Dag schatquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
Ik ga een keer lekker vroeg naar bed jongens!![]()
Trusten
Ja ik snap die gedachte wel, maar ik kan niet gewoon maar door blijven gaan als ik er niks bij voel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:47 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je bent pas een lul als je blijft denken dat het om jou draait hier. Zij is gekwetst, zij heeft pijn. Nu is dat redelijk opgelost, maar het is een wijze les.
Zie het ook als dat, een wijze les!
Ja maar dan moet ik zeker ook pics gaan sturen en ik ga daar niet over jokkenquote:
waarover jokken? je mag sowieso niet jokken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zeker ook pics gaan sturen en ik ga daar niet over jokken
Ik ga niet zeggen dat je mijn pic dan ook krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
waarover jokken? je mag sowieso niet jokken.
moet je even je mailadres pm'en, heb nergens een profiel (fb/hyves/whatever) etc.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je mijn pic dan ook krijgtmaar ik wil wel jouw picture zien
Ik denk dat die meid je meer doet dan je zelf wilt toegeven; anders zou je je niet zo druk maken. Misschien is steeds met haar in gesprek blijven een oplossing?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik snap die gedachte wel, maar ik kan niet gewoon maar door blijven gaan als ik er niks bij voel.
We hadden natuurlijk nog niks, maar voor mij voelt het nu alsof ik haar keihard gedumpt heb.
En voor haar ook denk anders had ik niet al die verdrietige smsjes gehad.
Nouja weet ik veel ik moet het inderdaad leren denk ik ja.
Geen idee hoe ik ermee om moet gaan.
Donequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:52 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je even je mailadres pm'en, heb nergens een profiel (fb/hyves/whatever) etc.
Het kan toch prima dat dat gevoel voortkomt uit zichzelf?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik denk dat die meid je meer doet dan je zelf wilt toegeven; anders zou je je niet zo druk maken. Misschien is steeds met haar in gesprek blijven een oplossing?
Oh, het was alleen maar jokken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zeker ook pics gaan sturen en ik ga daar niet over jokken
Heb ik tegen jou gejokt dan?quote:
Natuurlijk kan dat, ik spreek ook alleen maar een vermoeden uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kan toch prima dat dat gevoel voortkomt uit zichzelf?
Vooruit dan, technisch gezien heb je niet gejokt, want je hebt niks beloofd. Maar ook niet niks beloofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb ik tegen jou gejokt dan?
Deze snap ik ff niet![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef Bartholomeus het volgende:
mensen, ik ga ook slapen.
weltruste
Ook vanuit hier een fijne nacht!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef Bartholomeus het volgende:
mensen, ik ga ook slapen.
weltruste
Of ik zei "nee" en omdat het nogmaals gevraagd werd, dat ik er over na zou denken, het waarschijnlijk niet zou doen maar het niet 100% zou uitsluiten. Op geen enkele manier gejoktquote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit dan, technisch gezien heb je niet gejokt, want je hebt niks beloofd. Maar ook niet niks beloofd
Dat gaf ik dan ook ruiterlijk toe, hèquote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Of ik zei "nee" en omdat het nogmaals gevraagd werd, dat ik er over na zou denken, het waarschijnlijk niet zou doen maar het niet 100% zou uitsluiten. Op geen enkele manier gejokt
Klopt doet ze ook en ze heeft me heel veel geholpen met andere dingen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik denk dat die meid je meer doet dan je zelf wilt toegeven; anders zou je je niet zo druk maken. Misschien is steeds met haar in gesprek blijven een oplossing?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh het is net alsof er een kleur inzit van kopervergiftiging.
maar het zal wel komen door de camera flits ofzo, of andere belichting.
als ook_gek dat is, zou hij zich beter even kunnen laten testen op de kopervergiftiging.
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?
laatst zag ik iets op tv, en dat ging over bobbels in de kruizen.
Ik heb je gezienquote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef dawg het volgende:
vroege slapers hier. welterusten iedereen die gaat maffen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 27 november 2011 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat gaf ik dan ook ruiterlijk toe, hè
Ik vind je een knappe manquote:
"Leuke dingen."quote:
Niet zo.quote:
Ga wat grappigs kijken danquote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
Ik kreeg weer negatieve gedachten vandaar.
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachenquote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
Als het nu al "kreeg" is, heeft het wel geholpen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
van de lyrics trouwens ookquote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachen
quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachen
het is gewoon zo'n avondquote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe verzin je het om deze clip op te zoeken. Ik moest zelf lachen
is je vriendje er niet?quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n avond
en hij is gewoon vet
Neequote:
ik heb niet gekeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen. met die naam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die gaat altijd zeiken als het zo'n avond ishij vind de muziek kut en mijn gehyper nog kutter
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen. met die naam.
Ik ken het wel vaag van vroeger, uit de 2unlimited tijd enzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?
anders echt ff kijken hoor
oh ja, ken het wel. er waren ook mindere periodes qua muziek, laten we het daarop maar houden.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?
anders echt ff kijken hoor
Hoezo minder?! Dit echt te tof!quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, ken het wel. er waren ook mindere periodes qua muziek, laten we het daarop maar houden.
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |