Geenstijl: Storm des doods op 5 decemberquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:
Telegraaf heeft nog geen paniek berichten op de site gezet hoor
Copycat... en het versterkingssyndroomquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Weatherman het volgende:
Ja de media...... Verdraaien als de beste
Kan van eerste link eigenlijk weinig sensatie noemen, wordt gewoon kaartbespreking gedaan. Dat de media het oppakt en er een flinke draai aan geeft kunnen hun niets aan doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:32 schreef djayzz het volgende:
Sensatie op tinternet![]()
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=29395
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1etvTSXb7
Deze is ook wel grappig
[Sinterklaas] Voorspel het weer voor 5 december!
Eerst zegt hij dat hij denkt dat het een gewone winter word. Maar vervolgens is verder dan 10 dagen voorspellen een hachelijke zaakquote:
Pas laat. 20.00/21.00 in het westen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:37 schreef Paul het volgende:
Iemand een idee rond hoelaat ongeveer de regen inkomt in NL?
Hoop dat de media dan ook gelijk genezen is en eerst eens beter uit hun doppen gaat kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik mag hopen dat die storm door gaat, als deze volledig van de kaarten wordt geveegt dan is alles voor niets geweest![]()
Eerst leek het erop dat het zondag tot storm zou komen, dit is nu naar maandag verschoven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef horned_reaper het volgende:
Heb ik iets gemist de afgelopen dagen? ..... gaat er iets komen ofzo?
Storm? Sneeuw? Ijs? ,........
Moet je even terug kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef horned_reaper het volgende:
Kan aan mij liggen hoor..... maar ik zie niet echt veel wind op de kaarten staan voor maandag![]()
[ afbeelding ]
Je ziet inderdaad wel enorm veel lijntjes dicht bij elkaar.... dus veel verschil in luchtdruk....
Maar het kaartje gelooft er nog niet zo in volgens mij......
Geen winter komende 15 dagen. Nouja officieel begint ie ook pas op de 21e natuurlijk. Eigenlijk is het niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef Weatherman het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/124a12dd-1253-3f15-bb93-2884c7b62f45/
Tja deze run is ook niet echt de beste runquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef horned_reaper het volgende:
Kan aan mij liggen hoor..... maar ik zie niet echt veel wind op de kaarten staan voor maandag![]()
[ afbeelding ]
Je ziet inderdaad wel enorm veel lijntjes dicht bij elkaar.... dus veel verschil in luchtdruk....
Maar het kaartje gelooft er nog niet zo in volgens mij......
Was het niet zo dat men nauwelijks 10 dagen vooruit kon kijken en dat het dan nog niet zeker wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geen winter komende 15 dagen. Nouja officieel begint ie ook pas op de 21e natuurlijk. Eigenlijk is het niet zo vreemd.
Rolwolk of niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat een rechte buienlijn je kan er een lineaal naast leggen.
Inderdaad, ik zie het ook, en die paar gasten die ook een "weertoko" hebben maar allemaal de draak ermee steken. Cursusje kaartlezen en interpreteren zou niet misstaan voor bliksemdetectie en meteo-infoquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef WeerServies het volgende:
Nieuwe run van GFS is binnen en die komt OPNIEUW met zware windstoten opzetten (tot 120km/h)
Gooi die kaart maar niet op ww, voordat je dadelijk afgeslacht wordt en dan kan je de mogelijke storm niet meer mee makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
HOUDEN ZO!!!
NW = Vrij Spel dus laat die zware storm maar komen!
Effe de 5m paal en beugels naar Hantumhuizen verhuizen en dan kan het helemaal los gaan!
Lol als we dat met alles doen dan zou het hier ook een saaie bedoeling zijn is het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 00:20 schreef horned_reaper het volgende:
Als deze storm er over 2 a 3 dagen nog steeds zo sterk in de kaarten staat begin ik er pas echt in te geloven.
Maar wel km/h toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:06 schreef sararaats het volgende:
Ik waaide gisteren rond half negen 's avonds bijna weg. Zo'n krachtige wind.
Op mijn weerstationnetje kan ik geen bft aflezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |