Ze reageert tenminste, wees blij.quote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dan zegt ze weer niet wie ze nou werkelijk is. Geen naam, foto's, oid.
Sowieso zijn de fabrieken van paksappen gewoon praktijken uit de helquote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook aan jou. Ik bedoel, ik heb je wel gezien in TC, maar was die taksi wel echt? Wie zegt dat dat niet stiekem een pak appelsap was?!
Ja wie weetquote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook aan jou. Ik bedoel, ik heb je wel gezien in TC, maar was die taksi wel echt? Wie zegt dat dat niet stiekem een pak appelsap was?!
quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aandachtshoertje he. bijna net zo erg als zt.
Dat vraag ik me ook af, al die mensen die `stoer´ een glas bier op de cam drinken kunnen ook gewoon een glas thee drinken.quote:Op maandag 28 november 2011 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso zijn de fabrieken van paksappen gewoon praktijken uit de hel
why? als je echt elke dag opnieuw liegt over hoe en wat, waarom zou je haar reacties nu dan wel serieus nemenquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weetmisschien heb ik die pak taxi gewoon vermomd
DIE pak wollah?quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weetmisschien heb ik die pak taxi gewoon vermomd
Omdat ze dan geen reden meer heeft om te liegen, snappie.quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
why? als je echt elke dag opnieuw liegt over hoe en wat, waarom zou je haar reacties nu dan wel serieus nemen
I call Bluff.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben echt zoek maar op Facebook : 'Henk Hendricks'
die had ze/hij al niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat ze dan geen reden meer heeft om te liegen, snappie.
Het laatste.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Zijn er nog mensen naarstig op zoek naar foto's van monkyyy of is dit topic ten dode opgeschreven?
Oke, wees dan niet blij. Ik ga je toch niet overtuigen of je blij moet zijn of niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
why? als je echt elke dag opnieuw liegt over hoe en wat, waarom zou je haar reacties nu dan wel serieus nemen
Er is nog weinig ontmaskerdquote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Lang geleden dat er weer eens iemand werd ontmaskerd.
ow zo. nou ja sec genomen heeft ze niets gezegd he.quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke, wees dan niet blij. Ik ga je toch niet overtuigen of je blij moet zijn of niet.
Het was zo saai toen krentenbol ontmaskerd was, omdat ze nergens meer op reageerde en gewoon wegging.
Denk niet dat iemand die kan vinden, zonder eerst een paar aanwijzingen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Zijn er nog mensen naarstig op zoek naar foto's van monkyyy of is dit topic ten dode opgeschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |