quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef BazzersKing het volgende:
Even terug naar vorig jaar:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot we dit weer hebben. Als het überhaupt komt dit jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef BazzersKing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Daar zit ik dan in 12 graden te wachten met mijn nieuwe sneeuwschep!quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot we dit weer hebben. Als het überhaupt komt dit jaar.
Ik heb voor de eerste keer in mijn leven winterbanden onder mijn auto laten doenquote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Daar zit ik dan in 12 graden te wachten met mijn nieuwe sneeuwschep!
Tja, mijn werk is 40 km enkele reis dus ik heb liever dit weer dan gladheid en sneeuwquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom op zeg, nog meer saai rustig rot weertje? Nee dank je!
Hoe gaaf ik extreem weer ik ook vind, maar in het dagelijkse leven vind ik een grijze saaie winter toch fijnerquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom op zeg, nog meer saai rustig rot weertje? Nee dank je!
Jammer he? ik mis dit heel ergquote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef BazzersKing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zo nu en dan tussen de wolken door. De wind is vooral aanwezig momenteel.quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
De zon schijnt hier al de hele dag...
Rond 13:20 in de omgeving van Leiden inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij hoorde ik hier net zelfs een donderklap
We zitten in de lente!quote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef Toto69 het volgende:
Wachten op de winter.. nou persoonlijk wacht ik alweer op de lente! :p
Precies hetzelfde hier. Kou is heerlijk, voorjaar is lekker maar wanneer het ruim boven de twintig graden komt vind ik het te warm. Liever -30 dan +30quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef BazzersKing het volgende:
Mijn lievelingsweer: Onweer, Koudegolf, Sneeuwstorm, Zware sneeuwval.
ZomerNiet warmer dan 20 graden alsjeblieft
Dito +10, same herequote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef BazzersKing het volgende:
Mijn lievelingsweer: Onweer, Koudegolf, Sneeuwstorm, Zware sneeuwval.
ZomerNiet warmer dan 20 graden alsjeblieft
Eens! Die winter komt nog wel een keertje, laat het eerst maar eens herfst wordenquote:Op maandag 28 november 2011 00:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het zal deze week beter weertje zijn dan vorige week, regen/buien en soms veel wind, compleet herfst! Laat het zo nog maar even blijven, en graag voor dit jaar een dikke nw10bft
"Vind ik leuk"quote:Op maandag 28 november 2011 00:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het zal deze week beter weertje zijn dan vorige week, regen/buien en soms veel wind, compleet herfst! Laat het zo nog maar even blijven, en graag voor dit jaar een dikke nw10bft
Het zou een goed cadeau zijn van deze goede oude man!quote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef meteo-online het volgende:
Gaat Sinterklaas ons sneeuw bezorgen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 08:44 schreef meteo-online het volgende:
Gaat Sinterklaas ons sneeuw bezorgen?
[ afbeelding ]
quote:
Het KNMI geeft toch ook al 90% kans op neerslag aan met temperaturen tussen 5 a 11 graden en een windkracht 5 uit westelijke richting? Dat komt aardig overheen lijkt me?quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Klonk het volgende:
Ik geloof er geen fuck van, of die kaarten zitten ernaast of het KNMI leest andere kaarten. Ik hou het voorlopig op het eerste.
Lol, KNMI zal er wel naast zitten. Het is algemeen bekend dat het KNMI niets moet weten van GFS en alleen maar naar UKMO, EC en Hirlam kijken. EC heeft al veelvuldig dit scenario laten zien, alleen KNMI wil er nog niet aan gelovenquote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Klonk het volgende:
Ik geloof er geen fuck van, of die kaarten zitten ernaast of het KNMI leest andere kaarten. Ik hou het voorlopig op het eerste.
EC zit er vaak genoeg naast. Op een week tijd kan er veel gebeuren en ik zie paniekmedia er alweer bovenop duiken met dikke chocoladeletters op de voorpaginaquote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Lol, KNMI zal er wel naast zitten. Het is algemeen bekend dat het KNMI niets moet weten van GFS en alleen maar naar UKMO, EC en Hirlam kijken. EC heeft al veelvuldig dit scenario laten zien, alleen KNMI wil er nog niet aan geloven
Maar goed, omdat EC er vaak naast zit heb ik nu maar GFS gepaktquote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
EC zit er vaak genoeg naast. Op een week tijd kan er veel gebeuren en ik zie paniekmedia er alweer bovenop duiken met dikke chocoladeletters op de voorpagina
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard het is nu wachten op de telegraaf/ad/geenstijl die het gaan oppikken.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Maar goed, omdat EC er vaak naast zit heb ik nu maar GFS gepakt
Telegraaf jah, met die kwezel van een weerman daar, met 100 sgreivvouten in 1 regel. Maar misschien iets voor FOK om te plaatsen, dan zijn die het eerstequote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard het is nu wachten op de telegraaf/ad/geenstijl die het gaan oppikken.
Ik hoop van nietquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Telegraaf jah, met die kwezel van een weerman daar, met 100 sgreivvouten in 1 regel. Maar misschien iets voor FOK om te plaatsen, dan zijn die het eerste
Met een beetje geluk leest die flapdrol gewoon mee en hebben we over een uurtje een puike persbericht van 8 zinnen over een verschrikkelijke sneeuwstorm die Sint & Piet zullen treffen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Telegraaf jah, met die kwezel van een weerman daar, met 100 sgreivvouten in 1 regel. Maar misschien iets voor FOK om te plaatsen, dan zijn die het eerste
m'n koffiequote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met een beetje geluk leest die flapdrol gewoon mee en hebben we over een uurtje een puike persbericht van 8 zinnen over een verschrikkelijke sneeuwstorm die Sint & Piet zullen treffen.
Dat laatste is in principe niet eens zo raar. Als men elke keer de update van GFS etc op hun site moeten kwakken blijft men natuurlijk bezig met het waarschuwen of niet waarschuwen van een storm. Wanneer het weer daarin tegen (bijna) zeker is, dus binnen 1/2 dagen kan men natuurlijk wel al wat gaan plaatsen op hun site.quote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik hoop van niet
Maar ben het verder wel met je eens dat het KNMI soms oogkleppen ter grootte van Rusland op heeft en wat de verwachtingen soms wat rommelig maken.
Ik heb Fok net al getiptquote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Drassss het volgende:
Kunnen we de Telegraaf niet tippen? Ik heb wel zin in wat leedvermaak deze middag
quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Drassss het volgende:
Kunnen we de Telegraaf niet tippen? Ik heb wel zin in wat leedvermaak deze middag
Beetje dubbel, staat allang hier, tevens de waardes kloppen niet van je. Drempelwaarde sneeuw is 524quote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef WeerServies het volgende:
Effe een update plaatsen wat betreft het winterweer in onze streken:
Met de komende winterprik maak ik zelf ook een kleine update. Het oogt best wel interessant om te zien dat de temperatuur vanaf december zowel op 1499 m als op 2 m gaat dalen naar normale waarden. De kans dat de buien een winters tintje krijgen is dan volgens mij ook vrij groot. De onderstaande kaart toont de temperatuur op 850hPa en daar zien we een daling volgens het Amerikaanse weermodel richting -6/-7°C. De diktewaarden zakken richting 528dam en dan is het ook goed mogelijk dat er boven 200 m (natte) sneeuw gaat vallen. Zie de tweede weerkaart waarbij de blauwe symbooltjes sneeuwbuien aanduiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De (natte)sneeuw blijft echter niet liggen, want op 2m blijft de temperatuur positief. Kortom: wisselvallig winterweer zal weer mooie beelden opleveren.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:58 schreef Frutsel het volgende:
Mijn vriendin had nog een natte flats dit weekend en dat was op de begane grond
+1quote:Op maandag 28 november 2011 15:58 schreef Frutsel het volgende:
Mijn vriendin had nog een natte flats dit weekend en dat was op de begane grond
Dan nog klopt het niet 528 = 300m, minder naar andere kijken zou ik zeggen en meer uit eigen beleving schrijven! Bron Thundergod ben je gewoon zelf, wel laag niveau om op je eigen site onder diverse namen te plaatsen....quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef WeerServies het volgende:
@ weatherman: lees goed dat er gesproken wordt over 200 m en hoger dus niet op grondniveau. Tijdens een hevige bui is een afkoeling bij 528dam genoeg voor natte flatsen.
Het fenomeen isothermie is je dus duidelijk niet bekend. Wel jammer als je weet dat het de nulgradengrens naar beneden trekt en natte sneeuw kan gerust nog enkele meters vallen, 200m en hoger om als sneeuw te catalogiseren.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet 528 = 300m, minder naar andere kijken zou ik zeggen en meer uit eigen beleving schrijven!
En wat bedoel je hier mee te zeggen?? Ik volg je even niet, kan zijn dat er een grens tussen zit....quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef WeerServies het volgende:
[..]
PS: jammer dat je 'horrorwinter' midden november niet kwam..
Hoor daar nu onze Belgische spammer, mijn horrorwinter??? Hou toch op man, als ik een stuk schrijf en publiceer, is het dan ook al mijn verwachting? Schijnbaar zit je het nog erg dwars dat je het zelf niet hebt gevonden cq over geschreven hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef WeerServies het volgende:
[..]
Het fenomeen isothermie is je dus duidelijk niet bekend. Wel jammer als je weet dat het de nulgradengrens naar beneden trekt en natte sneeuw kan gerust nog enkele meters vallen, 200m en hoger om als sneeuw te catalogiseren.
PS: jammer dat je 'horrorwinter' midden november niet kwam..
Ik woon mooi op de plek waar de meeste sneeuw wordt verwachtquote:Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef WeerServies het volgende:
Ziet er de max uit voor Nederland @ Bazzers! Hopelijk kan België ook meeprofiteren!
Bij de 12:00 run verplaatst ik dat naar België ^^quote:Op maandag 28 november 2011 16:15 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Ik woon mooi op de plek waar de meeste sneeuw wordt verwacht
Niet dat ik zoiezo een sneeuwdek verwachtquote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef WeerServies het volgende:
[..]
Bij de 12:00 run verplaatst ik dat naar België ^^
We mogen toch wel een beetje genieten van virtueel winterweer?quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Drassss het volgende:
Allemaal nog te warm voor sneeuw, laat staan een sneeuwdek. Met deze kaarten is dat nog ongeloofwaardig. Laten we maar eens wachten tot en met donderdag/vrijdag, dan weten wel wat meer.
Speculeren lijkt me beter.quote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
We mogen toch wel een beetje genieten van virtueel winterweer?
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!quote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmorgen lag er een ijslaag op mijn autoruit, totaal niet verwacht, het knmi ook niet trouwens.
Daar hebben ze ruitenkrabbers voor uitgevonden hier. Hier een link waar je ze kan bestellen: Klikkerdeklikquote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef WeerServies het volgende:
[..]
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!
enige passende reactie:quote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef WeerServies het volgende:
[..]
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!
Hier ook, en ik was al aan de late kant voor de tandartsquote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmorgen lag er een ijslaag op mijn autoruit, totaal niet verwacht, het knmi ook niet trouwens.
Dat groene is gewoon regenquote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Fredo55 het volgende:
Wat betekend dat symbool over het midden/zuiden?
Regen,hagel,natte sneeuw?
8 was het gister al..quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dat wind in het weekendals ik de kaarten mag geloven, dat wordt weer een onstuimige 1!
6/8 misschien wel 9bft
Ten noorden van de lijn Bloemendaal/Enschede wel kans op sneeuw jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef WeerServies het volgende:
ECMWF is goed te noemen met rond 5-6 december kans op winterse neerslag in de hoger geleden gebieden van de Benelux! Mooi voor de kinderen in die streek.
Zelfs een bft 9quote:
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8quote:
Lol, zie je Speedy daar heel zijn huis af kitten, want dan dringt de sneeuw wel door bij de kleinste kiertjesquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8
Windkracht 10 is nog beterquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8
Geloof me, ik heb dat vorig jaar al mee gemaakt, gevoelstemp van -10/-15 en 8bft met pieken van 86km/hquote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Lol, zie je Speedy daar heel zijn huis af kitten, want dan dringt de sneeuw wel door bij de kleinste kiertjes
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januariquote:
JA! doen, dan ben ik vrij...quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januari
Ja, lekker veel sneeuw dan. Lijkt me leukquote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januari
Is er met weerwoord?quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmm ik hoop nu niet dat we de weerwoord kant op gaan
Sneeuw of niet het is nog lang niet winter.
twitter:Jantje_ twitterde op maandag 28-11-2011 om 23:40:57Lekker hoor FIKSE STORM nu op de kaarten van GFS op pakjesavond #windstoten tot 133km/u!!! http://t.co/SDvuCx7Y reageer retweet
Veel panische gasten allemaal daar. Gewoon lekker & rustig afwachtenquote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euhm mannetjes die alles beter moeten weten?
Ik zie sneeuw, wordt daar meteen de nek omgedraait met alle poetspats wat ze maar konden bedenken
Altijd maar dat onderbouwen, heb ze wel eens stenen aangeboden daar, maar ze konden niet lachen om de grap.quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Veel panische gasten allemaal daar. Gewoon lekker & rustig afwachten
Daarvoor hoef je niet op WW te zitten, dat elkaar opnaaien lukt hier ook aardigquote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Veel panische gasten allemaal daar. Gewoon lekker & rustig afwachten
Toch zonde, wat er zat kwaliteit inquote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Altijd maar dat onderbouwen, heb ze wel eens stenen aangeboden daar, maar ze konden niet lachen om de grap.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Man die storm voor maandag, de kaarten zien er te mooi uit om waar te zijn
Zelfs een dag van te voren is het soms nog niet eens duidelijk, dus ach laat ons plezier hebben in het plaatsen van die kaartjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:19 schreef marcel-o het volgende:
![]()
wederom is dit n week verder kijken, net als vorige week.
De kans is groter dat we een flinke storm krijgen dan dat de "horrorwinter" doorgaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Infection het volgende:
Wel overdreven hoe die storm weergegeven wordt. Het zal wel weer net zoiets worden als die zogenaamde "horrorwinter" waar ze het over hadden.
Logisch, de laatste 'echte' storm is volgens mij al weer van 2007, dus er komt er vanzelf weer één.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
De kans is groter dat we een flinke storm krijgen dan dat de "horrorwinter" doorgaat.
oh, ik vind de spanning net zo leuk hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:52 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Zelfs een dag van te voren is het soms nog niet eens duidelijk, dus ach laat ons plezier hebben in het plaatsen van die kaartjes
ik las 15 Bofor..quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pluim Leeuwarden geeft 15m/s aanwordt genieten maandag
Geenstijl: Storm des doods op 5 decemberquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:
Telegraaf heeft nog geen paniek berichten op de site gezet hoor
Copycat... en het versterkingssyndroomquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Weatherman het volgende:
Ja de media...... Verdraaien als de beste
Kan van eerste link eigenlijk weinig sensatie noemen, wordt gewoon kaartbespreking gedaan. Dat de media het oppakt en er een flinke draai aan geeft kunnen hun niets aan doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:32 schreef djayzz het volgende:
Sensatie op tinternet![]()
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=29395
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1etvTSXb7
Deze is ook wel grappig
[Sinterklaas] Voorspel het weer voor 5 december!
Eerst zegt hij dat hij denkt dat het een gewone winter word. Maar vervolgens is verder dan 10 dagen voorspellen een hachelijke zaakquote:
Pas laat. 20.00/21.00 in het westen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:37 schreef Paul het volgende:
Iemand een idee rond hoelaat ongeveer de regen inkomt in NL?
Hoop dat de media dan ook gelijk genezen is en eerst eens beter uit hun doppen gaat kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik mag hopen dat die storm door gaat, als deze volledig van de kaarten wordt geveegt dan is alles voor niets geweest![]()
Eerst leek het erop dat het zondag tot storm zou komen, dit is nu naar maandag verschoven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef horned_reaper het volgende:
Heb ik iets gemist de afgelopen dagen? ..... gaat er iets komen ofzo?
Storm? Sneeuw? Ijs? ,........
Moet je even terug kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef horned_reaper het volgende:
Kan aan mij liggen hoor..... maar ik zie niet echt veel wind op de kaarten staan voor maandag![]()
[ afbeelding ]
Je ziet inderdaad wel enorm veel lijntjes dicht bij elkaar.... dus veel verschil in luchtdruk....
Maar het kaartje gelooft er nog niet zo in volgens mij......
Geen winter komende 15 dagen. Nouja officieel begint ie ook pas op de 21e natuurlijk. Eigenlijk is het niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef Weatherman het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/124a12dd-1253-3f15-bb93-2884c7b62f45/
Tja deze run is ook niet echt de beste runquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef horned_reaper het volgende:
Kan aan mij liggen hoor..... maar ik zie niet echt veel wind op de kaarten staan voor maandag![]()
[ afbeelding ]
Je ziet inderdaad wel enorm veel lijntjes dicht bij elkaar.... dus veel verschil in luchtdruk....
Maar het kaartje gelooft er nog niet zo in volgens mij......
Was het niet zo dat men nauwelijks 10 dagen vooruit kon kijken en dat het dan nog niet zeker wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geen winter komende 15 dagen. Nouja officieel begint ie ook pas op de 21e natuurlijk. Eigenlijk is het niet zo vreemd.
Rolwolk of niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat een rechte buienlijn je kan er een lineaal naast leggen.
Inderdaad, ik zie het ook, en die paar gasten die ook een "weertoko" hebben maar allemaal de draak ermee steken. Cursusje kaartlezen en interpreteren zou niet misstaan voor bliksemdetectie en meteo-infoquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef WeerServies het volgende:
Nieuwe run van GFS is binnen en die komt OPNIEUW met zware windstoten opzetten (tot 120km/h)
Gooi die kaart maar niet op ww, voordat je dadelijk afgeslacht wordt en dan kan je de mogelijke storm niet meer mee makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
HOUDEN ZO!!!
NW = Vrij Spel dus laat die zware storm maar komen!
Effe de 5m paal en beugels naar Hantumhuizen verhuizen en dan kan het helemaal los gaan!
Lol als we dat met alles doen dan zou het hier ook een saaie bedoeling zijn is het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 00:20 schreef horned_reaper het volgende:
Als deze storm er over 2 a 3 dagen nog steeds zo sterk in de kaarten staat begin ik er pas echt in te geloven.
Maar wel km/h toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:06 schreef sararaats het volgende:
Ik waaide gisteren rond half negen 's avonds bijna weg. Zo'n krachtige wind.
Op mijn weerstationnetje kan ik geen bft aflezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |