quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef BazzersKing het volgende:
Even terug naar vorig jaar:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot we dit weer hebben. Als het überhaupt komt dit jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef BazzersKing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Daar zit ik dan in 12 graden te wachten met mijn nieuwe sneeuwschep!quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot we dit weer hebben. Als het überhaupt komt dit jaar.
Ik heb voor de eerste keer in mijn leven winterbanden onder mijn auto laten doenquote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Daar zit ik dan in 12 graden te wachten met mijn nieuwe sneeuwschep!
Tja, mijn werk is 40 km enkele reis dus ik heb liever dit weer dan gladheid en sneeuwquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom op zeg, nog meer saai rustig rot weertje? Nee dank je!
Hoe gaaf ik extreem weer ik ook vind, maar in het dagelijkse leven vind ik een grijze saaie winter toch fijnerquote:Op zondag 27 november 2011 13:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom op zeg, nog meer saai rustig rot weertje? Nee dank je!
Jammer he? ik mis dit heel ergquote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef BazzersKing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zo nu en dan tussen de wolken door. De wind is vooral aanwezig momenteel.quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
De zon schijnt hier al de hele dag...
Rond 13:20 in de omgeving van Leiden inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij hoorde ik hier net zelfs een donderklap
We zitten in de lente!quote:Op zondag 27 november 2011 15:05 schreef Toto69 het volgende:
Wachten op de winter.. nou persoonlijk wacht ik alweer op de lente! :p
Precies hetzelfde hier. Kou is heerlijk, voorjaar is lekker maar wanneer het ruim boven de twintig graden komt vind ik het te warm. Liever -30 dan +30quote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef BazzersKing het volgende:
Mijn lievelingsweer: Onweer, Koudegolf, Sneeuwstorm, Zware sneeuwval.
ZomerNiet warmer dan 20 graden alsjeblieft
Dito +10, same herequote:Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef BazzersKing het volgende:
Mijn lievelingsweer: Onweer, Koudegolf, Sneeuwstorm, Zware sneeuwval.
ZomerNiet warmer dan 20 graden alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |