Kan ik nog impopulairder worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, wauw is weer bezig zich immens impopulair te maken
Het is iets wat ik in principe alleen met moonwalk besproken hadquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Of is dit al tigduizend keer besproken en kom ik doen alsof ik het snap?
Nou vooruit danquote:
Ja, dat dacht ik inderdaad. Dat is zo ongeveer de standaardreactie als ik me meldquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een goeie groet?
(je dacht zeker dat ik -dat- ging vragen he)
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad behalve een beetje doelloos rondlopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Get some hobby's , makkelijk zat. Vervelen is een keuze.
Yep, je bent mrk nog niet voorbijquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kan ik nog impopulairder worden?
Oke maar ik vraag me toch stiekem af hoe dat dan ging.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk, zij vind mij geloof ik ook niet leuk
Het was eerder uit praktische overwegingen dat ze bleef slapen.
(nachttrein is kut en doet er uren over)
En ik doe nog zo mijn best...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, je bent mrk nog niet voorbij
De stad verkennen op je fiets!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad
Sorry ik ga wel verder via dmquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is iets wat ik in principe alleen met moonwalk besproken had
...en je faalt, helaasquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ik doe nog zo mijn best...
Daar gaat het niet om, het gaat om foto's.quote:
Dat soort dingen weet ik ook nooit, ik loop ook niet graag alleen in de stad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad behalve een beetje doelloos rondlopen.
Dan heb ik niets gezegd; excuusquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is iets wat ik in principe alleen met moonwalk besproken had
Onbekende stad? Ik zeg, verkennennnnn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik ook nooit, ik loop ook niet graag alleen in de stad.
De volgende is voor jou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgende keer als wauw de lapo heeft, jat ik die van hem lekker puh
ja dat kan, maar het is doelloos. ik zie niet in dat er wat gebeurd behalve naar buiten gaan beetje doelloos rondfietsen, eventueel verdwalen, en dan weer thuiskomen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De stad verkennen op je fiets!!
Ik kan ook helemaal niks.quote:
Hahaha, dat is inderdaad een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; omdat vriendinlief in kwestie een schat van een meid is, maar nogal de neiging heeft me te informeren over de darmproblemen van haar vriend. Hij heeft de ziekte van Chrohn, zwaar enzo, echt, maar geur, kleur en frequentie bespreken onder het eten?
Vind ik doelloos.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onbekende stad? Ik zeg, verkennennnnn!
Het is niet doelloos want zo leer je de beste plekjes kennen waar je in alle rust je problemen kan wegblowenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat kan, maar het is doelloos. ik zie niet in dat er wat gebeurd behalve naar buiten gaan beetje doelloos rondfietsen, eventueel verdwalen, en dan weer thuiskomen.
Oh ik vind je best sympathiek!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kan ik nog impopulairder worden?
Eh....he bahquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef MaanSelene het volgende:
@ Kaneel; omdat vriendinlief in kwestie een schat van een meid is, maar nogal de neiging heeft me te informeren over de darmproblemen van haar vriend. Hij heeft de ziekte van Chrohn, zwaar enzo, echt, maar geur, kleur en frequentie bespreken onder het eten?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet doelloos want zo leer je de beste plekjes kennen waar je in alle rust je problemen kan wegblowen![]()
![]()
Het hoeft niet direct buiten de deur te zijn, zoek een nieuwe serie op , kun je honderden uren plezier van hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik weet toch niets. wat kan ik nu gaan doen in een "onbekende" stad behalve een beetje doelloos rondlopen.
You are getting there, my young padawanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klopt. Gaat ook niet om het doel, maar om de weg erheen.
Maar de buurt kan me niets schelen. Ik wil mensen. Of drank. Of eten. Of iets.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klopt. Gaat ook niet om het doel, maar om de weg erheen.
nee ik denk dat ik niet zo snel op een straathoekje of hangplek in me 1tje ga blowen.quote:
zo gaat me leven al 6 jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het hoeft niet direct buiten de deur te zijn, zoek een nieuwe serie op , kun je honderden uren plezier van hebben.
Oh was dat juist niet de bedoeling?quote:
Grote kennis van films en series kun je maar weer mooi op je CV zetten.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Grote kennis van films en series kun je maar weer mooi op je CV zetten.
The Sopranos al gezien? Zit je gelijk gebakken voor iig de komende tijd.quote:
Iets krachtiger dan ei mag wel. Niet iedereen hoeft te weten dat we het doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh was dat juist niet de bedoeling?
Nou laat ik dan zelf maar even sympathiek doen: Ik vind je een ei!
Sttt! dat was toch geheim lul!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iets krachtiger dan ei mag wel. Niet iedereen hoeft te weten dat we het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |