Daar hebben ze ruitenkrabbers voor uitgevonden hier. Hier een link waar je ze kan bestellen: Klikkerdeklikquote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef WeerServies het volgende:
[..]
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!
enige passende reactie:quote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef WeerServies het volgende:
[..]
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!
Hier ook, en ik was al aan de late kant voor de tandartsquote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmorgen lag er een ijslaag op mijn autoruit, totaal niet verwacht, het knmi ook niet trouwens.
Dat groene is gewoon regenquote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Fredo55 het volgende:
Wat betekend dat symbool over het midden/zuiden?
Regen,hagel,natte sneeuw?
8 was het gister al..quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dat wind in het weekendals ik de kaarten mag geloven, dat wordt weer een onstuimige 1!
6/8 misschien wel 9bft
Ten noorden van de lijn Bloemendaal/Enschede wel kans op sneeuw jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef WeerServies het volgende:
ECMWF is goed te noemen met rond 5-6 december kans op winterse neerslag in de hoger geleden gebieden van de Benelux! Mooi voor de kinderen in die streek.
Zelfs een bft 9quote:
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8quote:
Lol, zie je Speedy daar heel zijn huis af kitten, want dan dringt de sneeuw wel door bij de kleinste kiertjesquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8
Windkracht 10 is nog beterquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor! temperaturen onder nul, sneeuw en windkracht 8
Geloof me, ik heb dat vorig jaar al mee gemaakt, gevoelstemp van -10/-15 en 8bft met pieken van 86km/hquote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Lol, zie je Speedy daar heel zijn huis af kitten, want dan dringt de sneeuw wel door bij de kleinste kiertjes
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januariquote:
JA! doen, dan ben ik vrij...quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januari
Ja, lekker veel sneeuw dan. Lijkt me leukquote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik reserveer ze alvast voor de week van 22 december t/m 1 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |