Heloef doe dit dansje maar even mee, wordt je vast vrolijk van en er zitten vrouwen in de clipquote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.
oh oh oh. dat nummer stond echt tergend lang op nummer 1.quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef doe dit dansje maar even mee, wordt je vast vrolijk van en er zitten vrouwen in de clip
dj paul elstak was ongeveer uit de zelfde tijd ja. Maar toen vonden we dit allemaal serieus heel tofquote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.
Vond iedereen toenquote:
Zou kunnen van wel.quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
Als ik nou opschiet, heb ik dan het record van de tijd tussen de eerste post in deze topicreeks en het hosselen van een date?
die was hip, toch?quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef doe dit dansje maar even mee, wordt je vast vrolijk van en er zitten vrouwen in de clip
quote:
blegh jullie killen mijn buzzquote:
Ja! In 1993quote:
Van harte gefeliciteerd! Wat ga je doen?quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vandaag vroeg slapen om morgen fit te zijn
Oh ja, en ik heb vanaf februari mijn baan fulltime geregeld
Gefeliciteerd, dan! En welterusten ook maar meteenquote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Feliquote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Fulltime in de snackbar werkenquote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Wat ga je doen?
Shoot. Nou, dan kunnen we rustig door blijven onderhandelen over details.quote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lees dus ook posts van mensen die zeggen van niet
wat voor baan?quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
feli!quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fulltime in de snackbar werken
Maar ik heb er best plezier in, in de vakantie werkte ik er ook 30 uur per week en ik vond het stukken beter dan studeren.
Ik wil vooral weten wie dan die nog snellere nieuwkomer isquote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Shoot. Nou, dan kunnen we rustig door blijven onderhandelen over details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |