Beter goed gejat dan slecht bedacht?quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, dus zelfs de username was gejat.
Bedankt voor het plaatje Drommel! Nu nog een naam erbij zoeken.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik dr voornaam post is ze binnen 5 minuten gevonden op facebook
Nee. Ze heeft al toegegeven?quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Een goeie troll kan alles, en doet alles!
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheeltquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze heeft mijn fb ook, straks weten 1000 fokkers mn fb.
Moeten we dit geloven?quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatje Drommel! Nu nog een naam erbij zoeken.
[ afbeelding ]
De naam van dat plaatje.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
German webcam girl twirls off chair.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die urlquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overruled.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheelt
Doe iig een beetje moeite noob.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet dat er ook foksters zijn die maar al te graag mijn fb willenquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheelt
"foksters" ja.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook foksters zijn die maar al te graag mijn fb willen
Het is alles. Volgens de originele TS zelfs hele verhalen van de blog 'gekopieerd' naar FOK!.quote:Op maandag 28 november 2011 17:38 schreef Oerbeer het volgende:
Het is dus meer dan Pics. Dit begint wel erg sneu te worden zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |