oeh het is net alsof er een kleur inzit van kopervergiftiging.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Speciaal voor de damens een stel ogen.
Mogen ze zelf bepalen of ze hem wel dan wel niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
oeh is dat Kramer in je ui-foto? echt herkenbaar is die gast, dat hints van anderen dat hij vreemd doet compleet langs hem heen gaanquote:
Vieropeenrij.quote:
nope.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
oeh is dat Kramer in je ui-foto? echt herkenbaar is die gast, dat hints van anderen dat hij vreemd doet compleet langs hem heen gaan
It's meeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
is het die pua gast met ze mannenmoetensamenwerken instelling?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope.
is een acteur die denk ik niemand kent. speelt in mijn favo film die bijna niemand kent.
nee, ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het die pua gast met ze mannenmoetensamenwerken instelling?
Als de kerels er niet bij zijn roddelt dat als de ziekte, maar zo gauw er ook maar een licht vermoeden van testosteron waargenomen wordt gaat de kluisdeur met een smak dichtquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Vieropeenrij.
Haha, nee, ik zeg niets. Niet aan mij om het te vertellen.
Whahaaha ergens heb je nog gelijk ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als de kerels er niet bij zijn roddelt dat als de ziekte, maar zo gauw er ook maar een licht vermoeden van testosteron waargenomen wordt gaat de kluisdeur met een smak dicht
nathan phillips. australische acteur die in de film 'one perfect day' een drugsdealertje annex vj speelt en een beetje maf is. plaatje is van de film. sort of.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou je willen zeggen wie het is?
vind je dat geil?quote:
oeh ik ga uitzoeken of ik die gezien heb, en anders misschien zelfs wel kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nathan phillips. australische acteur die in de film 'one perfect day' een drugsdealertje annex vj speelt en een beetje maf is. plaatje is van de film. sort of.
Als je het jaren tachtig sausje ff weg denkt vind ik hem enorm sexy jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vind je dat geil?
[..]
oeh ik ga uitzoeken of ik die gezien heb, en anders misschien zelfs wel kijken.
het zegt vast heel veel over jou
Lord, here we go.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef kree het volgende:
Ik heb het meisje die ik niet wilde boos en teleurgesteld gemaakt.
Voel me er gewoon kut over
ik kon me meer identificeren met de hoofdrolspeler, weet zo ff niet hoe die heet. maar daar was geen cool plaatje van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vind je dat geil?
[..]
oeh ik ga uitzoeken of ik die gezien heb, en anders misschien zelfs wel kijken.
het zegt vast heel veel over jou
Ik wil het wel vertellen maar dan krijg ik weer gezeur hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Lord, here we go.....
Vertel, Kree?
niet van mij, ik ben altijd al met je hor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil het wel vertellen maar dan krijg ik weer gezeur hier
Je had er niet over moeten beginnen dat Kaneel er wel eentje heeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Ik had niet moeten beginnen over een date.
Ik ben het weliswaar met je eens, zonder dat muziekje en dat gekke dansje, zie ik best een mooie man. Dat dansje is nu wel echt een turn offquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het jaren tachtig sausje ff weg denkt vind ik hem enorm sexy ja
Zeg dan ook gewoon niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben het weliswaar met je eens, zonder dat muziekje en dat gekke dansje, zie ik best een mooie man. Dat dansje is nu wel echt een turn off
Dan doe je het lekker per PM of DM, we zijn er om elkaar te helpen, niet waar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Even door google gegooid, stoere sexy manquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nathan phillips. australische acteur die in de film 'one perfect day' een drugsdealertje annex vj speelt en een beetje maf is. plaatje is van de film. sort of.
aah nee dat dansje doet het ook wel voor mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben het weliswaar met je eens, zonder dat muziekje en dat gekke dansje, zie ik best een mooie man. Dat dansje is nu wel echt een turn off
de strakke broek helpt maar de bobbel had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?
laatst zag ik iets op tv, en dat ging over bobbels in de kruizen.
als ik hem ook tof ga vinden, kan ik dan een vriendin krijgen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nee dat dansje doet het ook wel voor mij
je moet het even in het jaren 80 perspectief zien, toen was dat enorm hip
en ik vind het toch ook wel manlijk of zo
erg zelfverzekerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien eentje die 20 was in de jaren 80?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik hem ook tof ga vinden, kan ik dan een vriendin krijgen?
met een beetje fantasie lijk ik wel op hem.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Even door google gegooid, stoere sexy man
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dan doe je het lekker per PM of DM, we zijn er om elkaar te helpen, niet waar?
Nee ik had niet echt naar zijn kruis gekekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?
Oh beterschap magnetron, neem een paracetamolletje in voordat je gaat slapen, slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Misschien morgen niet meer. Trusten
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef dawg het volgende:
[..]
met een beetje fantasie lijk ik wel op hem.
hoe kijkt zij uit haar ogen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef kree het volgende:
Nou zal het gewoon vertellen effe in het kort.
Jullie weten van die meid die mij leuk vindt.
Maar ik haar dus niet, wel gewoon als vriendin en om mee te praten etc.
Nou dat heb ik haar duidelijk gemaakt, meerdere keren.
En toen kreeg ik vanochtend een sms-je dat ze zo verdrietig was blaba.
Ik kan daar niet tegen hoor, nouja tig smsjes verder onderhand en ik geloof dat het nu duidelijk is en ze ook niet meer boos is.
Maar dan voel ik mezelf zo'n lul maar ik ga me ook niet voordoen alsof ik nog steeds wat wil met haar terwijl ik er geen gevoel bij heb
eerst op straat gaan leven, gitaar bij elkaar bedelen, en dan wachten op je grote doorbraak.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien eentje die 20 was in de jaren 80?
Nee zo werkt het niet
als je net zo zelfverzekerd word als hij is dan heb je vast wel snel een vriendin
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Misschien morgen niet meer. Trusten
Intussen alweer een beetje mosterd na de maaltijd, maar: Welterusten!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
Ik ga een keer lekker vroeg naar bed jongens!![]()
Trusten
Je bent pas een lul als je blijft denken dat het om jou draait hier. Zij is gekwetst, zij heeft pijn. Nu is dat redelijk opgelost, maar het is een wijze les.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef kree het volgende:
Nou zal het gewoon vertellen effe in het kort.
Jullie weten van die meid die mij leuk vindt.
Maar ik haar dus niet, wel gewoon als vriendin en om mee te praten etc.
Nou dat heb ik haar duidelijk gemaakt, meerdere keren.
En toen kreeg ik vanochtend een sms-je dat ze zo verdrietig was blaba.
Ik kan daar niet tegen hoor, nouja tig smsjes verder onderhand en ik geloof dat het nu duidelijk is en ze ook niet meer boos is.
Maar dan voel ik mezelf zo'n lul maar ik ga me ook niet voordoen alsof ik nog steeds wat wil met haar terwijl ik er geen gevoel bij heb
Normaal, weet niet ik wordt er niet verliefd op in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kijkt zij uit haar ogen?
Dag schatquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
Ik ga een keer lekker vroeg naar bed jongens!![]()
Trusten
Ja ik snap die gedachte wel, maar ik kan niet gewoon maar door blijven gaan als ik er niks bij voel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:47 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je bent pas een lul als je blijft denken dat het om jou draait hier. Zij is gekwetst, zij heeft pijn. Nu is dat redelijk opgelost, maar het is een wijze les.
Zie het ook als dat, een wijze les!
Ja maar dan moet ik zeker ook pics gaan sturen en ik ga daar niet over jokkenquote:
waarover jokken? je mag sowieso niet jokken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zeker ook pics gaan sturen en ik ga daar niet over jokken
Ik ga niet zeggen dat je mijn pic dan ook krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
waarover jokken? je mag sowieso niet jokken.
moet je even je mailadres pm'en, heb nergens een profiel (fb/hyves/whatever) etc.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je mijn pic dan ook krijgtmaar ik wil wel jouw picture zien
Ik denk dat die meid je meer doet dan je zelf wilt toegeven; anders zou je je niet zo druk maken. Misschien is steeds met haar in gesprek blijven een oplossing?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik snap die gedachte wel, maar ik kan niet gewoon maar door blijven gaan als ik er niks bij voel.
We hadden natuurlijk nog niks, maar voor mij voelt het nu alsof ik haar keihard gedumpt heb.
En voor haar ook denk anders had ik niet al die verdrietige smsjes gehad.
Nouja weet ik veel ik moet het inderdaad leren denk ik ja.
Geen idee hoe ik ermee om moet gaan.
Donequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:52 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je even je mailadres pm'en, heb nergens een profiel (fb/hyves/whatever) etc.
Het kan toch prima dat dat gevoel voortkomt uit zichzelf?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik denk dat die meid je meer doet dan je zelf wilt toegeven; anders zou je je niet zo druk maken. Misschien is steeds met haar in gesprek blijven een oplossing?
Oh, het was alleen maar jokken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zeker ook pics gaan sturen en ik ga daar niet over jokken
Heb ik tegen jou gejokt dan?quote:
Natuurlijk kan dat, ik spreek ook alleen maar een vermoeden uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kan toch prima dat dat gevoel voortkomt uit zichzelf?
Vooruit dan, technisch gezien heb je niet gejokt, want je hebt niks beloofd. Maar ook niet niks beloofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb ik tegen jou gejokt dan?
Deze snap ik ff niet![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef Bartholomeus het volgende:
mensen, ik ga ook slapen.
weltruste
Ook vanuit hier een fijne nacht!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef Bartholomeus het volgende:
mensen, ik ga ook slapen.
weltruste
Of ik zei "nee" en omdat het nogmaals gevraagd werd, dat ik er over na zou denken, het waarschijnlijk niet zou doen maar het niet 100% zou uitsluiten. Op geen enkele manier gejoktquote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit dan, technisch gezien heb je niet gejokt, want je hebt niks beloofd. Maar ook niet niks beloofd
Dat gaf ik dan ook ruiterlijk toe, hèquote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of ik zei "nee" en omdat het nogmaals gevraagd werd, dat ik er over na zou denken, het waarschijnlijk niet zou doen maar het niet 100% zou uitsluiten. Op geen enkele manier gejokt
Klopt doet ze ook en ze heeft me heel veel geholpen met andere dingen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik denk dat die meid je meer doet dan je zelf wilt toegeven; anders zou je je niet zo druk maken. Misschien is steeds met haar in gesprek blijven een oplossing?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh het is net alsof er een kleur inzit van kopervergiftiging.
maar het zal wel komen door de camera flits ofzo, of andere belichting.
als ook_gek dat is, zou hij zich beter even kunnen laten testen op de kopervergiftiging.
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?
Ik heb je gezienquote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef dawg het volgende:
vroege slapers hier. welterusten iedereen die gaat maffen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 november 2011 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat gaf ik dan ook ruiterlijk toe, hè
Ik vind je een knappe manquote:
"Leuke dingen."quote:
Niet zo.quote:
Ga wat grappigs kijken danquote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
Ik kreeg weer negatieve gedachten vandaar.
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachenquote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
Als het nu al "kreeg" is, heeft het wel geholpen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
van de lyrics trouwens ookquote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachen
quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachen
het is gewoon zo'n avondquote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe verzin je het om deze clip op te zoeken. Ik moest zelf lachen
is je vriendje er niet?quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n avond
en hij is gewoon vet
Neequote:
ik heb niet gekeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen. met die naam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die gaat altijd zeiken als het zo'n avond ishij vind de muziek kut en mijn gehyper nog kutter
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen. met die naam.
Ik ken het wel vaag van vroeger, uit de 2unlimited tijd enzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?
anders echt ff kijken hoor
oh ja, ken het wel. er waren ook mindere periodes qua muziek, laten we het daarop maar houden.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?
anders echt ff kijken hoor
Hoezo minder?! Dit echt te tof!quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, ken het wel. er waren ook mindere periodes qua muziek, laten we het daarop maar houden.
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.quote:
Heloef doe dit dansje maar even mee, wordt je vast vrolijk van en er zitten vrouwen in de clipquote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.
oh oh oh. dat nummer stond echt tergend lang op nummer 1.quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef doe dit dansje maar even mee, wordt je vast vrolijk van en er zitten vrouwen in de clip
dj paul elstak was ongeveer uit de zelfde tijd ja. Maar toen vonden we dit allemaal serieus heel tofquote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.
Vond iedereen toenquote:
Zou kunnen van wel.quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
Als ik nou opschiet, heb ik dan het record van de tijd tussen de eerste post in deze topicreeks en het hosselen van een date?
die was hip, toch?quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef doe dit dansje maar even mee, wordt je vast vrolijk van en er zitten vrouwen in de clip
quote:
blegh jullie killen mijn buzzquote:
Ja! In 1993quote:
Van harte gefeliciteerd! Wat ga je doen?quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vandaag vroeg slapen om morgen fit te zijn
Oh ja, en ik heb vanaf februari mijn baan fulltime geregeld
Gefeliciteerd, dan! En welterusten ook maar meteenquote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Feliquote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Fulltime in de snackbar werkenquote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Wat ga je doen?
Shoot. Nou, dan kunnen we rustig door blijven onderhandelen over details.quote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lees dus ook posts van mensen die zeggen van niet
wat voor baan?quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
feli!quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fulltime in de snackbar werken
Maar ik heb er best plezier in, in de vakantie werkte ik er ook 30 uur per week en ik vond het stukken beter dan studeren.
Ik wil vooral weten wie dan die nog snellere nieuwkomer isquote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Shoot. Nou, dan kunnen we rustig door blijven onderhandelen over details.
Al werkte je als putjesschepper, als jij het leuk vindt is dat goed! Echt, super!quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fulltime in de snackbar werken
Maar ik heb er best plezier in, in de vakantie werkte ik er ook 30 uur per week en ik vond het stukken beter dan studeren.
nee later dan dat horquote:
Heldinquote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ondertussen ga ik wel weer rondkijken naar een volgende studie natuurlijk, maar ik denk dat een tijdje gewoon werken wel goed voor mijn ritme is.quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Al werkte je als putjesschepper, als jij het leuk vindt is dat goed! Echt, super!
Nee het was echt 1993quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee later dan dat hor
is het nu ook weer hip?
is de vogeltjesdans kennen handig?
en het dansje van alleycat kennen is dat handig?
Dit is nu zo een beetje hip enzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee later dan dat hor
is het nu ook weer hip?
is de vogeltjesdans kennen handig?
en het dansje van alleycat kennen is dat handig?
met het alleycat dansje maak je katmauw geluiden. dat is leukquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het was echt 1993
vogeltjes dans is ook niet hip en van die andere heb ik nog nooit gehoord
Negerkatten?quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is met katmauw geluiden. dat is leuk
Heel goed, dan ben je bezig, lig je niet de hele dag in bed, je verdient geld en je bouwt weer discipline op. Dan ga je in September weer lekker studeren nadat je goed hebt nagedacht over wat je wilquote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ondertussen ga ik wel weer rondkijken naar een volgende studie natuurlijk, maar ik denk dat een tijdje gewoon werken wel goed voor mijn ritme is.
als een neger het danst misschien wel ja. dat weet ik nietquote:
als 10 uitgebluste huisvrouwen iets doen is het nog niet hipquote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als een neger het danst misschien wel ja. dat weet ik niet
edit:
kijk hier, geupload in 2009 dus hedendaags.
ze mauwen alleen niet echt vaak genoeg. alleen heel afentoe
ja je moet natuurlijk wel iemand vinden die het dansje ook kent, en dan samen dat gaan dansen, en vooral het mauwen is leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als 10 uitgebluste huisvrouwen iets doen is het nog niet hip
ik geloof echt niet dat je dat zelf ook denkt
niemand leeft onder zo´n grote steen en is zo contact gestoort
volgens mij ben jij gewoon zo´n knul die graag vaag doet om het vaag doen
Denk je dat echt?quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als 10 uitgebluste huisvrouwen iets doen is het nog niet hip
ik geloof echt niet dat je dat zelf ook denkt
niemand leeft onder zo´n grote steen en is zo contact gestoort
volgens mij ben jij gewoon zo´n knul die graag vaag doet om het vaag doen
wie? ik of zij?quote:
Zij.quote:Op zondag 27 november 2011 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
[..]
wie? ik of zij?
Het is toch altijd zo wat ik zeg, dat je het wel samen leuk moet vinden met iemand. en dan kan je samen de alleycat song doen, en kijhard miauwen.
het leukste van het dansje is dat je kijhard mag miauwen, zonder dat het vreemd is.quote:Op zondag 27 november 2011 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
Alleycat grappig dansje maar zie het mezelf niet doen
quote:
quote:Bij mensen is de natuurlijke productie van melatonine door de pijnappelklier direct gekoppeld aan de blootstelling aan licht van bepaalde receptoren in het netvlies van de ogen. Bij de aanwezigheid van blauwachtig licht (uit zonlicht of uit kunstlicht, televisie of computer) wordt de productie van melatonine geremd. Neemt de blootstelling aan licht af, dan komt de natuurlijke productie van melatonine weer op gang. Voor het lichaam is dit het signaal om de dag-activiteiten te verminderen en zich voor te bereiden op de nacht.
ja lekker dag/nacht ritme heb jij volgens mij ook niet neequote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net melatonine ingenomen, geen zin om tot 6 uur in de ochtend wakker te liggen
quote:
Ja, hihi. Ik bleef er bijna in, ik ging giechelen en was knalrood en stikte bijna. Ik ben geloof ik twintig jaar terug in de tijd.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef MaanSelene het volgende:
Ik ben er ook nog, al bijkomend van de spanning, haha
ze? vertelquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, hihi. Ik bleef er bijna in, ik ging giechelen en was knalrood en stikte bijna. Ik ben geloof ik twintig jaar terug in de tijd.
De eerste minuut was het voornamelijk ghghchchggiehiehch wat ik hoorde....maar ik vond het lievquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, hihi. Ik bleef er bijna in, ik ging giechelen en was knalrood en stikte bijna. Ik ben geloof ik twintig jaar terug in de tijd.
hahaha maar wel echt tof dat jullie elkaar nu ook gehoord hebben, maakt het weer wat echterquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, het was wel raar om opeens elkaars stem te horen na al die uren DM'en.quote:Op zondag 27 november 2011 02:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hahaha maar wel echt tof dat jullie elkaar nu ook gehoord hebben, maakt het weer wat echter
Ons allen bekende MaanSelene.quote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze? vertel
Ik volg het niet allemaal hoor
Ok vrouw vrouw dus?quote:Op zondag 27 november 2011 02:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ons allen bekende MaanSelene.
Dat zie je goed, Kree.....quote:Op zondag 27 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ok vrouw vrouw dus?
Of zie ik het helemaal verkeerd hahaha
Heb het hele verhaal niet gelezen.
Haha ja, wij zijn beider op en top vrouw.quote:Op zondag 27 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ok vrouw vrouw dus?
Of zie ik het helemaal verkeerd hahaha
Heb het hele verhaal niet gelezen.
Okquote:Op zondag 27 november 2011 02:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat zie je goed, Kree.....
Ik ben helemaal geschaakt en gehosseld en....naja....
Ik weet niet of ik het allemaal wel moet geloven, hoorquote:Op zondag 27 november 2011 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou leuk toch voor jullie, had ik het toch goed begrepen.
waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het allemaal wel moet geloven, hoor
Hoezo dah nie?quote:Op zondag 27 november 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nostalgiequote:
Ik krijg het mijn kop niet uitquote:Op zondag 27 november 2011 02:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nostalgieik had er toen een pokkehekel aan, later pas gaan waarderen
quote:
Het gaat me een beetje te snel. We hebben voor het eens een vrouw die een vrouw zoekt in dit topic, die voldoende duidelijk maakt hoe moeilijk dat wel niet is, en dan amper een week later...quote:
Je bent jaloers?quote:Op zondag 27 november 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijk gezegd zelf ook niet geloven.quote:Op zondag 27 november 2011 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me een beetje te snel. We hebben voor het eens een vrouw die een vrouw zoekt in dit topic, die voldoende duidelijk maakt hoe moeilijk dat wel niet is, en dan amper een week later...
Iets wil er bij mij niet in
Is verliefdheid en dan kan het snel gaanquote:Op zondag 27 november 2011 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me een beetje te snel. We hebben voor het eens een vrouw die een vrouw zoekt in dit topic, die voldoende duidelijk maakt hoe moeilijk dat wel niet is, en dan amper een week later...
Ik word ook maar gedwongen hoor. Ik moet en zal morgen naar Tilburg, anders durft ze niet meer, hihi. Dus ja, het gaat snel. Maar je punt is?quote:Op zondag 27 november 2011 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Neeeee we zijn niet verliefd. Gewoon kusjekroel.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is verliefdheid en dan kan het snel gaan
Mooi, dan horen we mrk. n niet zeuren dat jullie wanhopig zijnquote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Neeeee we zijn niet verliefd. Gewoon kusjekroel.
Verliefd ben ik alleen maar op jou, Kree.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is verliefdheid en dan kan het snel gaan
Oh ja je bent zo zielig, je hebt uuuuuren DM tijd gehad, muts, dat moet maar genoeg zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik word ook maar gedwongen hoor. Ik moet en zal morgen naar Tilburg, anders durft ze niet meer, hihi. Dus ja, het gaat snel. Maar je punt is?
Dat laatste is dan weer een beetje jammerquote:Op zondag 27 november 2011 02:27 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Verliefd ben ik alleen maar op jou, Kree.Heath heb ik voor de leuk.
Grapje hoor.
Mag ik jou d'r effe aan herinneren dat jij tot vanmorgen mijn karakter nog wilde checken?quote:Op zondag 27 november 2011 02:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh ja je bent zo zielig, je hebt uuuuuren DM tijd gehad, muts, dat moet maar genoeg zijn.![]()
![]()
Als ik je nou een knuffel beloof, is het dan goed?
Ja, ga de locatie verklappen, straks staat daar morgen een hele groep Fokkers te fappen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik word ook maar gedwongen hoor. Ik moet en zal morgen naar Tilburg, anders durft ze niet meer, hihi. Dus ja, het gaat snel. Maar je punt is?
Gezelligquote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ga de locatie verklappen, straks staat daar morgen een hele groep Fokkers te fappen.
Ja moest toch weten wie ik nou precies hossel he.quote:Op zondag 27 november 2011 02:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mag ik jou d'r effe aan herinneren dat jij tot vanmorgen mijn karakter nog wilde checken?
quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ga de locatie verklappen, straks staat daar morgen een hele groep Fokkers te fappen.
Dus ik heb maar een dag wentijd gehad, muts!quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja moest toch weten wie ik nou precies hossel he.
DEAL!quote:Op zondag 27 november 2011 02:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
We zullen wel voor degenen die het niet geloven een filmpje maken waarop we zoenen, deal?
Nee hoor, schat, want ik probeer je al dagen te hosselen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:30 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dus ik heb maar een dag wentijd gehad, muts!
volgens internet willen mannen dat graag zien omdat geil enzo.quote:Op zondag 27 november 2011 02:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
We zullen wel voor degenen die het niet geloven een filmpje maken waarop we zoenen, deal?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 27 november 2011 02:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon oprecht onbevattelijk.
Al die mensen hier die er moeite mee hebben, en dan hebben we twee vrouwen waarvan bij eentje niet eens duidelijk was dat ze naar een vrouw op zoek was.quote:
Had ik dat moeten specificeren dan?quote:Op zondag 27 november 2011 02:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al die mensen hier die er moeite mee hebben, en dan hebben we twee vrouwen waarvan bij eentje niet eens duidelijk was dat ze naar een vrouw op zoek was.
Uiteraard heel leuk voor jullie, maar het dringt nog niet helemaal door bij mij
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 02:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Had ik dat moeten specificeren dan?Soms overkomt je gewoon iets
Ok, specificatie; ik wil een trio met Heath en Kree. Zo goed?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 02:39 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ok, specificatie; ik wil een trio met Heath en Kree. Zo goed?
Dan ben jij ook eens aan de vrouw joh....scheelt de helft aan berichten in het topic. Maar dat is een deal dan?quote:
Was Heathcliff een man geweest, dan vermoed ik toch dat ze met dezelfde woorden niet zover was gekomenquote:Op zondag 27 november 2011 02:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Had ik dat moeten specificeren dan?Soms overkomt je gewoon iets
Dat denk ik ook. Als vrouw kan je gewoon veel meer maken.quote:Op zondag 27 november 2011 02:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was Heathcliff een man geweest, dan vermoed ik toch dat ze met dezelfde woorden niet zover was gekomen
En nee, dat kan ik ook niet verklaren. Kon ik het maar
Najaaaaaaa zeg...dus jij hosselt maar af en ik heb niks te melden?quote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Sorry, hier kom ik toch roet in het eten gooien.
haha wordt bijna bang, maar nee ik ga niet alleen voor seksquote:Op zondag 27 november 2011 02:41 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dan ben jij ook eens aan de vrouw joh....scheelt de helft aan berichten in het topic. Maar dat is een deal dan?![]()
eetsequote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk pakt popcorn
[ afbeelding ]
Ken er wel een paar die beweren alleen maar lesbische porno te kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha wordt bijna bang, maar nee ik ga niet alleen voor seks
Wil een arm om mee heen hoewel ik het wel geil zou vinden als ik eerlijk ben.
Maarja ken geen man die niet die lesbie filmpjes heeft gekeken
Nou kijk iedereen kijkt dat gewoon althans van de mannen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die beweren alleen maar lesbische porno te kijken.
En ergens vind ik dat toch jammer. Ik zie (al dan niet in dit topic) toch nog best wel eens dingen voorbij komen die ik net zo goed geprobeerd heb, of uitspraken waarmee iemand een vrouw heeft "ingepakt" die ik ook wel eens gebruikt heb. Waarom werkt dat bij mij dan niet?quote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als vrouw kan je gewoon veel meer maken.
ik niet, vind ik meestal wat te soft ofzo.quote:Op zondag 27 november 2011 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk iedereen kijkt dat gewoon althans van de mannen.
Lijkt me ook niks mis mee.
Dunno, zit er ook vaak mee, maar ik denk dat het toch zelfvertrouwen is.quote:Op zondag 27 november 2011 02:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ergens vind ik dat toch jammer. Ik zie (al dan niet in dit topic) toch nog best wel eens dingen voorbij komen die ik net zo goed geprobeerd heb, of uitspraken waarmee iemand een vrouw heeft "ingepakt" die ik ook wel eens gebruikt heb. Waarom werkt dat bij mij dan niet?
Weet ik niet. ik heb zelf trouwens ook al jaren geen vrouw gehosseld, dus wat ik allemaal zei toen ik met deze reeks begon, klopte allemaal, het lukte me echt niet.quote:Op zondag 27 november 2011 02:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ergens vind ik dat toch jammer. Ik zie (al dan niet in dit topic) toch nog best wel eens dingen voorbij komen die ik net zo goed geprobeerd heb, of uitspraken waarmee iemand een vrouw heeft "ingepakt" die ik ook wel eens gebruikt heb. Waarom werkt dat bij mij dan niet?
leg uit?quote:Op zondag 27 november 20et11 02:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik niet, vind ik meestal wat te soft ofzo.
quote:Op zondag 27 november 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien wil Capstan met jullie mee doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij weet net zo goed als ik dat ze aan mij niets zouden hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 02:49 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien wil Capstan met jullie mee doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet gewoon in jezelf gelovenquote:Op zondag 27 november 2011 02:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat ze aan mij niets zouden hebben
In een trio je eerste keer beleven lijkt me geen goed ideequote:
Het eerste nee denk het ook niet voor mij, geil wel, maar niet voor mij de eerste keer.quote:Op zondag 27 november 2011 02:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
In een trio je eerste keer beleven lijkt me geen goed idee
Maar even serieus, daar heb je natuurlijk gelijk mee. Het is alleen soms verrekte moeilijk
Maak er gewoon twee goeie juffen vanquote:Op zondag 27 november 2011 02:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
[quote]In een trio je eerste keer beleven lijkt me geen goed idee
Dit gedeelte was geen grapje, het is heel belangrijk om in jezelf te geloven, in alles wat je doet.quote:Maar even serieus, daar heb je natuurlijk gelijk mee. Het is alleen soms verrekte moeilijk
truste skatquote:Op zondag 27 november 2011 02:59 schreef MaanSelene het volgende:
Welterusten mensen, de mentale voorbereiding voor morgen gaat beginnen
Nighty-night!
In verreweg de meeste gevallen doe ik dat ook wel, hoor. Alleen waar 't het onderwerp van dit topic betreft lukt dat nietquote:Op zondag 27 november 2011 02:56 schreef Moonwalk het volgende:
Dit gedeelte was geen grapje, het is heel belangrijk om in jezelf te geloven, in alles wat je doet.
Nee miet echtquote:Op zondag 27 november 2011 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
hey nog wat te melden?
Haha ik maak het alweer te laat nu
Welterusten dan maar! In je slaap kan je niets uitgevenquote:Op zondag 27 november 2011 03:21 schreef kutkloon7 het volgende:
tijd om naar bed te gaan. beetje jammer dat ik mijn stufi in één dag voor meer dan de helft op heb gemaakt
dan kan je toch wel contact met ze krijgen, enzo?quote:Op zondag 27 november 2011 04:23 schreef minnemin het volgende:
damn ik had mezelf bijna voor de voeten geworpen van mijn foute man die alleen maar aan zijn eigen orgasme denkt. Zo wanhopig was ik op zoek naar seks. Hij is een foute man want hij geeft me niet wat ik wil, respecteert me niet, en laat me stikken. Hij triggert veel patronen bij mij. Verlatingsangst in vol ornaat. Mèn wat ben ik blij dat ie met een ander er vandoor ging. Ja ergens steekt het ook wel, want hij is ook gewoon lekker, maar goed, als hij mij verleid had,was ik in de val getrapt. Dit is echt beter zo. Ik verdien meer.
late reactie, ik heb het uitgezocht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel cool.![]()
Mijn stiefvader is automonteur geweest, prutst nu vooral aan motors.
Al die technische dingen zeggen me niets, maar ik weet wel dat ik dat soort auto's gewoon baas vind.Ookal zou ik er zelf geen nemen omdat ik nog erger lui ben en zo'n auto dan gewoon niet opschiet.
Heb je die filmpjes nog?
waarom ga je niet giegelen naar de mannen die je wel leuk lijken. volgensmij doen alle domme onzekere meisjes dat, dus dan moet jij dat (als een slimmer iemand) ook wel kunnen.quote:Op zondag 27 november 2011 04:23 schreef minnemin het volgende:
damn ik had mezelf bijna voor de voeten geworpen van mijn foute man die alleen maar aan zijn eigen orgasme denkt. Zo wanhopig was ik op zoek naar seks. Hij is een foute man want hij geeft me niet wat ik wil, respecteert me niet, en laat me stikken. Hij triggert veel patronen bij mij. Verlatingsangst in vol ornaat. Mèn wat ben ik blij dat ie met een ander er vandoor ging. Ja ergens steekt het ook wel, want hij is ook gewoon lekker, maar goed, als hij mij verleid had,was ik in de val getrapt. Dit is echt beter zo. Ik verdien meer.
Haaiquote:
Tofquote:Op zondag 27 november 2011 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, ik zit al bij Utrecht![]()
Zie je zo.
Met wie ga jij daten?quote:Op zondag 27 november 2011 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal, en succes date-meisjes!
En de datejongens dan?quote:Op zondag 27 november 2011 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi allemaal, en succes date-meisjes!
Die tellen niet meequote:
Ik kan wel wat succes gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 10:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die tellen niet meeconcurrentie moet je uitbannen
Oh ja dat is waar jij hebt een date vandaagquote:Op zondag 27 november 2011 10:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan wel wat succes gebruiken.![]()
Nou seg....flauwerdquote:Op zondag 27 november 2011 10:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar jij hebt een date vandaagik wens het meisje in kwestie heel veel succes dat jij geen botte lompe hork bent.
Thanx.quote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef MaanSelene het volgende:
DenWauwelaar; héél veel succes, opdat het een leuke dag mag worden!
Ik ben gewoon jaloersquote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nou seg....flauwerd
DenWauwelaar; héél veel succes, opdat het een leuke dag mag worden!
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, wel wat wedstrijdspanning. Dat is wel gezond denk ik zo.quote:Op zondag 27 november 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloershij heeft tenminste nog een date.
Gewoon er heen gaan met de instelling dat je iets leuks gaat doen en er verder niets van verwachten kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, wel wat wedstrijdspanning. Dat is wel gezond denk ik zo.
En dan? Als je er dan toch netjes een eind aan breit, is dat toch goed? Gewoon denken, je moet maar een paar dingen; 1. ademen. 2. poepen, zo nu en dan. 3. eten en drinken.quote:Op zondag 27 november 2011 10:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, wel wat wedstrijdspanning. Dat is wel gezond denk ik zo.
Maar ik ken mezelf, ik kan er ook binnen 10 minuten alweer klaar mee zijn haha
En hoe was dat bij jou laatste date?quote:Op zondag 27 november 2011 10:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
En dan? Als je er dan toch netjes een eind aan breit, is dat toch goed? Gewoon denken, je moet maar een paar dingen; 1. ademen. 2. poepen, zo nu en dan. 3. eten en drinken.
Voor de verderest; relax en enjoy it! (zegt ze heel stoer)
Ik maak me ook niet zo heel druk, ik praat makkelijk dus komt altijd goed. Wel grappig dat ik weer eens een beetje zenuwachtig ben. Dat is lang geleden.quote:Op zondag 27 november 2011 10:13 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon er heen gaan met de instelling dat je iets leuks gaat doen en er verder niets van verwachten kan het alleen maar meevallen
Zenuwen is toch goed.quote:Op zondag 27 november 2011 10:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo heel druk, ik praat makkelijk dus komt altijd goed. Wel grappig dat ik weer eens een beetje zenuwachtig ben. Dat is lang geleden.
Ik heb vaker het laatste dan zenuwen. Dat ik dan zo zit van, sja... laten we er maar wat leuks van maken...quote:Op zondag 27 november 2011 10:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zenuwen is toch goed.Als het je niets zou doen dan zou het pas erg zijn
Thanxquote:Op zondag 27 november 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
goedemorgen mensen
succes met de dates!!
wat ga je doen op de date?quote:
Ja dat denk ik echtquote:
Ik heb nog wel wat chimeiden in de aanbieding. Wel brabant though.quote:
Ik kan er niet tegen dat mensen die ik ken met elkaar daten dus moet ik zelf maar gaan daten om me niet kut te voelen over hun gedate.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg van dat gedate hier serieus ook zin om te daten
Tis een weg. Of het voor jou werkt, kom je maar op 1 manier achterquote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen die ik ken met elkaar daten dus moet ik zelf maar gaan daten om me niet kut te voelen over hun gedate.
Goede theorie al zeg ik het zelf.
No.quote:
Spytool heeft ze er al bij gepakt hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Denk je dat Faye het al beu is? Tenzij ze ervoor kiest om dit topic maar gewoon niet te lezen.
Gewoon doen alsof je je vriend niet kent en dan zogenaamd voor het eerst op date gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg van dat gedate hier serieus ook zin om te daten
Ik weet niet hoe blij mijn vriend en die date er van wordenquote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je je vriend niet kent en dan zogenaamd voor het eerst op date gaan.
Geheid succes!
Als ik in de spytool mijn naam invoer kan ik alle posts zien waar mijn naam in voor komt.quote:
Download link?quote:Op zondag 27 november 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik in de spytool mijn naam invoer kan ik alle posts zien waar mijn naam in voor komt.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op zondag 27 november 2011 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Download link?
Kan ik alle posts van heIoef nalezen
Bedankt, bookmarkedquote:Op zondag 27 november 2011 12:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Leestekens zijn er niet voor niets.quote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
Heloef ik denk wel dat het voor jezelf beter is om het een beetje meer los te laten
nu laat je het je hele dag beheersen
schrijf het gewoon ff van je af in een brief of dagboek of zo en hup daarna de blik weer op nieuwe positieve dingen
anders gaat iets wat kut is maar niet het eind van de wereld je helemaal over nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |