Dan nog klopt het niet 528 = 300m, minder naar andere kijken zou ik zeggen en meer uit eigen beleving schrijven! Bron Thundergod ben je gewoon zelf, wel laag niveau om op je eigen site onder diverse namen te plaatsen....quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef WeerServies het volgende:
@ weatherman: lees goed dat er gesproken wordt over 200 m en hoger dus niet op grondniveau. Tijdens een hevige bui is een afkoeling bij 528dam genoeg voor natte flatsen.
Het fenomeen isothermie is je dus duidelijk niet bekend. Wel jammer als je weet dat het de nulgradengrens naar beneden trekt en natte sneeuw kan gerust nog enkele meters vallen, 200m en hoger om als sneeuw te catalogiseren.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet 528 = 300m, minder naar andere kijken zou ik zeggen en meer uit eigen beleving schrijven!
En wat bedoel je hier mee te zeggen?? Ik volg je even niet, kan zijn dat er een grens tussen zit....quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef WeerServies het volgende:
[..]
PS: jammer dat je 'horrorwinter' midden november niet kwam..
Hoor daar nu onze Belgische spammer, mijn horrorwinter??? Hou toch op man, als ik een stuk schrijf en publiceer, is het dan ook al mijn verwachting? Schijnbaar zit je het nog erg dwars dat je het zelf niet hebt gevonden cq over geschreven hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef WeerServies het volgende:
[..]
Het fenomeen isothermie is je dus duidelijk niet bekend. Wel jammer als je weet dat het de nulgradengrens naar beneden trekt en natte sneeuw kan gerust nog enkele meters vallen, 200m en hoger om als sneeuw te catalogiseren.
PS: jammer dat je 'horrorwinter' midden november niet kwam..
Ik woon mooi op de plek waar de meeste sneeuw wordt verwachtquote:Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef WeerServies het volgende:
Ziet er de max uit voor Nederland @ Bazzers! Hopelijk kan België ook meeprofiteren!
Bij de 12:00 run verplaatst ik dat naar België ^^quote:Op maandag 28 november 2011 16:15 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Ik woon mooi op de plek waar de meeste sneeuw wordt verwacht
Niet dat ik zoiezo een sneeuwdek verwachtquote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef WeerServies het volgende:
[..]
Bij de 12:00 run verplaatst ik dat naar België ^^
We mogen toch wel een beetje genieten van virtueel winterweer?quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Drassss het volgende:
Allemaal nog te warm voor sneeuw, laat staan een sneeuwdek. Met deze kaarten is dat nog ongeloofwaardig. Laten we maar eens wachten tot en met donderdag/vrijdag, dan weten wel wat meer.
Speculeren lijkt me beter.quote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
We mogen toch wel een beetje genieten van virtueel winterweer?
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!quote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmorgen lag er een ijslaag op mijn autoruit, totaal niet verwacht, het knmi ook niet trouwens.
Daar hebben ze ruitenkrabbers voor uitgevonden hier. Hier een link waar je ze kan bestellen: Klikkerdeklikquote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef WeerServies het volgende:
[..]
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!
enige passende reactie:quote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef WeerServies het volgende:
[..]
ja, hier in het zuiden van West-Vlaanderen ook dat probleem! 20 minuten de wagen moeten laten draaien om enigzins zicht te hebben op de baan!
Hier ook, en ik was al aan de late kant voor de tandartsquote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmorgen lag er een ijslaag op mijn autoruit, totaal niet verwacht, het knmi ook niet trouwens.
Dat groene is gewoon regenquote:Op maandag 28 november 2011 18:31 schreef Fredo55 het volgende:
Wat betekend dat symbool over het midden/zuiden?
Regen,hagel,natte sneeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |