Nee. Ze heeft al toegegeven?quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Een goeie troll kan alles, en doet alles!
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheeltquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze heeft mijn fb ook, straks weten 1000 fokkers mn fb.
Moeten we dit geloven?quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatje Drommel! Nu nog een naam erbij zoeken.
[ afbeelding ]
De naam van dat plaatje.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
German webcam girl twirls off chair.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die urlquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overruled.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheelt
Doe iig een beetje moeite noob.quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet dat er ook foksters zijn die maar al te graag mijn fb willenquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de jouwe dus dat scheelt
"foksters" ja.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook foksters zijn die maar al te graag mijn fb willen
Het is alles. Volgens de originele TS zelfs hele verhalen van de blog 'gekopieerd' naar FOK!.quote:Op maandag 28 november 2011 17:38 schreef Oerbeer het volgende:
Het is dus meer dan Pics. Dit begint wel erg sneu te worden zo.
I call bluff.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem er vijf.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, posten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje komt van http://www.brainblog.to/item/2009/11/suprised-kittyquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was het al.quote:Op maandag 28 november 2011 17:38 schreef Oerbeer het volgende:
Het is dus meer dan Pics. Dit begint wel erg sneu te worden zo.
Die had ik als UIquote:Op maandag 28 november 2011 17:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Plaatje komt van http://www.brainblog.to/item/2009/11/suprised-kitty
Heeft hij je dat verteld?quote:
Ze wilde ook een keer mannelijke aandacht waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 17:41 schreef RichardHammond het volgende:
Hele verhalen vertalen voor een troll, je moet het maar willen.
STILTE!!quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent erbij wijfie je dagen zijn geteld !!!
Maar het was ook nog eens een-op-een vertaald zonder online vertaling (zaten geen rare fouten in i.i.g.), godsamme wat een klere werk.quote:Op maandag 28 november 2011 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wilde ook een keer mannelijke aandacht waarschijnlijk.
Ik zeg Lisa. Heb drommel haar weleens Lisa zien noemen om dit daarna weg te edittenquote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef PiRANiA het volgende:
Leuk geweest dit. Nu wil ik een naam.
Dat maakt het geheel gewoon nog triester.quote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar het was ook nog eens een-op-een vertaald zonder online vertaling (zaten geen rare fouten in i.i.g.), godsamme wat een klere werk.
goed opgelet in de udowuquote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zeg Lisa. Heb drommel haar weleens Lisa zien noemen om dit daarna weg te editten
maja misschien trollt hij wel mee
Wut, link?quote:Op maandag 28 november 2011 17:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar het was ook nog eens een-op-een vertaald zonder online vertaling (zaten geen rare fouten in i.i.g.), godsamme wat een klere werk.
Haha, wtf is dit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
Als je de blog door leest zie je dat bijna alle anekdote's, wat ze van dingen vindt, wat ze heeft gedaan of wilt doen in haar leven, hier ook door monkyyy verteld is. Ook de foto's van haar poes enzo zie ik nu.. WTF.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
Als je de blog door leest zie je dat bijna alle anekdote's, wat ze van dingen vindt, wat ze heeft gedaan of wilt doen in haar leven, hier ook door monkyyy verteld is. Ook de foto's van haar poes enzo zie ik nu.. WTF.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
en dan?quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef PiRANiA het volgende:
Drommel knal die naam eens in m'n PM.
Maar dan lieg jij dus ook aangezien dit al paar weken gelede was en niet pas net, zoals je net zeiquote:
zij*quote:Op maandag 28 november 2011 17:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan weet iedereen tenminste wie het echt is.
Harde dreigementen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Drommel, post mijn naam en je bent gay.
Dit is echt krentebol2.0quote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef jajaja000 het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Drommel, post mijn naam en je bent gay.
DOOR DE MAND GEVALLENquote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar dan lieg jij dus ook aangezien dit al paar weken gelede was en niet pas net, zoals je net zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |