger altijd dikke matties :|
That's the spiritquote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenquote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik welquote:
even quoten ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
DD komt uit groningen , houdt van American Football.. Hoeveel mensen houden daar nou van in Groningen? Op de kiddo;s die bij de Giants spelen, weinig.
Nu is er een leuke app op facebook waarbij je mensen kan zoeken op plaats en wat ze liken. DD is een social user met twitter en fb, dus die zal vast wel al zijn interesses hebben ingevuld
Geen twitterquote:Op maandag 28 november 2011 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
DD komt uit groningen , houdt van American Football.. Hoeveel mensen houden daar nou van in Groningen? Op de kiddo;s die bij de Giants spelen, weinig.
Nu is er een leuke app op facebook waarbij je mensen kan zoeken op plaats en wat ze liken. DD is een social user met twitter en fb, dus die zal vast wel al zijn interesses hebben ingevuld
quote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je echt geen mooiboy.
Eerder een boer
Tjappen nog welquote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben ff tjappen, in deel3 kom ik met drommeldaris zijn fb
als de rest goed zit, ben ik in de beurtquote:
Woist ja wohlquote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerder een boer
Oh snap.quote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerder een boer
Troll on.quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen maar hoezo is monkyyy nep, ze heeft toch foto's in haar fotoboek?
ja van een ander meisjequote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen maar hoezo is monkyyy nep, ze heeft toch foto's in haar fotoboek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |