abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104803324
Vaak zijn mannen in een relatie ineens heel afstandelijk zonder reden. In iedergeval zonder een reden omdat de vrouw niet weet WAAROM..

Voor de mannen: wat gaat er om in het hoofd van een man? Waar denkt een man nou precies aan? Wat zijn de belangrijke dingen van een man? En wat vinden mannen irritant van een vrouw in een relatie?
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:41:35 #2
357320 Ruv
Ik ben Ruv.. fuck you!
pi_104803348
Dat ligt eraan wat de situatie is.
바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
pi_104803386
precies, wat is de situatie
pi_104803427
Irritant vinden we in ieder geval dat vrouwen overal wat achter zoeken. Misschien is hij gewoon afstandelijk omdat Ajax heeft gelijkgespeeld, terwijl ze toch echt hadden moeten winnen?

Echt, niet overal zit een diepere, emotionele reden achter hoor ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2011 14:44:03 ]
pi_104803439
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef MAHL het volgende:
Irritant vinden we in ieder geval dat vrouwen overal wat achter gaat zoeken. Misschien is hij gewoon afstandelijk omdat Ajax heeft gelijkgespeeld, terwijl ze toch echt hadden moeten winnen?

dat dus _O-
niet meer
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:44:15 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104803443
Hangt af van de situatie..

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef MAHL het volgende:
Irritant vinden we in ieder geval dat vrouwen overal wat achter zoeken. Misschien is hij gewoon afstandelijk omdat Ajax heeft gelijkgespeeld, terwijl ze toch echt hadden moeten winnen?

Dat klopt wel. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104803476
praten , praten , praten , praten , praten ...

en als de man zegt dat hij er niks over wilt zeggen dat gewoon accepteren ( wil niet altijd zeggen dat het op de vrouw slaat )
pi_104803528
Doet me denken aan die standaardverhaaltjes.
pi_104803547
Mocht je het hebben meegemaakt/ervaren, dan heb je een verkeerde vent te pakken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:49:43 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_104803756

:')
pi_104803786
quote:
:') ;(
pi_104803815
Ik ben zelf een vrouw die vaak ergens wat achter zoekt. Denk je dat als ik nu omdraai en ineens alles laat zoals het is, nergens meer wat achter zoek en wacht totdat er dingen van zijn kant komen, dat hij dan weer wat meer interesse krijgt en niet meer zo afstandelijk doet? Want heb sterk het gevoel dat het aan mij ligt.

Ik krijg snel het gevoel dat er wat met hem is. Ik blijf steeds vragen:" wat is er nou?" .. "Is er echt niks?".. " Als er wat is moet je het vertellen".. " Doe ik wat verkeerd?". Overal is het antwoord van zijn kant NEE op. Maar ik denk steeds dat er soms een JA hoort te zijn. Heb ik dit verkeerd?
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:57:09 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_104803861
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:55 schreef secret-girl het volgende:
Ik krijg snel het gevoel dat er wat met hem is. Ik blijf steeds vragen:" wat is er nou?" .. "Is er echt niks?".. " Als er wat is moet je het vertellen".. " Doe ik wat verkeerd?". Overal is het antwoord van zijn kant NEE op. Maar ik denk steeds dat er soms een JA hoort te zijn. Heb ik dit verkeerd?
Laat me raden: elke keer als je vraagt of er wat is, lijkt het alsof het erger wordt...
pi_104803939
quote:
Ik ben zelf een vrouw die vaak ergens wat achter zoekt. Denk je dat als ik nu omdraai en ineens alles laat zoals het is, nergens meer wat achter zoek en wacht totdat er dingen van zijn kant komen, dat hij dan weer wat meer interesse krijgt en niet meer zo afstandelijk doet? Want heb sterk het gevoel dat het aan mij ligt.

zie plaatje hier ergens boven..
pi_104803950
Je doet zeker wat verkeerd door die vragen steeds te stellen.
pi_104803971
quote:

Als hij 'nee' zegt, grote kans dat het dan inderdaad zo is ;) Echt, mannen zijn een stuk minder subtiel hierin dan vrouwen. Ws zit hij wel ergens mee ja, maar met iets waarvan hij denkt dat jij dat toch een onbenullig iets vindt ('wat als Sulejmani wel die 0-1 scoorde') etc ;)
pi_104803988
maar aan andere kant merk ik zelf wel dat als ik zeg in plaats van niks " nee er is echt niks aan de hand ik denk gewoon na over probleem/ding ******* het ligt niet aan jou ik ben gewoon wat afwezig "
dat dat al veel meer helpt als "nee"
pi_104804028
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef kovenant het volgende:
maar aan andere kant merk ik zelf wel dat als ik zeg in plaats van niks " nee er is echt niks aan de hand ik denk gewoon na over probleem/ding ******* het ligt niet aan jou ik ben gewoon wat afwezig "
dat dat al veel meer helpt als "nee"
Juist niet, dan ontken je weer teveel en dan denken ze weer dat je wat probeert te verbergen...
pi_104804141
Er kan best wel wat zijn. Maar mannen weten heel goed dat wanneer ze ergens een klacht over uitten dat ze het in tienvoud van de vrouw zullen ontvangen. Door dit te vermijden is er 'niks aan de hand' ;)
pi_104804149
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef secret-girl het volgende:
Vaak zijn mannen in een relatie ineens heel afstandelijk zonder reden. In iedergeval zonder een reden omdat de vrouw niet weet WAAROM..

Voor de mannen: wat gaat er om in het hoofd van een man? Waar denkt een man nou precies aan? Wat zijn de belangrijke dingen van een man? En wat vinden mannen irritant van een vrouw in een relatie?
Vrouwen hebben daar anders ook een handje van hoor.
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:15:13 #22
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_104804495
TS, lees het boek 'Why Men Don't Listen And Women Can't Read Maps - Allan & Barbara Pease', zal wel een stuk posten uit dat boek dat hier precies een antwoord op geeft.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_104804649
Er zit inderdaad vrijwel nooit een diepere emotionele reden achter, we zijn toch geen vrouwen :')

Plaatje wat paar posts hierboven gepost wordt beschrijft precies hoe het werkt bij mannen :)
pi_104804742
quote:
Oud en zeer realistisch. Zit ik in de trein voor me uit te kijken, vraagt een vrouwelijk studiegenootje: 'wat is er aan de hand? je bent zo stil. gaat het wel met je??' :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:24:13 #25
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_104804767
Dit bedoelde ik trouwens.

Why Men Hate Advice

A man needs to feel that he is capable of solving his own problems and sees discussing them with others as imposing a burden on that person. He won't even bother his best friend with a problem unless he thinks the friend may have a better solution. When a woman tries to get a man to talk about his feelings or problems, he resists because he sees it as criticism, or feels that she must think he is incompetent and she has a better solution for him. In reality, her objective is to help him feel better and, for a woman, offering advice builds trust in a relationship and is not seen as a sign of weakness.

Why Men Offer Solutions

Men have logical, problem-solving minds. When a man enters a room in a conference centre or restaurant for the first time, he looks around and sees things that need fixing, pictures that need straightening and better ways of laying out the room. His brain is a problem-solving machine that never takes a holiday. Even if he was on his death bed in hospital he'd be thinking of better ways to arrange the ward to take advantage of the natural light and country views.
Talking about her problems is how a woman gets relief from stress. But she wants to be heard, not fixed. When a woman talks about her problems, a man continually interrupts her and offers solutions. He can't help himself because his brain is programmed to do this. He thinks she will feel much better when she has a solution. She only wants to talk and ignores his solutions. This makes him feel incompetent and a failure or that she is probably blaming him for her problems. Women don't want solutions, they just want to talk about things and for someone to listen.

Why Stressed Men Won't Talk

A woman talks outside her head, that is, you can hear her, whereas a man talks inside his head. He doesn't have strong brain areas for speech so this suits his mindset. When he has a problem he talks to himself while she talks to other people.This is why, when under the pressure of problems or stress, a man will clam up and stop talking. He uses his right brain to try to solve his problems or find solutions and he stops using his left brain to listen or speak. His brain can only do 'one thing at a time'. He can't solve problems and listen or talk simultaneously. This silence is often distressing and frightening for a woman. A women says to her husband, son and brother, 'Come on, you've got to talk about it! You'll feel better!' She says this because this is what works for her. But he just wants to be left alone to firegaze until he comes up with some solutions and answers. He doesn't want to talk to anyone about it, especially a therapist, because he sees that as a major sign of weakness. The famous Rodin sculpture 'The Thinker' symbolises a man thinking about his problems. He wants to sit on his rock and think about solutions and needs to be alone to do it. The key word here is alone - no-one is ever allowed to go up on the rock with him, not even his best friends. In fact, his male friends would not even contemplate going up there. A women feels the urge to climb up there with him to give comfort and she gets a rude shock when he pushes her off! Men climb on to their rock to solve problems. Women who follow them get kicked off. If Rodin created a sculpture to personify a woman, it would probably be called 'The Talker'. Women need to understand that when a man is on his rock they need to leave him there and let him think. Many women feel that his silence means he doesn't love her or that he's angry with her. This is because if a woman wasn't talking, she'd be angry or upset. But if she leaves him
on his rock with a cup of tea and a biscuit and doesn't press him to talk, he'll be fine. When he finally solves his problem, he'll come down off his rock and feel happy and begin to talk again.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')