Dan blijf je toch lekker in de randstad. We willen je hier ook helemaal niet hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 07:33 schreef Trog het volgende:
[..]
Als je uit Amsterdam komt wel. Eindhoven heeft niet eens trams. Zelfs in Delft rijden trams. Stelletje boeren.
Nou zeg, spreek voor jezelf, jij weet helemaal niet of die 10 andere mensen in het dorpse Eindhoven mij wel of niet daar willen hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 07:37 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in de randstad. We willen je hier ook helemaal niet hebben.
quote:Op maandag 28 november 2011 07:41 schreef Trog het volgende:
[..]
Nou zeg, spreek voor jezelf, jij weet helemaal niet of die 10 andere mensen in het dorpse Eindhoven mij wel of niet daar willen hebben.
quote:Op maandag 28 november 2011 07:41 schreef Trog het volgende:
[..]
Nou zeg, spreek voor jezelf, jij weet helemaal niet of die 10 andere mensen in het dorpse Eindhoven mij wel of niet daar willen hebben.
Omdat Eindhoven een bazenstad is.quote:Op maandag 28 november 2011 07:49 schreef Trog het volgende:
Ach, ik woon al mijn hele leven in Amsterdam, en ik vind andere steden best wel bagger in vergelijking. Kan niet begrijpen waarom Eindhoven de poll wint.![]()
Vind je plat Amsterdams normaal Nederlands, ja?quote:
Dat is vrijwel uitgestorven.quote:Op maandag 28 november 2011 07:58 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Vind je plat Amsterdams normaal Nederlands, ja?
Hoe weet je dat, als je er maar 1 keer bent geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 08:01 schreef Trog het volgende:
[..]
Dat is vrijwel uitgestorven.
In Eindhoven praat iedereen debiel.
Omdat ik New Chicks op RTL4 heb gezien, duh.quote:Op maandag 28 november 2011 08:03 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, als je er maar 1 keer bent geweest?
quote:Op maandag 28 november 2011 08:05 schreef Trog het volgende:
[..]
Omdat ik New Chicks op RTL4 heb gezien, duh.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Slimste regio ter wereld.
Beste binnenstad.
Meest sexy accent.
En aan het einde van het seizoen winnen we ook nog de schaal voor beste voetbalclub.
quote:Op maandag 28 november 2011 08:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Beste binnenstad.
Meest sexy accent.
En aan het einde van het seizoen winnen we ook nog de schaal voor beste voetbalclub.
ah kut nu heb je me weerquote:
Eindhoven heeft ook geen echte binnenstadquote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maastricht
Utrecht
Nijmegen
Amsterdam
Den Haag
Den Bosch
En Eindhoven is oke als winkelstad of om uit te gaan, maar straalt weinig gezelligheid en knusheid uit.
Ik woon niet eens in Eindhoven.quote:Op maandag 28 november 2011 11:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ah kut nu heb je me weer
Nee, sop maar lekker verder met je lichtstadje en hou vooral je oogkleppen op en kom vooral nooit meer buiten de stadsgrenzenanders moet je me straks alsnog gelijk geven ook
tis geen slechte binnenstad, maar zeker niet gezellig en knus. Tis een moderne binnenstad en die doet mij, samen met vele anderen, minder dan een historische binnenstad.quote:Op maandag 28 november 2011 11:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eindhoven heeft ook geen echte binnenstad
Eindhovenquote:Op maandag 28 november 2011 08:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Beste binnenstad.
Meest sexy accent.
quote:Hoe de slimste regio ter wereld met innovatie en design een kwart van ons bruto nationaal product verdient.
Met de Dutch Design Week in aantocht en de recente verkiezing als slimste regio van de wereld, weet Eindhoven als techniek- en designcentrum dit jaar alle ogen op haar gericht. Maar wat maakt de Brabantse provinciehoofdstad tot de meest krachtige kennismagneet van Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |