geen dank hoor.. vraag me toch af wie er vaker in het stadion te vinden is, jij of ik een vrouwquote:
Misschien jij, kan best hoor. Maar een stad haten vanwege een voetbalclub is wel erg sneuquote:Op donderdag 1 december 2011 20:41 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
geen dank hoor.. vraag me toch af wie er vaker in het stadion te vinden is, jij of ik een vrouw
En dan zelf geen pics in je fobo hebbenquote:
ik zie hetquote:
ik vroeg het eerstquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan zelf geen pics in je fobo hebbenjij eerscht!
Ik haat de stad niet alleen vanwege voetbal, ik vind het er smerig er zijn veel teveel toeristen en de mensen over het algemeen aso en dat accent is al helemaal niet om aan te horen, ze klinken standaard verwijft...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Misschien jij, kan best hoor. Maar een stad haten vanwege een voetbalclub is wel erg sneuDaarbij hebben Utrecht en Amsterdam veel overeenkomsten qua stadsuiterlijk.
Ik ben dan ook niet te beroerd om toe te geven dat Utrecht een gezellige stad iswat is het toch heerlijk om openminded te zijn!
[..]
En dan zelf geen pics in je fobo hebbenjij eerscht!
Hihihihiquote:
Heb het er nog nooit smerig gezien? De enige plekken die smerig zijn vind je in elke stad terugquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik haat de stad niet alleen vanwege voetbal, ik vind het er smerig er zijn veel teveel toeristen en de mensen over het algemeen aso en dat accent is al helemaal niet om aan te horen, ze klinken standaard verwijft...
nouquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hihihihinee want jij vraagt het en bent benieuwd, dus om dat te krijgen moet jij eerst pics hebb0n
Ik wel en natuurlijk kent Utrecht wel toerisme maar niet zoveel als daar, en dat het Utrechtse accent als lelijk wordt beschouwd veranderd niets aan het feit dat hun accent verwijfd en lelijk is..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hihihihinee want jij vraagt het en bent benieuwd, dus om dat te krijgen moet jij eerst pics hebb0n
[..]
Heb het er nog nooit smerig gezien? De enige plekken die smerig zijn vind je in elke stad terug
Utrecht kent geen toerisme?
Het Utrechts accent wordt door NL als een van de lelijkste beschouwd (voor een bron zal ik even moeten zoeken) en verwijfd is met een D
http://tilburg.dichtbij.n(...)exy-accent-nederlandquote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik wel en natuurlijk kent Utrecht wel toerisme maar niet zoveel als daar, en dat het Utrechtse accent als lelijk wordt beschouwd veranderd niets aan het feit dat hun accent verwijfd en lelijk is..
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oprotten debiel, je zet Ajax voor gek met je dom geouwehoer.
dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey grappig, zo noemde ik je moeder gisteravond ook
Kijk, dit zijn betere woordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
ajax is de beste, je kan ons meten met liverpool en ac milan, we spelen bijna net zo goed en over een paar jaar is de champions league binnen!
Nee, Eindhoven als wereldhoofdstadquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn betere woorden
Maar EHV als hoofdstad?
haha heb je de afgelopen tijd wel opgelet?! grootheidswaanzin..quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
ajax is de beste, je kan ons meten met liverpool en ac milan, we spelen bijna net zo goed en over een paar jaar is de champions league binnen!
Grote woorden voor een club die 4e staat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen ja
Ja echtwaar, Ajax is gewoon de beste en ook dit seizoen! Misschien zullen we de CL niet meteen halen, maar om te beginnen met de EL, dat moet gewoon lukken. En over 3/4 jaar is finale CL absoluut mogelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Grote woorden voor een club die 4e staat.
En die sowieso de komende tien jaar als enige de derde ster heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Grote woorden voor een club die 4e staat.
Man je kan het amper een stad noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Eindhoven als wereldhoofdstad
Gast, het budget van ajax is veel hoger dan dat van AZ en dan ga je zeiken over dat je het goed doet, terwijl de doelstelling 1e is?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:34 schreef 75020 het volgende:
[..]
En die sowieso de komende tien jaar als enige de derde ster heeft.
Vorig seizoen stond Ajax er rond deze tijd ook niet zo denderend voor dus geen babbels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |