Kennen ze dat al in het oosten van het land (de Kapsalon) ? ^^ (Je komt uit Limburg toch?)quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vet eten voordat je gaat slapen, heerlijk
Tuurlijk ken ik hetquote:Op maandag 28 november 2011 12:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kennen ze dat al in het oosten van het land (de Kapsalon) ? ^^ (Je komt uit Limburg toch?)
Was wel komisch, volgens mij is de kapsalon in Rotterdam begonnen , hier kon je het al jaren krijgen, was ik vorig jaar in Tilburg, hadden ze het pas net ingevoerd xD It's taking over The Netherlands !quote:Op maandag 28 november 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het
Maar het wordt hier minder veel gegeten dan in andere delen van het land
Als je weet hoe je erop reageert kan het weinig kwaad als er iemand op je let jaquote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend van me houd het altijd een beetje in de gaten en die kent de pillen. Daarbij bouw ik het gaande avond een beetje op, ik slik geen 3 pillen in 1 keer. Dus dan voel je het ook wel wanneer het teveel en juist wat minder word.
Jij bent waarschijnlijk ook een stuk kleiner en alles dan ik ben, dat scheelt ook al een hoop. Beetje voorzichtig doen wel he?
Nu friet ala nog het hele land door krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was wel komisch, volgens mij is de kapsalon in Rotterdam begonnen , hier kon je het al jaren krijgen, was ik vorig jaar in Tilburg, hadden ze het pas net ingevoerd xD It's taking over The Netherlands !
nah veel dingen lus ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
aha, je bent een principiële vegetariër
Ik wil Myra mijn vette rookworst wel voeren anders.quote:
Wat is een friet alaquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu friet ala nog het hele land door krijgen
quote:
Het is patat.quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
U neemt een frietbakje, legt daar een frikandel in, doet er zuurvlees op, pleurt er frietjes overheen, mayo, curry en uitjes en u heeft een friet ala ()
Blij dat we dat hier niet hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
U neemt een frietbakje, legt daar een frikandel in, doet er zuurvlees op, pleurt er frietjes overheen, mayo, curry en uitjes en u heeft een friet ala ()
klinkt heel goedquote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Hell no!quote:
ja dat vind ik ook altijd maar stomquote:Op maandag 28 november 2011 12:44 schreef Joysa het volgende:
Ohja waar ik me in Amsterdam ook zo over verbaasde, dat ze vroegen of ik ketchup of curry op mn frikandel speciaal wilde
quote:
Op de dozen van de leveranciers staat patat, en ik kan het weten, het wordt mijn fulltime job de rest van het jaar.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook altijd maar stom
we zijn toch geen amerikanen of zo
Nee. Friet.quote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de dozen van de leveranciers staat patat, en ik kan het weten, het wordt mijn fulltime job de rest van het jaar.
De leveranciers hebben het fout, ik zou een klacht indienen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de dozen van de leveranciers staat patat, en ik kan het weten, het wordt mijn fulltime job de rest van het jaar.
omdat je leveranciers eieren zijnquote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nietquote:
Wat jullie willenquote:Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je leveranciers eieren zijn
daarom staat er patat
Okay , dat is wel heel erg fout, speciaal is ALTIJD curry, je kan het beter niet vragen en de mensen het zelf in laten brengen, dan elke persoon vragen of die ketchup of curry wilt hebben terwijl er maar 1 uit 100 ketchup gaat nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:44 schreef Joysa het volgende:
Ohja waar ik me in Amsterdam ook zo over verbaasde, dat ze vroegen of ik ketchup of curry op mn frikandel speciaal wilde
Bij ons komt het nog geregeld voor, maar ze zijn in mijn regio pas een jaar of 10 geleden overgegaan op curry, daarvoor zat er altijd ketchup in de speciaal.quote:Op maandag 28 november 2011 12:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Okay , dat is wel heel erg fout, speciaal is ALTIJD curry, je kan het beter niet vragen en de mensen het zelf in laten brengen, dan elke persoon vragen of die ketchup of curry wilt hebben terwijl er maar 1 uit 100 ketchup gaat nemen.
Houdoe en tot ziens betekenen beide hetzelfde, maakt ze nog wel beide rechtsgeldigquote:
nee hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdoe en tot ziens betekenen beide hetzelfde, maakt ze nog wel beide rechtsgeldig
WAT ZEI JIJ DAAR!?!?!quote:Op maandag 28 november 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
tot ziens betekend: ik ga je weer zien, tot dan
houdoe betekend dag
patat betekend: ik ben een ei van boven de rivieren en snap er geen ruk van
friet betekend: gefrituurde aardappelstaafjes
Heb ik ook, bij patat denk ik aan van die dikke niet goed gebakken repen aardappelquote:Op maandag 28 november 2011 12:51 schreef Keyos het volgende:
Als ik trouwens aan friet denk, dan denk ik altijd aan dunne (franse) friet, bij patat krijg je veel meer een gevoel aan het woord mee dat het omvang heeft. of ligt dat aan mij?
in je schoen?quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens oorbellen gekregen dit weekend. Echt onwijs lief
Van de Sint?quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens oorbellen gekregen dit weekend. Echt onwijs lief
patat betekend: ik ben een ei van boven de rivieren en snap er geen ruk vanquote:
Heeft niks, maar niks met mensen van boven de rivieren te maken ja!quote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
patat betekend: ik ben een ei van boven de rivieren en snap er geen ruk van
jawel daar doen ze het foutquote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft niks, maar niks met mensen van boven de rivieren te maken ja!
Jullie zijn gewoon raar!quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel daar doen ze het fout
en mensen boven de rivieren zijn sowieso 'anders'
Newbie vindt mensen van boven de rivieren eng, maar voor mij maakt hij een uitzonderingquote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft niks, maar niks met mensen van boven de rivieren te maken ja!
Nou dan moet die ontmoeting met mij wel zenuwslopend zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie vind mensen van boven de rivieren eng, maar voor mij maakt hij een uitzondering
Ik zal het hem eens vragen. Het scheelt natuurlijk dat je friet zegt, dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 november 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan moet die ontmoeting met mij wel zenuwslopend zijn geweest.
nee belgie had aan ons moeten blijven zitten en we hadden jullie af moeten stotenquote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon raar!
We hadden jullie aan Belgie moeten geven toen het nog kon!
Je hebt randstedelingen, en je hebt Amsterdammers, dat laatste is niet écht positiefquote:Op maandag 28 november 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan moet die ontmoeting met mij wel zenuwslopend zijn geweest.
Ja zeg er is niks mis met Amsterdammers.quote:Op maandag 28 november 2011 12:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt randstedelingen, en je hebt Amsterdammers, dat laatste is niet écht positief
oh die kan ik dan weer het beste hebben van alle mensen van boven de rivierenquote:Op maandag 28 november 2011 12:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt randstedelingen, en je hebt Amsterdammers, dat laatste is niet écht positief
Het is eigenlijk verbazingwekkend hoeveel verschillen er zitten tussen een half uurtje met de trein.quote:Op maandag 28 november 2011 12:55 schreef Keyos het volgende:
Blijft leuk, zo een klein pokke landje, en zoveel verschillen in gewoontes tussen de regio's. Ik woon zelf bijna heel mijn leven in de regio Rotterdam, ik voelde mij écht niet thuis toen ik een paar maanden in Tilburg was xD.
Ik heb weinig met accenten, maar damn ik vreet mij helemaal op als ik een platte Amsterdammer hoor praten, zo afschuwelijk. Kijk, Limburgers kan ik niet volgen (ook al doe ik mijn best en houden zij zich in als ze tegen mij praten) , maar Amsterdams is gewoon afschuwelijk, dan nog liever Haags of bekakt Goois.quote:Op maandag 28 november 2011 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die kan ik dan weer het beste hebben van alle mensen van boven de rivieren
Ja maar Rotterdam/Amsterdam, dan heb je het ook wel over ietsquote:Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb weinig met accenten, maar damn ik vreet mij helemaal op als ik een platte Amsterdammer hoor praten, zo afschuwelijk. Kijk, Limburgers kan ik niet volgen (ook al doe ik mijn best en houden zij zich in als ze tegen mij praten) , maar Amsterdams is gewoon afschuwelijk, dan nog liever Haags of bekakt Goois.
Praat overigens zelf wel met een licht accentje Rotterdams, daar heb ik uiteraard niets tegen ^^.
Serieus, ik heb in een studentenhuis gezeten met 2 gasten uit Maastricht en één meid uit Munstergeleen, zeker die 2 gasten uit Maastricht zijn voor mij écht heel lastig om te volgen. Je raakt er wel steeds meer gewend aan, maar makkelijk is het niet. Denk zelfs dat Zuid-Limburgs het moeilijkst om te volgen is voor een randstadbewoner (dan tel ik Fries niet mee).quote:Op maandag 28 november 2011 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam/Amsterdam, dan heb je het ook wel over iets
En Limburgs is echt niet moeilijk hoor
Daar heb ik ook wel een beetje moeite mee.quote:Op maandag 28 november 2011 13:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Serieus, ik heb in een studentenhuis gezeten met 2 gasten uit Maastricht en één meid uit Munstergeleen, zeker die 2 gasten uit Maastricht zijn voor mij écht heel lastig om te volgen. Je raakt er wel steeds meer gewend aan, maar makkelijk is het niet. Denk zelfs dat Zuid-Limburgs het moeilijkst om te volgen is voor een randstadbewoner (dan tel ik Fries niet mee).
Extreem voorbeeld :
Ik kan dit niet verstaan.
Dat is voor mij juist heel erg makkelijk te volgenquote:Op maandag 28 november 2011 13:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Serieus, ik heb in een studentenhuis gezeten met 2 gasten uit Maastricht en één meid uit Munstergeleen, zeker die 2 gasten uit Maastricht zijn voor mij écht heel lastig om te volgen. Je raakt er wel steeds meer gewend aan, maar makkelijk is het niet. Denk zelfs dat Zuid-Limburgs het moeilijkst om te volgen is voor een randstadbewoner (dan tel ik Fries niet mee).
Extreem voorbeeld :
Ik kan dit niet verstaan, zeker die man in het begin en die vrouw op 4:10
Ik krijg mijn kado's van de sint ook omdat ik lief was?quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieevvvvvv
[..]
[..]
Nee.Gewoon omdat ik lief ben.
Dat is dus wat het moeilijk maakt, het is niet alleen de uitspraak die anders is, maar in sommige situaties is het woordgebruik ook totaal anders. Ik kan het wel aardig volgen hoor dat Noord - Limburgs, zeker als ik mij erop focus, maar als je dan met 2 huisgenoten zit en ze ratelen 10 minuten door, moet ik niet de aandacht verliezen of ik ben ze kwijt, en dat is gewoon vervelend.quote:
dat is met alle dialecten zoquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is dus wat het moeilijk maakt, het is niet alleen de uitspraak die anders is, maar in sommige situaties is het woordgebruik ook totaal anders. Ik kan het wel aardig volgen hoor dat Noord - Limburgs, zeker als ik mij erop focus, maar als je dan met 2 huisgenoten zit en ze ratelen 10 minuten door, moet ik niet de aandacht verliezen of ik ben ze kwijt, en dat is gewoon vervelend.
Ja klopt, sommige woorden lijken er totaal niet op, maar uit de zin is het vaak wel te halen wat er bedoelt wordtquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is dus wat het moeilijk maakt, het is niet alleen de uitspraak die anders is, maar in sommige situaties is het woordgebruik ook totaal anders. Ik kan het wel aardig volgen hoor dat Noord - Limburgs, zeker als ik mij erop focus, maar als je dan met 2 huisgenoten zit en ze ratelen 10 minuten door, moet ik niet de aandacht verliezen of ik ben ze kwijt, en dat is gewoon vervelend.
Als ze een heel gesprek gaan voeren ben ik de weg denk ik kwijt.quote:
Dat zijn gewoon nep-Duitsersquote:Op maandag 28 november 2011 13:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja klopt, sommige woorden lijken er totaal niet op, maar uit de zin is het vaak wel te halen wat er bedoelt wordt
En zuid limburgs heb ik zelf ook wel eens moeite mee hoor
Ik heb die al geleverd hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Did someone order a big sausage pizza?
Ik word al misselijk als ik eraan denk.quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Did someone order a big sausage pizza?
Jammer dat niet een van mijn voorouders Surinamer was ipv Aziaat.quote:
Oooooow, alweer afgewezen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik eraan denk.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht het ging vast over je piemel en niet over eten
suf
Hehe,quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
ow wacht het ging vast over je piemel en niet over eten
suf
Pijnlijk he.quote:
Ik drie jaar geleden ook, en kijk eens wat er van me is gewordenquote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Pijnlijk he.
Ik heb besloten dat ik a-seksueel wordt.
quote:
Succes daarmee!quote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Pijnlijk he.
Van de vriend waar ik dit weekend was.quote:Op maandag 28 november 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg mijn kado's van de sint ook omdat ik lief was?
maar van wie dan?
niet van mama die was boos
volgens mij worden zelfs a-seksuelen verliefdquote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Pijnlijk he.
Gewoon aan de man, ga je schamen!quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik drie jaar geleden ook, en kijk eens wat er van me is geworden
wat liefquote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de vriend waar ik dit weekend was.
Tja, mij ook, ze kwetsen je op een of andere manier sneller dan mannen, ik weet niet waar het aan ligt.quote:Op maandag 28 november 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon aan de man, ga je schamen!
Ik begin gewoon niet aan vrouwen, ze hebben me genoeg pijn opgeleverd.
Mwah deze doet nog haar best om het zo min mogelijk pijn te laten doen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, mij ook, ze kwetsen je op een of andere manier sneller dan mannen, ik weet niet waar het aan ligt.
dat min mogelijk pijn willen doen...daar ligt meestal het probleem. Dat doet vaak meer pijn dan in 1 keer alles afkappen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah deze doet nog haar best om het zo min mogelijk pijn te laten doen.
Dus ergens vind ik ze nog wel lief.
wijze woordenquote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat min mogelijk pijn willen doen...daar ligt meestal het probleem. Dat doet vaak meer pijn dan in 1 keer alles afkappen.
Nou ja ik wil mijn beste vriendin gewoon niet kwijt eigenlijk, dus ik vind afkappen niet echt een optie nu.quote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat min mogelijk pijn willen doen...daar ligt meestal het probleem. Dat doet vaak meer pijn dan in 1 keer alles afkappen.
Goed zo, verliefdheid gaat vaker over dan vriendschap, dat is vaak voor de rest van je leven, ik denk dat je op deze manier beter af bent.quote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik wil mijn beste vriendin gewoon niet kwijt eigenlijk, dus ik vind afkappen niet echt een optie nu.
Éen bijzonder goedenavond.quote:
De verliefdheid is nu wel over eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed zo, verliefdheid gaat vaker over dan vriendschap, dat is vaak voor de rest van je leven, ik denk dat je op deze manier beter af bent.
Goedeavond.quote:
als dat zo is kan die vriendschap ook later opnieuw leven in worden geblazenquote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed zo, verliefdheid gaat vaker over dan vriendschap, dat is vaak voor de rest van je leven, ik denk dat je op deze manier beter af bent.
Dat klinkt best wel erg, maar ja, je bent er tenminste eerlijk over.quote:Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De verliefdheid is nu wel over eigenlijk.
Ik baal alleen dat zij niet in mij ziet wat ik in mezelf zie.
Narcist zijn is best leuk wisten jullie dat?
ik heb het geprobeerd en ik kan het echt niet. Afgesproken met haar, leuke middag gehad maar vervolgens weet je dat ze 's avonds bij haar nieuwe vriend in zijn armen ligt...en dat verpest het weer.quote:Op maandag 28 november 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat zo is kan die vriendschap ook later opnieuw leven in worden geblazen
en ik vind niet eens dat dat zo is
vrienden komen en gaan hier ook (vanwege verschillende omstandigheden)
de mensen waar ik mee om ging toen ik 16 was spreek ik nooit meer of zo
het is waarschijnlijk enorm pijnlijk en slecht voor je gevoel van eigenwaarde als je telkens met deze nieuwe relatie geconfronteerd word
Ach ik ben op dit moment een verzuurde narcist, waait wel weer over.quote:Op maandag 28 november 2011 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel erg, maar ja, je bent er tenminste eerlijk over.
Als het te pijnlijk wordt kan ik het contact altijd nog verbreken.quote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd en ik kan het echt niet. Afgesproken met haar, leuke middag gehad maar vervolgens weet je dat ze 's avonds bij haar nieuwe vriend in zijn armen ligt...en dat verpest het weer.
Zelfs als mijn gevoel grotendeels al weg was en ik rationeel weet dat het zo beter is.
Dat is niet te hopen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het te pijnlijk wordt kan ik het contact altijd nog verbreken.
Ik hoop het ook niet, maar goed eerst zien hoe het de eerst volgende keer in het echt tussen mij en Faye verloopt.quote:
Het is nu ook weer niet hetzelfde als met een ex ofzo, eigenlijk is er niet echt wat veranderd aan jullie situatie, ik zou gewoon afwachten tot het weer normaler voelt, je komt er waarschijnlijk wel overheen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het te pijnlijk wordt kan ik het contact altijd nog verbreken.
Ik zal haar proberen te overtuigen dat jij leuker bent. Dat is teminste als je haar echt leuk vind!quote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd en ik kan het echt niet. Afgesproken met haar, leuke middag gehad maar vervolgens weet je dat ze 's avonds bij haar nieuwe vriend in zijn armen ligt...en dat verpest het weer.
Zelfs als mijn gevoel grotendeels al weg was en ik rationeel weet dat het zo beter is.
Dat sowieso. Ik duim voor jullie. En ja, dat is ook deels uit egoïsme.quote:Op maandag 28 november 2011 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar goed eerst zien hoe het de eerst volgende keer in het echt tussen mij en Faye verloopt.
Verspilde moeite, daarnaast teken ik daarmee het doodvonnis van mijn vriendschap.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal haar proberen te overtuigen dat jij leuker bent. Dat is teminste als je haar echt leuk vind!
Ik zal er alles aan doen dan! Niemand is beter dan mij! Haar beste keus ben ik en niemand anders!
Zo moet je denken en er voor gaan hoppa!
Die word toch nooit meer wat ie wasquote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Verspilde moeite, daarnaast teken ik daarmee het doodvonnis van mijn vriendschap.
Dat vind ik een kutadvies.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal haar proberen te overtuigen dat jij leuker bent. Dat is teminste als je haar echt leuk vind!
Ik zal er alles aan doen dan! Niemand is beter dan mij! Haar beste keus ben ik en niemand anders!
nee, dat stadium zijn we voorbij. We hebben het een poosje geprobeerd maar dat is verkeerd afgelopen. En op het moment dat haar huidige vriend vrijkwam was haar keus snel gemaakt. Vriendschap hoeft voor mij niet meer; het was alles of niets en het is het laatste geworden.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je tegelijk begonnen bent mag het wel even vind ik. Tot dat de race echt gelopen is zeg maarquote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik een kutadvies.
Vind achter iemand aangaan die bezet is sowieso niet netjes, en al helemaal niet als de andere man ook een soort van vriend van je is
Ik zie het nut niet, ze ziet niks in me en gaat dat ook niet zien.quote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind achter iemand aangaan die bezet is sowieso niet netjes, en al helemaal niet als de andere man ook een soort van vriend van je is
Sowieso, je moet gewoon je aandacht op een andere meid krijgen, dan is er niets meer aan de hand zolang je niet uit de klauwen is gelopen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet, ze ziet niks in me en gaat dat ook niet zien.
Ik vind dat wanhopig om dan maar irritant om te dan gaan zitten doordrammen van "Kijk Faye ik ben leuker dan VH, kijk dan, kijk dan ik ben leuker IK BEN LEUKER!"
Ik ben leuk, dat zij dat niet ziet dat kan.
Er komt vast een andere die het wel ziet denk ik dan.
Oneens. Ik heb twee jaar lang achter mijn beste vriendin aan gelopen, was dolverliefd. Keihard gefriendzoned en nu zie ik haar dus als mijn beste vriendin. En totaal geen spanningen als ik bij haar ben.quote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die word toch nooit meer wat ie was
Ik ben voorlopig wel klaar met vrouwen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso, je moet gewoon je aandacht op een andere meid krijgen, dan is er niets meer aan de hand zolang je niet uit de klauwen is gelopen.
Mooi, dan heb je ook geen reden om achter Faye aan te blijven gaan, en sowieso, als je een meid tegen zou komen waar het mee klikt, is dat klaar ermee zijn wel over en ben je back in business.quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig wel klaar met vrouwen.
Ik ben al gestopt met achter Faye aan gaan hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je ook geen reden om achter Faye aan te blijven gaan, en sowieso, als je een meid tegen zou komen waar het mee klikt, is dat klaar ermee zijn wel over en ben je back in business.
Kom op zegquote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig wel klaar met vrouwen.
Vochtige pruimenquote:Op maandag 28 november 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zegJij weet ook wel dat, zodra je weer vochtige pruimen ruikt, je weer helemaal hoteldebotel hier een heel topic vol zit te spammen.
Daarom, maar dat moet je dat ook echt compleet uitgeschakeld hebben als je haar spreekt en dat soort zaken, kan hard zijn at first maar het zal toch moeten.quote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met achter Faye aan gaan hoor.
Helemaal geen kut advies. Je vind iemand leuk? Dan moet je er volquote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je voedingspatroon in een druk weekend? Ik heb het ook wel eens, ligt meestal aan mijn slaap- en voedingspatroon als ik feesten heb gehad in het weekend.quote:Op maandag 28 november 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Waarom zit ik onder de pukkels terwijl ik dat normaal nooit heb.
anders blijft het waarschijnlijk mis gaan. Heb je er echt zin in om haar problemen aan te horen als het even niet zo lekker gaat met haar vriendje?quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daarom, maar dat moet je dat ook echt compleet uitgeschakeld hebben als je haar spreekt en dat soort zaken, kan hard zijn at first maar het zal toch moeten.
Ik ben er vol voor gegaan en dit was het resultaat.quote:Op maandag 28 november 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helemaal geen kut advies. Je vind iemand leuk? Dan moet je er vol
Voor gaan! Ongeacht wat dan ook!
Mensen die wachten of niks ondernemen komen nooit ergens.
Ja en?quote:Op maandag 28 november 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zegJij weet ook wel dat, zodra je weer vochtige pruimen ruikt, je weer helemaal hoteldebotel hier een heel topic vol zit te spammen.
Ja, nu ik er zo over nadenk heb ik het hele weekend alleen maar troep op. Zaterdag turks besteld.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voedingspatroon in een druk weekend? Ik heb het ook wel eens, ligt meestal aan mijn slaap- en voedingspatroon als ik feesten heb gehad in het weekend.
Wat zoal?quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
Ik voel me eigenlijk bijzonder goed, ik schreeuw al de hele dag tegen mijn beeldscherm.
Ik loop gewoon te kankeren op alles, van de Journaallezer tot aan vrienden op Facebook.quote:
Beter ga je niet haten op mij mattie, ik klap je.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te kankeren op alles, van de Journaallezer tot aan vrienden op Facebook.
Kom dan meisje, ik sla je naar je moer.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter ga je niet haten op mij mattie, ik klap je.
Het lucht wel op altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te kankeren op alles, van de Journaallezer tot aan vrienden op Facebook.
Ga weg met je praatjes, ik own je hard.quote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom dan meisje, ik sla je naar je moer.
Tsssk jij kan me niet aan meisje, ik boss je hoofd helemaal loesoe.quote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga weg met je praatjes, ik own je hard.
Ik heb alleen niet gebeden.quote:
Je ken ook de frituur aangooien, hoef je de deur niet uit.quote:Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil nu naar de snackbar om patat en nog meer vet spul te gaan halen.
Maar ik ben bang dat ik het niet naar binnen krijg.
#firstworldproblems
Het is friet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil nu naar de snackbar om patat en nog meer vet spul te gaan halen.
Maar ik ben bang dat ik het niet naar binnen krijg.
#firstworldproblems
Ik heb geen frituur.quote:Op maandag 28 november 2011 14:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ken ook de frituur aangooien, hoef je de deur niet uit.
Mexicano's in de oven, werkt ook !quote:
Knew this would be coming xDquote:
Ik heb dat spul ook allemaal niet in huis.quote:
Haiquote:
Ja, dan zal je toch naar die snackbar moeten.quote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat spul ook allemaal niet in huis.
Je bent waus in je hoofd als je dat denkt.quote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsssk jij kan me niet aan meisje, ik boss je hoofd helemaal loesoe.
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent waus in je hoofd als je dat denkt.
Knuffelen?
Ik ben altijd eenzaam.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een knuffel
Maar ik ben vandaag weer eenzaam
yay,quote:
Ik vandaag ook, woensdag misschien weer. Al vrees ik ervoor dat mijn ouders liever hebben dat ik me een avond/dag op mijn studie gooi.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een knuffel
Maar ik ben vandaag weer eenzaam
Hier ook.quote:
Ik ben hier nog vier dagen alleen met mijn vetplantquote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Slechts ik en Jorgy. Maar ze kan niet terugpraten.
Je doet het niet alleen voor het geld toch?quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Nieuwe motivatie voor m'n studie gekregen vandaag. Interpreters / tolken voor de EU verdienen zo'n 5000 euro netto zodra ze aan de slag gaan. Vereiste: twee vreemde talen en een universitaire graad in whatever.
Niet normaal meer.Dit wordt mijn roeping.
Kan je wel mooi naar Brussel of Strassbourg verhuizen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Nieuwe motivatie voor m'n studie gekregen vandaag. Interpreters / tolken voor de EU verdienen zo'n 5000 euro netto zodra ze aan de slag gaan. Vereiste: twee vreemde talen en een universitaire graad in whatever.
Niet normaal meer.Dit wordt mijn roeping.
Een aantal van m'n opleidingsonderdelen gaan over de EU en haar werking, dus het sluit ook nog enigzins aan. Verder ben ik ook nog eens enorm pro-EU, dus zonder tegenzin zal het niet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je doet het niet alleen voor het geld toch?
Tja. Ik zit al in Belgie. Boeie.quote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan je wel mooi naar Brussel of Strassbourg verhuizen.
Baw. Mijn slang beweegt tenmiste nog.quote:Op maandag 28 november 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vier dagen alleen met mijn vetplant
Studeer je in Maastricht?quote:Op maandag 28 november 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een aantal van m'n opleidingsonderdelen gaan over de EU en haar werking, dus het sluit ook nog enigzins aan. Verder ben ik ook nog eens enorm pro-EU, dus zonder tegenzin zal het niet zijn.
Maar dat bedrag is een enorme motivatie en wordt dan ook gelijk de nummer één reden om dat te gaan proberen. Lijkt me niet zo raar.
Je ex is toch ook geen geschikt relatiemateriaal? Anders zou het je ex niet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi ben er weer. Pff wat een dag.
Ik was weer op de plaats waar ik een aantal weken terug m'n ex zal, helaas was ze er niet en ook geen ander geschikt relatiemateriaal.
Vervolgens was ik voor niks bij m'n SPV-er want m'n afspraak ging niet door. Vervolgens bij m'n moeder langs maar ze was er niet en nu ben ik weer thuis.
Dat was die ex die ik toen ontmoet had toen ik opgenomen was. Wellicht is ze nu een stuk stabieler, vandaar.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ex is toch ook geen geschikt relatiemateriaal? Anders zou het je ex niet zijn.
Oh shit, bedankt moet de mijne nog steeds water geven!quote:Op maandag 28 november 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vier dagen alleen met mijn vetplant
Ik vind terug naar een ex gaan nooit verstandig.quote:Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was die ex die ik toen ontmoet had toen ik opgenomen was. Wellicht is ze nu een stuk stabieler, vandaar.
Maar ik heb toen ik haar zag alleen maar een kort praatje met haar gehad, ze had geen hekel aan me en zo.
En bovendien kan het altijd gebeuren dat er iemand anders rondloopt, maar dat was niet het geval helaas.
Niet geschoten = altijd mis, niet?
En wie weet valt er wel met haar te scharrelen, kan altijd.
Hoe was je tilburgdate?quote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jeuj weer een kusjekroel-stelletje erbij.
Van rhu mocht ik jullie geen stelletje noemenquote:Op maandag 28 november 2011 15:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Jeuj weer een kusjekroel-stelletje erbij.
Ik hou alle opties openquote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind terug naar een ex gaan nooit verstandig.
Ik doelde op Heloef en Myraela.quote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van rhu mocht ik jullie geen stelletje noemen![]()
Ok als ik dat alsnog doe?
Bwhehehehehehe.quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik doelde op Heloef en Myraela.
Zijn jullie een stelletje? Of is het daar nog te vroeg voor?quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Huh wat, voorlopig ben ik alleen verliefd op het patatje oorlog wat ik net heb gehaald.quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ze hebben net een date gehad, natuurlijk is het te vroeg.quote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn jullie een stelletje? Of is het daar nog te vroeg voor?
Oh ok. Wist ik veel, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met relatiesquote:Op maandag 28 november 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben net een date gehad, natuurlijk is het te vroeg.
Wanneer zij het er allebei over eens zijn, druifquote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ok. Wist ik veel, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met relaties
Wanneer kun je dan spreken van een stelletje? Na een aantal weken of zo?
Wanneer je hebt gevraagd "Wil je mijn vriendinnetje zijn?" en 3 maanden na dat moment mag je seks hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ok. Wist ik veel, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met relaties
Wanneer kun je dan spreken van een stelletje? Na een aantal weken of zo?
Ow, bij mij was het na 3 maanden vaak alweer afgelopenquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer je hebt gevraagd "Wil je mijn vriendinnetje zijn?" en 3 maanden na dat moment mag je seks hebben.
Geen seks voor jou dus.quote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, bij mij was het na 3 maanden vaak alweer afgelopen
Ben je lekker mee dan.quote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, bij mij was het na 3 maanden vaak alweer afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik zit op m'n telefoon in de bus, en editten gaat heel traag en moeizaam, dus ik kort m'n post even niet in, ik hoop maar dat het niet te lang wordt of zo.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
mag ik even ventileren?
Ik ben vandaag een slachtoffer geworden van cyberpesten...
Ik zit rustig in de bus, topics aan het doorlezen, minding my own business - en plots valt mijn oog op een topic, geopend door vriendlief: "ongesteld"
Vriendelijk en goedgelovig als ik ben opende ik het topic - niets anders verwachtend dan een of andere waarheidsgetrouwe anekdote van hem
Maar wat lees ik?! Het gaat over zijn zeurderige ongestelde vriendin, en hij krijgt veel bijval van posters.
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenJe vriend opent een topic over je ongesteldheid? Ik zou zijn ballen zijn buik inschoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik zit op m'n telefoon in de bus, en editten gaat heel traag en moeizaam, dus ik kort m'n post even niet in, ik hoop maar dat het niet te lang wordt of zo.
1e keer seks was altijd heel snel. Meestal binnen een week, maar ze waren dan ook verliefd op me. Achteraf was het een beetje te snel maar goed, ik was dan ook zo groen als grasquote:
mag ik even ventileren?
Ik zit rustig in de bus, topics aan het doorlezen, minding my own business - en plots valt mijn oog op een topic, geopend door vriendlief: "ongesteld"
Vriendelijk en goedgelovig als ik ben opende ik het topic - niets anders verwachtend dan een of andere waarheidsgetrouwe anekdote van hem
Maar wat lees ik?! Het gaat over zijn zeurderige ongestelde vriendin, en hij krijgt veel bijval van posters.
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenHmmm, wat ik mij afvraag, gaat de relatie wel bepaald de goede kant op? het is absoluut niet netjes om dit zo op internet te kwatten, in je achterhoofd houdende dat ze het kan lezen (wat dus misschien ook zijn doel kan zijn).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik ga mee met Myr overigens.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
mag ik even ventileren?
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenHoe reageerde jouw vriend zelf op die reacties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Ik vind het een beetje een eigenaardige actie van hem als ik eerlijk mag zijn
mag ik even ventileren?
"Bloedende teef!" is een van de vele narigheden die ik over me heen heb gekregenSnap al niet eens waarom ie er een topic over opent, nouja zal de leeftijd wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 't.
Goedemiddag trouwens allemaal.Do what you love, love what you do!
Zelfs gezien de leeftijd vind ik het nog steeds nogal smakeloosquote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Snap al niet eens waarom ie er een topic over opent, nouja zal de leeftijd wel zijn.
Goedemiddag trouwens allemaal.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je vriend opent een topic over je ongesteldheid? Ik zou zijn ballen zijn buik inschoppen.
zucht.. te laat gelezenquote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, nee het is juist een grapje, dit, hij heeft het helemaal verzonnen
Zou wel erg bot zijn anders, idd
Ohquote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, nee het is juist een grapje, dit, hij heeft het helemaal verzonnen
Zou wel erg bot zijn anders, idd
idd, vind het overigens niet getuigen van "humor" om zo een post te plaatsen, eerder simpel "trollen" , waar je ook nog een een shitload aan dingen over je heen krijgt wat je eigenlijk niet wilt lezen.quote:
Of haar vriend probeert het nu goed te lullen door het af te doen als een grapje natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
idd, vind het overigens niet getuigen van "humor" om zo een post te plaatsen, eerder simpel "trollen" , waar je ook nog een een shitload aan dingen over je heen krijgt wat je eigenlijk niet wilt lezen.
Haha ja, dat is ook een mogelijkheid, zou die er wel simpel mee wegkomen overigens.quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Of haar vriend probeert het nu goed te lullen door het af te doen als een grapje natuurlijk
Is je deurbel niet gewoon stuk?quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Supersoep het volgende:
Ik wilde net posten: "En we wachten weer op de postbode"
Maar ik zie dat het niet meer hoeft, want " 28/11/2011 15:19 De klant was niet beschikbaar bij de 2de poging. Er wordt een 3de poging gedaan "
Vanaf 13:30 zit ik gewoon thuis.Nu ben ik het zat, ik ga bellen.
Nee, al getest.quote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je deurbel niet gewoon stuk?
Blijft er toch nog 17% overquote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zou zeggen dat 83% van wat mijn vriend zegt op Fok! getroll is, geloof me
Als ik hem niet kende zou ik ook denken van wat een vervelend mannetje - maar hij meent het niet, hij trollt gewoon graag
als dat het grootste probleem is gaat het wel redelijk goed hier denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Supersoeps deurbel doet het de ene keer niet, de andere keer wel
hij is een boer visser, en hij spreekt de i niet uit. De twee k's worden dan als één k uitgesproken en hij heeft besloten dat dat ook makkelijker en sneller is om te typen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vergeet je altijd ik te zeggen?
joh, je bent niks vergeleken met die andere huilies hierquote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag allemaal! Eindelijk eens wat eerder thuis.
En ik wil me nog even verontschuldigen voor mijn gemiep van gisteren. Soms heb je van die momenten. Gelukkig gaat dat vanzelf weer over.
excuseert u mij, ik zal mijn post aanpassenquote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kree is geen boer, maar een visser.
Dan is natuurlijk de vraag....wie zijn dan die andere huiliesquote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
joh, je bent niks vergeleken met die andere huilies hier
Ik zie het maar als een complimentquote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
joh, je bent niks vergeleken met die andere huilies hier
quote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een Visser van Mensen?quote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Katwijk, zegt dat genoeg?quote:
Kree is zo'n vuige Kattiker. Vissekoppen als ontbijt enzo.quote:
Verkeerd beeld hoor, maarja ik weet dat mensen er zo over denken.quote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kree is zo'n vuige Kattiker. Vissekoppen als ontbijt enzo.
Gelovig als de pest en inteelt overal waar je kijkt. [/vooroordelen]
Hetis niet voor niets dat de Katwijkse ziekte bestaatquote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Verkeerd beeld hoor, maarja ik weet dat mensen er zo over denken.
En nee ik eet niet elke week vis hahaha
Oh en het Kattuk niet Kattik
Ik moest toch lachen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken Katwijk niet.
Misschien is het gezellig, in de wijk van mijn ouders zijn ook veel katten.
ja die ook jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Keyos het volgende:
Niets mis met Katwijk, deze held is er geboren:
[ afbeelding ]
Het is een beetje alsof er druk achter zit, en ik kan niet lang dezelfde kant op kijken, hij blijft heen en weer kijken. Het is vervelend.quote:
Ik heb al jarenlang eens in de zoveel tijd een terugkerend vergelijkbaar iets. Heb er nog steeds geen verklaring voorquote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof er druk achter zit, en ik kan niet lang dezelfde kant op kijken, hij blijft heen en weer kijken. Het is vervelend.
Nou ja, ik welquote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang eens in de zoveel tijd een terugkerend vergelijkbaar iets. Heb er nog steeds geen verklaring voor
MDMAquote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat mag het zijn? Misschien herken ik het
Geen zin om het te resizen en opnieuw up te loadenquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Joysa het volgende:
Mag het plaatje niet nog een beetje groter?
Drink je wel voldoende, zeker als je gekotst hebt er voorzichtig zijn. Niet veel in 1 keer drinken maar geleidelijk telkens een paar slokken. Maar nu waarschijnlijk gewoon even een kwestie van uitbrakken.quote:
Ja, ik heb er goed op gelet en wel steeds genoeg gedronken, ik zweet ook nooit zo erg en veel actiever dan normaal word ik er eigenlijk ook niet zo van, gisteren stuiterde ik 's ochtends nog en nadat ik gebruikt had werd ik ineens ontzettend lui en hangerig, en wilde ik alleen nog maar dingen aanraken en opgaan in dingen die ik hoordequote:Op maandag 28 november 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drink je wel voldoende, zeker als je gekotst hebt er voorzichtig zijn. Niet veel in 1 keer drinken maar geleidelijk telkens een paar slokken. Maar nu waarschijnlijk gewoon even een kwestie van uitbrakken.
Ik word er ook niet echt actief van hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik heb er goed op gelet en wel steeds genoeg gedronken, ik zweet ook nooit zo erg en veel actiever dan normaal word ik er eigenlijk ook niet zo van, gisteren stuiterde ik 's ochtends nog en nadat ik gebruikt had werd ik ineens ontzettend lui en hangerig, en wilde ik alleen nog maar dingen aanraken en opgaan in dingen die ik hoorde
Ik vind het eigenlijk best wel raar, omdat ik normaalgesproken dus echt iedereen gek maak met hoeveel ik beweeg, maar ik kan me er dan helemaal ontspannen in voelen, dat is best een vreemd gevoel als je anders altijd het idee hebt dat je overloopt van de energie.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word er ook niet echt actief van hoor.Hooguit als we seks hebben, maar voor de rest lig ik gewoon de hele tijd te knuffelen en te liggen praten.
Vreselijk oord dat K...... Ben pas gaan leven toen ik er op m'n twintigste vandaan ging. Ben dus nog piepjong. Kom er wel eens, vind het er stinken en geen bal te beleven. Kattuk? Bah!quote:Op maandag 28 november 2011 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja die ook ja
Nee maar het is een gezellig dorpje hoor, maar het is met een hoop sociale controle zeg maar.
Van dat inteelt gebeuren (blijf je ook maar horen) wie weet, zou het niet eens weten.
Gebeurd nu toch niet meer voor zover ik weet.
En gelovig ja het merendeel wel onder andere ik maar ook daar is een verkeerd beeld over.
Mensen denken gelijk aan zwartje jurken blabla.
Ze zijn er wel hoor, maar het is toch redelijk modern christelijk inmiddels op een paar gemeentes na.
/end positief over katwijk
[ afbeelding ]
Modern katwijk
Heb daarachter staan zoenen![]()
Oei vertel, waarom?quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Vreselijk oord dat K...... Ben pas gaan leven toen ik er op m'n twintigste vandaan ging. Ben dus nog piepjong. Kom er wel eens, vind het er stinken en geen bal te beleven. Kattuk? Bah!
Neuh niet echt.quote:Op maandag 28 november 2011 17:54 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu weer naar veldhoven na een lang hoorcollege.
Nog iets spannends gebeurt?
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
Wel zonde, er is hier weinig drama meer geweest de laatste tijd.
Ik heb de afgelopen dagen bijna niet geFOK!t, maar zo erg was het toch niet?quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Het was een fucking soap hier de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen bijna niet geFOK!t, maar zo erg was het toch niet?
Wel kut voor je, echt waar, maar echt veel gebeurd is er toch niet?
Je hebt niks gemist. Ik ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben Tijns topverjaardag gemistquote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Ik ook niet.
Wat is veel he?quote:Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes zijn er in z'n kont gestopt?quote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben Tijns topverjaardag gemist
geen uitnodiging gekregenquote:Op maandag 28 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben Tijns topverjaardag gemist
quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes zijn er in z'n kont gestopt?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zaten geen kaarsjes op de taart.quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, nee.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zaten geen kaarsjes op de taart.
Iemand die constant loopt te klagen over z'n falend liefdesleven is niet echt speciaal meer in dit topic. Ze heeft het over dikke ruzies en relletjes.quote:
Ik hou ook niet zo van taart. Zeker niet als er van die rare kleine nootjes opzitten. Smerig is dat.quote:
Een pityfuck, nee zo wanhopig ben ik ook alweer niet hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt haar niet gepityfucked ofzo, dat zou pas drama zijn geweest
Dat bedoel ik, zo enorm hoog lag het soapgehalte nu ook weer nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pityfuck, nee zo wanhopig ben ik ook alweer niet hoor.
Neequote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er wel iets anders in zijn kont gestopt?
Jawel hoor, we hebben zelfs Goede FOK!kers Slechte FOK!kers in het leven geroepen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zo enorm hoog lag het soapgehalte nu ook weer niet
Nou, wie vinden het allemaal leuk?quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hebben zelfs Goede FOK!kers Slechte FOK!kers in het leven geroepen.
Krijg ik geen rol?quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is verliefd op zijn beste vriendin, maar dat bleek zijn half zus te zijn. Later bleek dat ook Faye, Naatje en ValHallen halfbroers en zussen waren!
De moeder van deze kinderen is Myraela, terwijl de verschillende vaders nog onderzocht worden.
Dat was aflevering 1.
Maar ik wil helemaal de moeder niet zijn, ik ben best lief en maagdelijk en jong.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is verliefd op zijn beste vriendin, maar dat bleek zijn half zus te zijn. Later bleek dat ook Faye, Naatje en ValHallen halfbroers en zussen waren!
De moeder van deze kinderen is Myraela, terwijl de verschillende vaders nog onderzocht worden.
Dat was aflevering 1.
Jawel, maar ik wilde even samenvatten wat er zich had afgespeeld de afgelopen dagen.quote:
Myraela, maagdelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal de moeder niet zijn, ik ben best lief en maagdelijk en jong.
Jouw leven is ook behoorlijk soapwaardig anders.quote:
Maagdelijk? Oeh dan acht ik mezelf weer een kans toe.quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal de moeder niet zijn, ik ben best lief en maagdelijk en jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |