quote:Dit is ene monkiii's blog: http://alexwentpro.blogspot.com
Alleen woont dit meisje tot op vandaag de dag in Stockholm en spreekt ze helemaal geen Nederlands! Alles is verder hetzelfde! Ik snap het niet meerWil de echte monkyyy opstaan?
Ohja nice. Daar heeft mijn vriendin haar laatste tattoo ook laten zetten. Hij doet wel goeie dingen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.smoothsailingtattoo.com/
Ja.quote:
quote:
pff, zo sneu ben ik nie.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
de tering wat ben jij lelijk monkyyy
quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
de tering wat ben jij lelijk monkyyy
Ga toch fietsen met je Sharon.quote:Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef metpensioen het volgende:
[..]
Geile Sharon mag er wel bij!!
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op maandag 28 november 2011 17:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hehe, dan weet ik d'r facebook nu ook.
Wat is deze.quote:
jij mag niet lachen, eerst is het onze beurtquote:
Tineye, maar niks gevonden.quote:Op maandag 28 november 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
Hoe doe je ook alweer een foto tracen op het internet?
Ik wil persé bij hem omdat hij goede strakke lijnen zet. En hij ziet er gewoon goed uit in vergelijking met tattoo karelquote:Op maandag 28 november 2011 17:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohja nice. Daar heeft mijn vriendin haar laatste tattoo ook laten zetten. Hij doet wel goeie dingen.
truequote:Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu iedereen haten op Monkyyy.
Best sneu hoe iedereen geilt op uiterlijk.
1 euro voor een Kenia prik? Ik heb aids nog nergens goedkoper gezien.quote:
Mijn hosselpogingen zullen onverminderd doorgaan, ik ben niet sneuquote:Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu iedereen haten op Monkyyy.
Best sneu hoe iedereen geilt op uiterlijk.
quote:
ze is ook nog een pot, voor de mensen die op haar hebben lopen fappenquote:In a relationship with Tess Messelink
Ja, dat ben ik.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ze is ook nog een pot, voor de mensen die op haar hebben lopen fappen
wat is die FB danquote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
dat staat op haar facebook
In a relationship with Tess Messelink
Is pas 3 keer gepost.quote:
Jawel, echt waar, dat ben ik.quote:
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topicquote:
Laten zien dat mannen toch triest zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef jajaja000 het volgende:
Waarom al die mannen op je laten geilen als je lesbisch bent?
er is ook niemand die jou wil hequote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laten zien dat mannen toch triest zijn.
ik had al zoveel naamtopics kom niet pratenquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Monkyyy naam topic. Zoiets ga jij ook nog eens krijgen wees maar niet bang
Ja heb gewoon een random naam ingetikt en zocht de lelijkste op.quote:
Iemand is de linkjes aan het verwijderen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topic
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaatquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topic
Wist ik wel, daarom durfde ik de link wel te posten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja heb gewoon een random naam ingetikt en zocht de lelijkste op.
Ben jij toch wel gewend in je SC topics?quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |