Er zaten geen kaarsjes op de taart.quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes zijn er in z'n kont gestopt?
Dat is niet zo gek, nee.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zaten geen kaarsjes op de taart.
Iemand die constant loopt te klagen over z'n falend liefdesleven is niet echt speciaal meer in dit topic. Ze heeft het over dikke ruzies en relletjes.quote:
Ik hou ook niet zo van taart. Zeker niet als er van die rare kleine nootjes opzitten. Smerig is dat.quote:
Een pityfuck, nee zo wanhopig ben ik ook alweer niet hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt haar niet gepityfucked ofzo, dat zou pas drama zijn geweest
Dat bedoel ik, zo enorm hoog lag het soapgehalte nu ook weer nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pityfuck, nee zo wanhopig ben ik ook alweer niet hoor.
Neequote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er wel iets anders in zijn kont gestopt?
Jawel hoor, we hebben zelfs Goede FOK!kers Slechte FOK!kers in het leven geroepen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zo enorm hoog lag het soapgehalte nu ook weer niet
Nou, wie vinden het allemaal leuk?quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hebben zelfs Goede FOK!kers Slechte FOK!kers in het leven geroepen.
Krijg ik geen rol?quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is verliefd op zijn beste vriendin, maar dat bleek zijn half zus te zijn. Later bleek dat ook Faye, Naatje en ValHallen halfbroers en zussen waren!
De moeder van deze kinderen is Myraela, terwijl de verschillende vaders nog onderzocht worden.
Dat was aflevering 1.
Maar ik wil helemaal de moeder niet zijn, ik ben best lief en maagdelijk en jong.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef is verliefd op zijn beste vriendin, maar dat bleek zijn half zus te zijn. Later bleek dat ook Faye, Naatje en ValHallen halfbroers en zussen waren!
De moeder van deze kinderen is Myraela, terwijl de verschillende vaders nog onderzocht worden.
Dat was aflevering 1.
Jawel, maar ik wilde even samenvatten wat er zich had afgespeeld de afgelopen dagen.quote:
Myraela, maagdelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal de moeder niet zijn, ik ben best lief en maagdelijk en jong.
Jouw leven is ook behoorlijk soapwaardig anders.quote:
Maagdelijk? Oeh dan acht ik mezelf weer een kans toe.quote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal de moeder niet zijn, ik ben best lief en maagdelijk en jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |