quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 11:32 schreef Bombvis het volgende:
Keuze tussen 2 gedrochten, doe dan Den Haag ofzo. Niet dat ik zo'n fan ben van Den Haag, maar daar zit de regering iig, nu hebben we een hoofdstad die geen eens provinciehoofdstad is en verder ook helemaal niks heeft te bieden wat speciaal is voor een hoofdstad.
effe langs zus.quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
Emmer Compascuum
of Sexbierum(sex en bier
(
Sex, Bier, Rum zelfsquote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef RedFever007 het volgende:
Emmer Compascuum
of Sexbierum(sex en bier
(
Je bent in de war met Maastrigtquote:Op zondag 27 november 2011 11:37 schreef smegmanus het volgende:
Ow god, liever joden dan reserve Belgen.
Amsterdam dus.
http://www.parool.nl/paro(...)-uit-Sexbierum.dhtmlquote:Op zondag 27 november 2011 11:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Sex, Bier, Rum zelfs
Jammer dat het gehucht zelf saai is.
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef JustinK het volgende:
Er is maar één stad en dat is Amsterdam.
quote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef JustinK het volgende:
Amsterdam is een soort groot dorp eigenlijk. Rotterdam lijkt meer op een wereldstad.quote:Op zondag 27 november 2011 11:39 schreef JustinK het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam is een soort groot dorp eigenlijk. Rotterdam lijkt meer op een wereldstad.
Precies ditquote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef LXIV het volgende:
Eindhoven knus en gezellig noemen.
Ik woon er vlakbij, maar vind het een lelijke, winderige rotstad zonder enige historische of culturele achtergrond. Gewoon een hoop lelijke hoogbouw bijeen geveegd en daar dan tussen wat standaard-winkelketens. Eindhoven heeft echt helemaal niks, een uitstraling van 0,0.
En dat zeg ik als Brabander.
Pak dan 's-Hertogenbosch, Breda of Bergen op Zoom
Nou, de bevolking van Eindhoven is natuurlijk wel leuk (de gekste). Daarom is het nog wel iets daar.quote:Op zondag 27 november 2011 12:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Precies dit
Nouja, ik ben wel iets positiever over Eindhoven, maar er zijn veel knussere en gezelligere steden
Maar Rotterdam is te lelijk om als visitekaartje te dienen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam is een soort groot dorp eigenlijk. Rotterdam lijkt meer op een wereldstad.
quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
echt wel, en terwijl ik buiten ben mobiel FOK!ken enzoquote:Op zondag 27 november 2011 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij dat weet. Jij komt nooit buiten.
Oh nee, wat ben ik bangquote:Op zondag 27 november 2011 13:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zeg ik het tegen uwe mama.
maarja PSV
Feyenoordquote:Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nee, wat ben ik bang
voor wie ben jij dan?
beoeind vind honkbal toch interessanter :pquote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1-0 achterVolgende weken komen de boys uit Eindhoven klappen geven.
Ja vind ik ook, die smiley zegt zoveel zonder woorden, ik word er gewoom emeautioneel vanquote:
* utopie opvangtquote:Op zondag 27 november 2011 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, die smiley zegt zoveel zonder woorden, ik word er gewoom emeautioneel van
Zoals?quote:Op zondag 27 november 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
Eindhoven. Meer belangrijkheden daar.
Mooi man, zo'n bedrijf uit Eindhoven boven alle andere gebouwenquote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Philips Sport Vereniging.
Het hoofdkantoor van Philips bevindt zich in Amsterdam.
[ afbeelding ]
Philips is tegenwoordig dus een Amsterdams bedrijfquote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi man, zo'n bedrijf uit Eindhoven boven alle andere gebouwen//
En het merendeel zijn vervallen ruinesquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:15 schreef Quisho het volgende:
Ook qua voetbal is Amsterdam(Ajax) internationaal bekend, terwijl Eindhoven dat niet is(uh, welke club komt ook alweer uit eindhoven?)
Niet overdrijven. De Genneperparken met het historisch openluchtmuseum zijn wel aardig.quote:
Ook PSV is tegenwoordig een Amsterdamse ploeg. Sorry.quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ene club die de laatste 10 jaar meer punten voor NL heeft gepakt Europees dan alle andere clubs bij elkaar?
Boeie, toch komt dat smerige merk mijn huis niet in.quote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
Philips is tegenwoordig dus een Amsterdams bedrijf
quote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Philips Sport Vereniging.
Het hoofdkantoor van Philips bevindt zich in Amsterdam.
[ afbeelding ]
En of dat lelijk isquote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet lelijk vinden ?
smaken verschillenquote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop er nu eens gewoon doorheen in plaats van te doen alsof je een vogel bentquote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik dagelijksquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Loop er nu eens gewoon doorheen in plaats van te doen alsof je een vogel bent
Amsterdam heeft ook veel zwervers, junks, hoeren, oplichters, zakkenrollers, amsterdammers, straten vol coffeeshops, mcdonalds, burgerking enzquote:Op zondag 27 november 2011 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindhoven knus en gezellig noemen
Leuk om een dag te shoppen of uit te gaan, maar meer ook niet.
Amsterdam heeft grachten, veel gezelligere terrassen, net als Utrecht!
Nijmegen, Den Bosch en Maastricht zijn ook bazensteden
Maar Eindhovennee
Eindhoven ookquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook veel zwervers, junks, hoeren, oplichters, zakkenrollers, amsterdammers, straten vol coffeeshops, mcdonalds, burgerking enz
Uh nee.quote:
Alles behalve grachten/sloten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar Eindhoven heeft geen grachten, gezellige terrassen, mooie gebouwen, stadsparken enz
Eindhoven heeft geen zwervers, hoeren, junks, oplichters, zakkenrollers, coffeeshops, McDonalds, Burgerking of Amsterdammers in de gemeente?quote:
Jij mag me de mooie gebouwen en gezellige terrassen aanwijzen... Heb ook nog nooit een stadspark gezien in/nabij het centrum, maar daarvoor ken ik de stad onvoldoende...quote:Alles behalve grachten/sloten.
Anne Frank plantsoen bijvoorbeeld, dat ligt aan centrum. Terrassen wordt je mee doodgegooid en wat voor gebouwen je mooi vind, is persoonlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eindhoven heeft geen zwervers, hoeren, junks, oplichters, zakkenrollers, coffeeshops, McDonalds, Burgerking of Amsterdammers in de gemeente?
[..]
Jij mag me de mooie gebouwen en gezellige terrassen aanwijzen... Heb ook nog nooit een stadspark gezien in/nabij het centrum, maar daarvoor ken ik de stad onvoldoende...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |