Al werkte je als putjesschepper, als jij het leuk vindt is dat goed! Echt, super!quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fulltime in de snackbar werken
Maar ik heb er best plezier in, in de vakantie werkte ik er ook 30 uur per week en ik vond het stukken beter dan studeren.
nee later dan dat horquote:
Heldinquote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vandaag vroeg slapen om morgen fit te zijn
Oh ja, en ik heb vanaf februari mijn baan fulltime geregeld
Ondertussen ga ik wel weer rondkijken naar een volgende studie natuurlijk, maar ik denk dat een tijdje gewoon werken wel goed voor mijn ritme is.quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Al werkte je als putjesschepper, als jij het leuk vindt is dat goed! Echt, super!
Nee het was echt 1993quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee later dan dat hor
is het nu ook weer hip?
is de vogeltjesdans kennen handig?
en het dansje van alleycat kennen is dat handig?
Dit is nu zo een beetje hip enzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee later dan dat hor
is het nu ook weer hip?
is de vogeltjesdans kennen handig?
en het dansje van alleycat kennen is dat handig?
met het alleycat dansje maak je katmauw geluiden. dat is leukquote:Op zondag 27 november 2011 00:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het was echt 1993
vogeltjes dans is ook niet hip en van die andere heb ik nog nooit gehoord
Negerkatten?quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is met katmauw geluiden. dat is leuk
Heel goed, dan ben je bezig, lig je niet de hele dag in bed, je verdient geld en je bouwt weer discipline op. Dan ga je in September weer lekker studeren nadat je goed hebt nagedacht over wat je wilquote:Op zondag 27 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ondertussen ga ik wel weer rondkijken naar een volgende studie natuurlijk, maar ik denk dat een tijdje gewoon werken wel goed voor mijn ritme is.
als een neger het danst misschien wel ja. dat weet ik nietquote:
als 10 uitgebluste huisvrouwen iets doen is het nog niet hipquote:Op zondag 27 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als een neger het danst misschien wel ja. dat weet ik niet
edit:
kijk hier, geupload in 2009 dus hedendaags.
ze mauwen alleen niet echt vaak genoeg. alleen heel afentoe
ja je moet natuurlijk wel iemand vinden die het dansje ook kent, en dan samen dat gaan dansen, en vooral het mauwen is leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als 10 uitgebluste huisvrouwen iets doen is het nog niet hip
ik geloof echt niet dat je dat zelf ook denkt
niemand leeft onder zo´n grote steen en is zo contact gestoort
volgens mij ben jij gewoon zo´n knul die graag vaag doet om het vaag doen
Denk je dat echt?quote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als 10 uitgebluste huisvrouwen iets doen is het nog niet hip
ik geloof echt niet dat je dat zelf ook denkt
niemand leeft onder zo´n grote steen en is zo contact gestoort
volgens mij ben jij gewoon zo´n knul die graag vaag doet om het vaag doen
wie? ik of zij?quote:
Zij.quote:Op zondag 27 november 2011 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
[..]
wie? ik of zij?
Het is toch altijd zo wat ik zeg, dat je het wel samen leuk moet vinden met iemand. en dan kan je samen de alleycat song doen, en kijhard miauwen.
het leukste van het dansje is dat je kijhard mag miauwen, zonder dat het vreemd is.quote:Op zondag 27 november 2011 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
Alleycat grappig dansje maar zie het mezelf niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |