8 was het gister al..quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dat wind in het weekendals ik de kaarten mag geloven, dat wordt weer een onstuimige 1!
6/8 misschien wel 9bft
Ten noorden van de lijn Bloemendaal/Enschede wel kans op sneeuw jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef WeerServies het volgende:
ECMWF is goed te noemen met rond 5-6 december kans op winterse neerslag in de hoger geleden gebieden van de Benelux! Mooi voor de kinderen in die streek.
Zelfs een bft 9quote:
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8quote:
Lol, zie je Speedy daar heel zijn huis af kitten, want dan dringt de sneeuw wel door bij de kleinste kiertjesquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8
Windkracht 10 is nog beterquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8
Geloof me, ik heb dat vorig jaar al mee gemaakt, gevoelstemp van -10/-15 en 8bft met pieken van 86km/hquote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Lol, zie je Speedy daar heel zijn huis af kitten, want dan dringt de sneeuw wel door bij de kleinste kiertjes
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januariquote:
JA! doen, dan ben ik vrij...quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januari
Ja, lekker veel sneeuw dan. Lijkt me leukquote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |