Kennen ze dat al in het oosten van het land (de Kapsalon) ? ^^ (Je komt uit Limburg toch?)quote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vet eten voordat je gaat slapen, heerlijk
Tuurlijk ken ik hetquote:Op maandag 28 november 2011 12:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kennen ze dat al in het oosten van het land (de Kapsalon) ? ^^ (Je komt uit Limburg toch?)
Was wel komisch, volgens mij is de kapsalon in Rotterdam begonnen , hier kon je het al jaren krijgen, was ik vorig jaar in Tilburg, hadden ze het pas net ingevoerd xD It's taking over The Netherlands !quote:Op maandag 28 november 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het
Maar het wordt hier minder veel gegeten dan in andere delen van het land
Als je weet hoe je erop reageert kan het weinig kwaad als er iemand op je let jaquote:Op maandag 28 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend van me houd het altijd een beetje in de gaten en die kent de pillen. Daarbij bouw ik het gaande avond een beetje op, ik slik geen 3 pillen in 1 keer. Dus dan voel je het ook wel wanneer het teveel en juist wat minder word.
Jij bent waarschijnlijk ook een stuk kleiner en alles dan ik ben, dat scheelt ook al een hoop. Beetje voorzichtig doen wel he?
Nu friet ala nog het hele land door krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was wel komisch, volgens mij is de kapsalon in Rotterdam begonnen , hier kon je het al jaren krijgen, was ik vorig jaar in Tilburg, hadden ze het pas net ingevoerd xD It's taking over The Netherlands !
nah veel dingen lus ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:35 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
aha, je bent een principiële vegetariër
Ik wil Myra mijn vette rookworst wel voeren anders.quote:
Wat is een friet alaquote:Op maandag 28 november 2011 12:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu friet ala nog het hele land door krijgen
quote:
Het is patat.quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
U neemt een frietbakje, legt daar een frikandel in, doet er zuurvlees op, pleurt er frietjes overheen, mayo, curry en uitjes en u heeft een friet ala ()
Blij dat we dat hier niet hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
U neemt een frietbakje, legt daar een frikandel in, doet er zuurvlees op, pleurt er frietjes overheen, mayo, curry en uitjes en u heeft een friet ala ()
klinkt heel goedquote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Hell no!quote:
ja dat vind ik ook altijd maar stomquote:Op maandag 28 november 2011 12:44 schreef Joysa het volgende:
Ohja waar ik me in Amsterdam ook zo over verbaasde, dat ze vroegen of ik ketchup of curry op mn frikandel speciaal wilde
quote:
Op de dozen van de leveranciers staat patat, en ik kan het weten, het wordt mijn fulltime job de rest van het jaar.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook altijd maar stom
we zijn toch geen amerikanen of zo
Nee. Friet.quote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de dozen van de leveranciers staat patat, en ik kan het weten, het wordt mijn fulltime job de rest van het jaar.
De leveranciers hebben het fout, ik zou een klacht indienen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de dozen van de leveranciers staat patat, en ik kan het weten, het wordt mijn fulltime job de rest van het jaar.
omdat je leveranciers eieren zijnquote:Op maandag 28 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nietquote:
Wat jullie willenquote:Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je leveranciers eieren zijn
daarom staat er patat
Okay , dat is wel heel erg fout, speciaal is ALTIJD curry, je kan het beter niet vragen en de mensen het zelf in laten brengen, dan elke persoon vragen of die ketchup of curry wilt hebben terwijl er maar 1 uit 100 ketchup gaat nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:44 schreef Joysa het volgende:
Ohja waar ik me in Amsterdam ook zo over verbaasde, dat ze vroegen of ik ketchup of curry op mn frikandel speciaal wilde
Bij ons komt het nog geregeld voor, maar ze zijn in mijn regio pas een jaar of 10 geleden overgegaan op curry, daarvoor zat er altijd ketchup in de speciaal.quote:Op maandag 28 november 2011 12:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Okay , dat is wel heel erg fout, speciaal is ALTIJD curry, je kan het beter niet vragen en de mensen het zelf in laten brengen, dan elke persoon vragen of die ketchup of curry wilt hebben terwijl er maar 1 uit 100 ketchup gaat nemen.
Houdoe en tot ziens betekenen beide hetzelfde, maakt ze nog wel beide rechtsgeldigquote:
nee hoorquote:Op maandag 28 november 2011 12:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdoe en tot ziens betekenen beide hetzelfde, maakt ze nog wel beide rechtsgeldig
WAT ZEI JIJ DAAR!?!?!quote:Op maandag 28 november 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
tot ziens betekend: ik ga je weer zien, tot dan
houdoe betekend dag
patat betekend: ik ben een ei van boven de rivieren en snap er geen ruk van
friet betekend: gefrituurde aardappelstaafjes
Heb ik ook, bij patat denk ik aan van die dikke niet goed gebakken repen aardappelquote:Op maandag 28 november 2011 12:51 schreef Keyos het volgende:
Als ik trouwens aan friet denk, dan denk ik altijd aan dunne (franse) friet, bij patat krijg je veel meer een gevoel aan het woord mee dat het omvang heeft. of ligt dat aan mij?
in je schoen?quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens oorbellen gekregen dit weekend. Echt onwijs lief
Van de Sint?quote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens oorbellen gekregen dit weekend. Echt onwijs lief
patat betekend: ik ben een ei van boven de rivieren en snap er geen ruk vanquote:
Heeft niks, maar niks met mensen van boven de rivieren te maken ja!quote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
patat betekend: ik ben een ei van boven de rivieren en snap er geen ruk van
jawel daar doen ze het foutquote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft niks, maar niks met mensen van boven de rivieren te maken ja!
Jullie zijn gewoon raar!quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel daar doen ze het fout
en mensen boven de rivieren zijn sowieso 'anders'
Newbie vindt mensen van boven de rivieren eng, maar voor mij maakt hij een uitzonderingquote:Op maandag 28 november 2011 12:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft niks, maar niks met mensen van boven de rivieren te maken ja!
Nou dan moet die ontmoeting met mij wel zenuwslopend zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie vind mensen van boven de rivieren eng, maar voor mij maakt hij een uitzondering
Ik zal het hem eens vragen. Het scheelt natuurlijk dat je friet zegt, dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 november 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan moet die ontmoeting met mij wel zenuwslopend zijn geweest.
nee belgie had aan ons moeten blijven zitten en we hadden jullie af moeten stotenquote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon raar!
We hadden jullie aan Belgie moeten geven toen het nog kon!
Je hebt randstedelingen, en je hebt Amsterdammers, dat laatste is niet écht positiefquote:Op maandag 28 november 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan moet die ontmoeting met mij wel zenuwslopend zijn geweest.
Ja zeg er is niks mis met Amsterdammers.quote:Op maandag 28 november 2011 12:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt randstedelingen, en je hebt Amsterdammers, dat laatste is niet écht positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |