1 euro voor een Kenia prik? Ik heb aids nog nergens goedkoper gezien.quote:
Mijn hosselpogingen zullen onverminderd doorgaan, ik ben niet sneuquote:Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu iedereen haten op Monkyyy.
Best sneu hoe iedereen geilt op uiterlijk.
quote:
ze is ook nog een pot, voor de mensen die op haar hebben lopen fappenquote:In a relationship with Tess Messelink
Ja, dat ben ik.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ze is ook nog een pot, voor de mensen die op haar hebben lopen fappen
wat is die FB danquote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
dat staat op haar facebook
In a relationship with Tess Messelink
Is pas 3 keer gepost.quote:
Jawel, echt waar, dat ben ik.quote:
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topicquote:
Laten zien dat mannen toch triest zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef jajaja000 het volgende:
Waarom al die mannen op je laten geilen als je lesbisch bent?
er is ook niemand die jou wil hequote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laten zien dat mannen toch triest zijn.
ik had al zoveel naamtopics kom niet pratenquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Monkyyy naam topic. Zoiets ga jij ook nog eens krijgen wees maar niet bang
Ja heb gewoon een random naam ingetikt en zocht de lelijkste op.quote:
Iemand is de linkjes aan het verwijderen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topic
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaatquote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jezus schele hark, tot 2x aan toe staat die link in dit topic
Wist ik wel, daarom durfde ik de link wel te posten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja heb gewoon een random naam ingetikt en zocht de lelijkste op.
Ben jij toch wel gewend in je SC topics?quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alsof ik alles ga lezen als het zo snel gaat
Ontzettond verwarrond.quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef PiRANiA het volgende:
Ja nu weet ik niet meer wat ik moet gelovon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |