quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je vriend opent een topic over je ongesteldheid? Ik zou zijn ballen zijn buik inschoppen.
zucht.. te laat gelezenquote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, nee het is juist een grapje, dit, hij heeft het helemaal verzonnen
Zou wel erg bot zijn anders, idd
Ohquote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, nee het is juist een grapje, dit, hij heeft het helemaal verzonnen
Zou wel erg bot zijn anders, idd
idd, vind het overigens niet getuigen van "humor" om zo een post te plaatsen, eerder simpel "trollen" , waar je ook nog een een shitload aan dingen over je heen krijgt wat je eigenlijk niet wilt lezen.quote:
Of haar vriend probeert het nu goed te lullen door het af te doen als een grapje natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
idd, vind het overigens niet getuigen van "humor" om zo een post te plaatsen, eerder simpel "trollen" , waar je ook nog een een shitload aan dingen over je heen krijgt wat je eigenlijk niet wilt lezen.
Haha ja, dat is ook een mogelijkheid, zou die er wel simpel mee wegkomen overigens.quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Of haar vriend probeert het nu goed te lullen door het af te doen als een grapje natuurlijk
Is je deurbel niet gewoon stuk?quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Supersoep het volgende:
Ik wilde net posten: "En we wachten weer op de postbode"
Maar ik zie dat het niet meer hoeft, want " 28/11/2011 15:19 De klant was niet beschikbaar bij de 2de poging. Er wordt een 3de poging gedaan "
Vanaf 13:30 zit ik gewoon thuis.Nu ben ik het zat, ik ga bellen.
Nee, al getest.quote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je deurbel niet gewoon stuk?
Blijft er toch nog 17% overquote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zou zeggen dat 83% van wat mijn vriend zegt op Fok! getroll is, geloof me
Als ik hem niet kende zou ik ook denken van wat een vervelend mannetje - maar hij meent het niet, hij trollt gewoon graag
als dat het grootste probleem is gaat het wel redelijk goed hier denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Supersoeps deurbel doet het de ene keer niet, de andere keer wel
hij is een boer visser, en hij spreekt de i niet uit. De twee k's worden dan als één k uitgesproken en hij heeft besloten dat dat ook makkelijker en sneller is om te typen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vergeet je altijd ik te zeggen?
joh, je bent niks vergeleken met die andere huilies hierquote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag allemaal! Eindelijk eens wat eerder thuis.
En ik wil me nog even verontschuldigen voor mijn gemiep van gisteren. Soms heb je van die momenten. Gelukkig gaat dat vanzelf weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |