Kan ik nog impopulairder worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, wauw is weer bezig zich immens impopulair te maken
Het is iets wat ik in principe alleen met moonwalk besproken hadquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Of is dit al tigduizend keer besproken en kom ik doen alsof ik het snap?
Nou vooruit danquote:
Ja, dat dacht ik inderdaad. Dat is zo ongeveer de standaardreactie als ik me meldquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een goeie groet?
(je dacht zeker dat ik -dat- ging vragen he)
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad behalve een beetje doelloos rondlopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Get some hobby's , makkelijk zat. Vervelen is een keuze.
Yep, je bent mrk nog niet voorbijquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kan ik nog impopulairder worden?
Oke maar ik vraag me toch stiekem af hoe dat dan ging.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk, zij vind mij geloof ik ook niet leuk
Het was eerder uit praktische overwegingen dat ze bleef slapen.
(nachttrein is kut en doet er uren over)
En ik doe nog zo mijn best...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, je bent mrk nog niet voorbij
De stad verkennen op je fiets!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad
Sorry ik ga wel verder via dmquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is iets wat ik in principe alleen met moonwalk besproken had
...en je faalt, helaasquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ik doe nog zo mijn best...
Daar gaat het niet om, het gaat om foto's.quote:
Dat soort dingen weet ik ook nooit, ik loop ook niet graag alleen in de stad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad behalve een beetje doelloos rondlopen.
Dan heb ik niets gezegd; excuusquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is iets wat ik in principe alleen met moonwalk besproken had
Onbekende stad? Ik zeg, verkennennnnn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik ook nooit, ik loop ook niet graag alleen in de stad.
De volgende is voor jou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgende keer als wauw de lapo heeft, jat ik die van hem lekker puh
ja dat kan, maar het is doelloos. ik zie niet in dat er wat gebeurd behalve naar buiten gaan beetje doelloos rondfietsen, eventueel verdwalen, en dan weer thuiskomen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De stad verkennen op je fiets!!
Ik kan ook helemaal niks.quote:
Hahaha, dat is inderdaad een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; omdat vriendinlief in kwestie een schat van een meid is, maar nogal de neiging heeft me te informeren over de darmproblemen van haar vriend. Hij heeft de ziekte van Chrohn, zwaar enzo, echt, maar geur, kleur en frequentie bespreken onder het eten?
Vind ik doelloos.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onbekende stad? Ik zeg, verkennennnnn!
Het is niet doelloos want zo leer je de beste plekjes kennen waar je in alle rust je problemen kan wegblowenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat kan, maar het is doelloos. ik zie niet in dat er wat gebeurd behalve naar buiten gaan beetje doelloos rondfietsen, eventueel verdwalen, en dan weer thuiskomen.
Oh ik vind je best sympathiek!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kan ik nog impopulairder worden?
Eh....he bahquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; omdat vriendinlief in kwestie een schat van een meid is, maar nogal de neiging heeft me te informeren over de darmproblemen van haar vriend. Hij heeft de ziekte van Chrohn, zwaar enzo, echt, maar geur, kleur en frequentie bespreken onder het eten?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet doelloos want zo leer je de beste plekjes kennen waar je in alle rust je problemen kan wegblowen![]()
![]()
Het hoeft niet direct buiten de deur te zijn, zoek een nieuwe serie op , kun je honderden uren plezier van hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad behalve een beetje doelloos rondlopen.
You are getting there, my young padawanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klopt. Gaat ook niet om het doel, maar om de weg erheen.
Maar de buurt kan me niets schelen. Ik wil mensen. Of drank. Of eten. Of iets.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klopt. Gaat ook niet om het doel, maar om de weg erheen.
nee ik denk dat ik niet zo snel op een straathoekje of hangplek in me 1tje ga blowen.quote:
zo gaat me leven al 6 jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het hoeft niet direct buiten de deur te zijn, zoek een nieuwe serie op , kun je honderden uren plezier van hebben.
Oh was dat juist niet de bedoeling?quote:
Grote kennis van films en series kun je maar weer mooi op je CV zetten.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Grote kennis van films en series kun je maar weer mooi op je CV zetten.
The Sopranos al gezien? Zit je gelijk gebakken voor iig de komende tijd.quote:
Iets krachtiger dan ei mag wel. Niet iedereen hoeft te weten dat we het doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh was dat juist niet de bedoeling?
Nou laat ik dan zelf maar even sympathiek doen: Ik vind je een ei!
Sttt! dat was toch geheim lul!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iets krachtiger dan ei mag wel. Niet iedereen hoeft te weten dat we het doen.
Wat voor auto heb je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik niet zo snel op een straathoekje of hangplek in me 1tje ga blowen.
van de zomer was ik doelloos met me oude auto gaan rondrijden, en toen ging ik andere auto's "achtervolgen", maar niet te lang elke keer, gewoon zolang het kon.
na een tijdje had ik gesprekje met 2 andere oldtimerfanaten.
maar dat kan ik ook niet gaan doen zo met dit koude weer omdat iedereen het koud heeft en snel weer naar binnen wil enzo.
en me "populaire" oude auto staat nog steeds redelijk inmobiel sinds hij met loka van het station ophalen stil kwam te staan midden op een kruispunt.
Mijn goede hoop is in ieder geval gekaapt.quote:
Je bedoelt Faye? *echo*quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn goede hoop is in ieder geval gekaapt.
Ach het is een opstapeling.quote:
peugeot 203quote:
Waarom ging je die mensen achtervolgen? Vonden ze dat niet eng? Of denk je dat ze dat eigenlijk niet door hadden? Ik vraag me ook af hoe je dan op die manier in gesprek komt met mensen. Staan mensen dan opeens op de rem en stop jij ook, en gaan jullie dan praten en hebben jullie dan opeens zoiets avn HEY we houden allemaal van oldtimers !!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik niet zo snel op een straathoekje of hangplek in me 1tje ga blowen.
van de zomer was ik doelloos met me oude auto gaan rondrijden, en toen ging ik andere auto's "achtervolgen", maar niet te lang elke keer, gewoon zolang het kon.
na een tijdje had ik gesprekje met 2 andere oldtimerfanaten.
maar dat kan ik ook niet gaan doen zo met dit koude weer omdat iedereen het koud heeft en snel weer naar binnen wil enzo.
en me "populaire" oude auto staat nog steeds redelijk inmobiel sinds hij met loka van het station ophalen stil kwam te staan midden op een kruispunt.
ja, nee is handig want ze hebben dezelfde technische onderdelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf je hebt TWEE auto's???
Je bent gewoon populair EN rijk
Ach zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nee is handig want ze hebben dezelfde technische onderdelen.
Oh jawel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, jij ziet er tenminste niet uit als een zwerver vandaag
Beiden oldtimers. Dacht dat ze uit de jaren 70 en 80 kwamen, maar ik spiek even net, en ze zijn veel ouder:quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf je hebt TWEE auto's???
Ja 2 vliegtuigen is ook handig maar die heb ik ook niet want ik heb geen geldquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nee is handig want ze hebben dezelfde technische onderdelen.
ja ik zeg toch ook voor zolang het kon, dus een paar afslagen hetzelfde en dan weer de andere kant op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom ging je die mensen achtervolgen? Vonden ze dat niet eng? Of denk je dat ze dat eigenlijk niet door hadden?
ja. had ik nog gepost toen in dat topic. toen had ik een oude daf een paar bochten achtervolgt, en toen dacht ik van : okee nu de andere kant op.quote:Ik vraag me ook af hoe je dan op die manier in gesprek komt met mensen. Staan mensen dan opeens op de rem en stop jij ook, en gaan jullie dan praten en hebben jullie dan opeens zoiets avn HEY we houden allemaal van oldtimers !!
ja toen moest ik uitstappen en de auto van het kruispunt afduwen, het was redelijk faal.quote:Op een kruispunt stil komen te staan lijkt me trouwens 1 van de meest gevaarlijke situaties ( naas op de snelweg stil komen te staan, dan zou ik echt de auto uitspringen en een ninjasprong richting de vangrails maken
Mijn fiets is ook een oldtimer, maar zulke leuke gesprekken heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik zeg toch ook voor zolang het kon, dus een paar afslagen hetzelfde en dan weer de andere kant op.
ik had niet zoveel anders te doen en moest elke keer bedenken welke kant ik zou opgaan.
[..]
ja. had ik nog gepost toen in dat topic. toen had ik een oude daf een paar bochten achtervolgt, en toen dacht ik van : okee nu de andere kant op.
en toen kwam ik hem 2 bochten weer tegen vanaf de andere kant. en toen gingen we tegenover elkaar stoppen en uitstappen en over auto's lullen.
[..]
ja toen moest ik uitstappen en de auto van het kruispunt afduwen, het was redelijk faal.
het was niet de bedoeling hoor!
Er zit een subtiel verschil tussen een oldtimer en een wrakquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn fiets is ook een oldtimer, maar zulke leuke gesprekken heb ik nou nooit
Hey, ik heb tenminste wel de resten van de kettingkast eraf gesloopt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zit een subtiel verschil tussen een oldtimer en een wrak
ja .quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Beiden oldtimers. Dacht dat ze uit de jaren 70 en 80 kwamen, maar ik spiek even net, en ze zijn veel ouder:
http://nl.wikipedia.org/w(...)modellen_van_Peugeot
Oooooohhhquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja .
foto van de 203 van wikipedia
[ afbeelding ]
het grappige is dat me 403 1 jaar ouder is dan me 203, maar wel een nieuwer model.
mijn 2 autos zijn in redelijke wrak staat vergeleken met oldtimers die in concoursstaat zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zit een subtiel verschil tussen een oldtimer en een wrak
Awesome.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
peugeot 203
en peugeot 403.
de 203 wordt wel vaak naar omgekeken, de 403 wat minder maar ook wel.
duimpje omhoog enzo.
Je auto's zien er wel gaaf uit. En dat terwijl ik niks heb met auto'squote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn 2 autos zijn in redelijke wrak staat.. of naja het valt mee maar moeten nog miljoen kleine dingetjes gedaan worden die ik altijd uitstel.
vraag loka maar
Ben je goed met aan auto's prutsen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn 2 autos zijn in redelijke wrak staat vergeleken met oldtimers die in concoursstaat zijn. of naja het valt mee maar moeten nog miljoen kleine dingetjes gedaan worden die ik altijd uitstel.
vraag loka maar
Hij is de moderne McGuyver, tv's met pc-onderdelen fixen ditdat allesquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je goed met aan auto's prutsen dan?
vergeet de stofzuiger nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij is de moderne McGuyver, tv's met pc-onderdelen fixen ditdat alles
ja jawel, niet zo snel als een monteur enzo van een garage, en ik "ken" ook alleen deze 2 autos(bijna technisch gelijk aan elkaar).quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je goed met aan auto's prutsen dan?
Wel cool.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jawel, niet zo snel als een monteur enzo van een garage, en ik "ken" ook alleen deze 2 autos(bijna technisch gelijk aan elkaar).
maar ben wel erg lui. zoals dat van paar dagen terug dat ik zat te zeggen dat ik opzich een lager moest vervangen, en dat dat een dag werk was en 40 euro kostte.
en de 403 moet ik ook opnieuw verven omdat ik wat goedkope verf heb gebruikt (flexa van de gamma) dat is nu een aantal jaar later nogal slecht geworden.
de 203 heb ik gespoten met wijzol industrielak, en is wel goed heb ik ontdekt en veel beter dan flexa van de gamma en praxis.
de 203 doet nu de startmotor het niet van (koolstofborstels of contacten van de schakelaar vies/verbrand weet ik het). moet ik nog naar kijken(weet ik nog niet)
kan startslinger gebruiken maar dat kost wel veel spieren.
de carbarateur moet WEER worden afgesteld, daarom kwam ik stil op het kruispunt
de vacuumvervroeger is lek.
als ik langer dan 1 minuut boven de 90 wil rijden nokt hij ermee (bevriezing carbarateur, of oververhitte bobine, ik weet het nog niet).
ik had ook tijdje terug youtube filmpje geupload in het topic dat ik over een weggetje ermee reed. niemand die het keekdus zoveel heb ik er niet aan.
geen idee wat er aan de hand is maar dat klinkt heel rot jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Moeilijk man, echt afscheid nemen van een hele goede vriend uit je verleden.
Ik wou dezelfde vraag stellen, maar was bang raar over te komen. Ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oke veel weet ik niet van oldtimers maar die verf je toch niet gewoon met verf van de gamma?
jawel want goedkoop. echte autolak is echt VEEL duurder. kost zo 200 euro of zo misschien wel voor 6 liter verf ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oke veel weet ik niet van oldtimers maar die verf je toch niet gewoon met verf van de gamma?
Vriend van de middelbare school. We trokken altijd zoveel met elkaar op, maakten samen muziek. Maar op een gegeven moment maakten we amper muziek, maakten geen nieuwe herinneringen meer, hij kwam een meisje tegen, ging voor huisje boompje beestje en zodoende elkaar nu al een jaar niet gesproken zo'n beetje...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee wat er aan de hand is maar dat klinkt heel rot ja
sterkte
wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef kree het volgende:
Verdomme ik zit het weer helemaal te verpesten hier met een meid.
Ik leer het nooit, jullie hadden helemaal gelijk.
zuuuuuuuuuuucht laat ik er maar niet verder op in gaan, denk maar terug aan psychose meisje verhaal.
Ja oke maar dat zie je er echt wel aan af lijkt mequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jawel want goedkoop. echte autolak is echt VEEL duurder
maar idd je hebt gelijk
Als je zo'n oldtimer goed renoveert kun je er uiteindelijk ook veel mee vangen. Als we het toch over financiën hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jawel want goedkoop. echte autolak is echt VEEL duurder
maar idd je hebt gelijk
http://www.speurders.nl/o(...)r-1955-97117340.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je zo'n oldtimer goed renoveert kun je er uiteindelijk ook veel mee vangen. Als we het toch over financiën hebben.
He wat vervelendquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vriend van de middelbare school. We trokken altijd zoveel met elkaar op, maakten samen muziek. Maar op een gegeven moment maakten we amper muziek, maakten geen nieuwe herinneringen meer, hij kwam een meisje tegen, ging voor huisje boompje beestje en zodoende elkaar nu al een jaar niet gesproken zo'n beetje...
En ik weet dat ik het gewoon los moet laten, maar ja dat is niet zo makkelijk...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je zo'n oldtimer goed renoveert kun je er uiteindelijk ook veel mee vangen. Als we het toch over financiën hebben.
Vrienden maak je ook niet zo 1-2-3. Daar gaat tijd over heen. Voor mij duurt het, nadat ik iemand heb leren kennen, zeker wel 5 jaar voordat ik iemand een vriend kan noemenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vriend van de middelbare school. We trokken altijd zoveel met elkaar op, maakten samen muziek. Maar op een gegeven moment maakten we amper muziek, maakten geen nieuwe herinneringen meer, hij kwam een meisje tegen, ging voor huisje boompje beestje en zodoende elkaar nu al een jaar niet gesproken zo'n beetje...
En ik weet dat ik het gewoon los moet laten, maar ja dat is niet zo makkelijk...
Ik ben ook gewoon niet zo snel bevriend met iemand.
Dat bedoel ik man, ga lauw aan je auto hosselen danquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)r-1955-97117340.html
deze is geil. 70 duizend euro
sopsopsop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)r-1955-97117340.html
deze is geil. 70 duizend euro
Ik weet het niet, bedoel ik heb er ook geen energie meer ingestoken op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
He wat vervelend
Ik ken het wel een beetje
ga door het zelfde met mijn beste vriendin nu
hoewel niet zo erg, zie haar nog wel eens maar het is bijna onmogelijk om gewoon iets met haar af te spreken
en ik mis haar heel erg
lijkt me heel kut voor je dat je hem nu al zo lang niet gesproken hebt
vooral als je zo'n rijk verleden hebt samen
Wanneer beschouw je iemand als vriend dan? Zodra je met zekerheid kan zeggen dat hij bij wijze van een lever zou afstaan voor je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon niet zo snel bevriend met iemand.
Dat klopt. Ik heb wel een aantal hele fijne vrienden, maar op feestjes klikte dat ook al een tijd niet met hem. Dat zegt toch ook wel wat...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrienden maak je ook niet zo 1-2-3. Daar gaat tijd over heen. Voor mij duurt het, nadat ik iemand heb leren kennen, zeker wel 5 jaar voordat ik iemand een vriend kan noemen
Ja lulligquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, bedoel ik heb er ook geen energie meer ingestoken op een gegeven moment.
Ik heb het idee dat onze verschillen meer naar voren zijn gekomen door de levens die we leiden.
Hij is erg huisje, boompje, beestje, familie, vrienden van de middelbare school, kerk, geen boe of ba
sja en ik ben gewoon ook niet zo.
Ik heb daar echt geen tijdsduur voor, soms gaat het best snel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrienden maak je ook niet zo 1-2-3. Daar gaat tijd over heen. Voor mij duurt het, nadat ik iemand heb leren kennen, zeker wel 5 jaar voordat ik iemand een vriend kan noemen
Als je weet dat hij klaarstaat als je in de shit zit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer beschouw je iemand als vriend dan? Zodra je met zekerheid kan zeggen dat hij bij wijze van een lever zou afstaan voor je?
Zat te chatten met die andere meid maar toen kwam ik weer op die psychose meid en daar knapte ze op af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
En als je er niet verder op in wil gaan waarom post je het dan uberhaubt?
Dat is zo, maar ik hou echt niet veel vrienden over zo...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja lullig
maar dat hoort ook een beetje bij jou leeftijd natuurlijk
mensen moeten nu bepaalde keuzes maken
en soms blijkt dat je niet meer zo veel met elkaar hebt
maar blijft rot
Ik vind dat ook vet lastigquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer beschouw je iemand als vriend dan? Zodra je met zekerheid kan zeggen dat hij bij wijze van een lever zou afstaan voor je?
Ja, als er geen klik is, is er naar mijn mening ook geen fundament aanwezig voor een (echte) vriendschap.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb wel een aantal hele fijne vrienden, maar op feestjes klikte dat ook al een tijd niet met hem. Dat zegt toch ook wel wat...
Je hebt 't tenminste geprobeertquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Zat te chatten met die andere meid maar toen kwam ik weer op die psychose meid en daar knapte ze op af.
Waarom ik het niet verder wilde vertellen is omdat we dan weer dezelfde discussie krijgen als al 3 keer terug ofzo.
Maarja ik heb het nu geloof ik goed uitgelegd en ze snapt het.
Maar dit is die meid waar ik toch eigenlijk niks mee wilde behalve gewoon leuk praten.
Deze 'old friend' is iemand die er totaal niet voor me geweest is ook toen ik diep in de shit zat. Hij wist het en dan stuurde ie een emailtje of ik naar zn nieuwe huis kwam kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als er geen klik is, is er naar mijn mening ook geen fundament aanwezig voor een (echte) vriendschap.
Rottig dat het zo voor je gegaan is, is nooit leuk op zo'n manier contact te verliezen met iemand waar je meer van verwacht had
Het is een gevoelskwestie, maar niet voor 100% afhankelijk van je gevoel. Het is het totaalplaatje, kan het niet beter uitleggen. Er moet vertrouwen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
waarom begin je er überhaupt over tegen vrouwen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Zat te chatten met die andere meid maar toen kwam ik weer op die psychose meid en daar knapte ze op af.
Waarom ik het niet verder wilde vertellen is omdat we dan weer dezelfde discussie krijgen als al 3 keer terug ofzo.
Maarja ik heb het nu geloof ik goed uitgelegd en ze snapt het.
Maar dit is die meid waar ik toch eigenlijk niks mee wilde behalve gewoon leuk praten.
= dus geen vriend puntquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Deze 'old friend' is iemand die er totaal niet voor me geweest is ook toen ik diep in de shit zat. Hij wist het en dan stuurde ie een emailtje of ik naar zn nieuwe huis kwam kijken.
Empatisch vermogen van een dronken wasbeer.
dat heb ik ook welquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik hou echt niet veel vrienden over zo...
En nieuwe maak je niet zo snel meer op een gegeven moment.
Nee, dat weet ik ook wel. Het is gewoon teleurstellend verhaal.quote:
Dat heb ik ook wel. Maar dit is de derde in een rij van goede vrienden die ik kwijt ben. Ik had echt 6 mensen om me heen op wie ik kon bouwen, 3 to goquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
maar aan de andere kant degene die je over houdt zijn dan ook wel van een goede kwaliteit
bij mij iig
Precies. Quality over quantity ;Dquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel
maar aan de andere kant degene die je over houdt zijn dan ook wel van een goede kwaliteit
bij mij iig
en die altijd gevoelsmatig voor jou klaarstaat al is het maar om te luisteren, je kan zoveel mensen bellen die zeggen dat je ze altijd kan bellen. je voelt zelf aan dat iemand oprecht jouw "crap" wil horen. en jij dat van die persoon. Vroeger was iedereen een vriend, tot je wat ouder wordt, zeg 20+ ofzo, en je waardebepaling ( is that a word?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vet lastig
heel veel mensen noemen mij vast een vriend maar ik doe dat zelf niet
ik vind dat zo serieus klinken
nou ja in gesprekken noem ik ze dan wel zo maar in mijn hoofd niet zeg maar
een vriend is iemand die ik elk moment, om alles kan en wil bellen
zoiets
true.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Moonwalk het volgende:
Vroeger was iedereen een vriend, tot je wat ouder wordt, zeg 20+ ofzo, en je waardebepaling ( is that a word?) begint te verschuiven
Oohquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik weet niet of het ok is enzo, maar ik wil jullie even op dit geniale topic in r&p wijzen aangezien er verschillende ongezoute meningen over ( en van ) mannen en vrouwen in voorkomen
hoe denkt een man?
Ooit was er een meisje die ik oorspronkelijk leuk vond maar mij alleen zag zitten als een soort vriend, maar ook dat duurde maar heel kort. Ze praatte met mij over haar problemen, ik gaf haar advies waar ze niets mee deed en ze leek boos te worden omdat ik advies gaf.quote:Why Men Offer Solutions
Men have logical, problem-solving minds. When a man enters a room in a conference centre or restaurant for the first time, he looks around and sees things that need fixing, pictures that need straightening and better ways of laying out the room. His brain is a problem-solving machine that never takes a holiday.
Talking about her problems is how a woman gets relief from stress. But she wants to be heard, not fixed. When a woman talks about her problems, a man continually interrupts her and offers solutions. He can't help himself because his brain is programmed to do this. He thinks she will feel much better when she has a solution. She only wants to talk and ignores his solutions. This makes him feel incompetent and a failure or that she is probably blaming him for her problems. Women don't want solutions, they just want to talk about things and for someone to listen.
Nee ik wilde haar eigenlijk al niet en dat wist ze al. (zij mij wel)quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom begin je er überhaupt over tegen vrouwen?
krijg bij jou steeds sterker het idee dat je diep van binnen helemaal geen vriendin wil en daarom steeds maar barrières opwerpt
net als iemand die bijv zegt te stoppen met roken en dan elke keer zegt ja maandag begin ik en dan op maandag: ja vandaag was echt een super stressvolle dag! ik begin volgende maandag dat is handiger
Inderdaad. Problemen voorleggen en dan boos worden omdat ik probeer te helpen en vervolgens alle oplossingen negeren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ooh
[..]
Ooit was er een meisje die ik oorspronkelijk leuk vond maar mij alleen zag zitten als een soort vriend, maar ook dat duurde maar heel kort. Ze praatte met mij over haar problemen, ik gaf haar advies waar ze niets mee deed en ze leek boos te worden omdat ik advies gaf.
waarom doe je dan net zo dramatisch over het verpest hebben als je haar überhaupt niet wou?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik wilde haar eigenlijk al niet en dat wist ze al. (zij mij wel)
Maar we zaten gewoon leuk te praten en toen begon ze over jaloers worden op die andere meid blaba
Dus het boeit verder niet, maar het onderstreept wat er hier gezegd wordt dat vrouwen dat niet willen horen.
Heb m'n lesje weer geleerd voor vandaag
soms wil je gewoon even ventileren en een kusjequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Problemen voorleggen en dan boos worden omdat ik probeer te helpen en vervolgens alle oplossingen negeren.
Vrouwen.
nou ik voel me een stuk beter zonder gedoequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen voelen zich pas goed als ze problemen hebben.
Mannen voelen zich pas goed als ze oplossingen hebben.
Dat doen vriendinnen ook bij mij hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef benzin het volgende:
Ooit was er een meisje die ik oorspronkelijk leuk vond maar mij alleen zag zitten als een soort vriend, maar ook dat duurde maar heel kort. Ze praatte met mij over haar problemen, ik gaf haar advies waar ze niets mee deed en ze leek boos te worden omdat ik advies gaf.
Ik stuur ze altijd een kenmerkende kaart van Jeruzalem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen vinden het fijn om een klaagmuur te hebben. Ik kap het best snel af, ben je vriendin niet
Ik ook, dan maak je je ook echt druk om diegene en staat je eigen shit op een gedeelde eerste plaatsquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
true.
Ik merk het ... als ik het leuk vind om iemand te helpen bij zijn/haar shit, dan is het een vriend.
Soms zelf op een tweede hoor. Ik verdoezel mijn shit liever of bagatelliseren, doe ik ook graag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, dan maak je je ook echt druk om diegene en staat je eigen shit op een gedeelde eerste plaats
Neheeee. Je kan nog beter "hmhm" en " wooow echt??" en " pff inderdaad" zeggen dan helemaal geen antwoord geven. Ookal luister je nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als vrouwen beginnen te blaten over hun problemen, doe dan 1 oortje van je mp3-speler in en zwijg. Succes gegarandeerd
Owja correctie, hmmm hmmm af en toe, maar als je een beetje op mij lijkt hum je toch al mee op de muziek.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Neheeee. Je kan nog beter "hmhm" en " wooow echt??" en " pff inderdaad" zeggen dan helemaal geen antwoord geven. Ookal luister je niet
Geen oplossing dus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
soms wil je gewoon even ventileren en een kusje
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Owja correctie, hmmm hmmm af en toe, maar als je een beetje op mij lijkt hum je toch al mee op de muziek.
Deze vrouw weet, zodra er geen ontsnappen aan is; gewoon luistergeluiden, soms even vluchtig in ogen kijken na een einde van een zin en knikken. etc.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Neheeee. Je kan nog beter "hmhm" en " wooow echt??" zeggen dan helemaal geen antwoord geven. Ookal luister je niet
neequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen oplossing dus?
Moet zeggen dat dit een wijze les is
Neeeeeeequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom doe je dan net zo dramatisch over het verpest hebben als je haar überhaupt niet wou?
moest deze ook op de reservelijst?
ik heb een soort van deal met mijn vriend waarbij we door dat proces heen gaan elke keer en ik daar genoegen mee neemquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze vrouw weet, zodra er geen ontsnappen aan is; gewoon luistergeluiden, soms even vluchtig in ogen kijken na een einde van een zin en knikken. etc.
Maar jij weet het nooitquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Luister ik had al duidelijk gemaakt dat ik niks met haar wilde en dat begreep ze, dus ik wilde gewoon even praten over met dingen waar ik nog over zat.
Omdat we ook al tig persoonlijke mails hadden uitgewisseld.
En dat wordt als jaloezie opgevat door haar, dat ligt dus niet aan mij maar meer aan haar of niet soms???
Anders weet ik het ook niet meer hoor.
Het toneelstukje is helemaal niet leuk als je weet dat het een toneelstukje is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort van deal met mijn vriend waarbij we door dat proces heen gaan elke keer en ik daar genoegen mee neem
als het echt serieus is en ik wil advies of wat anders dan geef ik dat van te voren aan
anders doen we een soort van toneelstukje
ik klaag hij zegt hmmm terwijl ie fifa speelt of zo
Wel dat ik niks met haar wil, en daar valt ze me nu op aan van blabla nou ik ben toch heel duidelijk geweest.quote:
hoe kun je dat nou als jaloezie opvatten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Luister ik had al duidelijk gemaakt dat ik niks met haar wilde en dat begreep ze, dus ik wilde gewoon even praten over met dingen waar ik nog over zat.
Omdat we ook al tig persoonlijke mails hadden uitgewisseld.
En dat wordt als jaloezie opgevat door haar, dat ligt dus niet aan mij maar meer aan haar of niet soms???
Anders weet ik het ook niet meer hoor.
Misschien kun je eens een wat minder gecompliceerd plan B uitzoeken? Hoe dan ook; lastige situatie....vrouwen en jaloezie....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wel dat ik niks met haar wil, en daar valt ze me nu op aan van blabla nou ik ben toch heel duidelijk geweest.
oh werkt voor mij primaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het toneelstukje is helemaal niet leuk als je weet dat het een toneelstukje is.
Niets vrees ik meer dan jaloerse vrouwenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een wat minder gecompliceerd plan B uitzoeken? Hoe dan ook; lastige situatie....vrouwen en jaloezie....
Ze vertelde zelf dat ze jaloers was....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou als jaloesie opvatten?
en jij kwam hier binnen vallen met he kut ik heb het verpest etc
dat valt dan ook wel weer mee want je wou niks met haar
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wel dat ik niks met haar wil, en daar valt ze me nu op aan van blabla nou ik ben toch heel duidelijk geweest.
Je reageert hier aardig gefrustreerd voor iemand die 'niets' wou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef kree het volgende:
Verdomme ik zit het weer helemaal te verpesten hier met een meid.
Ik leer het nooit, jullie hadden helemaal gelijk.
zuuuuuuuuuuucht laat ik er maar niet verder op in gaan, denk maar terug aan psychose meisje verhaal.
Ja om het simpel te zeggen zij wil mij gewoon en ik haar niet, dus ik praat over andere dingen en daar wordt ze dan jaloers op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Misschien kun je eens een wat minder gecompliceerd plan B uitzoeken? Hoe dan ook; lastige situatie....vrouwen en jaloezie....
beetje egoistischquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf dat ze jaloers was....
Ik weet niet over wat en dat heb ik haar ook gezegd.
Daarna heb ik moeten lullen als brugman om gewoon maar het contact te behouden want ze is wel leuk en ze helpt me ook met praten en dat contact wil ik niet kwijt.
Maar dat is niet als relatie.
Precies wat ik bedoelde!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Je reageert hier aardig gefrustreerd voor iemand die 'niets' wou.
Ik neem alleen genoegen met iemand die ik echt wil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Je reageert hier aardig gefrustreerd voor iemand die 'niets' wou.
doet dan ook gewoon niet als je weet hoe de situatie ligtquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja om het simpel te zeggen zij wil mij gewoon en ik haar niet, dus ik praat over andere dingen en daar wordt ze dan jaloers op.
Je bekijkt het typisch als een vrouw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje egoistisch
zij geeft een grens aan: ik trek dit niet, dit maakt me jaloers ik kap er mee of iets in die geest en jij denkt aan wat jij gaat missen?
laat haar gewoon gaan
je wil haar toch niet? zoek ergens anders vrienden
vrienden die je niet kwetst met je verhalen omdat ze iets anders van je willen
Je bent teveel bezig met het krampachtig vinden van een vrouw. Je bent gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik neem alleen genoegen met iemand die ik echt wil.
Tuurlijk hoor ik hoef niet zoveel te doen om haar te krijgen, maar dat wil ik helemaal niet.
Gefrustreerd ja, maar dat komt omdat ik nou net effe niemand tegen kom die klikt (ja 1 keer en dat strand)
fucked up situatie
Nouja dan misluk ik maar maar zo blijf ik erover denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent teveel bezig met het krampachtig vinden van een vrouw. Je bent gedoemd te mislukken.
ze geeft nu toch haar grens aan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Je bekijkt het typisch als een vrouw.
Ik gaf de grens aan en zij ging erover op verder.
Love lives in strange places. Het is net als de wind; probeer het te vangen, en dan lukt het niet. Laat het je overkomen en voel het langs je lijf stromen, dan gaat het beter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dan misluk ik maar maar zo blijf ik erover denken.
Hoezo als een vrouwquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Je bekijkt het typisch als een vrouw.
Ik gaf de grens aan en zij ging erover op verder.
1. je praat tegen haar over je verliefdheid op een andere vrouw. Kom op zeg, terwijl zij echt oprecht verliefd op jou is. hoe denk jij in hemelsnaam dat dat haar geen pijn kan doen, tenzij ze aan zou geven dat het niks uit maakt. maar dat doet ze niet, ze zegt eerlijk dat ze er jaloers van wordt. wat snap je niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf dat ze jaloers was....
Ik weet niet over wat en dat heb ik haar ook gezegd.
Daarna heb ik moeten lullen als brugman om gewoon maar het contact te behouden want ze is wel leuk en ze helpt me ook met praten en dat contact wil ik niet kwijt.
Maar dat is niet als relatie.
Niet zeiken dan als het niet lukt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dan misluk ik maar maar zo blijf ik erover denken.
Neeeeequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze geeft nu toch haar grens aan?
jij zegt ik moest praten als brugman om te zorgen dat ze het contact niet verbrak
ze wil het contact dus verbreken, lijkt me nogal een grens
Heb ik toch gelijk al verteld dat ik niks wilde, dat zij er over door blijft gaan daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
1. je praat tegen haar over je verliefdheid op een andere vrouw. Kom op zeg, terwijl zij echt oprecht verliefd op jou is. hoe denk jij in hemelsnaam dat dat haar geen pijn kan doen, tenzij ze aan zou geven dat het niks uit maakt. maar dat doet ze niet, ze zegt eerlijk dat ze er jaloers van wordt. wat snap je niet?
2.hoe bedoel je je weet niet waarover? je weet zelf supergoed dat al jouw vooruitgang wordt tegengehouden doordat je je vastklampt aan psychosemeid. Dan heb je een vrouw die jou in real life kent, en echt voor jou wil gaan ( je grote droom) en dan ga je haar notabene met je psychosemeisje verhaal bestoken? en nog onbegrip tonen over het feit dat ze zegt jaloers te zijn en het niet aan te kunnen. Voor het eerst vind ik dat je echt lult, wat een onzin dat je zogenaamd niet snapt waar ze mee zit. Stuur maar een PM als je het echt niet snapt, dan wil ik wel een poging doen om je te helpen je eventuele vriendschap met die dame niet keihard te verpesten
Loka!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer wat ik nu moet doen.
Iemand ideeën hoe ik mijn verdere leven kan opvullen?
goed gezegdquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
1. je praat tegen haar over je verliefdheid op een andere vrouw. Kom op zeg, terwijl zij echt oprecht verliefd op jou is. hoe denk jij in hemelsnaam dat dat haar geen pijn kan doen, tenzij ze aan zou geven dat het niks uit maakt. maar dat doet ze niet, ze zegt eerlijk dat ze er jaloers van wordt. wat snap je niet?
2.hoe bedoel je je weet niet waarover? je weet zelf supergoed dat al jouw vooruitgang wordt tegengehouden doordat je je vastklampt aan psychosemeid. Dan heb je een vrouw die jou in real life kent, en echt voor jou wil gaan ( je grote droom) en dan ga je haar notabene met je psychosemeisje verhaal bestoken? en nog onbegrip tonen over het feit dat ze zegt jaloers te zijn en het niet aan te kunnen. Voor het eerst vind ik dat je echt lult, wat een onzin dat je zogenaamd niet snapt waar ze mee zit. Stuur maar een PM als je het echt niet snapt, dan wil ik wel een poging doen om je te helpen je eventuele vriendschap met die dame niet keihard te verpesten
What's up girl? *haalt thee, deken en koekjes*quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Interesses?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Wat bedoel je, doe wat concreter, im listeningquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Zij is kei duidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeee
Luister nou....
Kijk:
ik zeg ik wil niks met je behalve praten.
Zij ok snap ik
Ik praat over persoonlijke dingen
zij ja ik ben jaloers
Nou wie is er dan niet duidelijk.
Ik niet hoor.
En nu ben ik de schuldige ja daaaaaaaaaag![]()
Nouja ik heb nog wel contact maar heb er een hoop voor moeten lullen.
Want ik blijf graag praten met haar hoor.
Werken en werken. En tussendoor janken om mijn leven enzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka!!!!
Waar zat je al die tijd meisje
Neeee ik wil niks met haar, maar zij wordt boos omdat ik niks wilquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed gezegd
ik denk dat kree zichzelf bewust dan wel onbewust tegen houdt
bewust denk ik want het is hem hier al 100 keer verteld
Die plaat voor je kop is exceptioneel dik he vanavond?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik toch gelijk al verteld dat ik niks wilde, dat zij er over door blijft gaan daar kan ik niks aan doen.
dat jij vind dat je er niks aan kan doen is het hele probleem, lees mijn post rustig nog een keer. het is geen aanval, dus probeer het op een andere toon te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik toch gelijk al verteld dat ik niks wilde, dat zij er over door blijft gaan daar kan ik niks aan doen.
Dat jij een plaat voor je kop hebt om niet in te zien dat je haar kwetst met dat gepraat over psychogirl is toch écht wel jouw schuld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral die eerste twee dingenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werken en werken. En tussendoor janken om mijn leven enzo.
Ja gelul want zij smst me elke dag als eerste....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zij is kei duidelijk
praten met jou doet haar pijn en dat wil ze niet
laat haar dan gewoon los dat is wel zo netjes
Nou kijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat bedoel je, doe wat concreter, im listening
Hoezo is het nu slecht met je leven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heet "verliefd op je zijn", Pipo! En dan helpt het dus niet als jij over andere vrouwen gaat zitten praten met haar, dat komt dan even hard aan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Neeee ik wil niks met haar, maar zij wordt boos omdat ik niks wil![]()
*huil* ik weet het ook niet meer hoor.
Nee ze word boos omdat jij juist met haar bespreekt wat je voelt voor een anderquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Neeee ik wil niks met haar, maar zij wordt boos omdat ik niks wil![]()
*huil* ik weet het ook niet meer hoor.
Niets is duidelijk. En ik maak teveel ruzie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo is het nu slecht met je leven?
wat is er loos dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nadat mijn 1e studie was vastgelopen, viel ik in een diep gat. Ik hoop alleen dat jou dat niet overkomt. Iemand anders advies?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou kijk.
Ik heb nu geen doel meer in mijn leven en dat ik niet weet wat ik over een paar jaar aan het doen ben maakt me nogal bang. Dus nu zoek ik toekomstplannen.
Vooral als je dan wordt gepasseerd door een *psychomeisje*quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat heet "verliefd op je zijn", Pipo! En dan helpt het dus niet als jij over andere vrouwen gaat zitten praten met haar, dat komt dan even hard aan!
Niets is best veel. Er zijn toch vast dingen waarover je wel duidelijkheid hebt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets is duidelijk. En ik maak teveel ruzie.
ze zegt het nu toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja gelul want zij smst me elke dag als eerste....
Dat telt voor veel mannen in dit topic, incluis moi. Ze zouden daar cursussen in moeten gevenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef Sinji het volgende:
Jij begrijpt sowieso geen 1% van de vrouwelijke psyche, dus daar kun je weinig over zeggen.
Er zijn zoveel dingen die je kan doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het probleem zit hem in dat hij altijd zegt " kan ik niks aan doen" en dus elk nuttig concreet behulpzaam en gemeend advies, daarmee naar het land der fabelen wuiftquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed gezegd
ik denk dat kree zichzelf bewust dan wel onbewust tegen houdt
bewust denk ik want het is hem hier al 100 keer verteld
ja, concreet opzoek naar een tweede studiequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nadat mijn 1e studie was vastgelopen, viel ik in een diep gat. Ik hoop alleen dat jou dat niet overkomt. Iemand anders advies?
Over dat ik een dak boven mijn hoofd heb en een baantje. Verder niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niets is best veel. Er zijn toch vast dingen waarover je wel duidelijkheid hebt?
en ik had al boel reserveonderdelen voor me 1ste auto, die dus ook in de 2de auto passen.quote:
Maar jij bent kree niet! Jij leert in ieder geval. De informatie heb je je tot je genomen. Nu nog het lefquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat telt voor veel mannen in dit topic, incluis moi. Ze zouden daar cursussen in moeten geven
[..]
Er zijn zoveel dingen die je kan doenMisschien is het leuk om een boek te schrijven, te leren tekenen, een muziekinstrument te leren spelen etc.
Ondanks dat je je nu echt rot voelt wordt het waarschijnlijk wel weer beter
Ja serieusquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vooral als je dan wordt gepasseerd door een *psychomeisje*
Doe ik ook al, maar ik ben nogal bang dat het allemaal weer fout gaat net als dit jaar, omdat ik nog steeds dezelfde mislukkeling ben volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, concreet opzoek naar een tweede studie
zo moeilijk is dat niet te bedenken natuurlijk
no offence
Je bent vergeten dat ik een 2e studie heb gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
no offence
ja preciesquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in dat hij altijd zegt " kan ik niks aan doen" en dus elk nuttig concreet behulpzaam en gemeend advies, daarmee naar het land der fabelen wuift
Loka zit hier met een onderliggend probleem. Die los je niet op door weer opnieuw je op een andere studie te storten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
no offence
Nou, jij hoort toch ook bij de mensen uit dit topic die niet zoveel last meer hebben met versieren. Dat is alweer iets, toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over dat ik een dak boven mijn hoofd heb en een baantje. Verder niet echt denk ik.
Ik leg het ook nog 1 keer uit:quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Nou ik leg het nog even uit 1 keer.
Meisje smst mij elke dag 's ochtends terwijl ik er geen aanleiding toe geef.
Ze weet dat ik niks wil met haar en dat zei ze zelf ook terug.
Toch blijft ze doorgaan.
Ik zeg ik praat gewoon over dingen en dan wordt ze boos omdat ze jaloers is.
Tjaaaa wat moet ik eraan doen dan. Wil best praten met haar maar niet in relatie zin.
Snap niet waarom het hier nu weer zo afgezeken wordt allemaal
Omdat dat soort spellen niet leuk zijn, het internet zorgt ervoor dat je geen stomme dingen doetquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Myraela het volgende:
Waarom lukt mijn skyrim download niet.
Mwaah, er valt ook voor mij nog veel te leren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar jij bent kree niet! Jij leert in ieder geval. De informatie heb je je tot je genomen. Nu nog het lef
Volgens mij heb jij wel een doel. Je leven van nu bevalt je niet, je bent aan het nadenken ( en ook aan het zoeken denk ik ) naar een andere studie ( wat voor mij gelijk staat aan een andere afslag in je leven ) en toekomst perspectief. Je moet dingen die niet meteen lukken, niet als faling zien, je kan het ook als leercurve bekijken, je weet nu in ieder geval dat je dacht dat je dit en dat wilde, maar dat is het toch niet helemaal. je bent nog een jong druifje, met je hele leven voor je. Je hebt alle tijd om chagrijnig tegen de wereld aan te kijken, dat hoort bij adolescentie, ookal willen adolescenten dat niet horen, het is zo. Maak je niet druk, denk na over wat je wil, kots lekker op wat je wil en neem beslissingen voor jezelf. denk na over wat je later misschien zou willen, en stel concrete doelen voor op korte termijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou kijk.
Ik heb nu geen doel meer in mijn leven en dat ik niet weet wat ik over een paar jaar aan het doen ben maakt me nogal bang. Dus nu zoek ik toekomstplannen.
Dit begint meer op een *kijk mij, ik heb een aanbidder* post te lijken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Toch blijft ze doorgaan.
Tjaaaa wat moet ik eraan doen dan. Wil best praten met haar maar niet in relatie zin.
gebruik dan de rest van het jaar om te werken aan je dingetjes waardoor het volgende keer niet fout gaatquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik ook al, maar ik ben nogal bang dat het allemaal weer fout gaat net als dit jaar, omdat ik nog steeds dezelfde mislukkeling ben volgend jaar.
Loka, je moet niet vergeten dat jij niet je studie bent. Je bent niet je (toekomstige) baan. Laat daar niet teveel van afhangen. Ontdek jezelf, wie je bent en wat je wilt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik ook al, maar ik ben nogal bang dat het allemaal weer fout gaat net als dit jaar, omdat ik nog steeds dezelfde mislukkeling ben volgend jaar.
Dit zijn punten die prima aan te werken zijn, moet kunnen man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat dat soort spellen niet leuk zijn, het internet zorgt ervoor dat je geen stomme dingen doet
[..]
Mwaah, er valt ook voor mij nog veel te leren.
Niet alleen het lef ontbreekt; ook positiviteit, zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen kunnen beter
Maar die dingen zeggen niets over wat mijn toekomst me kan brengen enzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat telt voor veel mannen in dit topic, incluis moi. Ze zouden daar cursussen in moeten geven
[..]
Er zijn zoveel dingen die je kan doenMisschien is het leuk om een boek te schrijven, te leren tekenen, een muziekinstrument te leren spelen etc.
Moon, je bent helemaal top!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een doel. Je leven van nu bevalt je niet, je bent aan het nadenken ( en ook aan het zoeken denk ik ) naar een andere studie ( wat voor mij gelijk staat aan een andere afslag in je leven ) en toekomst perspectief. Je moet dingen die niet meteen lukken, niet als faling zien, je kan het ook als leercurve bekijken, je weet nu in ieder geval dat je dacht dat je dit en dat wilde, maar dat is het toch niet helemaal. je bent nog een jong druifje, met je hele leven voor je. Je hebt alle tijd om chagrijnig tegen de wereld aan te kijken, dat hoort bij adolescentie, ookal willen adolescenten dat niet horen, het is zo. Maak je niet druk, denk na over wat je wil, kots lekker op wat je wil en neem beslissingen voor jezelf. denk na over wat je later misschien zou willen, en stel concrete doelen voor op korte termijn.
Volgens mij ben je daar lang niet zo slecht in. Je weet te bepalen dat deze studie niks voor je is. wat is wel wat voor je?
Ik vind dat jij best snel door hebt en begrijpt, en ook nog eens uitvoert wat ik jou vanuit de grond van mijn hart adviseer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ja dit gaat te ver hoor nu omdat ik het zo noemde (en dat heb ik ook gezegd) om het herkenbaar te maken waarover ik het had, had haar ook al tries kunnen noemen ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja serieus
als ik psychomeisje was schupte ik hem sowieso in zijn ballen
echt hoe kun je iemand nog meer vernederen dan met zo'n bijnaam? daar spreekt liefde en respect uit mensen!
Je wordt niet afgezeken, jij snapt die meid niet. Wij proberen je uit te leggen dat het in dit geval aan jou ligt. Als je dat niet aan kan ( kritiek) dan kan je je inderdaan aangevallen voelen. Maar het is jammer als je dat zo ziet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef kree het volgende:
Toch blijft ze doorgaan.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik leg het ook nog 1 keer uit:
Je bent een tactloze hork
net, een paar uur geleden, heb je bij haar een grens bereikt en ze kwam voor zichzelf op omdat je een tactloze hork bent
We zeuren niet we proberen je te helpenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dit gaat te ver hoor nu omdat ik het zo noemde (en dat heb ik ook gezegd) om het herkenbaar te maken waarover ik het had, had haar ook al tries kunnen noemen ofzo.
Ik wordt afgezeken nu, ben gewoon eerlijk en deze laatste situatie
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #521 kaap de kust
lees maar komt niet door mij.
En trouwens die vorige ook niet.
Gewoon allemaal slechte omstandigheden met meiden met problemen die dan juist IK weer moet tegen komen en dat werkt niet.
Dat zie ik wel in behalve die laatste die wil wel wat met me maar ik niet.
Nouja zeur er lekker over door.
Ben het gewent inmiddels.
Oh om jullie nog effe te frustreren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat toch niet om die meid, ze weet dat ik niks wil met haar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je wordt niet afgezeken, jij snapt die meid niet. Wij proberen je uit te leggen dat het in dit geval aan jou ligt. Als je dat niet aan kan ( kritiek) dan kan je je inderdaan aangevallen voelen. Maar het is jammer als je dat zo ziet.
Misschien is studeren in het algemeen wel niets voor mij en is een aanvaardbaar leven volgens iedereens normen niet voor me weggelegd. Ik hoop dat ik het volgend jaar wel kan, en dat het aan de studie lag en niet aan mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een doel. Je leven van nu bevalt je niet, je bent aan het nadenken ( en ook aan het zoeken denk ik ) naar een andere studie ( wat voor mij gelijk staat aan een andere afslag in je leven ) en toekomst perspectief. Je moet dingen die niet meteen lukken, niet als faling zien, je kan het ook als leercurve bekijken, je weet nu in ieder geval dat je dacht dat je dit en dat wilde, maar dat is het toch niet helemaal. je bent nog een jong druifje, met je hele leven voor je. Je hebt alle tijd om chagrijnig tegen de wereld aan te kijken, dat hoort bij adolescentie, ookal willen adolescenten dat niet horen, het is zo. Maak je niet druk, denk na over wat je wil, kots lekker op wat je wil en neem beslissingen voor jezelf. denk na over wat je later misschien zou willen, en stel concrete doelen voor op korte termijn.
Volgens mij ben je daar lang niet zo slecht in. Je weet te bepalen dat deze studie niks voor je is. wat is wel wat voor je?
Serieus jongen, jij bent echt vermoeiend bwehehehequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ze weet dat ik niks met haar wil....
Moet ze geen contact opnemen anders, echt vrouwen ik ga ze nooit begrijpen.
ja serieus iedereen heeft het hier al 8 keer gezegdquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ze weet dat ik niks met haar wil....
Moet ze geen contact opnemen anders, echt vrouwen ik ga ze nooit begrijpen.
Nouja vult in ieder geval het topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus jongen, jij bent echt vermoeiend bwehehehe
Loka: ik heb eerst een jaar een studie gedaan en ben daar mee gestoptquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is studeren in het algemeen wel niets voor mij en is een aanvaardbaar leven volgens iedereens normen niet voor me weggelegd. Ik hoop dat ik het volgend jaar wel kan, en dat het aan de studie lag en niet aan mij.
Dat ritme gaat niet zonder vaste dingen zoals een studie. Ik heb nu niets meer wat me dwingt dingen in een bepaald ritme te doen, mijn eigen wil is blijkbaar niet sterk genoeg om dat te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gebruik dan de rest van het jaar om te werken aan je dingetjes waardoor het volgende keer niet fout gaat
zorg voor ritme, zelfvertrouwen etc
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja serieus iedereen heeft het hier al 8 keer gezegd
nog 1 keer met concreet voorbeeld: jij bent verliefd op psychose meisje
stel ze krijgt een nieuwe vriend dan vind jij het toch ook niet tof als ze tegen jou praat over zijn prachtige penis en hoe hij haar uit haar psychose heeft getrokken?
dat doe jij nu zelf
iemand is verliefd op je en jij kakt er gewoon op
Ik zou daar niet te veel mee zitten. Zelf heb ik drie studies nodig gehad om er eindelijk eentje af te maken, dus het kan wel, hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is studeren in het algemeen wel niets voor mij en is een aanvaardbaar leven volgens iedereens normen niet voor me weggelegd. Ik hoop dat ik het volgend jaar wel kan, en dat het aan de studie lag en niet aan mij.
Je hebt dus structuur nodigquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ritme gaat niet zonder vaste dingen zoals een studie. Ik heb nu niets meer wat me dwingt dingen in een bepaald ritme te doen, mijn eigen wil is blijkbaar niet sterk genoeg om dat te doen.
Ja maar het begint echt heel storend te wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja vult in ieder geval het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je gedraagt je als een ontzettend dom en dramatisch slachtoffer zodat wij allemaal maar op je reageren
tips en kritiek komen ook echt niet aan dus ik ben er gewoon klaar mee
ik ga echt geen onderdeel zijn van jou twisted driehoek hoor
zoek maar een therapeut, die heb je hard genoeg nodigHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Gelukkig zijn jullie altijd positief over dit soort dingen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Loka: ik heb eerst een jaar een studie gedaan en ben daar mee gestopt
toen begonnen aan studie 2, vast gelopen en gestopt
aan mijn problemen gaan werken en weer opnieuw begonnen
nu heb ik 1 diploma, 1 baan en ben bezig met een masterstudie
met andere woorden: het gebeurt zo veel mensen en de wereld ligt nog voor je open
focus je nu gewoon op jezelf, je pijnpuntjes weg werken en een nieuwe studie kiezen dan komt het allemaal gewoon weer goed
Ieder mens heeft dat nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt dus structuur nodig
Jawel je hebt jezelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ritme gaat niet zonder vaste dingen zoals een studie. Ik heb nu niets meer wat me dwingt dingen in een bepaald ritme te doen, mijn eigen wil is blijkbaar niet sterk genoeg om dat te doen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar het begint echt heel storend te worden
ook jij zit vast in die driehoek van helper slachtoffer etcDenk eerder dat jullie denken dat je de perfecte oplossing hebben voor een situatie die je niet zelf herkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je gedraagt je als een ontzettend dom en dramatisch slachtoffer zodat wij allemaal maar op je reageren
tips en kritiek komen ook echt niet aan dus ik ben er gewoon klaar mee
ik ga echt geen onderdeel zijn van jou twisted driehoek hoor
zoek maar een therapeut, die heb je hard genoeg nodig
Maar laten we er maar over ophouden, ik kom gewoon 2 problemen meisjes tegen en dat is kut voor mij vooral.
En je begrijpt dat toch pas als je er zelf mee te maken hebt.Do what you love, love what you do!
We blijven praten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Aaaarhg ik weet gewoon niet hoe ik het uit moet leggen.
Kijk
Meisje: ik wil wat met je
Ik: ik Niet
Meisje: ok begrijp het maar we blijven praten
Ik: ok
Om het simpel samen te vatten.
En dan krijg ik nu gezeik over als ik over een andere meid begin. Dat is toch gelul.....
Snap jullie ook niet anders hoor.
Serieus als het mij lukt, lukt het jou ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie altijd positief over dit soort dingen.
Ik hoop ook dat ik een diploma haal ooit. Ik weet nog niet wat voor een maar dat moet gewoon lukken.
Alleen maakt deze situatie zonder dat ik iets heb me gewoon de hele tijd zo neerslachtig en moedeloos, het voelt gewoon bijna de hele tijd allemaal zo kut nu.
De ene meer dan de ander. Niet iedereen heeft in jouw situatie geen dag/nacht ritme alleen maar omdat hun studie wordt afgebroken.quote:
Jij snapt niet, dat je vrouwen niet letterlijk moet nemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Aaaarhg ik weet gewoon niet hoe ik het uit moet leggen.
Kijk
Meisje: ik wil wat met je
Ik: ik Niet
Meisje: ok begrijp het maar we blijven praten
Ik: ok
Om het simpel samen te vatten.
En dan krijg ik nu gezeik over als ik over een andere meid begin. Dat is toch gelul.....
Snap jullie ook niet anders hoor.
Ja dan moet ze dat zelf afkappen, waarom ik dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:36 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We blijven praten.
Vertaling; ik blijf verliefd op je, dus ik wil met je blijven praten, anders ga ik je missen.
Kree komt eroverheen; ander meisje, leuk meisje, dit dat.
Haar reactie? ZE IS STERVENSJALOERS, en daarbij doet het onwijs pijn dat die andere meid je hart wel had, en zij niet!
Wat is er moeilijk aan om dat te begrijpen? Maar goed, iedereen heeft het idd al acht keer verteld, dus wat ben ik ook denkende. Kree iets aan zijn verstand proberen te peuteren
Nou moet ik zeggen dat ik dat maffe dag-/nachtritme ook wel herken...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander. Niet iedereen heeft in jouw situatie geen dag/nacht ritme alleen maar omdat hun studie wordt afgebroken.
Ja 8 mensen zitten er naastquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Denk eerder dat jullie denken dat je de perfecte oplossing hebben voor een situatie die je niet zelf herkend.
Maar laten we er maar over ophouden, ik kom gewoon 2 problemen meisjes tegen en dat is kut voor mij vooral.
En je begrijpt dat toch pas als je er zelf mee te maken hebt.
dat kan , maar dat weet je nu nog niet. dus het is geen tijd om depressed te zijn dat je niet volgens de verwachtingen van de maatschappij functioneert. want dat doen echt de meeste studenten en meeste van jouw leeftijd niet. het is ok om je op deze leeftijd allemaal vreemde vragen over het leven en jouw bestaan af te vragen. mensen die zeggen dat het gek is, zitten waarschijnlijk het hardst in een ontkenningsfase, daar wil je niet bij horenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een afspraak bij mijn nieuwe huisarts nu, maar ik weet niet wat ik allemaal moet zeggen, ik heb nog nooit in het echt met iemand gepraat over dat soort dingen. Behalve misschien bij die psycholoog toen, maar toen voelde ik me echt zeikerig omdat ze ook mensen had kunnen helpen met echte problemen terwijl mijn enige probleem is dat ik te lui ben om mijn bed uit te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel je hebt jezelf
je kunt jezelf dwingen
misschien nu nog niet maar dat komt wel
en schakel daar dan hulp bij in
genoeg mensen die er voor gestudeerd hebben en je kunnen helpen
ga eens met je huisarts praten die kan je vast al heel goed op weg helpen
als je nu geen stappen zet val je inderdaad in een gat
dan word je ritme nog kutter, waardoor je sowieso gaat falen op studie 2 en 3 etc
dan voel je je nog kutter en word alles in je leven nog kutter
etc
Jammer dat ik dit allemaal toen niet wistquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat kan , maar dat weet je nu nog niet. dus het is geen tijd om depressed te zijn dat je niet volgens de verwachtingen van de maatschappij functioneert. want dat doen echt de meeste studenten en meeste van jouw leeftijd niet. het is ok om je op deze leeftijd allemaal vreemde vragen over het leven en jouw bestaan af te vragen. mensen die zeggen dat het gek is, zitten waarschijnlijk het hardst in een ontkenningsfase, daar wil je niet bij horen
denk gewoon voor zo ver het kan heel goed na over wie je bent en wat je wil, speel een filmpje af in je hoofd met beelden hoe jij jezelf over 10, 15, 20, 25 jaar ziet. denk daar nog eens rustig over na zodat je objectief kan bepalen wie jij bent en wat jij wil. zeker weten kan je het nooit he, maar relativeren kan nooit kwaad. ik denk ergens dat jij diep van binnen wel weet wat je wil. het moet er alleen nog even uit komen.
Dat je deze vraag stelt, geeft dus al aan dat je een tactloze hork bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dan moet ze dat zelf afkappen, waarom ik dan?
Ik wil best met haar blijven praten ook als niet potentieel verliefd en dat heb ik gezegd ook.
idd zal niet de eerste keer zijn hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja 8 mensen zitten er naast
of die ene die telkens zijn verhaal veranderd? hmmm
serieus kerel, ga iets doen aan jezelf want je bent een belachelijke karikatuur van een vent aan het worden
Jij hebt net zo veel recht op een gesprek als ieder ander hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een afspraak bij mijn nieuwe huisarts nu, maar ik weet niet wat ik allemaal moet zeggen, ik heb nog nooit in het echt met iemand gepraat over dat soort dingen. Behalve misschien bij die psycholoog toen, maar toen voelde ik me echt zeikerig omdat ze ook mensen had kunnen helpen met echte problemen terwijl mijn enige probleem is dat ik te lui ben om mijn bed uit te komen.
Ik ben dan ook al een oude tak van 26 die de jonge blaadjes op mijn manier probeert te helpenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit allemaal toen niet wist
Waarom denk je dat? Ik heb niet echt de concentratie om wat dan ook van mijn hersens te gebruiken, dus niemand weet eigenlijk of ik nu slim ben of niet. Het is niet testbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus als het mij lukt, lukt het jou ook
volgens mij heb je en hele boel meer hersens dan ik heb
Wel lekker he, die aandacht van haar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
idd zal niet de eerste keer zijn hier.
Maargoed ik blijf gewoon eerlijk en dat ben ik ook tegen haar, als zij het dan niet wil afkappen dan is dat haar probleem, niet die van mij.
Je bent een schatquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een oude tak van 26 die de jonge blaadjes op mijn manier probeert te helpen
Een studie is ook moeilijk als je niet gemotiveerd bent. Als je iets kiest wat je meer motiveert gaat het vast beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig zijn jullie altijd positief over dit soort dingen.
Ik hoop ook dat ik een diploma haal ooit. Ik weet nog niet wat voor een maar dat moet gewoon lukken.
Alleen maakt deze situatie zonder dat ik iets heb me gewoon de hele tijd zo neerslachtig en moedeloos, het voelt gewoon bijna de hele tijd allemaal zo kut nu.
voor jou kan dat ook nog hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit allemaal toen niet wist
Ik weet het niet, ik heb als ik aan mezelf dacht op mijn dertigste of veertigste eigenlijk altijd een beeld gehad van een soort groentekwekende hippie met een hangmat in plaats van een bedquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat kan , maar dat weet je nu nog niet. dus het is geen tijd om depressed te zijn dat je niet volgens de verwachtingen van de maatschappij functioneert. want dat doen echt de meeste studenten en meeste van jouw leeftijd niet. het is ok om je op deze leeftijd allemaal vreemde vragen over het leven en jouw bestaan af te vragen. mensen die zeggen dat het gek is, zitten waarschijnlijk het hardst in een ontkenningsfase, daar wil je niet bij horen
denk gewoon voor zo ver het kan heel goed na over wie je bent en wat je wil, speel een filmpje af in je hoofd met beelden hoe jij jezelf over 10, 15, 20, 25 jaar ziet. denk daar nog eens rustig over na zodat je objectief kan bepalen wie jij bent en wat jij wil. zeker weten kan je het nooit he, maar relativeren kan nooit kwaad. ik denk ergens dat jij diep van binnen wel weet wat je wil. het moet er alleen nog even uit komen. Ookal zeg je dat studeren over het algemeen misschien niks voor jou is. zelfs daar zijn denk ik tussenwege in te vinden in bijvoorbeeld artistieke studies of wat dan ook
zo kom je overquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik heb niet echt de concentratie om wat dan ook van mijn hersens te gebruiken, dus niemand weet eigenlijk of ik nu slim ben of niet. Het is niet testbaar.
Ik heb alleen een langere weg te gaan omdat ik veel dieper gezonken ben. Ik ben eigenlijk pas sinds zo'n beetje een klein jaartje weer stabiel (dankzij medicatie)quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor jou kan dat ook nog hoor
waar wil jij heen? en hoe kun je daar komen?
dan ga je dat doen
Nu ik bijna dertig ben weet ik niet eens meer wat ik al die jaren geleden voor beeld van mezelf op deze leeftijd hadquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb als ik aan mezelf dacht op mijn dertigste of veertigste eigenlijk altijd een beeld gehad van een soort groentekwekende hippie met een hangmat in plaats van een bed
Mijn idealen zijn nogal fucked denk ik.
Natuurlijk niet erg! Reageer wanneer je wilt, er zit geen tijdslimiet aan vast.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:42 schreef MaanSelene het volgende:
Heath; ik heb je PM gelezen. Wil er graag even de tijd voor nemen daar goed op te reageren, vind je het erg als die reactie morgen komt? Wil geen stomme dingen zeggen namelijk
Ja over die talen. Zij is nextlevel wat dat aangaatquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo kom je over
je bent welbespraakt, kunt goede zinnen op bouwen, hebt binnen een normale tijd een middelbare school door lopen en een cursus frans gedaan, bent empathisch en redelijk reflectief etc
haha tuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb als ik aan mezelf dacht op mijn dertigste of veertigste eigenlijk altijd een beeld gehad van een soort groentekwekende hippie met een hangmat in plaats van een bed
Mijn idealen zijn nogal fucked denk ik.
Ech wel!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja over die talen. Zij is nextlevel wat dat aangaat
ik zuig daar juist inquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja over die talen. Zij is nextlevel wat dat aangaat
Talen waren zo ongeveer het enige dat me nog redelijk goed afgingquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zuig daar juist in
engels gaat prima maar daarnaast...
zelfs nederlands heb ik moeite mee
Ik kan geen enkele taal vloeiend spreken hoorquote:
Random feitje. Lelijkste begroeting ooit: Jassas!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zuig daar juist in
engels gaat prima maar daarnaast...
zelfs nederlands heb ik moeite mee
Denk je dat echtquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele taal vloeiend spreken hoor
Alleen schriftelijk kan ik alles. Maar wat kun je er mee dat je binnen twee weken een taal kunt lezen, er is niet bepaald werk in te vinden ofzo.
Je bent mijn grietje, dat weet jequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet erg! Reageer wanneer je wilt, er zit geen tijdslimiet aan vast.
Het is een signaal dat duidt op een onaangeboord vermogen dat je bezit. Een talent dat je nog moet ontdekken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen schriftelijk kan ik alles. Maar wat kun je er mee dat je binnen twee weken een taal kunt lezen, er is niet bepaald werk in te vinden ofzo.
Dat dacht ik ook een hele tijd, en eigenlijk lijkt het me nog steeds gewoon gaaf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha tuurlijk niet
dat wilde mijn ouders ook (ze wilde in een commune wonen en zo)
ik denk dat je moet bedenken wat er ten grondslag ligt aan dat beeld
is het de vrijheid? duurzaamheid? wil je wat buiten of met planten? etc
iets met schrijven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik ermee zou kunnen doen dan?quote:
misschien zijn de mensen daar ook wel aardig, en verstoten ze niet snel mensen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een hele tijd, en eigenlijk lijkt het me nog steeds gewoon gaaf.
Gewoon het idee dat je onafhankelijk bent van de buitenwereld en je tegelijkertijd helemaal afhankelijk bent van de mensen die het dichtste bij je staan.
En de liefde voor de natuur ook natuurlijk
wtf, ik zou zosnel mogelijk japans en frans en misschien nog wat talen leren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik ermee zou kunnen doen dan?
Dat ik na drie weken Roemeense krantenartikelen kon lezen was niet heel erg nuttig voor wie dan ook.
buitenland correspondent!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik na drie weken Roemeense krantenartikelen kon lezen was niet heel erg nuttig voor wie dan ook.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heb jij een katten-plaatjes-database?quote:
Vertaler zou ik graag worden denk ik, en docent is misschien ook wel wat voor me, ik geef nu bijles en dat vind ik echt leuk om te doen, dat is dan ook maar voor één persoon, maar het uitleggen opzich vind ik gewoon leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iets met schrijven?
journalistiek, redacteur, vertaler van teksten of tvseries, iets in communicatie. docent in een taal, toneelschrijver etc
Als je een beetje talen kan, kan je daar volgens mij wel werk mee vinden, als vertaler, helpen bij cursussen enzo, en anders nog altijd bijles Frans Duits Spaans Italiaans Grieks Latijn Chinees, daar verdien je ook wel lekker mee. Misschien is het wel wat moeilijker om te vinden dan een supermarkt oid, maar dat is bij alles wat een beethje hoogwaardig werk is zo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is geen neger.
best erg als hem dus wat zou overkomen
wel goed dat je er geld voor durft te vragen, of dat ze het je geven ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertaler zou ik graag worden denk ik, en docent is misschien ook wel wat voor me, ik geef nu bijles en dat vind ik echt leuk om te doen, dat is dan ook maar voor één persoon, maar het uitleggen opzich vind ik gewoon leuk.
Het is alleen zo sneu om aanleg te hebben voor talen met een spraakgebrek
spraakgebrek?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertaler zou ik graag worden denk ik, en docent is misschien ook wel wat voor me, ik geef nu bijles en dat vind ik echt leuk om te doen, dat is dan ook maar voor één persoon, maar het uitleggen opzich vind ik gewoon leuk.
Het is alleen zo sneu om aanleg te hebben voor talen met een spraakgebrek
Späterquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef benzin het volgende:
Ik had al een uur op bed willen liggenTruste guys!
Ik ga ook aftaaien. Tot morgen mensen, en welterustenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef benzin het volgende:
Ik had al een uur op bed willen liggenTruste guys!
Spraakgebrek als: niet uit mijn woorden kunnen komen, bepaalde klanken 'vergeten' terwijl ik ze wil uitspreken, blijven hangen in het midden van een zin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spraakgebrek?
ga een taal studeren op de uni en haal daarna in 1 jaar je lesbevoegdheid!
dan kun je en les geven en vertalen!
oh maar is dat niet gekoppeld aan onzekerheid of iets in die richting?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spraakgebrek als: niet uit mijn woorden kunnen komen, bepaalde klanken 'vergeten' terwijl ik ze wil uitspreken, blijven hangen in het midden van een zin.
Maar ik denk wel dat jet wat voor mij zou kunnen zijn, een taal studeren. Ik ga dit weekend mailen voor meeloopdagen, ik heb nu toch altijd tijd.
Ik denk niet dat mijn uitleg niets waard is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel goed dat je er geld voor durft te vragen, of dat ze het je geven ofzo.
mensen met minderwaardigheidscomplex hebben daar moeite mee dacht ik en zeggen dan van : "nee nee, hoeft niet, nee ik ben het maar" en gaan dan weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |