Is er met weerwoord?quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmm ik hoop nu niet dat we de weerwoord kant op gaan
Sneeuw of niet het is nog lang niet winter.
twitter:Jantje_ twitterde op maandag 28-11-2011 om 23:40:57Lekker hoor FIKSE STORM nu op de kaarten van GFS op pakjesavond #windstoten tot 133km/u!!! http://t.co/SDvuCx7Y reageer retweet
Veel panische gasten allemaal daar. Gewoon lekker & rustig afwachtenquote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euhm mannetjes die alles beter moeten weten?
Ik zie sneeuw, wordt daar meteen de nek omgedraait met alle poetspats wat ze maar konden bedenken
Altijd maar dat onderbouwen, heb ze wel eens stenen aangeboden daar, maar ze konden niet lachen om de grap.quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Veel panische gasten allemaal daar. Gewoon lekker & rustig afwachten
Daarvoor hoef je niet op WW te zitten, dat elkaar opnaaien lukt hier ook aardigquote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Veel panische gasten allemaal daar. Gewoon lekker & rustig afwachten
Toch zonde, wat er zat kwaliteit inquote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Altijd maar dat onderbouwen, heb ze wel eens stenen aangeboden daar, maar ze konden niet lachen om de grap.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Man die storm voor maandag, de kaarten zien er te mooi uit om waar te zijn
Zelfs een dag van te voren is het soms nog niet eens duidelijk, dus ach laat ons plezier hebben in het plaatsen van die kaartjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:19 schreef marcel-o het volgende:
![]()
wederom is dit n week verder kijken, net als vorige week.
De kans is groter dat we een flinke storm krijgen dan dat de "horrorwinter" doorgaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Infection het volgende:
Wel overdreven hoe die storm weergegeven wordt. Het zal wel weer net zoiets worden als die zogenaamde "horrorwinter" waar ze het over hadden.
Logisch, de laatste 'echte' storm is volgens mij al weer van 2007, dus er komt er vanzelf weer één.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
De kans is groter dat we een flinke storm krijgen dan dat de "horrorwinter" doorgaat.
oh, ik vind de spanning net zo leuk hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:52 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Zelfs een dag van te voren is het soms nog niet eens duidelijk, dus ach laat ons plezier hebben in het plaatsen van die kaartjes
ik las 15 Bofor..quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pluim Leeuwarden geeft 15m/s aanwordt genieten maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |