oeh het is net alsof er een kleur inzit van kopervergiftiging.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Speciaal voor de damens een stel ogen.
Mogen ze zelf bepalen of ze hem wel dan wel niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
oeh is dat Kramer in je ui-foto? echt herkenbaar is die gast, dat hints van anderen dat hij vreemd doet compleet langs hem heen gaanquote:
Vieropeenrij.quote:
nope.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
oeh is dat Kramer in je ui-foto? echt herkenbaar is die gast, dat hints van anderen dat hij vreemd doet compleet langs hem heen gaan
It's meeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
is het die pua gast met ze mannenmoetensamenwerken instelling?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope.
is een acteur die denk ik niemand kent. speelt in mijn favo film die bijna niemand kent.
nee, ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het die pua gast met ze mannenmoetensamenwerken instelling?
Als de kerels er niet bij zijn roddelt dat als de ziekte, maar zo gauw er ook maar een licht vermoeden van testosteron waargenomen wordt gaat de kluisdeur met een smak dichtquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Vieropeenrij.
Haha, nee, ik zeg niets. Niet aan mij om het te vertellen.
Whahaaha ergens heb je nog gelijk ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als de kerels er niet bij zijn roddelt dat als de ziekte, maar zo gauw er ook maar een licht vermoeden van testosteron waargenomen wordt gaat de kluisdeur met een smak dicht
nathan phillips. australische acteur die in de film 'one perfect day' een drugsdealertje annex vj speelt en een beetje maf is. plaatje is van de film. sort of.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou je willen zeggen wie het is?
vind je dat geil?quote:
oeh ik ga uitzoeken of ik die gezien heb, en anders misschien zelfs wel kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nathan phillips. australische acteur die in de film 'one perfect day' een drugsdealertje annex vj speelt en een beetje maf is. plaatje is van de film. sort of.
Als je het jaren tachtig sausje ff weg denkt vind ik hem enorm sexy jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vind je dat geil?
[..]
oeh ik ga uitzoeken of ik die gezien heb, en anders misschien zelfs wel kijken.
het zegt vast heel veel over jou
Lord, here we go.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef kree het volgende:
Ik heb het meisje die ik niet wilde boos en teleurgesteld gemaakt.
Voel me er gewoon kut over
ik kon me meer identificeren met de hoofdrolspeler, weet zo ff niet hoe die heet. maar daar was geen cool plaatje van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vind je dat geil?
[..]
oeh ik ga uitzoeken of ik die gezien heb, en anders misschien zelfs wel kijken.
het zegt vast heel veel over jou
Ik wil het wel vertellen maar dan krijg ik weer gezeur hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:39 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Lord, here we go.....
Vertel, Kree?
niet van mij, ik ben altijd al met je hor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil het wel vertellen maar dan krijg ik weer gezeur hier
Je had er niet over moeten beginnen dat Kaneel er wel eentje heeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Ik had niet moeten beginnen over een date.
Ik ben het weliswaar met je eens, zonder dat muziekje en dat gekke dansje, zie ik best een mooie man. Dat dansje is nu wel echt een turn offquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je het jaren tachtig sausje ff weg denkt vind ik hem enorm sexy ja
Zeg dan ook gewoon niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben het weliswaar met je eens, zonder dat muziekje en dat gekke dansje, zie ik best een mooie man. Dat dansje is nu wel echt een turn off
Dan doe je het lekker per PM of DM, we zijn er om elkaar te helpen, niet waar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Even door google gegooid, stoere sexy manquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nathan phillips. australische acteur die in de film 'one perfect day' een drugsdealertje annex vj speelt en een beetje maf is. plaatje is van de film. sort of.
aah nee dat dansje doet het ook wel voor mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben het weliswaar met je eens, zonder dat muziekje en dat gekke dansje, zie ik best een mooie man. Dat dansje is nu wel echt een turn off
de strakke broek helpt maar de bobbel had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?
laatst zag ik iets op tv, en dat ging over bobbels in de kruizen.
als ik hem ook tof ga vinden, kan ik dan een vriendin krijgen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nee dat dansje doet het ook wel voor mij
je moet het even in het jaren 80 perspectief zien, toen was dat enorm hip
en ik vind het toch ook wel manlijk of zo
erg zelfverzekerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien eentje die 20 was in de jaren 80?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik hem ook tof ga vinden, kan ik dan een vriendin krijgen?
met een beetje fantasie lijk ik wel op hem.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Even door google gegooid, stoere sexy man
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dan doe je het lekker per PM of DM, we zijn er om elkaar te helpen, niet waar?
Nee ik had niet echt naar zijn kruis gekekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
komt dat door ze kruis?
laatst zag ik iets op tv, en dat ging over bobbels in de kruizen.
Oh beterschap magnetron, neem een paracetamolletje in voordat je gaat slapen, slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Misschien morgen niet meer. Trusten
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef dawg het volgende:
[..]
met een beetje fantasie lijk ik wel op hem.
hoe kijkt zij uit haar ogen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef kree het volgende:
Nou zal het gewoon vertellen effe in het kort.
Jullie weten van die meid die mij leuk vindt.
Maar ik haar dus niet, wel gewoon als vriendin en om mee te praten etc.
Nou dat heb ik haar duidelijk gemaakt, meerdere keren.
En toen kreeg ik vanochtend een sms-je dat ze zo verdrietig was blaba.
Ik kan daar niet tegen hoor, nouja tig smsjes verder onderhand en ik geloof dat het nu duidelijk is en ze ook niet meer boos is.
Maar dan voel ik mezelf zo'n lul maar ik ga me ook niet voordoen alsof ik nog steeds wat wil met haar terwijl ik er geen gevoel bij heb
eerst op straat gaan leven, gitaar bij elkaar bedelen, en dan wachten op je grote doorbraak.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien eentje die 20 was in de jaren 80?
Nee zo werkt het niet
als je net zo zelfverzekerd word als hij is dan heb je vast wel snel een vriendin
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Misschien morgen niet meer. Trusten
Intussen alweer een beetje mosterd na de maaltijd, maar: Welterusten!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef benzin het volgende:
Ik ga een keer lekker vroeg naar bed jongens!![]()
Trusten
Je bent pas een lul als je blijft denken dat het om jou draait hier. Zij is gekwetst, zij heeft pijn. Nu is dat redelijk opgelost, maar het is een wijze les.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef kree het volgende:
Nou zal het gewoon vertellen effe in het kort.
Jullie weten van die meid die mij leuk vindt.
Maar ik haar dus niet, wel gewoon als vriendin en om mee te praten etc.
Nou dat heb ik haar duidelijk gemaakt, meerdere keren.
En toen kreeg ik vanochtend een sms-je dat ze zo verdrietig was blaba.
Ik kan daar niet tegen hoor, nouja tig smsjes verder onderhand en ik geloof dat het nu duidelijk is en ze ook niet meer boos is.
Maar dan voel ik mezelf zo'n lul maar ik ga me ook niet voordoen alsof ik nog steeds wat wil met haar terwijl ik er geen gevoel bij heb
Normaal, weet niet ik wordt er niet verliefd op in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kijkt zij uit haar ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |