Niet weten dat je in ONZ postquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zegt de opperkneus van FOK!.
Dat is monkyyy al.quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
FOK!ers ook, mij maakt het niet uit hoorquote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon een mooi jurkje, meer niet. Ik hou van jurkjes ja.
Niks mis mee.quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon een mooi jurkje, meer niet. Ik hou van jurkjes ja.
Dat is Mono zeker niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
OMDATAPPEL IS GEEN MEISJE ZE IS EEN VENT VAN 50 DIE FOTO'S EN FILMPJES VAN HAAR NICHTJE GEBRUIKT, TRAP HIER NIET IN IK HEB MET `HAAR´ AFGESPROKEN EN TOEN HEBBEN `HAAR´ NEEFJES MIJ BEROOFD
Nee. Ik drink geen bier.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Oerbeer
Nog bier gedronken dit weekend?
Weet ik, en blijkbaar sturen ze foto's door, of ruilen ze foto's via dmquote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik mot ze ook niet
De rest wel. Maar dat is FOK!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ze ONZ eens van een diepe afgrond gooien, met al die faalusers erbij graag.
Dit viel mij ook wel opquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Monkyyy post in tegenstelling tot krentenbol gewoon netjes mee. Ze legt netjes uit waarom ze het deed en doet er vrij luchtig over. Dat is wel tof.
Heb weinig uitleg gezien anders.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Monkyyy post in tegenstelling tot krentenbol gewoon netjes mee. Ze legt netjes uit waarom ze het deed en doet er vrij luchtig over. Dat is wel tof.
Maar dan zegt ze weer niet wie ze nou werkelijk is. Geen naam, foto's, oid.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Ik twijfel nu ook aan jou. Ik bedoel, ik heb je wel gezien in TC, maar was die taksi wel echt? Wie zegt dat dat niet stiekem een pak appelsap was?!quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Door dit begin ik aan elke fokker te twijfelen
aandachtshoertje he. bijna net zo erg als zt.quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |