quote:
quote:Bij mensen is de natuurlijke productie van melatonine door de pijnappelklier direct gekoppeld aan de blootstelling aan licht van bepaalde receptoren in het netvlies van de ogen. Bij de aanwezigheid van blauwachtig licht (uit zonlicht of uit kunstlicht, televisie of computer) wordt de productie van melatonine geremd. Neemt de blootstelling aan licht af, dan komt de natuurlijke productie van melatonine weer op gang. Voor het lichaam is dit het signaal om de dag-activiteiten te verminderen en zich voor te bereiden op de nacht.
ja lekker dag/nacht ritme heb jij volgens mij ook niet neequote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net melatonine ingenomen, geen zin om tot 6 uur in de ochtend wakker te liggen
quote:
Ja, hihi. Ik bleef er bijna in, ik ging giechelen en was knalrood en stikte bijna. Ik ben geloof ik twintig jaar terug in de tijd.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef MaanSelene het volgende:
Ik ben er ook nog, al bijkomend van de spanning, haha
ze? vertelquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, hihi. Ik bleef er bijna in, ik ging giechelen en was knalrood en stikte bijna. Ik ben geloof ik twintig jaar terug in de tijd.
De eerste minuut was het voornamelijk ghghchchggiehiehch wat ik hoorde....maar ik vond het lievquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, hihi. Ik bleef er bijna in, ik ging giechelen en was knalrood en stikte bijna. Ik ben geloof ik twintig jaar terug in de tijd.
hahaha maar wel echt tof dat jullie elkaar nu ook gehoord hebben, maakt het weer wat echterquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, het was wel raar om opeens elkaars stem te horen na al die uren DM'en.quote:Op zondag 27 november 2011 02:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hahaha maar wel echt tof dat jullie elkaar nu ook gehoord hebben, maakt het weer wat echter
Ons allen bekende MaanSelene.quote:Op zondag 27 november 2011 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ze? vertel
Ik volg het niet allemaal hoor
Ok vrouw vrouw dus?quote:Op zondag 27 november 2011 02:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ons allen bekende MaanSelene.
Dat zie je goed, Kree.....quote:Op zondag 27 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ok vrouw vrouw dus?
Of zie ik het helemaal verkeerd hahaha
Heb het hele verhaal niet gelezen.
Haha ja, wij zijn beider op en top vrouw.quote:Op zondag 27 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ok vrouw vrouw dus?
Of zie ik het helemaal verkeerd hahaha
Heb het hele verhaal niet gelezen.
Okquote:Op zondag 27 november 2011 02:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat zie je goed, Kree.....
Ik ben helemaal geschaakt en gehosseld en....naja....
Ik weet niet of ik het allemaal wel moet geloven, hoorquote:Op zondag 27 november 2011 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou leuk toch voor jullie, had ik het toch goed begrepen.
waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het allemaal wel moet geloven, hoor
Hoezo dah nie?quote:Op zondag 27 november 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nostalgiequote:
Ik krijg het mijn kop niet uitquote:Op zondag 27 november 2011 02:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nostalgieik had er toen een pokkehekel aan, later pas gaan waarderen
quote:
Het gaat me een beetje te snel. We hebben voor het eens een vrouw die een vrouw zoekt in dit topic, die voldoende duidelijk maakt hoe moeilijk dat wel niet is, en dan amper een week later...quote:
Je bent jaloers?quote:Op zondag 27 november 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijk gezegd zelf ook niet geloven.quote:Op zondag 27 november 2011 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me een beetje te snel. We hebben voor het eens een vrouw die een vrouw zoekt in dit topic, die voldoende duidelijk maakt hoe moeilijk dat wel niet is, en dan amper een week later...
Iets wil er bij mij niet in
Is verliefdheid en dan kan het snel gaanquote:Op zondag 27 november 2011 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me een beetje te snel. We hebben voor het eens een vrouw die een vrouw zoekt in dit topic, die voldoende duidelijk maakt hoe moeilijk dat wel niet is, en dan amper een week later...
Ik word ook maar gedwongen hoor. Ik moet en zal morgen naar Tilburg, anders durft ze niet meer, hihi. Dus ja, het gaat snel. Maar je punt is?quote:Op zondag 27 november 2011 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Neeeee we zijn niet verliefd. Gewoon kusjekroel.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is verliefdheid en dan kan het snel gaan
Mooi, dan horen we mrk. n niet zeuren dat jullie wanhopig zijnquote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Neeeee we zijn niet verliefd. Gewoon kusjekroel.
Verliefd ben ik alleen maar op jou, Kree.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is verliefdheid en dan kan het snel gaan
Oh ja je bent zo zielig, je hebt uuuuuren DM tijd gehad, muts, dat moet maar genoeg zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik word ook maar gedwongen hoor. Ik moet en zal morgen naar Tilburg, anders durft ze niet meer, hihi. Dus ja, het gaat snel. Maar je punt is?
Dat laatste is dan weer een beetje jammerquote:Op zondag 27 november 2011 02:27 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Verliefd ben ik alleen maar op jou, Kree.Heath heb ik voor de leuk.
Grapje hoor.
Mag ik jou d'r effe aan herinneren dat jij tot vanmorgen mijn karakter nog wilde checken?quote:Op zondag 27 november 2011 02:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh ja je bent zo zielig, je hebt uuuuuren DM tijd gehad, muts, dat moet maar genoeg zijn.![]()
![]()
Als ik je nou een knuffel beloof, is het dan goed?
Ja, ga de locatie verklappen, straks staat daar morgen een hele groep Fokkers te fappen.quote:Op zondag 27 november 2011 02:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik word ook maar gedwongen hoor. Ik moet en zal morgen naar Tilburg, anders durft ze niet meer, hihi. Dus ja, het gaat snel. Maar je punt is?
Gezelligquote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ga de locatie verklappen, straks staat daar morgen een hele groep Fokkers te fappen.
Ja moest toch weten wie ik nou precies hossel he.quote:Op zondag 27 november 2011 02:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mag ik jou d'r effe aan herinneren dat jij tot vanmorgen mijn karakter nog wilde checken?
quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ga de locatie verklappen, straks staat daar morgen een hele groep Fokkers te fappen.
Dus ik heb maar een dag wentijd gehad, muts!quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja moest toch weten wie ik nou precies hossel he.
DEAL!quote:Op zondag 27 november 2011 02:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
We zullen wel voor degenen die het niet geloven een filmpje maken waarop we zoenen, deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |