De grootse mongool die ik ken heet timquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Alle gerbens op facebook zijn nerds
Alle timo's die ik ken zijn mongolen of homo
Alle ingrid's zijn sletten met een kort, vlot doch pittig en sexy kapsel
Alle tims zijn van die standaard types die havo doen, en daarna een HBO opleiding communicatie gaan doen.
vul de lijst voor de rest zelf maar aan want het lijkt wel alsof ik stoned ben.
hahahahaahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Shaniqua: is meestal zo een lief klein Aziatisch meiske.
Shenene: is meestal zo een lief klein Aziatisch meiske.
Boudewijn: is meestal zo een lief klein Aziatisch meiske.
Dolf: is meestal zo een lief kleine Aziatisch meiske.
Pepri: is meestal iemand die het niet zo nauw neemt.
Uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ken Tim die mbo doet.
Stelling ontkracht.
Exceptio probat regulam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ken Tim die mbo doet.
Stelling ontkracht.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Bartcoah het volgende:
Lol nergens zie je dat Bart een kanker naam is: alleen elke Bart die ik zie en ken is een echte baas en gek. Allemaal intelegent
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Zulke meiden... en dan vooral die meest linkse.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
Adolf is Oostenrijksquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef el-blanchito het volgende:
hau-lun=altijd een chinees
adolf=altijd een duitser
tsie-lan=ook altijd chinees
Heb je bronnen dat de naam Adolf sinds Adolf Hitler niet meer in Oostenrijk gebruikt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, Adolf Hitler, maar dat zegt toch niks over de tegenwoordige Adolfs?
Zelfs in Nederland is er niet echt een plotselinge scherpe afname te zien na 1940.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je bronnen dat de naam Adolf sinds Adolf Hitler niet meer in Oostenrijk gebruikt wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |