Ik zei VEEL. Echt elke straat daar. Eindhoven nauwelijks.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eindhoven heeft geen zwervers, hoeren, junks, oplichters, zakkenrollers, coffeeshops, McDonalds, Burgerking of Amsterdammers in de gemeente?
Nauwelijksquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei VEEL. Echt elke straat daar. Eindhoven nauwelijks.
Dit is gewoon niet waar.quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zei VEEL. Echt elke straat daar. Eindhoven nauwelijks.
Zoals?quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nauwelijks
En waar zitten de GEZELLIGE terrasjes dan?
tuurlijk zijn er terrasjes, maar Eindhoven is een moderne vrij strakke stad dat weinig knus- en intiemheid uitstraalt.
En nogmaals, ik doel niet specifiek op Amsterdam, want dat heeft als nadeel dat het in mijn ogen veel te groot is om 'even gezellig iets te drinken'. Maar het heeft wel een stuk meer historie, terrasjes aan het water, aparte dingen die je bijna nergens ziet.
Gewoon de maffe dingen waar Amsterdam bekend om staat die je nergens anders in NL ziet.quote:
Woon je ook in Amsterdam?quote:Op zondag 27 november 2011 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Alleen tt gelezen, maar sowieso Amsterdam
Voorbeelden?quote:Op zondag 27 november 2011 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gewoon de maffe dingen waar Amsterdam bekend om staat die je nergens anders in NL ziet.
Als je me gaat vragen voor voorbeelden weet ik niet of ik moet lachen of huilen
Haha, grapjas.quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet lelijk vinden ?
No shit, sherlock.quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij bedoelt: Ik roep maar iets en kan niet met voorbeelden komen.
Waar kom jij vandaan dan ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef ebke het volgende:
[..]
Haha, grapjas.
Den Haag moet de hoofstad worden. Maar als je een antwoord op de vraag wil ,dan Amsterdam
quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij bedoelt: Ik roep maar iets en kan niet met voorbeelden komen.
quote:
Ja, Eindhoven is echt een dorp inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef Trog het volgende:
Ben 1 keer in Eindhoven geweest, jezus wat een dorp. Geen kandidaat voor een hoofdstad.
Als je uit Amsterdam komt wel. Eindhoven heeft niet eens trams. Zelfs in Delft rijden trams. Stelletje boeren.quote:Op maandag 28 november 2011 07:30 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ja, Eindhoven is echt een dorp inderdaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |