Jennifer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:22 schreef Zieke_Geest het volgende:
sheila.... damn die zijn altijd fokking geil die wijven die sheila heten
Ik ken een Gina en die is niet lelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Gina's zijn altijd sexy meisjes met donker haar en een mooie lach.
De vriendin van mijn zusje heet Tessa. Zaterdag ga ik zien of je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ken een Gina en die is niet lelijk.
Verder zijn alle Tessa's die ik ooit heb ontmoet lekker
alle timos zijn meelopersquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Alle gerbens op facebook zijn nerds
Alle timo's die ik ken zijn mongolen of homo
Alle ingrid's zijn sletten met een kort, vlot doch pittig en sexy kapsel
Alle tims zijn van die standaard types die havo doen, en daarna een HBO opleiding communicatie gaan doen.
vul de lijst voor de rest zelf maar aan want het lijkt wel alsof ik stoned ben.
Max vergeet dat ook altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef Applebaum het volgende:
Jeroen moet zijn ritalin weer innemen
nou neequote:
Say whutquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Shaniqua: is meestal zo een lief klein Aziatisch meiske.
Shenene: is meestal zo een lief klein Aziatisch meiske.
Boudewijn: is meestal zo een lief klein Aziatisch meiske.
Dolf: is meestal zo een lief kleine Aziatisch meiske.
Pepri: is meestal iemand die het niet zo nauw neemt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Van veraf denk je dank van: "Die ziet er best goed uit", maar als je dan haar beter leert kennen of dichtbij gaat staan, dan heb je zoiets van: "quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef Perico het volgende:
Alle Chantals zijn dom en goedkope sletjes. Alle Roys zijn simpel.
quote:
Disagree. Kampers zijn het; maar wel mooie!quote:
Dank je welquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Lotte is het stille meisje in de klas, die er toch verbazingwekkend goed uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef Opkloter het volgende:
Mij naam staat er nog niet bij, blijkbaar ben ik best normaal dan
Mia's zijn vaak kutalto's.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef Opkloter het volgende:
Mij naam staat er nog niet bij, blijkbaar ben ik best normaal dan
thx neger.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Wesleys hebben altijd iets kamperigs over zich
Ik ken een neger die Dwight heet. Hij is best wel baas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:41 schreef joeftw het volgende:
Dwight; De grootste autist van de school.
[ afbeelding ]
nu je het zegt...quote:
Over die timo klopt bij mij op school wel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Alle tims zijn van die standaard types die havo doen, en daarna een HBO opleiding communicatie gaan doen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:14 schreef Mr_Mojo het volgende:
Wat dacht je dan van de volgende "hippe' namen:
- Storm (650 keer)
- Tijger (5 keer)
- Beer (136 keer)
- Wolf (197)Beer klinkt wel vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True that.quote:
Oh?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:59 schreef Sanchos het volgende:
wtf, het meeste is waar :S
Oh ja,
Wouters - zijn nerds met acne problemen.
Kut voor je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Patrick is voor zijn 16e levensjaar al minimaal twee keer in aanraking geweest met bureau Halt en de Jeugdreclassering en komt op zijn 16e verjaardag naar de middelbare school om zich uit te schrijven van zijn VMBO-kbl opleiding (true story!
Kut voor jou dat je waarschijnlijk ook patrick heet en dat dat verhaaltje iets te herkenbaar voor je isquote:
Net als Hoewhaslie. Ook wel geschreven als Wesley.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Ypmaha het volgende:
Ik denk dat de naam Sjon wel voor zichzelf spreekt. Zelfs als je het schrijft als John dan hebben ze nog een Sjon-uiterlijk
Ik ken een bob stoter. Hij heeft lang haar, heeft VMBO gedaan, en is nu hovenier. En hij woont in Oud-Beijerland.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef xStroop het volgende:
en wat denk je van priscilla dan.![]()
Of bob.
okequote:Ik ken een bob stoter. Hij heeft lang haar, heeft VMBO gedaan, en is nu hovenier. En hij woont in Oud-Beijerland.
Ja, dit is serieus
Roderik klopt wel ja.. of het is een hockey'erquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Kriegel het volgende:
Winston is vaak een neger.
Govert is vaak een linksdraaiende biogranenhufter.
Arie is meestal gedoemd tot handenarbeid.
Roderik is een nicht of probeert het te verbergen.
Victor is vaak een kantoorlul die vuistdiep in de baas z'n nooduitgang zit.
9 van de 10 jelle's zitten in hetzelfde schuitje als de roderick's. De jelle die ik ken speelde viool, had meer vriendinnen dan vrienden, en bleek achteraf dus ook echt homo te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Kriegel het volgende:
Winston is vaak een neger.
Govert is vaak een linksdraaiende biogranenhufter.
Arie is meestal gedoemd tot handenarbeid.
Roderik is een nicht of probeert het te verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Michielos het volgende:
zoals ik zei.. iemand met de naam Sander is altijd een kenser opschepper
Nee er zal altijd wel ene zijn die het niet is. Maar dat geld voor alle namen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Priscilla inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef xStroop het volgende:
en wat denk je van priscilla dan.![]()
Of bob.
Jayden Jaymesquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Hoe heet ts dan?
Verder al die ouders die hun kind jayden noemen. Kankernaam.
Confirmedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Aaardappel het volgende:
Kimberley's = Ordinaire kauwgom kauwende sletten die hun mbo-opleiding niet afmaken.
Nou nee, mijn ouders zijn niet hip en komen van het platteland.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:10 schreef Mishu het volgende:
Meisjes die Nina of Jet of Bo heten hebben jonge hippe ouders die uit de stad komen en origineel denken te zijn.
Pertinent niet waar.quote:
Verworpen.quote:
Te herkennen aan het naamkettinkjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef fairytalessuck het volgende:
Mensen die Maurice heten zijn arrogant.
Sorry joh, ik doe biologie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Koen doet altijd een sport of economie gerelateerde studie.
Klopt wel, ik ken een Meggie en dat is best een mooi meisje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef kutkabouter het volgende:
Meggie's zijn trouwens gewoon lekker.
Ja precies. Ofja, kennen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt wel, ik ken een Meggie en dat is best een mooi meisje.
Tevens zijn Michiels losers.
Dirk, Bob: dikquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dirk heeft een uitstekend aanpassingsvermogen.
Heette jij niet zo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef griekjeee het volgende:
Altruda's, focking geile sletjes zijn dat.
Hoe heet jij dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Saisai het volgende:
blijkbaar staat mijn naam niet voor een stereotype
quote:
Haha, ik ken er ook zo eentjequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Aaardappel het volgende:
Kimberley's = Ordinaire kauwgom kauwende sletten die hun mbo-opleiding niet afmaken.
Ik zie meteen dat wijf van Aladdin voor me.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Waar denken jullie aan bij de naam Yasmin?
Die eerste is prima ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef Mishu het volgende:
Lief allochtoon meisje. Of oudere allochtone vrouw met een beetje overgewicht.
Met toekomstig overgewicht in de peiling zou ik Charlotte overwegen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die eerste is prima ja.
Ik wil ooit mijn dochter zo noemen, natuurlijk even peilen wat men er van vind haha. Nouja eerst m'n vriendin nog overtuigen.
Maar ik kende weer een Charlotte die overgewicht had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met toekomstig overgewicht in de peiling zou ik Charlotte overwegen.
Modenaam inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
alle Sem's zijn blagen van 10 jaar of jonger
Je komt uit de buurt van Wervershoof?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Transport_Ink het volgende:
Johan en Pierewiet vrezen de vijand niet.
Oh, en Rifka is dik en lelijk.
Jochem moet dat toevallig ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef Applebaum het volgende:
Jeroen moet zijn ritalin weer innemen
Deze is echt slechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef najazeg het volgende:
Jochem lijkt me nou echt zo naam dat men bij de geboorte dacht van "wat voor joch is dat? Heee Joch.. hm er moet nog iets achter... laten we hem maar jochem noemen"
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Priscilla
Te herkennen aan het naamkettinkje
Tevens zijn alle emile's schaakmeesters.
allemaal so truequote:
Ja of Theo. Denk je zo: "Oooohh deze baby ruikt naar thee, ik noem hem Theo".quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef najazeg het volgende:
Jochem lijkt me nou echt zo naam dat men bij de geboorte dacht van "wat voor joch is dat? Heee Joch.. hm er moet nog iets achter... laten we hem maar jochem noemen"
Heb je die zelf bedachtquote:[..]
Ja of Theo. Denk je zo: "Oooohh deze baby ruikt naar thee, ik noem hem Theo".
Nog slechter dan je quote.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of Theo. Denk je zo: "Oooohh deze baby ruikt naar thee, ik noem hem Theo".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patrick - Standaard meelopertje met een een grote bek maar die 's avonds huilend in z'n bed ligt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Waar denken jullie aan bij een Patrick, of een Ruben?
Patrick klopt wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Patrick - Standaard meelopertje met een een grote bek maar die 's avonds huilend in z'n bed ligt.
Ruben - Homo. (Of debiel, zelfde als Timo in de OP)
wut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Even een kicky voor dit topic: http://www.personato.nl/kicky-litjens.html
Die is toch altijd tuinman?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Fraech het volgende:
Kun je mij iets vertellen over de naam Hendrik-Jan? Groetjes hè.
Dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Lotte is het stille meisje in de klas, die er toch verbazingwekkend goed uitziet.
Not true.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Koen, een fucking nerd met wc pot kapsel en bril
Maikel's, op foxjes rondslippende g-star dragers.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Koen, een fucking nerd met wc pot kapsel en bril
Jouw vriend heet koenquote:
Nee. Ik ken alleen maar sexy koensquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik word altijd geil als ik namen hoor zoals Anne-Fleur, Guinevere enzovoorts. Ik vind dat mooie namen en associeer het met van die onbereikbare, maar ow zo lekkere meiden.
Zulke meiden... en dan vooral die meest linkse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Zulke meiden... en dan vooral die meest linkse.
[ afbeelding ]Ze kijkt een beetje als een bang hertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
[..]
[ afbeelding ]haha lekker voor je, zulke meiden heb ik als ontbijt. Tenzij ze op hockeyboys/zeiljongens vallen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De grootse mongool die ik ken heet timquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
hahahahaahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ken Tim die mbo doet.
Stelling ontkracht.
Exceptio probat regulam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ken Tim die mbo doet.
Stelling ontkracht.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Bartcoah het volgende:
Lol nergens zie je dat Bart een kanker naam is: alleen elke Bart die ik zie en ken is een echte baas en gek. Allemaal intelegent
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
Adolf is Oostenrijksquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef el-blanchito het volgende:
hau-lun=altijd een chinees
adolf=altijd een duitser
tsie-lan=ook altijd chinees
Heb je bronnen dat de naam Adolf sinds Adolf Hitler niet meer in Oostenrijk gebruikt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, Adolf Hitler, maar dat zegt toch niks over de tegenwoordige Adolfs?
Zelfs in Nederland is er niet echt een plotselinge scherpe afname te zien na 1940.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je bronnen dat de naam Adolf sinds Adolf Hitler niet meer in Oostenrijk gebruikt wordt?
Self-important kasthomo's die stiekem heel onzeker zijn.quote:
haha oke ypmahaquote:
Onze herder heet Adolf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland is er niet echt een plotselinge scherpe afname te zien na 1940.
Grafiek van het aantal geboren Adolfs per jaar:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/adolfs.jpg]afbeelding ] [/url]
Bij de naam Chantal krijg ik al een derectie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:15 schreef Djeez het volgende:
Henk: lompe boer, een macho
Mandy: slet met dikke tieten
Chantal: lekker wijf
Wanda: blonde snol
Sabine: arrogant en heeft neptieten
die wenkbrauwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:57 schreef keeszify het volgende:
[..]
Jezus christus, wat een soep is datDat er mannen zijn die hier een stijve van krijgen
tokkie en new age gaan niet echt samen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:09 schreef Ypmaha het volgende:
Sterre: tokkienaam gegeven door tokkieouders die new age proberen te zijn
Welles, van die 50 jarige moeders in indigokinderen gelovenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:05 schreef essentieel het volgende:
[..]
tokkie en new age gaan niet echt samen.
Ten overvloede: Ali: mongool met snackbar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:37 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Ahmet's zijn zwartharige boeven met pistolen op zak.
Mohammed's rijden in een Mercedes 240d en handelen in drugs(niet tijdens Ramadan) --> kan ook een BMW 3/5 serie zijn (oud model).
En Faizal's zijn slechte verkopers bij de Mediamarkt
Dat is een codenaam. Het zijn eigenlijk MIVD collega's van je vaderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:04 schreef RudyVerboven het volgende:
Peter's zijn tegelzetters of stratenmakers of loodgieters. In ieder geval altijd als er iemand bij ons komt om iets in te bouwen of te repareren heet diegene Peter
Ik ken een Jacqueline en die is spang. Onterechte post dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:48 schreef Hoerekots het volgende:
Lisette,s zijn lekkere wijven
Gerrits zijn lange slungelige kneuzen
Marielle,s hebben grote tieten
Alexandra,s zijn op geld beluste hoeren
Jaquelines zijn meestal dikke varkens
Ferdinands zijn langharige studente kakkers
iedereen vindt hem aardig en valt niet echt op. haalt eigenlijk altijd wel voldoendes, of hij er nou goed voor leert of nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef essentieel het volgende:
Mark (toch ooit een populaire naam) zie ik hier nergens.
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ken wel een paar gasten die Mark heten maar is niet echt een 'standaardtype'...wel zijn ze stuk voor stuk veel met sport bezig (voetbal, fitness)
Ik heb een boerennaam, dat is allemaal 1 pot nat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef Z750 het volgende:
Hoeveel mensen hier zullen wat over hun eigen naam zeggen ?
Godsamme zo heet mijn vaderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Transport_Ink het volgende:
Hansen zijn doorgaans grauwe suflullen. Wordt nooit wat ook.
Ik ken een Job met een verstandelijke handicap, en ik heb nog nooit iemand net zo blij gezien als dat kereltje. Ik ben stiekem wat jaloers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Job's zijn meestal blij en komen (daardoor) dom over..
Jij moet eens wat minder televisie kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:31 schreef Zolder het volgende:
Cosmo: dom, maar wel eerlijk.
Wanda: Slim, en zorgt voor mensen zoals cosmo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |