Net als Hoewhaslie. Ook wel geschreven als Wesley.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Ypmaha het volgende:
Ik denk dat de naam Sjon wel voor zichzelf spreekt. Zelfs als je het schrijft als John dan hebben ze nog een Sjon-uiterlijk
Ik ken een bob stoter. Hij heeft lang haar, heeft VMBO gedaan, en is nu hovenier. En hij woont in Oud-Beijerland.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef xStroop het volgende:
en wat denk je van priscilla dan.![]()
Of bob.
okequote:Ik ken een bob stoter. Hij heeft lang haar, heeft VMBO gedaan, en is nu hovenier. En hij woont in Oud-Beijerland.
Ja, dit is serieus
Roderik klopt wel ja.. of het is een hockey'erquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Kriegel het volgende:
Winston is vaak een neger.
Govert is vaak een linksdraaiende biogranenhufter.
Arie is meestal gedoemd tot handenarbeid.
Roderik is een nicht of probeert het te verbergen.
Victor is vaak een kantoorlul die vuistdiep in de baas z'n nooduitgang zit.
9 van de 10 jelle's zitten in hetzelfde schuitje als de roderick's. De jelle die ik ken speelde viool, had meer vriendinnen dan vrienden, en bleek achteraf dus ook echt homo te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Kriegel het volgende:
Winston is vaak een neger.
Govert is vaak een linksdraaiende biogranenhufter.
Arie is meestal gedoemd tot handenarbeid.
Roderik is een nicht of probeert het te verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Michielos het volgende:
zoals ik zei.. iemand met de naam Sander is altijd een kenser opschepper
Nee er zal altijd wel ene zijn die het niet is. Maar dat geld voor alle namen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Alle gerbens op facebook zijn nerds
Alle timo's die ik ken zijn mongolen of homo
Alle ingrid's zijn sletten met een kort, vlot doch pittig en sexy kapsel
Alle tims zijn van die standaard types die havo doen, en daarna een HBO opleiding communicatie gaan doen.
vul de lijst voor de rest zelf maar aan want het lijkt wel alsof ik stoned ben.
Priscilla inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef xStroop het volgende:
en wat denk je van priscilla dan.![]()
Of bob.
Jayden Jaymesquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Hoe heet ts dan?
Verder al die ouders die hun kind jayden noemen. Kankernaam.
Confirmedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Aaardappel het volgende:
Kimberley's = Ordinaire kauwgom kauwende sletten die hun mbo-opleiding niet afmaken.
Nou nee, mijn ouders zijn niet hip en komen van het platteland.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:10 schreef Mishu het volgende:
Meisjes die Nina of Jet of Bo heten hebben jonge hippe ouders die uit de stad komen en origineel denken te zijn.
Pertinent niet waar.quote:
Verworpen.quote:
Te herkennen aan het naamkettinkjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef fairytalessuck het volgende:
Mensen die Maurice heten zijn arrogant.
Sorry joh, ik doe biologie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Koen doet altijd een sport of economie gerelateerde studie.
Klopt wel, ik ken een Meggie en dat is best een mooi meisje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef kutkabouter het volgende:
Meggie's zijn trouwens gewoon lekker.
Ja precies. Ofja, kennen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt wel, ik ken een Meggie en dat is best een mooi meisje.
Tevens zijn Michiels losers.
Dirk, Bob: dikquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dirk heeft een uitstekend aanpassingsvermogen.
Heette jij niet zo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef griekjeee het volgende:
Altruda's, focking geile sletjes zijn dat.
Hoe heet jij dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Saisai het volgende:
blijkbaar staat mijn naam niet voor een stereotype
quote:
Haha, ik ken er ook zo eentjequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Aaardappel het volgende:
Kimberley's = Ordinaire kauwgom kauwende sletten die hun mbo-opleiding niet afmaken.
Ik zie meteen dat wijf van Aladdin voor me.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Waar denken jullie aan bij de naam Yasmin?
Die eerste is prima ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef Mishu het volgende:
Lief allochtoon meisje. Of oudere allochtone vrouw met een beetje overgewicht.
Met toekomstig overgewicht in de peiling zou ik Charlotte overwegen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die eerste is prima ja.
Ik wil ooit mijn dochter zo noemen, natuurlijk even peilen wat men er van vind haha. Nouja eerst m'n vriendin nog overtuigen.
Maar ik kende weer een Charlotte die overgewicht had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met toekomstig overgewicht in de peiling zou ik Charlotte overwegen.
Modenaam inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
alle Sem's zijn blagen van 10 jaar of jonger
Je komt uit de buurt van Wervershoof?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Transport_Ink het volgende:
Johan en Pierewiet vrezen de vijand niet.
Oh, en Rifka is dik en lelijk.
Jochem moet dat toevallig ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef Applebaum het volgende:
Jeroen moet zijn ritalin weer innemen
Deze is echt slechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef najazeg het volgende:
Jochem lijkt me nou echt zo naam dat men bij de geboorte dacht van "wat voor joch is dat? Heee Joch.. hm er moet nog iets achter... laten we hem maar jochem noemen"
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Alle gerbens op facebook zijn nerds
Alle timo's die ik ken zijn mongolen of homo
Alle ingrid's zijn sletten met een kort, vlot doch pittig en sexy kapsel
Alle tims zijn van die standaard types die havo doen, en daarna een HBO opleiding communicatie gaan doen.
vul de lijst voor de rest zelf maar aan want het lijkt wel alsof ik stoned ben.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Priscilla
Te herkennen aan het naamkettinkje
Tevens zijn alle emile's schaakmeesters.
allemaal so truequote:
Ja of Theo. Denk je zo: "Oooohh deze baby ruikt naar thee, ik noem hem Theo".quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef najazeg het volgende:
Jochem lijkt me nou echt zo naam dat men bij de geboorte dacht van "wat voor joch is dat? Heee Joch.. hm er moet nog iets achter... laten we hem maar jochem noemen"
Heb je die zelf bedachtquote:[..]
Ja of Theo. Denk je zo: "Oooohh deze baby ruikt naar thee, ik noem hem Theo".
Nog slechter dan je quote.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of Theo. Denk je zo: "Oooohh deze baby ruikt naar thee, ik noem hem Theo".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |