quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 11:32 schreef Bombvis het volgende:
Keuze tussen 2 gedrochten, doe dan Den Haag ofzo. Niet dat ik zo'n fan ben van Den Haag, maar daar zit de regering iig, nu hebben we een hoofdstad die geen eens provinciehoofdstad is en verder ook helemaal niks heeft te bieden wat speciaal is voor een hoofdstad.
effe langs zus.quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
Emmer Compascuum
of Sexbierum(sex en bier
(
Sex, Bier, Rum zelfsquote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
Emmer Compascuum
of Sexbierum(sex en bier
(
Je bent in de war met Maastrigtquote:Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef smegmanus het volgende:
Ow god, liever joden dan reserve Belgen.
Amsterdam dus.
http://www.parool.nl/paro(...)-uit-Sexbierum.dhtmlquote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Sex, Bier, Rum zelfs
Jammer dat het gehucht zelf saai is.
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef JustinK het volgende:
Er is maar één stad en dat is Amsterdam.
quote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef JustinK het volgende:
Amsterdam is een soort groot dorp eigenlijk. Rotterdam lijkt meer op een wereldstad.quote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef JustinK het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam is een soort groot dorp eigenlijk. Rotterdam lijkt meer op een wereldstad.
Precies ditquote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef LXIV het volgende:
Eindhoven knus en gezellig noemen.
Ik woon er vlakbij, maar vind het een lelijke, winderige rotstad zonder enige historische of culturele achtergrond. Gewoon een hoop lelijke hoogbouw bijeen geveegd en daar dan tussen wat standaard-winkelketens. Eindhoven heeft echt helemaal niks, een uitstraling van 0,0.
En dat zeg ik als Brabander.
Pak dan 's-Hertogenbosch, Breda of Bergen op Zoom
Nou, de bevolking van Eindhoven is natuurlijk wel leuk (de gekste). Daarom is het nog wel iets daar.quote:Op zondag 27 november 2011 12:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Precies dit
Nouja, ik ben wel iets positiever over Eindhoven, maar er zijn veel knussere en gezelligere steden
Maar Rotterdam is te lelijk om als visitekaartje te dienen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam is een soort groot dorp eigenlijk. Rotterdam lijkt meer op een wereldstad.
quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
echt wel, en terwijl ik buiten ben mobiel FOK!ken enzoquote:Op zondag 27 november 2011 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij dat weet. Jij komt nooit buiten.
Oh nee, wat ben ik bangquote:Op zondag 27 november 2011 13:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zeg ik het tegen uwe mama.
maarja PSV
Feyenoordquote:Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nee, wat ben ik bang
voor wie ben jij dan?
beoeind vind honkbal toch interessanter :pquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1-0 achterVolgende weken komen de boys uit Eindhoven klappen geven.
Ja vind ik ook, die smiley zegt zoveel zonder woorden, ik word er gewoom emeautioneel vanquote:
* utopie opvangtquote:Op zondag 27 november 2011 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, die smiley zegt zoveel zonder woorden, ik word er gewoom emeautioneel van
Zoals?quote:Op zondag 27 november 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
Eindhoven. Meer belangrijkheden daar.
Mooi man, zo'n bedrijf uit Eindhoven boven alle andere gebouwenquote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Philips Sport Vereniging.
Het hoofdkantoor van Philips bevindt zich in Amsterdam.
[ afbeelding ]
Philips is tegenwoordig dus een Amsterdams bedrijfquote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi man, zo'n bedrijf uit Eindhoven boven alle andere gebouwen//
En het merendeel zijn vervallen ruinesquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef Quisho het volgende:
Ook qua voetbal is Amsterdam(Ajax) internationaal bekend, terwijl Eindhoven dat niet is(uh, welke club komt ook alweer uit eindhoven?)
Niet overdrijven. De Genneperparken met het historisch openluchtmuseum zijn wel aardig.quote:
Ook PSV is tegenwoordig een Amsterdamse ploeg. Sorry.quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ene club die de laatste 10 jaar meer punten voor NL heeft gepakt Europees dan alle andere clubs bij elkaar?
Boeie, toch komt dat smerige merk mijn huis niet in.quote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
Philips is tegenwoordig dus een Amsterdams bedrijf
quote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Philips Sport Vereniging.
Het hoofdkantoor van Philips bevindt zich in Amsterdam.
[ afbeelding ]
En of dat lelijk isquote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet lelijk vinden ?
smaken verschillenquote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop er nu eens gewoon doorheen in plaats van te doen alsof je een vogel bentquote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik dagelijksquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Loop er nu eens gewoon doorheen in plaats van te doen alsof je een vogel bent
Amsterdam heeft ook veel zwervers, junks, hoeren, oplichters, zakkenrollers, amsterdammers, straten vol coffeeshops, mcdonalds, burgerking enzquote:Op zondag 27 november 2011 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindhoven knus en gezellig noemen
Leuk om een dag te shoppen of uit te gaan, maar meer ook niet.
Amsterdam heeft grachten, veel gezelligere terrassen, net als Utrecht!
Nijmegen, Den Bosch en Maastricht zijn ook bazensteden
Maar Eindhovennee
Eindhoven ookquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook veel zwervers, junks, hoeren, oplichters, zakkenrollers, amsterdammers, straten vol coffeeshops, mcdonalds, burgerking enz
Uh nee.quote:
Alles behalve grachten/sloten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar Eindhoven heeft geen grachten, gezellige terrassen, mooie gebouwen, stadsparken enz
Eindhoven heeft geen zwervers, hoeren, junks, oplichters, zakkenrollers, coffeeshops, McDonalds, Burgerking of Amsterdammers in de gemeente?quote:
Jij mag me de mooie gebouwen en gezellige terrassen aanwijzen... Heb ook nog nooit een stadspark gezien in/nabij het centrum, maar daarvoor ken ik de stad onvoldoende...quote:Alles behalve grachten/sloten.
Anne Frank plantsoen bijvoorbeeld, dat ligt aan centrum. Terrassen wordt je mee doodgegooid en wat voor gebouwen je mooi vind, is persoonlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eindhoven heeft geen zwervers, hoeren, junks, oplichters, zakkenrollers, coffeeshops, McDonalds, Burgerking of Amsterdammers in de gemeente?
[..]
Jij mag me de mooie gebouwen en gezellige terrassen aanwijzen... Heb ook nog nooit een stadspark gezien in/nabij het centrum, maar daarvoor ken ik de stad onvoldoende...
Ik zei VEEL. Echt elke straat daar. Eindhoven nauwelijks.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eindhoven heeft geen zwervers, hoeren, junks, oplichters, zakkenrollers, coffeeshops, McDonalds, Burgerking of Amsterdammers in de gemeente?
Nauwelijksquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei VEEL. Echt elke straat daar. Eindhoven nauwelijks.
Dit is gewoon niet waar.quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei VEEL. Echt elke straat daar. Eindhoven nauwelijks.
Zoals?quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nauwelijks
En waar zitten de GEZELLIGE terrasjes dan?
tuurlijk zijn er terrasjes, maar Eindhoven is een moderne vrij strakke stad dat weinig knus- en intiemheid uitstraalt.
En nogmaals, ik doel niet specifiek op Amsterdam, want dat heeft als nadeel dat het in mijn ogen veel te groot is om 'even gezellig iets te drinken'. Maar het heeft wel een stuk meer historie, terrasjes aan het water, aparte dingen die je bijna nergens ziet.
Gewoon de maffe dingen waar Amsterdam bekend om staat die je nergens anders in NL ziet.quote:
Woon je ook in Amsterdam?quote:Op zondag 27 november 2011 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Alleen tt gelezen, maar sowieso Amsterdam
Voorbeelden?quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gewoon de maffe dingen waar Amsterdam bekend om staat die je nergens anders in NL ziet.
Als je me gaat vragen voor voorbeelden weet ik niet of ik moet lachen of huilen
Haha, grapjas.quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit, sherlock.quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij bedoelt: Ik roep maar iets en kan niet met voorbeelden komen.
Waar kom jij vandaan dan ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef ebke het volgende:
[..]
Haha, grapjas.
Den Haag moet de hoofstad worden. Maar als je een antwoord op de vraag wil ,dan Amsterdam
quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij bedoelt: Ik roep maar iets en kan niet met voorbeelden komen.
quote:
Ja, Eindhoven is echt een dorp inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef Trog het volgende:
Ben 1 keer in Eindhoven geweest, jezus wat een dorp. Geen kandidaat voor een hoofdstad.
Als je uit Amsterdam komt wel. Eindhoven heeft niet eens trams. Zelfs in Delft rijden trams. Stelletje boeren.quote:Op maandag 28 november 2011 07:30 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ja, Eindhoven is echt een dorp inderdaad
Dan blijf je toch lekker in de randstad. We willen je hier ook helemaal niet hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 07:33 schreef Trog het volgende:
[..]
Als je uit Amsterdam komt wel. Eindhoven heeft niet eens trams. Zelfs in Delft rijden trams. Stelletje boeren.
Nou zeg, spreek voor jezelf, jij weet helemaal niet of die 10 andere mensen in het dorpse Eindhoven mij wel of niet daar willen hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 07:37 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in de randstad. We willen je hier ook helemaal niet hebben.
quote:Op maandag 28 november 2011 07:41 schreef Trog het volgende:
[..]
Nou zeg, spreek voor jezelf, jij weet helemaal niet of die 10 andere mensen in het dorpse Eindhoven mij wel of niet daar willen hebben.
quote:Op maandag 28 november 2011 07:41 schreef Trog het volgende:
[..]
Nou zeg, spreek voor jezelf, jij weet helemaal niet of die 10 andere mensen in het dorpse Eindhoven mij wel of niet daar willen hebben.
Omdat Eindhoven een bazenstad is.quote:Op maandag 28 november 2011 07:49 schreef Trog het volgende:
Ach, ik woon al mijn hele leven in Amsterdam, en ik vind andere steden best wel bagger in vergelijking. Kan niet begrijpen waarom Eindhoven de poll wint.![]()
Vind je plat Amsterdams normaal Nederlands, ja?quote:
Dat is vrijwel uitgestorven.quote:Op maandag 28 november 2011 07:58 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Vind je plat Amsterdams normaal Nederlands, ja?
Hoe weet je dat, als je er maar 1 keer bent geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 08:01 schreef Trog het volgende:
[..]
Dat is vrijwel uitgestorven.
In Eindhoven praat iedereen debiel.
Omdat ik New Chicks op RTL4 heb gezien, duh.quote:Op maandag 28 november 2011 08:03 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, als je er maar 1 keer bent geweest?
quote:Op maandag 28 november 2011 08:05 schreef Trog het volgende:
[..]
Omdat ik New Chicks op RTL4 heb gezien, duh.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Slimste regio ter wereld.
Beste binnenstad.
Meest sexy accent.
En aan het einde van het seizoen winnen we ook nog de schaal voor beste voetbalclub.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Beste binnenstad.
Meest sexy accent.
En aan het einde van het seizoen winnen we ook nog de schaal voor beste voetbalclub.
ah kut nu heb je me weerquote:
Eindhoven heeft ook geen echte binnenstadquote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maastricht
Utrecht
Nijmegen
Amsterdam
Den Haag
Den Bosch
En Eindhoven is oke als winkelstad of om uit te gaan, maar straalt weinig gezelligheid en knusheid uit.
Ik woon niet eens in Eindhoven.quote:Op maandag 28 november 2011 11:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ah kut nu heb je me weer
Nee, sop maar lekker verder met je lichtstadje en hou vooral je oogkleppen op en kom vooral nooit meer buiten de stadsgrenzenanders moet je me straks alsnog gelijk geven ook
tis geen slechte binnenstad, maar zeker niet gezellig en knus. Tis een moderne binnenstad en die doet mij, samen met vele anderen, minder dan een historische binnenstad.quote:Op maandag 28 november 2011 11:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eindhoven heeft ook geen echte binnenstad
Eindhovenquote:Op maandag 28 november 2011 08:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Beste binnenstad.
Meest sexy accent.
quote:Hoe de slimste regio ter wereld met innovatie en design een kwart van ons bruto nationaal product verdient.
Met de Dutch Design Week in aantocht en de recente verkiezing als slimste regio van de wereld, weet Eindhoven als techniek- en designcentrum dit jaar alle ogen op haar gericht. Maar wat maakt de Brabantse provinciehoofdstad tot de meest krachtige kennismagneet van Nederland?
En dan zo'n username.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Eindhoven natuurlijk, wat een bazenstad.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Eindhoven natuurlijk, wat een bazenstad.
waarom diequote:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom die
je usernaam en de stad dat je koos
Haten vanwege voetbal, en dan ook nog vrouw zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 20:31 schreef mangler_fcu het volgende:
als ik dan toch moet kiezen liever Eindhoven dan die kut tyfus tering @X#%^$#@# neuzen stad
jij bent leuk..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haten vanwege voetbal, en dan ook nog vrouw zijn
je bent leuk?quote:
6-4 3-0 2-1quote:
geen dank hoor.. vraag me toch af wie er vaker in het stadion te vinden is, jij of ik een vrouwquote:
Misschien jij, kan best hoor. Maar een stad haten vanwege een voetbalclub is wel erg sneuquote:Op donderdag 1 december 2011 20:41 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
geen dank hoor.. vraag me toch af wie er vaker in het stadion te vinden is, jij of ik een vrouw
En dan zelf geen pics in je fobo hebbenquote:
ik zie hetquote:
ik vroeg het eerstquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan zelf geen pics in je fobo hebbenjij eerscht!
Ik haat de stad niet alleen vanwege voetbal, ik vind het er smerig er zijn veel teveel toeristen en de mensen over het algemeen aso en dat accent is al helemaal niet om aan te horen, ze klinken standaard verwijft...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Misschien jij, kan best hoor. Maar een stad haten vanwege een voetbalclub is wel erg sneuDaarbij hebben Utrecht en Amsterdam veel overeenkomsten qua stadsuiterlijk.
Ik ben dan ook niet te beroerd om toe te geven dat Utrecht een gezellige stad iswat is het toch heerlijk om openminded te zijn!
[..]
En dan zelf geen pics in je fobo hebbenjij eerscht!
Hihihihiquote:
Heb het er nog nooit smerig gezien? De enige plekken die smerig zijn vind je in elke stad terugquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik haat de stad niet alleen vanwege voetbal, ik vind het er smerig er zijn veel teveel toeristen en de mensen over het algemeen aso en dat accent is al helemaal niet om aan te horen, ze klinken standaard verwijft...
nouquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hihihihinee want jij vraagt het en bent benieuwd, dus om dat te krijgen moet jij eerst pics hebb0n
Ik wel en natuurlijk kent Utrecht wel toerisme maar niet zoveel als daar, en dat het Utrechtse accent als lelijk wordt beschouwd veranderd niets aan het feit dat hun accent verwijfd en lelijk is..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hihihihinee want jij vraagt het en bent benieuwd, dus om dat te krijgen moet jij eerst pics hebb0n
[..]
Heb het er nog nooit smerig gezien? De enige plekken die smerig zijn vind je in elke stad terug
Utrecht kent geen toerisme?
Het Utrechts accent wordt door NL als een van de lelijkste beschouwd (voor een bron zal ik even moeten zoeken) en verwijfd is met een D
http://tilburg.dichtbij.n(...)exy-accent-nederlandquote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik wel en natuurlijk kent Utrecht wel toerisme maar niet zoveel als daar, en dat het Utrechtse accent als lelijk wordt beschouwd veranderd niets aan het feit dat hun accent verwijfd en lelijk is..
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oprotten debiel, je zet Ajax voor gek met je dom geouwehoer.
dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey grappig, zo noemde ik je moeder gisteravond ook
Kijk, dit zijn betere woordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
ajax is de beste, je kan ons meten met liverpool en ac milan, we spelen bijna net zo goed en over een paar jaar is de champions league binnen!
Nee, Eindhoven als wereldhoofdstadquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn betere woorden
Maar EHV als hoofdstad?
haha heb je de afgelopen tijd wel opgelet?! grootheidswaanzin..quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
ajax is de beste, je kan ons meten met liverpool en ac milan, we spelen bijna net zo goed en over een paar jaar is de champions league binnen!
Grote woorden voor een club die 4e staat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
Ja echtwaar, Ajax is gewoon de beste en ook dit seizoen! Misschien zullen we de CL niet meteen halen, maar om te beginnen met de EL, dat moet gewoon lukken. En over 3/4 jaar is finale CL absoluut mogelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Grote woorden voor een club die 4e staat.
En die sowieso de komende tien jaar als enige de derde ster heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Grote woorden voor een club die 4e staat.
Man je kan het amper een stad noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Eindhoven als wereldhoofdstad
Gast, het budget van ajax is veel hoger dan dat van AZ en dan ga je zeiken over dat je het goed doet, terwijl de doelstelling 1e is?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:34 schreef 75020 het volgende:
[..]
En die sowieso de komende tien jaar als enige de derde ster heeft.
Vorig seizoen stond Ajax er rond deze tijd ook niet zo denderend voor dus geen babbels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |