Ik vind je een knappe manquote:
"Leuke dingen."quote:
Niet zo.quote:
Ga wat grappigs kijken danquote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
Ik kreeg weer negatieve gedachten vandaar.
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachenquote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
Als het nu al "kreeg" is, heeft het wel geholpen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo.
van de lyrics trouwens ookquote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachen
quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier van deze vreselijk slechte clip moet je wel lachen
het is gewoon zo'n avondquote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe verzin je het om deze clip op te zoeken. Ik moest zelf lachen
is je vriendje er niet?quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n avond
en hij is gewoon vet
Neequote:
ik heb niet gekeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen. met die naam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die gaat altijd zeiken als het zo'n avond ishij vind de muziek kut en mijn gehyper nog kutter
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, maar kan me er wel iets bij voorstellen. met die naam.
Ik ken het wel vaag van vroeger, uit de 2unlimited tijd enzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?
anders echt ff kijken hoor
oh ja, ken het wel. er waren ook mindere periodes qua muziek, laten we het daarop maar houden.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh deze ken je toch nog wel van vroeger?
anders echt ff kijken hoor
Hoezo minder?! Dit echt te tof!quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, ken het wel. er waren ook mindere periodes qua muziek, laten we het daarop maar houden.
Mijn gunst, dit is New Kids muziek joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |